ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 44)

 від Fabi84
|
321 454 переглядів 1 852 відповідей |
|
1...43 44 45...93
Scatterhall Casino

Привіт,

Я щойно знову надіслав вам електронний лист. Відповідайте мені будь ласка. Імена користувачів: rekin777 (Scatterhall) і rekin87 (Spinpirate)

З повагою

Автоматичний переклад.

мабуть, є в кожному магазині ^ ^

Автоматичний переклад.

Все так застопорилося, щоб швидше взяти з собою більше грошей! Свою першу виплату я отримав тоді як «Софорт». Отже, якщо ваші дивні проблеми нібито вирішено, то набагато більше платежів повинні були надійти давно. Оскільки він, здається, працює з вами з негайним перенесенням. Вони просто хочуть протриматися і витерти ще більше грошей, поки все не завалиться.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer

Нарешті, зробіть скріншот ваших контактів Skype!

Я дійсно не розумію, чому ви звертаєтеся до чогось такого важливого і нічого не завантажуєте, хоча вас про це запитували кілька разів.

Завантажте картинку!

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

ніби "контакт" не створить новий контакт у скайпі 😅 нічого простішого

Автоматичний переклад.
Chasiti

Це все одно.


Але якими б яскравими вони не створювали свої казино, я не здивуюся, якби вони просто змінили назву в Skype замість створення нової.

Тільки не розумію, чому він так звертається і нічого не надає 🙂

Автоматичний переклад.

Майбутнє вже тут?))

Автоматичний переклад.
arammeis

??????

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

А гроші підуть завтра? Поки що все вирішено?

Автоматичний переклад.
TinoElina

це більше звучало так, ніби вони знову "почнуть" обробляти платежі по понеділках.

ми на це сподіваємось😅

Автоматичний переклад.

Так, сьогодні понеділок 😄, тому мені цікаво, чи станеться щось сьогодні!

Автоматичний переклад.

Платіж щойно оброблений, сподіваюся, що тепер він теж надійде на рахунок.

Автоматичний переклад.

Щойно прийнято виплату...

Думаю, вони вирішили проблему...

тепер мають надходити лише гроші з відкритих платежів 😉

Автоматичний переклад.
Marzi

Так, я сподіваюся, що мої відкриті платежі, які так і не надійшли з 8 і 10 березня, також знову вийдуть або надійдуть!

Автоматичний переклад.

мій розглядається з 16 числа 😭😭😭 ще нічого не змінилося

Автоматичний переклад.
Chasiti

Я впевнений, що все буде гаразд 😊 Це хороший знак, що деякі з вас уже сказали, що ваші запити на зняття коштів уже оброблено.

Автоматичний переклад.

Як шкода, що шахта очікує навіть 10 днів, і вони досі не вирішили виведення 2844 реалів

Автоматичний переклад.
Lars1291

сподіваюся 🙂

принаймні з деякими щось відбувається. Я в захваті ^^


Автоматичний переклад.

Шановний гравець,


Ми хотіли б скористатися цією нагодою, щоб висловити нашу щиру вдячність за ваше терпіння та розуміння під час нещодавньої затримки обробки платежів. Ми розуміємо, що це був для вас неприємний час, і хочемо запевнити вас, що ми невтомно працювали над вирішенням проблеми якомога швидше.


Ми хотіли б вибачитися за будь-які незручності, які це могло спричинити вам, а також за будь-який стрес чи хвилювання, які це могло спричинити. На жаль, ми зіткнулися з більшою проблемою з одним із наших платіжних порталів, яка вплинула на нашу здатність обробляти платежі так ефективно, як нам хотілося б.


Проте ми раді повідомити, що виплати знову переміщуються, і сьогодні ми розпочнемо виведення коштів для наших гравців. Ми знаємо, що ця новина стане для вас полегшенням, і ми наполегливо працюємо, щоб гарантувати, що така затримка не повториться в майбутньому.


На знак нашої вдячності за ваше розуміння ми хотіли б повідомити вам, що найближчими днями кожен гравець знайде на своєму обліковому записі невеликий подарунок. Ми сподіваємося, що цей жест допоможе компенсувати будь-які спричинені незручності та що ви зможете насолоджуватися часом, граючи на нашій платформі.


Ще раз приносимо вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою обробки платежів. Ми бажаємо вам удачі з подарунком, який ви незабаром отримаєте, і з нетерпінням чекаємо й надалі надавати вам найкращий ігровий досвід.


Дякуємо за постійну підтримку та розуміння.


З повагою

Скаттерхолл / Спінпірат


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

Гаразд, не могли б ви переглянути мою справу, коли матимете час, щоб дізнатися, чи можу я збільшити максимальну суму зняття з 500 бразильських реалів до 2822 бразильських реалів?

Автоматичний переклад.
1...43 44 45...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого