ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 43)

 від Fabi84
|
326 707 переглядів 1 852 відповідей |
|
1...42 43 44...93
CasinoStreamer88

1500 точно достатньо для мене, щоб сказати, що я туди їду 😀

Автоматичний переклад.
Lars1291

У мене на спідометрі 2400

Автоматичний переклад.

Також відкрити 2600

Автоматичний переклад.
TinoElina

Зрозуміло, що рекламують. 🙂

Головне спонукати гравців платити гроші, але при цьому не обробляти платежі протягом 3 тижнів ^^

Кінець пісні буде гірким.

Автоматичний переклад.
Lars1291

Не варто було б того.

Знайти його буде важче, ніж ви думаєте. 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

але вони зареєстровані за цією адресою.

Теоретично у нас є понад 20 гравців, які хочуть отримати свої гроші, вам не здається, що цього достатньо?

Автоматичний переклад.
topgk

Як ви думаєте, що таке онлайн-казино? Нормальна компанія? Ви все ще вірите в добро у світі... Ви можете піти туди, якщо вам нудно, але, на жаль, це вам не принесе користі.

Автоматичний переклад.
DerKoenig

Ха-ха-ха, так, я дійсно це мав на увазі. Завтра пакую валізи і полечу туди!

Автоматичний переклад.
topgk

Я не розумію, чого ви хочете досягти своїми заявами

Автоматичний переклад.

Відповідно до відповіді Scatterhall на мою скаргу, усі платежі мають бути виплачені в понеділок, 27 березня. відновлено.

Автоматичний переклад.

Отже, мої гроші від Spinpirate щойно надійшли через 2 тижні XD

Автоматичний переклад.
DerKoenig

Блін, 2 тижні - це непогано, у понеділок для мене 4 тижні... Я все ще думаю, що це нормально, можливо, ще 2 місяці, що за біса 😀

Автоматичний переклад.
Jaymen09

file 😂😂😂

Автоматичний переклад.

Шановні гравці,


Повідомляємо, що сьогодні вранці стартували завершальні етапи тестування, а в понеділок, 27 березня, всі платежі та обробка відновляться. Ми розуміємо, що це було для всіх неприємним досвідом, і приносимо вибачення за спричинені незручності.


Як згадувалося раніше, незабаром ви всі знайдете подарунок у своїх облікових записах гравців на знак нашої вдячності за ваше терпіння та розуміння. Ми сподіваємося, що цей жест допоможе компенсувати збої, спричинені останніми проблемами.


Ще раз приносимо вибачення за весь безлад і запевняємо вас, що робимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якомога швидше. Дякуємо за співпрацю та постійну підтримку.


З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

Я теж буду радий, якщо це станеться.


Можливо, ви могли б збільшити мою виплату... 4 тижні очікування 😉

Автоматичний переклад.

Грошей, які я виграв на рахунку, мені вистачило б на смакоту 😁

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

Працює на вашому грубому обслуговуванні клієнтів (Джонс), те, що ви з нею робите, є чистою зухвалістю, а потім це грубе обслуговування клієнтів. Неймовірно.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

Я маю на увазі, чи всі наші платежі будуть 27 числа?


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

хахахахахахахахахаха


у тебе ЗАВЖДИ є нові виправдання!!!!



а потім заглушити себе на дні!

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer

Так, теж не вірте в це. Все такі нісенітниці.

Автоматичний переклад.
1...42 43 44...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого