ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 56)

 від Fabi84
|
328 129 переглядів 1 852 відповідей |
|
1...55 56 57...93
TinoElina

Ні, я щойно отримав електронний лист про те, що моє відкликання прийнято, тому він більше не очікує на розгляд. Минулого разу, коли вони прийняли моє виведення грошей у лютому, я отримав гроші через 3 дні після того, як вони їх прийняли. Тому будемо сподіватися, що зараз буде так само.😊

Автоматичний переклад.

Як я можу довіряти огляду Casinoguru? 😀 Особливо зараз, з таким очевидним шахрайством, яке є таким неймовірно сміливим і очевидним принаймні зараз. Ну, я можу впоратися з тим, що мої гроші мені не виплачують. Я не можу погодитися з тим, що сайт може просто зійти з рук. Хіба не можна зв'язатися з постачальниками ігор, що їхня пропозиція використовується в незаконних цілях? З одного боку, це не може бути добре для вас, тому що це шкодить вашій репутації. І точно не в ваших інтересах з юридичної точки зору, що тут ведеться нахабне шахрайство?


Чи міг би хтось із Casinoguru, оскільки вони мають набагато більше охоплення, зв’язатися з Push Gaming, Relax або Pragmatic Play і повідомити їх, що ці сайти працюють незаконно? Зокрема, провайдери, за яких платять гроші, напевно мають більше інформації про власників та операторів домашньої сторінки?


Все, що я прошу, це те, щоб уся ця катастрофа не закінчилася просто «поганою оцінкою». Але гуру казино принаймні подбає про те, щоб це не повторилося і щоб принаймні була зроблена спроба притягнути тутешніх операторів до відповідальності...

Автоматичний переклад.

Висловлюйте власну думку, тільки майте на увазі, що ми не авторитет. Ми намагаємося вирішувати скарги шляхом співпраці, оскільки ми не маємо офіційної влади над жодним казино.

Немає жодних важелів, окрім рейтингу, якими ми можемо скористатися.

Чи вважаєте ви, що офіційний орган ліцензування піклується більше, ніж ми? Я, наприклад, ні.

Автоматичний переклад.
Chasiti

Тож Bitstarz платить мені через Naudapay того самого робочого дня. 😂

Автоматичний переклад.
Radka

Так, тоді ви повинні вирішити проблему, одного вечора Scatterhall міг заплатити гравцям через іншого платіжного провайдера, гроші були безпосередньо на рахунку! І ось я чекаю 23 дні і нічого не відбувається!

Автоматичний переклад.

прикро, що гуру казино все ще брешуть. Я переглядав скарги, і ніхто нічого не підтвердив. Те саме для мене. У понеділок підтверджено, а в четвер нічого на рахунку. Тепер також програв кредит, що залишився, і ще 500 незавершених і ще 1000, які, як кажуть, були виплачені. Коли платежі працювали, гроші завжди були наступного дня. Я теж не отримав смаколиків. Такий великий мінус для Casinoguru та їхнього вибору авторитетних партнерів. Я буду уникати Casinoguru в майбутньому.



Автоматичний переклад.

Ну, чому ти думаєш, що ми брешемо? Всі скарги відкриті. Наскільки я знаю, ми, як і ви, чекаємо подальших оновлень від казино.

Ми не можемо покарати казино за невиконання обіцянок про безкоштовні речі.

Автоматичний переклад.

Можливо, це насправді проблема третьої сторони, до того ж вони зросли швидше, ніж очікували, тому також не можуть впоратися з сумою виплат. Будемо сподіватися😊

Автоматичний переклад.
loidcasino1337

Я теж трохи роздратований. У платіжках зазвичай написано noda, а не nauda 😅, але переказ тоді - nauda.

Автоматичний переклад.
Radka

Ця відповідь мене дратує!!!!!

Це ВИБАЧЕННЯ з платіжним процесором!!!!



Люди чекають виплати кілька тижнів!


Будь ласка, не захищайте казино і підтримайте це виправдання також!!!!!!



Це шахрайство!!!!! І немає проблем із постачальником платежів, якщо інші сайти здійснюють оплату за допомогою тієї ж системи!!!!!

Автоматичний переклад.

Я теж для себе це вирішив. Я знаю, що важко дати справедливу оцінку будь-якому казино. Але те, що щойно сталося з боку Casinoguru, є частково нахабним.

Цю скаргу: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler не розглядали протягом 3 тижнів, і рейтинг казино все ще має 6,8. Як це можна виправдати?


Про це казино було надіслано понад 1000 коментарів, більшість з яких негативні, а рейтинг не змінився.


Це така ж тактика зупинки, як і для самого казино. Звичайно, я не хочу звинувачувати Casinoguru. Але як користувач, ви не отримали тут належних порад і не захищені, особливо зараз.


Звичайно, ще є гравці, які заходять у Casinoguru, бачать рейтинг і вносять депозит на основі цього рейтингу. І щось подібне не можна вибачити нинішніми знаннями.


Вам слід принаймні попередити або вказати, що платежі наразі очікуються тощо. Але, на жаль, наразі жодних дій не вжито.


Тож більше не довірятиме порадам Casinoguru.

Автоматичний переклад.

Будь ласка, перегляньте мої останні публікації, опубліковані тут. Ми не провидці, ми просто хвилюємося, коли виникають проблеми.

Автоматичний переклад.

Звичайно, оцінку дає Casino-Guru, подивіться на приклад ICE Casino, вони мають оцінку 10/10 від Guru, хоча оцінка користувачів переважно негативна.

Автоматичний переклад.

Рейтинг відгуків користувачів зберігається окремо від рейтингу казино.

Найкращі казино зазвичай мають прибл. Лише 3,6 зірки, тоді як казино з нижчими рейтингами, здається, більше цінуються гравцями.

Оскільки ми не можемо відрізнити всі підроблені відгуки користувачів, ми зберігаємо обидва рейтинги окремо.

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer

прямо в інших казино це також працює!

Автоматичний переклад.
Radka

а чому вірити, якщо рейтинги ні про що не говорять?

Автоматичний переклад.

Так, це також дивно мало повідомляє Радка

Автоматичний переклад.

Ми відвідуємо офіційну зустріч гуру казино, я подорожував сюди майже 8 годин у середу, і я в основному працюю, поки інші насолоджуються смішними розвагами.

Оскільки я все ще єдиний адмін тут, у мене зараз мало часу для перевірки форуму.

Автоматичний переклад.
Radka

Scatterhall не відповідає, не відповідає на електронні листи!

file

один платіж – банківський / добре, цей платіж надійшов безпосередньо! Інші два ще не надійшли, 23 дні, і ви не можете знову перерахувати ці платежі? Так не може бути!

Автоматичний переклад.
DerKoenig

Ймовірно, це пов’язано з формуванням команди компанії. 🙂

Ну, гарні новини! Вас так багато? Я щойно прочитав про один тут, і жодних інших оновлень від гравців у скаргах не було.

Автоматичний переклад.
Radka

??????

Автоматичний переклад.

Ймовірно, це пов’язано з формуванням команди компанії. 🙂

Ну, гарні новини! Вас так багато? Я щойно прочитав про один тут, і жодних інших оновлень від гравців у скаргах не було.

Автоматичний переклад.

???

Автоматичний переклад.

Так, тоді ви повинні вирішити проблему, одного вечора Scatterhall міг заплатити гравцям через іншого платіжного провайдера, гроші були безпосередньо на рахунку! І ось я чекаю 23 дні і нічого не відбувається!

Автоматичний переклад.

Вибачте, але яку проблему ми повинні вирішити? Я справді розгубився, тому що ви використали відповідь замість цитати. Я б сказав, що казино повинні вирішити свої проблеми

Автоматичний переклад.
Radka

Так, я теж про казино, думаю зрозуміло написано!



Автоматичний переклад.

Ця відповідь мене дратує!!!!!

Це ВИБАЧЕННЯ з платіжним процесором!!!!



Люди чекають виплати кілька тижнів!


Будь ласка, не захищайте казино і підтримайте це виправдання також!!!!!!



Це шахрайство!!!!! І немає проблем із постачальником платежів, якщо інші сайти здійснюють оплату за допомогою тієї ж системи!!!!!

Автоматичний переклад.

Запитайте про це в казино.

Проблема не у варіанті оплати, я б сказав, що це сторонній платіжний постачальник, тобто третя компанія, яка обробляє всі транзакції. Зазвичай це викликає такі ж дорогі ускладнення.

Автоматичний переклад.
1...55 56 57...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого