Я співчуваю вашій думці, хоча вона не базується на твердій основі.
Поки казино не вирішить припинити виплати, ми перебуваємо в тому ж становищі, що й гравці. Чи знаєте ви, що з часом казино збирається обманювати гравців? Ну, якщо так, то я хотів би знати, як вам вдалося це дізнатися.
Ми намагалися вирішити цю ситуацію та повідомили казино, що їхній рейтинг впаде, тому їм слід негайно вжити заходів. Ми намагалися.
Чи можна звинувачувати нас у тому, що нові казино, неперевірені часом, вирішують шахраювати? Якось я сказав це, на жаль, ми не провидці.
Щоразу, коли щось піднімається, це теж своєрідний виклик – вийде чи ні? Ніхто не знає, найближчий гість - це передбачення.
Легко знайти тему для такого звинувачення, я бачив це не раз. Залишається те, що ніхто не міг знати напевно, але кожен розумний гравець, який витрачає час на перевірку відгуків користувачів, форумів і відкритих скарг, також має шанс прийняти рішення.
Ми не несемо відповідальності за підхід казино.
Ідея позову зовсім не піддається контролю. Ми не другий автосалон і жодного договору ніхто не підписував. Ми не надаємо товари на продаж. Кожен гравець, який грає в казино, піддається ризику, ми маємо намір знизити ймовірність того, що вас ошукають, але це не означає, що ми несемо відповідальність, якщо вас ошукали.
Мені шкода, що ваша скарга не була розглянута, таке буває.
У будь-якому випадку, чи намагалися ви зв’язатися з органом ліцензування, як було запропоновано? Компанія дбала?
Ви повинні спробувати притягнути постачальника ліцензії до суду, оскільки це ближче до того, щоб мати пряме відношення до казино - вони все-таки продають ліцензії.
I empathize with your opinion though it's not based on solid ground.
Untill the casino decides to stop paying we are in the same position as the players. Did you know the casino is going to scam players eventually? Well, if you did, I'd love to know how you managed to know that.
We were trying to resolve the situation and informed the casino their rating will fall, so they should take immediate action. We tried.
Are we to be blamed because new casinos - unproven by time - decide to scam? I said that once, sadly, we aren't seers.
Every time something rises, it's also a kind of challenge - will it work or not? No one knows, the closes guest is a prediction.
It's easy to find a subject for such an accusation, I've seen this many times before. What remains is that no one could know for sure, but every reasonable player who takes time to check user reviews, forums, and open complaints has also a chance to make the decision.
We are not responsible for the casino's approach.
The idea of the lawsuit is quite out of hand. We are not a second car dealer and no one has signed any contract. We do not provide goods for sale. Every player playing in the casino is undergoing a risk, we intend to lower the chance you'd be scammed, but it doesn't mean if you're scammed, we're responsible.
I'm sorry your complaint was unresolved, it happens.
Anyway, did you try contacting the licensing authority as suggested? Did the company care?
You should try to bring the license provider to the court since it is closer to being in direct relation with the casino - they sell the licenses after all.
Автоматичний переклад.