ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 44)

1 рік тому від Fabi84
|
238375 переглядів 1852 відповідей |
|
1...43 44 45...93
Scatterhall Casino
1 рік тому

Привіт,

Я щойно знову надіслав вам електронний лист. Відповідайте мені будь ласка. Імена користувачів: rekin777 (Scatterhall) і rekin87 (Spinpirate)

З повагою

Автоматичний переклад.
Gomezvero91
1 рік тому

мабуть, є в кожному магазині ^ ^

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все так застопорилося, щоб швидше взяти з собою більше грошей! Свою першу виплату я отримав тоді як «Софорт». Отже, якщо ваші дивні проблеми нібито вирішено, то набагато більше платежів повинні були надійти давно. Оскільки він, здається, працює з вами з негайним перенесенням. Вони просто хочуть протриматися і витерти ще більше грошей, поки все не завалиться.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Нарешті, зробіть скріншот ваших контактів Skype!

Я дійсно не розумію, чому ви звертаєтеся до чогось такого важливого і нічого не завантажуєте, хоча вас про це запитували кілька разів.

Завантажте картинку!

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

ніби "контакт" не створить новий контакт у скайпі 😅 нічого простішого

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Це все одно.


Але якими б яскравими вони не створювали свої казино, я не здивуюся, якби вони просто змінили назву в Skype замість створення нової.

Тільки не розумію, чому він так звертається і нічого не надає 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Майбутнє вже тут?))

Автоматичний переклад.
arammeis
1 рік тому

??????

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

А гроші підуть завтра? Поки що все вирішено?

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

це більше звучало так, ніби вони знову "почнуть" обробляти платежі по понеділках.

ми на це сподіваємось😅

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, сьогодні понеділок 😄, тому мені цікаво, чи станеться щось сьогодні!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Платіж щойно оброблений, сподіваюся, що тепер він теж надійде на рахунок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно прийнято виплату...

Думаю, вони вирішили проблему...

тепер мають надходити лише гроші з відкритих платежів 😉

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Так, я сподіваюся, що мої відкриті платежі, які так і не надійшли з 8 і 10 березня, також знову вийдуть або надійдуть!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

мій розглядається з 16 числа 😭😭😭 ще нічого не змінилося

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Я впевнений, що все буде гаразд 😊 Це хороший знак, що деякі з вас уже сказали, що ваші запити на зняття коштів уже оброблено.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як шкода, що шахта очікує навіть 10 днів, і вони досі не вирішили виведення 2844 реалів

Автоматичний переклад.
Lars1291
1 рік тому

сподіваюся 🙂

принаймні з деякими щось відбувається. Я в захваті ^^


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний гравець,


Ми хотіли б скористатися цією нагодою, щоб висловити нашу щиру вдячність за ваше терпіння та розуміння під час нещодавньої затримки обробки платежів. Ми розуміємо, що це був для вас неприємний час, і хочемо запевнити вас, що ми невтомно працювали над вирішенням проблеми якомога швидше.


Ми хотіли б вибачитися за будь-які незручності, які це могло спричинити вам, а також за будь-який стрес чи хвилювання, які це могло спричинити. На жаль, ми зіткнулися з більшою проблемою з одним із наших платіжних порталів, яка вплинула на нашу здатність обробляти платежі так ефективно, як нам хотілося б.


Проте ми раді повідомити, що виплати знову переміщуються, і сьогодні ми розпочнемо виведення коштів для наших гравців. Ми знаємо, що ця новина стане для вас полегшенням, і ми наполегливо працюємо, щоб гарантувати, що така затримка не повториться в майбутньому.


На знак нашої вдячності за ваше розуміння ми хотіли б повідомити вам, що найближчими днями кожен гравець знайде на своєму обліковому записі невеликий подарунок. Ми сподіваємося, що цей жест допоможе компенсувати будь-які спричинені незручності та що ви зможете насолоджуватися часом, граючи на нашій платформі.


Ще раз приносимо вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою обробки платежів. Ми бажаємо вам удачі з подарунком, який ви незабаром отримаєте, і з нетерпінням чекаємо й надалі надавати вам найкращий ігровий досвід.


Дякуємо за постійну підтримку та розуміння.


З повагою

Скаттерхолл / Спінпірат


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Гаразд, не могли б ви переглянути мою справу, коли матимете час, щоб дізнатися, чи можу я збільшити максимальну суму зняття з 500 бразильських реалів до 2822 бразильських реалів?

Автоматичний переклад.
1...43 44 45...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого