ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 69)

1 рік тому від Fabi84
|
225707 переглядів 1852 відповідей |
|
1...68 69 70...93
Додати публікацію
1 рік тому

На щастя, рейтинг Nernermind XD уже знизився до 2,9. Хоч щось

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми чекали до сьогодні з коригуванням рейтингу. Казино знало про крайній термін. Поточний рейтинг відображає всі невирішені скарги (звичайно, більшість із них пов’язані з відкладеними незавершеними виведеннями).

Питання в тому, чи справді вони затримуються. Для мене все це схоже на шахрайство 😕

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я сподіваюся, що ви не налаштуєте його знову, як тільки ви повинні заплатити і квитки будуть розкриті, тому що це має працювати постійно, перш ніж рейтинг знову зросте

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Так, те, що є тільки один варіант оплати, дуже сумнівно!

Автоматичний переклад.
Vaelin
1 рік тому

Так, на жаль.

Але про це ми вже говорили 4-5 місяців тому.

На жаль, мало хто читає тут, перш ніж зареєструватися 😔


На жаль, так влаштований цей світ.

За великі гроші також можна купити свободу.

Хабар тут хабар там і дивіться все чудово😂😜

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized468
1 рік тому

У 100% випадків вони відкривають нові казино, тому що гроші смачніші за все інше.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я теж мушу вплутатися в цю історію клоунів. Він пише "Bianca" із Scatterhall, яке мені надіслали сьогодні, і після цього закриває чат. Тож я повернувся в службу підтримки і знову переглянув там "Bianca", а потім написав, як це може бути, що вони сказали мені, що його було передано сьогодні, але я все ще очікую, і я можу скасувати платіж? Потім вона дуже зухвало сказала, що не сказала б цього 😀, на щастя, я зробив знімок екрана. Після цього було сказано, що так, це була опечатка 😀 filefilefile Кінець історії, її буде передано вкотре, ха-ха

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Casinoguru також винні тут.

Вони є афілійованими особами, тому врахували б вашу реєстрацію та втрати. Вони відзначають нові казино як «свіжі», але якимось чином виправдовують, що їм присвоюють рейтинг вище 7. Психологічно вони знають, що це робить для гравця, це змушує нас думати, що вони мають бути безпечними чи достатньо безпечними.

Звичайно, caisnoguru деякий час викличуть удавану емпатію до всіх нас, навіть поводитимуться так, ніби вони на нашому боці. Але повірте мені, казиногуру, askgamblers тощо знають, як помітити спалах у казино pan або казино, яке потрапило в біду, і вони нічого не роблять, щоб попередити гравців.

Мені цікаво, чи помічають гравці єдиний спосіб, у який казино потрапляють у чорний список або дають 0 оцінок на більшості цих партнерських сайтів, завжди супроводжується приміткою «неетична практика щодо партнерів». Casinoguru знали, хто стоїть за цим казино, вони також знали, що Pocketplay також у неприємності, вони знали інші казино в минулому (переважно російські спливаючі вікна).

Я б заохотив гравців вимагати компенсації через суд проти Casino Guru у зв’язку з введенням в оману згідно із законодавством ЄС про захист прав споживачів (наприклад, ви купуєте автомобіль у дилера вживаних товарів, автомобіль не пройшов перевірку, і ви потрапили в аварію. Дилер несе відповідальність , а не виробник.)

Я особисто подаю судовий позов проти casinoguru за їх недбалість щодо кишенькової гри.


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

твердження не має сенсу....


Я маю на увазі, якщо я продавець автомобілів і пропоную новий Porsche за 20 000 євро, я також міг би бути найкращим дилером через попит. Якщо я не доставлю, найкраща пропозиція марна. і тут саме так!

Автоматичний переклад.
trudders
1 рік тому

треба все оцінювати погано, бо люди скаржаться?


Я маю на увазі, що тільки конкуренція вирує тут і лихає кожне казино...

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Ваше твердження має набагато менше сенсу, оскільки ви відповідаєте, не читаючи.

Ти хочеш мені тут щось пояснити чи що?

Кожен, хто вміє читати, має явну перевагу, пане Інтернет-юрист.

Я сказав, що вони «МОГЛИ б» бути одними з найкращих казино, якби не були, це саме той момент, який ви підняли, це все, що тут має значення (виплата/доставка), називайте це як вам подобається.

Ви повинні уважніше читати, перш ніж читати людям лекції.

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Хоча вони, ймовірно, не могли б бути таким великим казино, оскільки головне, що їх вирізняє, — це божевільні щоденні бонуси, але це явно не є стійким, інакше інші казино також робили б це. Жодне інше казино не наближається до щоденних бонусів, які ви бачите на Scatterhall

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вилучення

Час виведення Zeus Lightning NV Casinos становить максимум 1-5 годин. Ви можете розраховувати на миттєві виплати. Це пов’язано з тим, що система онлайн-платежів, яку підтримує казино, забезпечує незначну частку транзакцій секундних коштів.

Будь-яка додаткова затримка може бути пов’язана з вибраним вами банківським методом. Завдяки електронним гаманцям ви можете розраховувати на швидке отримання виплат. З банківськими переказами та переказами кредитною/дебетовою карткою це може зайняти 3-5 днів.

Однак перед тим, як подати запит на зняття коштів, вам потрібно переконатися, що ви заповнили дані KYC і виконали вимоги щодо ставок. Майже всі методи, доступні для внесення депозитів, також доступні для зняття коштів. Виведення криптовалют безпечне та просте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я вже сказав, мені цікаво, чи це насправді відбувається. Декілька старих казино з дуже поганими рейтингами все ще працюють з рейтингом 8,2.....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би додати, поки вони знову не підпадають на ту саму стратегію. Той самий власник або керівництво не означає, що «стратегія» залишається незмінною. Є винятки, смію сказати.

Проте, якщо казино не виплачує гравцям, рейтинг знижується за кожну подану скаргу.

Я знаю, що це звучить недостатньо, але що ще ми можемо зробити? Особливо, якщо органу ліцензування це не хвилює 🙁.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сподіваюся, що ви не налаштуєте його знову, як тільки ви повинні заплатити і квитки будуть розкриті, тому що це має працювати постійно, перш ніж рейтинг знову зросте

Автоматичний переклад.
1 рік тому

не хвилюйся Ми використовуємо невирішені скарги як важіль у ситуаціях, коли казино звертається до нас і просить кращий рейтинг. Але ви здивуєтеся, як часто це трапляється 🙁

Ми нічого не беремо з казино, натомість нерозглянуті скарги пропонуємо вирішувати в першу чергу. Коли казино відмовляється, все закінчено, поки керівництво не прийде знову запитати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, те, що є тільки один варіант оплати, дуже сумнівно!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мушу з вами погодитися. Я був дуже шокований тим, що вони запропонували лише один + криптовалюта.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У 100% випадків вони відкривають нові казино, тому що гроші смачніші за все інше.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це буває дуже часто🤢

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Казино також не реагує на ваші спроби зв'язатися? Або у вас там є контакт?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Casinoguru також винні тут.

Вони є афілійованими особами, тому врахували б вашу реєстрацію та втрати. Вони відзначають нові казино як «свіжі», але якимось чином виправдовують, що їм присвоюють рейтинг вище 7. Психологічно вони знають, що це робить для гравця, це змушує нас думати, що вони мають бути безпечними чи достатньо безпечними.

Звичайно, caisnoguru деякий час викличуть удавану емпатію до всіх нас, навіть поводитимуться так, ніби вони на нашому боці. Але повірте мені, казиногуру, askgamblers тощо знають, як помітити спалах у казино pan або казино, яке потрапило в біду, і вони нічого не роблять, щоб попередити гравців.

Мені цікаво, чи помічають гравці єдиний спосіб, у який казино потрапляють у чорний список або дають 0 оцінок на більшості цих партнерських сайтів, завжди супроводжується приміткою «неетична практика щодо партнерів». Casinoguru знали, хто стоїть за цим казино, вони також знали, що Pocketplay також у неприємності, вони знали інші казино в минулому (переважно російські спливаючі вікна).

Я б заохотив гравців вимагати компенсації через суд проти Casino Guru у зв’язку з введенням в оману згідно із законодавством ЄС про захист прав споживачів (наприклад, ви купуєте автомобіль у дилера вживаних товарів, автомобіль не пройшов перевірку, і ви потрапили в аварію. Дилер несе відповідальність , а не виробник.)

Я особисто подаю судовий позов проти casinoguru за їх недбалість щодо кишенькової гри.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я співчуваю вашій думці, хоча вона не базується на твердій основі.

Поки казино не вирішить припинити виплати, ми перебуваємо в тому ж становищі, що й гравці. Чи знаєте ви, що з часом казино збирається обманювати гравців? Ну, якщо так, то я хотів би знати, як вам вдалося це дізнатися.

Ми намагалися вирішити цю ситуацію та повідомили казино, що їхній рейтинг впаде, тому їм слід негайно вжити заходів. Ми намагалися.

Чи можна звинувачувати нас у тому, що нові казино, неперевірені часом, вирішують шахраювати? Якось я сказав це, на жаль, ми не провидці.

Щоразу, коли щось піднімається, це теж своєрідний виклик – вийде чи ні? Ніхто не знає, найближчий гість - це передбачення.

Легко знайти тему для такого звинувачення, я бачив це не раз. Залишається те, що ніхто не міг знати напевно, але кожен розумний гравець, який витрачає час на перевірку відгуків користувачів, форумів і відкритих скарг, також має шанс прийняти рішення.

Ми не несемо відповідальності за підхід казино.

Ідея позову зовсім не піддається контролю. Ми не другий автосалон і жодного договору ніхто не підписував. Ми не надаємо товари на продаж. Кожен гравець, який грає в казино, піддається ризику, ми маємо намір знизити ймовірність того, що вас ошукають, але це не означає, що ми несемо відповідальність, якщо вас ошукали.

Мені шкода, що ваша скарга не була розглянута, таке буває.

У будь-якому випадку, чи намагалися ви зв’язатися з органом ліцензування, як було запропоновано? Компанія дбала?

Ви повинні спробувати притягнути постачальника ліцензії до суду, оскільки це ближче до того, щоб мати пряме відношення до казино - вони все-таки продають ліцензії.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хоча вони, ймовірно, не могли б бути таким великим казино, оскільки головне, що їх вирізняє, — це божевільні щоденні бонуси, але це явно не є стійким, інакше інші казино також робили б це. Жодне інше казино не наближається до щоденних бонусів, які ви бачите на Scatterhall

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Про це повідомляємо в огляді:

«Доходи групи казино (останні 4 роки): дуже малі» - червоне позначення 🙁

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

НЕ ЗМІГ!!!!



Тому що жодне казино не може розвиватися завдяки цим пропозиціям!

Автоматичний переклад.
1...68 69 70...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого