ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 47)

1 рік тому від Fabi84
|
238194 переглядів 1852 відповідей |
|
1...46 47 48...93
1 рік тому

Я щойно переглянув свій рахунок у казино, він працював із перевіркою, але моя виплата все ще обробляється, мені цікаво, скільки часу знадобиться для виплати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ой образа якщо щось не влаштовує. Ви, здається, навіть психічно слабші за тих людей, про яких ви згадали

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я починаю думати, що вам подобається відвідувати тут лише тоді, коли казино в біді, а гравці настільки незадоволені, що пишуть негативні коментарі.

Хоча я сподіваюся, що я помиляюся 😎



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що з вами? Тож якщо ти сприймаєш такі дрібниці як велику образу і так на них реагуєш, то твій психічний стан справді приречений на загибель.

Звичайно, я за те, щоб ви отримували всі свої виграші і щоб так і залишалося, але деякі твердження тут далекі від реальності. Якщо ви розігруєте свій виграш, тому що з’являється залежність і ви більше не можете контролювати себе, казино може зробити дуже мало з цим, і так, у багатьох казино ви навмисно чекаєте довше, щоб знову зіграти в азартну гру, але, можливо, просто ноги мовчіть і чекайте і дивіться, що станеться, замість того, щоб дуритися тут і просто писати нісенітницю, і якщо ви не можете зрозуміти такі мої заяви, то це не моя проблема. Це форум, де ви можете висловити свою конструктивну думку, і це добре

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, дозвольте мені додати ось що - я, напевно, пропустив будь-яку конструктивну думку з вашого боку... Хочете нагадати мені?

Для мене ти просто продовжуєш поширювати токсичні пости по всьому цьому місці. Нормально моральна людина зі здоровим психічним станом нікого не образить, розповсюджуючи «наркоманські кліки».

Отже, сприйміть це як попередження.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виплата ще не оброблена. Все ще в статусі очікування.

Також не було отримано жодного "доброго", як було в рекламі.

Тож мушу сказати, поки нічого не обіцяно!

Бонусних пропозицій більше немає:

Якщо так і залишиться, я більше нічого тут не вкладатиму.

Автоматичний переклад.
LittleFu
1 рік тому

Спокійно, сьогодні ранок вівторка 😀

Автоматичний переклад.
LittleFu
1 рік тому

Більше нічого про це сказати не можу, 8 і 10 березня виплату схвалили до сьогоднішнього дня не на рахунок в чаті, вони вже роздратовані, але, чесно кажучи, я теж!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я отримав свій виграш. Вперше це було підтверджено 14/03, потім знову підтверджено вчора, як вони і обіцяли. все ще чекає виходу зі спінпірату.

Автоматичний переклад.
Hansenboss
1 рік тому

Скільки ти отримав і вітаю!

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Гравець, що це має бути?


Завдяки вашому надокучливому підходу гравці взагалі не побачать грошей, оскільки оператори продовжуватимуть знімати гроші. За це відповідає команда Casinoguru, а не ви, тож зіграйте в Шерлока в іншому місці.


Дякую


Автоматичний переклад.
Hansenboss
1 рік тому

Гарні новини

Автоматичний переклад.
fpfeil94
1 рік тому

що ти за птах

Тепер я винен у невдачі казино? ^^

Я граю Шерлока там, де мені зручно, ти пердеш у сільській місцевості.

Такі люди, як ваш, точно не говорять мені, що робити.

Якщо люди не отримують свої виграші, це винне казино, а не я 🙂


Він чекає 3 місяці 🙂 file


Я навіть не сказав нічого проти казино, а люди чекають.

Якщо казино хоче, щоб його оцінили добре, їм слід припинити вдавати, що вони мають проблеми з оплатою протягом 3 місяців 🙂, але депозити не є проблемою 😀


Надалі продовжуйте прокручувати, якщо вам не подобаються мої публікації або затамуйте подих, мені байдуже, чого ви від мене очікуєте.

Що насправді вам платить казино, щоб ви могли добре говорити про цей безлад і бездонну свободу?

Поводжуся так, ніби я лихословлю людей, які мали проблеми протягом 3 днів ^^

ніде більше я не писав таких негативних коментарів, як тут.

Це добре, тому що вони нечесні.

3 місяці вже не пов’язані з проблемами, а зі стратегією.

Такі люди, як ви, можуть висувати будь-які звинувачення, але я точно не відповідаю за їхні провини.

Продовжуйте це говорити собі, можливо, тоді ви почуватиметеся краще 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно отримав дозвіл на виплату (від 18.03.)

Подивимось, коли надійде на рахунок.

Якщо вони знову зроблять приємні бонусні пропозиції, я буду задоволений

Автоматичний переклад.
LittleFu
1 рік тому

Кожен отримує моє з

8 і 10 не йдуть добре

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер питання про те, про що йдеться в алфавіті? Всього ? То той, то інший давно чекають і нічого не відбувається! 🤷🏼‍♂️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file14 днів, а це все ще очікує, яке божевілля, я навіть не знаю, про що думати


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще чекаю, нічого не прийшло. Я в захваті від наступного виправдання від Scatterhall


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Я прокручую, але все одно бачу ваші дописи, і ваші образи дуже низькі, але нічого 🙂

В принципі, ви праві, але ви не розумієте, що своїми неодноразовими заявами ви гарантуєте, що оператори продовжують знімати гроші, і врешті ніхто більше не отримує свої гроші.

Мені добре відомо, що Zeus NV належить WP, яка в минулому зберігала мільйони доларів прибутку (з будь-якої причини), і, схоже, зараз ця картина повторюється.

Звичайно, казино повинно виплатити виграш, але викриття гарантує, що нічого не буде в майбутньому, і ви не можете вжити проти нього судових заходів. У 2022 році був міжнародний колективний позов проти WP, але врешті вони просто посміялися.

На мій погляд, Casinoguru тут явно зазнав невдачі, мабуть, тут було проведено дослідження на 0%, швидкий огляд умов спрацював би, оскільки обидва вони майже ідентичні, і все було б підтверджено не пізніше, ніж під час внесення депозиту через Ecopayz, але, очевидно, Casinoguru нічого не зробив, окрім реклами.


Єдине, що гравці можуть зробити, це ввічливо стежити та сподіватися, що щось ще з’явиться, інакше Casinoguru має подбати про захист гравців, а не про ваші агресивні дописи, які тільки погіршують ситуацію


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fpfeil94
1 рік тому

«В принципі, ви маєте рацію, але ви не розумієте, що своїми неодноразовими заявами ви гарантуєте, що оператори продовжують знімати гроші, і врешті ніхто більше не отримує свої гроші».

Через мої пости, може, казино не заплатить? Буде саме тому🤦🤦🤦

Ви не розумієте, що так має бути!

Якщо вони хочуть відступити, вони повинні зробити це якомога швидше, перш ніж мучити більше гравців.

Спочатку все прояснити, а потім відкривати казино.


«Мені добре відомо, що Zeus NV належить WP, яка в минулому зберігала мільйони доларів прибутку (з будь-якої причини), і, схоже, тепер ця картина повторюється».

Причини вирішувати вам, це боягузливі злочинці.


Я знав це з самого початку, і я згадав про це на початку, тому що я вважаю, що це грубо, з одного боку, обманювати людей і в той же час просто відкривати нове казино, щоб продовжувати мучити бідних гравців!


І якщо я вважаю за потрібне сказати це, ЩОБ ГРАВЦІ ЗНАЛИ, у що вони вплутуються, то це моя справа, а вам абсолютно ні до чого.

З моїх коментарів я впевнений, що деякі зараз не в тій ситуації, коли вони чекають на свої кошти 3 місяці та перебувають у стресі.

Ви бачите лише те, що хочете бачити, нічого більше.


Найсмішніше, що я чув за довгий час, це те, що ви зараз пишете, що це моя вина, що Scatterhall може більше не платити.


Якщо я допоможу розкрити це казино таким, яким воно є, я буду радий, незалежно від того, що ви чи інші думаєте про нього.


У команди гуру так багато роботи, що ви не можете їх звинувачувати.


Є багато казино, які копіюють інші майже на 100%, але не мають нічого спільного з цими казино.

Безумовно, це не робота Гуру, щоб зіпсувати речі своїми здогадами.


Крім того, у команди Гуру більше роботи, ніж у будь-якого казино!

Казино піклуються про своїх гравців, але Guru піклується про всіх гравців у кожному казино, яке ви знаєте.


Я вважаю, що Scatterhall повинен нарешті почати працювати, досить повторювати те саме через 3 місяці.


Але дозволити людям чекати 3 місяці і приймати депозити в той же час для мене не є серйозною причиною і точно не рекомендує це казино.


Вони точно знають, що роблять.


Вони 3 місяці говорять людям одне й те саме.


Я граю в багатьох казино день у день, але жодне не має таких проблем, які тривають 3 місяці, але можуть платити гроші.


Для мене це залежить від мене.

Людей попередили лише тому, що вони хотіли уникнути САМЕ такої ситуації, щоб гравці не витрачали час на гонитву за своїми чесно виграними коштами.

Але чому я кажу, що той, хто, хоч і знає, що Scatterhall належить WP, все ще там грає і все одно іноді добре про це говорить, хоча сам каже, на скільки мільйонів вони обдурили гравців.

Або ти є частиною казино, або вони пообіцяли тобі частування, якщо ти застрелиш мене 🙂

Таке враження справляєте ви та ймовірний король.

Розважайтесь у своєму чудовому казино, яке змушує людей чекати 3 місяці, а є казино, які виплачують вам гроші протягом кількох годин без ліміту в 500 євро без постійного виникнення будь-яких проблем, які у вас нібито виникли протягом 3 місяців, але дивним чином між деякими ще можна заплатити ^^

Я знаю деяких стримерів.

І деякі з них ще отримують гроші за цей час, коли нібито проблеми.

Реклама важлива лише для того, щоб можна було добре заробити, 😉

Ось і все від мене, я навіть більше не буду вам відповідати, тому що я сказав те, що думаю, і завжди буду робити, і навіть більше, якщо це вас засмутить або ви стверджуватимете, що винні.

дитячий садок


Автоматичний переклад.
1 рік тому

@Scatterhall де вугілля? 🙄

день 37

Час для скарги

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, мені просто сумно, тому що я деякий час думав, що у Scatterhall все йде добре, і я похвалив її, що виплати пішли швидко, вони не надійшли зі мною досі, і це з 8 березня та 10 березня , тобто 20 березня Днів після затвердження не надійшло на мій банківський рахунок!

тепер ви чуєте від деяких, які навіть не починають чекати так довго, поки гроші будуть зараховані на їхній рахунок!

Я просто запитую себе, чому це не працює для мене, гроші пішли? Це 1000 євро, якщо це так, тоді ви повинні просто сказати мені, але не завжди ці обіцянки, які потім не виконуються!

просто неприємно чекати, поки гроші Vll так і не прийдуть!

У чаті я вас дратую, але як би ви себе почували, якби ви чекали, чекали, чекали, і нічого не сталося, а також мали розумний баланс на ігровому рахунку?

Я не хочу виплачувати це до того, як платежі за вказані дні надійдуть на мій банківський рахунок!

Тож залишається лише чекати та сподіватися, що вас зрозуміють, я б не дратувався, якби щось трапилося, але зі мною точно не так!

Автоматичний переклад.
1...46 47 48...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого