Рейтинг і відгук говорять про те, що:
Низький дохід = свіже казино
«Scatterhall Casino — це відносно нове онлайн-казино, тому нам ще рано однозначно говорити про те, чи воно надзвичайно погане, ідеальне чи щось посередині. Ось чому ми відзначили його як свіже онлайн-казино. Як тільки ми матимете більше інформації про це казино, ми повернемося до нього та дамо йому «звичайний» рейтинг репутації».
The rating and the review say that:
Low revenue = fresh casino
"Scatterhall Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" reputation rating."
Scatterhall не відповідає, не відповідає на електронні листи!
один платіж – банківський / добре, цей платіж надійшов безпосередньо! Інші два ще не надійшли, 23 дні, і ви не можете знову перерахувати ці платежі? Так не може бути!
Scatterhall not responding , not replying to emails !
the one payment is bank / ok this payment came directly! The other two still haven't arrived, 23 days and you can't transfer these payments again? That can not be !
Scatterhall reagiert nicht , antwortet nicht auf E-Mails !
die eine Zahlung steht Bank / ok diese Zahlung kam direkt an ! Die anderen beiden sind immer noch nicht angekommen , 23 Tage und man schafft es nicht diese Zahlungen erneut zu überweisen ? Das kann nicht sein !
Я не буду просити казино, яке просто зупиняється, не виплачує гроші, його обкрадають і придумують виправдання!
Будь ласка, не будьте такими наївними і вірте тому, що вони пишуть!
Що це, будь ласка!!!!!
ІНШІ ТАКОЖ ПЛАТЯТЬ З ТИМ Ж ПРОВАЙДЕРОМ!!!!!!! Візьмемо захист!!!!!!!!!!!!
не втрачайте довіру!!!!
I'm not going to ask the casino that just stalls and doesn't pay out and gets ripped off and comes up with excuses!
Please don't be so naive and believe what they write!
What is that please!!!!!
OTHERS ALSO PAY WITH THE SAME PROVIDER!!!!!!! Let's take the protection!!!!!!!!!!!!
don't lose credibility!!!!
Ich frag doch nicht bei dem Casino nach das alle nur hinhält und nicht auszahlt und verarscht und mit ausreden kommt!
Bitte seien sie nicht so naiv und glauben sie das was die schreiben!
Was soll das bitte!!!!!
ANDERE ZAHLEN AUCH AUS MIT DEM GLEICHEN ANBIETER!!!!!!! Lassen sie es die in schutz zu nehmen!!!!!!!!!!!
machen sie sich nicht unglaubwürdig!!!!
тоді не сприймайте їх як захист, кажучи, що це залежить від постачальника платежів, якщо казино, очевидно, просто жартує!
then don't take them for protection by saying it's up to the payment provider if the casino is obviously just kidding!
dann nehmen sie sie auch nicht in schutz in dem sie sagen es liet am zahlungsanbieter wenn das casino offensichtlich nur verarscht!
Мені заплатили від Scattterhall у вівторок (гроші на банківському рахунку). І підтверджені виплати від Spinpirate та Scatterhall сьогодні!
I got paid from Scattterhall on Tuesday (money is on bank account). And confirmed payout from Spinpirate and Scatterhall today!
як довго ви чекали зараз майже 5 тижнів.
how long have you waited Am at almost 5 weeks now.
Wie lange hast du gewartet? Bin bei fast 5 Wochen jetzt.
Ходімо🙏 буде щасливий кінець, хлопці та дівчата
Let’s go🙏 gonna be a happy end boys and girls
А я чекаю з 8 березня і нічого не доходить🤔
And I've been waiting since March 8 and nothing arrives 🤔
Und ich warte seit 8 März und nichts kommt an 🤔
Дивно, як вони потім ставлять пріоритети у виплатах. Абсолютно випадкове все
Strange how they then prioritize the payouts. Totally random everything
Seltsam wie sie die Auszahlungen dann priorisieren. Total random alles
І це саме причина, чому стурбовані гравці критикують гуру казино за те, що він не втручається. Ваші аргументи звучать так, що не можна звинувачувати казино в їхніх проблемах із стороннім постачальником платежів. Але все навпаки, це свідчить про те, що ця компанія не придатна для управління подібним проектом, який, зрештою, повинен вплинути на рейтинг казино. Будь-який серйозний бізнес повинен мати можливість вирішити проблему з оплатою протягом 3 тижнів.
Отже, як довго гуру казино вважає, що скарги слід залишати відкритими, оскільки невирішені скарги є єдиним способом вплинути на рейтинг казино? Казино може публікувати повідомлення кожні 7 днів, щоб продовжити таймер, фактично не намагаючись вирішити будь-яку проблему, і нові гравці реєструватимуться на основі смішної оцінки 7,2.
Чим довше це триватиме без санкцій, тим більше людей втрачатимуть довіру до Casino Guru та його послуг.
And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.
So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.
The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.
Так, не думайте, що попереду щось ще буде! Це, мабуть, кінець! Я просто сподіваюся, що багато людей це прочитає, я зараз відмовлюся, це вже не годиться!
Yes, don't think there's anything else to come! That's probably over! I just hope that many people will read this, I'll give it up now, it's no use anymore!
Ja denke auch nicht das da noch was kommt ! Das ist wohl durch ! Hoffe einfach das viele Menschen das hier dann lesen , ich gebe es jetzt auf bringt ja nichts mehr !
У вас є можливість закрити справу як невирішену, і якщо Scatterhall або будь-яке казино все ж вдасться вирішити проблему, ви можете відкрити цю справу та позначити її як вирішену!!!!
Але те, що ви робите, це підтримуєте тактику затягування цього казино!!!!
You have the possibility to close a case as unsolved and if Scatterhall or any casino still manages to solve the problem you can open this case and mark it as solved!!!!
But what you are doing is supporting the delaying tactics of this casino!!!!
Ihr habt die Möglichkeit einen Fall als ungelöst zu schließen und wenn es Scatterhall oder irgendein Casino noch schafft das Problem zu lösen diesen Fall zu öffnen und als gelöst zu makieren!!!!
Aber was ihr macht ist die hinhaltetaktik zu unterstützen von diesem casino!!!!
В які казки ти віриш? Зачекайте 30 днів або більше для виплати.
Наразі єдине, що можна однозначно сказати, це те, що вони захищають казино. Краще попередити гравців більше не робити депозитів.
Жодне інше казино не збирало стільки скарг за такий короткий час.
Щоразу, коли представник Scatterhall бреше в обличчя гравців, і вони аплодують цьому, немає іншого способу назвати це.
Просто продовжуйте брати партнерські гроші від Scatterhall, але щонайпізніше, коли ви більше не побачите жодного цента від Scatterhall, щось станеться.
Смішно і зухвало, ви не можете говорити про це красиво, якщо ви чесні.
What fairy tales do you believe in? Wait 30 days or more for a payout.
By now the only thing that can be said in no uncertain terms is that they are defending the casino. Better warn players not to deposit anymore.
No other casino has collected so many complaints in such a short time.
Every time the Scatterhall representative lies to the players' faces and they applaud it, there's no other way to title it.
Just continue to take the affiliate money from Scatterhall, but at the latest when you don't see a cent from Scatterhall anymore, something will happen.
Ridiculous and cheeky, you can't talk about it nicely if you're honest.
An welche Märchen glauben Sie? 30 Tage und mehr auf eine Auszahlung warten.
Mittlerweile kann man nur ganz klar und deutlich sagen, daß sie das Casino in Schutz nehmen. Warnen sie lieber mal Spieler nicht mehr einzuzahlen.
Kein anderes Casino hat so viele Beschwerden in so kurzer Zeit gesammelt.
Jedes Mal lügt der Vertreter von Scatterhall den Spielern ins Gesicht und sie applaudieren dazu, anders kann man es nicht mehr betiteln.
Nehmen Sie nur weiterhin schön die Affiliate Gelder von Scatterhall an sich, aber spätestens wenn auch sie keinen Cent mehr von Scatterhall sehen dann tut sich was.
Lächerlich und eine Frechheit, das kann man nicht schön reden wenn man ehrlich ist.
Виплата 18.03.
28 березня схвалено казино.
Станом на 1 квітня: гроші не надійшли
Не отримав смаколиків.
оновлено:
Scatterhall і Spinpirate наразі мають -none-
Більш доступні слоти. Триває відключення?
Payout on 03/18 requested.
On 03/28 approved by the casino.
As of April 1st: money has not arrived
Didn't get any goodies.
updated:
Scatterhall and Spinpirate currently have -none-
Slots more available. Shutdown in progress?
Auszahlung am 18.03. beantragt.
Am 28.03. vom Casino genehmigt.
Stand 01.04.: Geld nicht angekommen
Keine Goodies bekommen.
Update:
Zur Zeit sind bei Scatterhall und Spinpirate -keine-
Slots mehr verfügbar. Shutdown in Progress ?
Ймовірно, вони також не заплатили постачальникам ігор, тому вони більше не надають їм ігор.
Ви намагалися зв'язатися з менеджером, який відповідає за ці казино?
They probably haven't paid the game providers either and so they no longer provide them with games.
Have you tried to contact the manager who is in charge of these casinos?
Probabilmente non hanno pagato neanche i provider di gioco e quindi non gli forniscono più i giochi.
Avete provato a contattare il manager che sta a capo di questi casinò?
Я щойно спілкувався з агентом служби підтримки в чаті. Обидва казино проходять технічне обслуговування та оновлення.
Навіть якби казино не платило постачальникам, малоймовірно, що всі вони зникнуть одночасно.
Я б волів, щоб казино нарешті оновило всі наші незавершені виведення коштів і заплатило нам.
I just talked to the live chat support agent. Both casinos undergo maintenance and updates.
Even if the casino did not pay the providers it is highly unlikely that they would all disappear at the same time.
I would prefer the casino finally updated all our pending cashouts and paid us.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.