ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 49)

 від Fabi84
|
326 945 переглядів 1 852 відповідей |
|
1...48 49 50...93

Ліцензіаром є компанія Antillephone, і ми всі знаємо, що вона погано корумпована. Він ніколи не реагує ні на які скарги.

Казино Кюрасао належать компаніям із десятками різних імен, але якщо ви потім звернетеся до торгової палати, то офіційні директори завжди ті самі (Allyant Group, Theoklis Andreou, Smessolution тощо).

Я не здивуюся, якщо всі ліцензіари також вступають у змову з ними.

Автоматичний переклад.

ніхто не відповідає, чат завжди одні і ті ж заяви! Я б сказав, що ви можете забути про гроші!

Автоматичний переклад.
TinoElina

Я думаю, вам варто просто спробувати отримати решту грошей і більше нічого не вкладати.


Вважається, що Casino Guru піклується про це та захищає гравців, але це також виглядає дивним


Навіть представник, який нібито захворів, вже не повідомляє.

Автоматичний переклад.
DerKoenig

Як ви отримуєте гроші? Якщо ви бачите, це просто ігнорується!

Автоматичний переклад.
fpfeil94

Я просто хотів захистити тебе від цього.

Це все, чого я хотів, і нічого більше!

Як ви думаєте, мені подобається пояснювати людям те, чого вони не хочуть розуміти?


Я не мав на увазі поганого з самого початку.

Казино спричинило б проблеми в будь-якому випадку, незалежно від того, чи пишуть тут люди.

І вони добре знали, що люди згадають про це, як тільки вони це зрозуміють.


Їхньою стратегією завжди буде відкривати казино, обманюючи гравців, а потім просто відкривати нові.

Я просто хотів попередити гравців, щоб вони врятували себе від головного болю, оскільки я не з тих, хто дружить, коли інші страждають, навіть навпаки.

Це мене злить, тому я так багато пишу.

Але з мого боку так було :)

Я думаю, що зараз люди мають гарний огляд, і той, хто все ж вирішить це зробити, на жаль, повинен звинувачувати лише себе.

Вони просто хотіли перешкодити людям гнатися за своїми коштами протягом 12 тижнів.

Після такого довгого очікування я сподіваюся, що всі отримають виплату, це насправді найменше, що може зробити казино.

Та все ж бажаю тобі всього найкращого.

І до казино Scatterhall. Настав час вирішувати все тут і почати платити гравцям.

Людські помилки, але змушувати людей чекати 12 тижнів — це надмірно.

Проявіть свою добру волю та покажіть нам усе, що ми були неправі, і, будь ласка, розплатіться з гравцями.

Якщо через деякий час ви помітите, що справи підуть у гору, ви можете видалити будь-які негативні коментарі, щоб їх більше не було видно!

Єдине, що вони повинні зробити зараз, це повністю заплатити гравцям.

Негативні коментарі можна видалити в будь-який момент.

Почніть думати про своїх клієнтів, які є причиною вашого перебування тут.

Бо без них ти ніщо.

З найкращими побажаннями.


Автоматичний переклад.
TinoElina

Мені дуже шкода, що тобі доводиться переживати цей стрес день за днем, ніби у нас не було інших проблем ^^


Будемо сподіватися, що вони схаменуться і нарешті з усіма розплатяться!

Автоматичний переклад.
TinoElina

Після достатньої кількості запитів я завжди отримував гроші. Тепер подивимося, як це виглядає з останніми платежами

Автоматичний переклад.

Вчора я також програв свої 500 євро, що залишилися, і відчув деяке полегшення 🤣

Така купа дірок 🥴

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

Дякую, дякую за попередження та відданість!

Автоматичний переклад.
Patrick800

На жаль, багато хто зіткнувся з цією проблемою і взагалі не коментують тут, у чаті.


Тож це набагато більше, ніж просто ті, що тут говорять.

Я б припустив кілька сотень гравців і вважав, що навіть це заниження.

Роблять охайну касу.

Але ви платите за стримери чи щось подібне, тому, звісно, проблем немає, якщо ви розміщуєте рекламу.

Це те, що я намагаюся вам сказати весь час, але вони краще застрелять мене, ніж слухатимуть.

Якби мені було приємно бачити, як люди страждають, я б сидів спокійно й нікого не попереджав.

Автоматичний переклад.
TinoElina

Завжди до ваших послуг, мадам 🤝

Автоматичний переклад.

Ви можете зовсім забути живий чат 😅 завжди одні й ті самі відповіді копіювати\вставляти. досі це дратувало щодня - воно просто нічого не робить 🤣

Представник відповідає кожні 4-5 днів, але завжди однаковими текстами. Здається, скарги продовжують накопичуватися...

Я також помітив, що більше не отримую бонусних спам-листів від Scatterhall. але Спінпірат робить. це справді так і з вами? 😅

Я потихеньку втомлююсь чекати. особливо тому, що зараз, здається, ні з ким не відбувається^^

Я радий побачити, що буде далі. знову проблеми з платіжним провайдером? 😅 Можливо, незабаром більше не буде відгуків? побачимо...

Автоматичний переклад.

На жаль, багато хто зіткнувся з цією проблемою і взагалі не коментують тут, у чаті.


Тож це набагато більше, ніж просто ті, що тут говорять.

Я б припустив кілька сотень гравців і вважав, що навіть це заниження.

Роблять охайну касу.

Але ви платите за стримери чи щось подібне, тому, звісно, проблем немає, якщо ви розміщуєте рекламу.

Це те, що я намагаюся вам сказати весь час, але вони краще застрелять мене, ніж слухатимуть.

Якби мені було приємно бачити, як люди страждають, я б сидів спокійно й нікого не попереджав.

Автоматичний переклад.

Якби вам подобалося бачити, як люди страждають, ви б працювали на Scatterhall 🤣

Автоматичний переклад.
Chasiti

Сподіваюся, ми всі помиляємося, і вони нарешті заплатять людям.

За винятком тих, хто втратив усе за ці тижні очікування.

Автоматичний переклад.
Chasiti

Це було добре 😂


Мені все це дуже сумно.

Жоден гравець не заслуговує на таке жалюгідне поводження.

Думаю, мені варто відкрити онлайн-казино‼️


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

Я хотів би програвати, продовжувати вигравати, і мені стає ще більше сумно, що я ніколи не побачу грошей 😀

Автоматичний переклад.
Jaymen09

Почекай, це ще не кінець.

Надія помирає останньою

✊🏼✊🏾

Змінено
Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

Гуру казино платить? Хтось мені відповість?

Автоматичний переклад.
Lylyui123

Я не розумію що ти маєш на увазі?

Автоматичний переклад.
1...48 49 50...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого