Ласкаво просимо до LiveChat
Сьогодні
Б'янка 16:41
Привіт. Чим я можу Вам допомогти?
Привіт, я все ще чекаю 6 тижнів на будь-яке оновлення щодо двох виплат
Б'янка 16:42
Зверніть увагу, що як представник служби підтримки клієнтів я не обробляю платежі. Цим займається наш фінансовий відділ. Однак я буду радий передати їм вашу справу для подальшої допомоги. Крім того, ви також можете надіслати електронний лист безпосередньо на адресу finance@scatterhall.com . Вони зможуть допомогти вам із будь-якими питаннями, пов’язаними з оплатою, або проблемами, які у вас можуть виникнути. Дякую за розуміння.
16:43
Добре, я їх напишу
Будь ласка, перешліть мою справу знову, і я також напишу
Б'янка 16:43
Гаразд, буде
Б'янка 16:44
Було приємно поспілкуватися з тобою. Гарного дня!
Дякуємо і отримуйте задоволення в нашому казино
Будь ласка, прочитайте наші Положення та умови, щоб отримати максимальне задоволення від нашого казино
Бьянка закрила чат.
13:34
Amaya Springs 13:35
Привіт. Чим я можу Вам допомогти?
13:36
Привіт, amaya, у вас є якісь оновлення для мене? Я написав у фінансовий відділ два дні тому, але відповіді ще немає
Amaya Springs 13:36
Привіт
На даний момент нової інформації немає
13:37
На форумі гуру казино кажуть, що казино закриється, тому зараз вони пропонують високі бонуси, а половини постачальників більше немає, чи не так?
13:37
Ні, це неправильно
13:38
Я дуже розчарований, що мені робити?
Amaya Springs 13:38
Можна тільки чекати
Як тільки я отримаю нову інформацію, я надішлю вам електронний лист
Welcome to LiveChat
Today
Bianca 16:41
Hello. How may I help you?
Hi I am still waiting since 6 weeks for my two withdrawal s any Update
Bianca 16:42
Please note that as a customer service representative, I do not process payments. This is handled by our finance department. However, I'd be happy to forward your case to them for further assistance. Alternatively, you can also send an email directly to finance@scatterhall.com. They will be able to assist you with any payment-related queries or issues you may have. Thank you for your understanding.
16:43
Ok I will write them
Please forward my case again and I will write as well
Bianca 16:43
Okay O will
Bianca 16:44
It was nice talking to you. Have a great day!
Thank you and have fun in our Casino
Please be advised to read thru our Terms and conditions to ensure that enjoy our Casino to the fullest
Bianca has closed the chat.
13:34
Amaya Springs 13:35
Hello. How may I help you?
13:36
Hi amaya do you have any Updates for me .I wrote finance department two days ago but no answer yet
Amaya Springs 13:36
Hello
There's no any new info at the moment
13:37
In the casino guru forum they say casino will close thats why they offer high bonuses now and half providers are gone is that right ?
13:37
No, that's not right
13:38
I'm really frustrated what shall I do ?
Amaya Springs 13:38
You can only wait
As soon as I get new info, I'll send you an email