ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Fabi84
|
273 157 переглядів 1 852 відповідей |
|
1...3 4 5...93
1 рік тому

Просто прочитайте дискусію про wildpharao, оскільки ми попереджали деякий час тому, що це казино має якесь відношення до wildpharao

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Казино вже обробило моє зняття, але гроші не надходять на мій банківський рахунок.

Обробку та KYC вже виконано

Тут теж треба чекати 14 днів?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Tobias137,

На жаль, судячи з нашої першої відповіді, отриманої від групи розгляду скарг, я б сказав, що вам слід почекати:

Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам .

Ви можете подати скаргу будь-коли, але майте на увазі, що група розгляду скарг втрутиться лише в описаному порядку.

Сподіваюся, що так далеко не зайде.🤞

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Щось нове наразі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щось нове наразі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні... На моєму рахунку досі немає ні копійки.

З тобою ?

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Я отримав підтвердження лише вчора о 8 ранку, але поки що грошей немає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Кредит надійшов на мій банківський рахунок 5 хвилин тому.

Чи почуваюся я від того, що отримав гроші?


Однак це було нахабно, і його точно не перенесли в п'ятницю, якщо воно прийшло тільки сьогодні.

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Я теж щойно отримав переказ - дивовижні 14 днів за 500 євро

Добре, що у мене ще 6 виплат попереду, тоді я закінчу в червні швидко 🤣🙈

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

Так, він щойно надійшов на рахунок - на жаль, у мене ще попереду кілька платежів ....


Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Шановний Ясін,

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Мені дуже прикро чути, що ти так почуваєшся. Однак ми не можемо ігнорувати численні випадки, коли ви демонстрували негативну поведінку щодо нашого персоналу та компанії.

Щоб надати контекст, ви спочатку зв’язалися з нами, щоб змінити свої дані та завершити процес KYC. Потім у чаті ви поскаржилися на RTP, стверджуючи, що він становив 3%, незважаючи на те, що вас повідомили, що він налаштований відповідно до стандартів постачальника ігор. У відповідь ми дали вам 10 євро бонусу. Наступного дня ви знову повернулися до чату, щоб поскаржитися на RTP, цього разу стверджуючи, що він становить 10%, і запросили ще один бонус. Ми повідомили вас, що ми не можемо надати інший бонус. Незважаючи на це, ви змогли використати кожен бонусний код, який ми надіслали електронною поштою нашим існуючим клієнтам. Ми також надали вам інші бонуси, коли вам доводилося чекати, поки ваш депозит надходить.

20 січня ви подали запит на бездепозитний бонус, але ми відхилили його, оскільки вже надали вам безкоштовний бонус напередодні, 19 січня. Наступного дня ви запросили ще один бонус після втрати всіх своїх грошей, а потім знову 23 січня. Того дня ви назавжди закрили свій обліковий запис, а наступного дня повернулися й подали запит на його повторне відкриття, оскільки у вас був поганий день. Ми виконали вимоги та знову відкрили ваш рахунок 24 січня, надавши вам 20 євро бонусу, коли ви попросили 10 євро бездепозитного бонусу. Ви також отримали вигоду від 10 євро безкоштовних, які ми надали гравцям за заповнення опитування казино. 27 січня ми дали вам ще один бонус у розмірі 10 євро на день народження.

30 січня ви повідомили про проблему з кодом, який не дає вам обіцяних безкоштовних обертань. Ми сказали вам, що перевіряємо проблему та повідомимо вас. Наступного дня ви повернулися до чату й знову попросили оберти. Ми сказали вам, що все ще перевіряємо з командою, на що ви відповіли «Я х*ть на ці спіни» і покинули чат. 1 лютого ви повернулися й знову попросили оберти, попереднього дня сказавши, що не хочете їх. Потім ви спробували шантажувати нас, погрожуючи залишити поганий відгук на casinoguru, якщо ми не діятимемо достатньо швидко. Ви також намагалися шантажувати нас, сказавши, що опублікуєте скріншот з іншого казино, де ви отримали повідомлення «поганий шлюз».

2 лютого ви запросили ще один безкоштовний бонус, заявивши, що були лояльними та щодня вносили депозит. 3 лютого ви зробили ще один депозит, використовуючи бонусний код, і запитали, чи можете ви знову використати той самий код. Ми повідомили вам, що не всі коди можна використовувати більше одного разу. 4 лютого ви попросили поговорити з менеджером після того, як вам сказали, що ми не можемо надати вам ще один безкоштовний бонус. 5 лютого ви повернулися до чату та запросили ще один безкоштовний бонус, на що ми повідомили, що ви отримуватимете код електронною поштою щодня.

Ви також зв’язалися з нашим менеджером Августом, який дав вам 50 євро безкоштовного бонусу, оскільки у вас виникли проблеми з вашим обліковим записом. Ви попросили його ще один безкоштовний бонус 4 лютого, а потім знову 6 і 8 лютого, незважаючи на те, що вам сказали «ні». 8 лютого ви надіслали Августу електронний лист, у якому повідомляли, що ви знову тут і що вас направили до нього, щоб запросити ще один бонус. Ви також згадали, що продовжите робити депозити, але тільки якщо отримаєте ще один бонус.

Ми закрили ваш обліковий запис, оскільки вважаємо, що у вас проблеми з азартними іграми, і ми не можемо продовжувати вашу негативну поведінку щодо нашого персоналу та компанії. Ми дуже серйозно ставимося до нашої відповідальності перед клієнтами та завжди прагнемо надавати найкращі послуги. Однак ми не можемо терпіти будь-яку форму зловживання чи шантажу, і ми без вагань вживемо відповідних заходів, щоб захистити себе та наших співробітників від такої поведінки.

Ми наполегливо рекомендуємо вам звернутися за допомогою, якщо у вас є проблеми з азартними іграми. Існує багато доступних ресурсів, які допоможуть вам керувати своєю ігровою поведінкою, і ми сподіваємося, що ви ними скористаєтеся.

Дякуємо за розуміння та співпрацю в цьому питанні.

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Я також. Але я відчув полегшення, що це взагалі виплачено. Однак тривалість – це абсурд.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Пізніше я напишу вам із доказом того, що вони не пропонують захист гравців, наприклад, я повинен видалити свій ліміт депозиту, якщо я хочу не мати депозиту тощо... Сподіваюся, Casinoguru незабаром дізнається, що ви знову підключений до Wildpharao. Це неодмінно виявиться так.

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

Дорогий nightm4,

Я хочу висловити свої щирі вибачення за затримку платежу. Ми розуміємо, що це спричинило незручності та розчарування, і беремо на себе повну відповідальність за ситуацію.

Ми зіткнулися з неочікуваними проблемами в нашій системі обробки платежів, що призвело до накопичення незавершених платежів, у тому числі вашого. Однак з тих пір ми вирішили цю проблему та працюємо над тим, щоб усі незавершені платежі були оброблені якомога швидше.

Ми визнаємо, що тривалість затримки була абсурдною, і ми можемо лише уявити, як це мало вас розчарувати. Ми запевняємо вас, що це не є нашою стандартною практикою, і ми вживаємо заходів, щоб запобігти подібним інцидентам у майбутньому.

Ще раз прийміть наші вибачення за спричинені незручності. Ми цінуємо вашу компанію та сподіваємось, що ви дасте нам ще один шанс покращити обслуговування в майбутньому.

Скаттерхолл


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Шановна команда Scatterhall!


Я розумію, що час від часу можуть виникати проблеми, але мені довелося чекати 9 днів на перший платіж - 2-й платіж, який я отримав сьогодні, пройшов навіть 14 днів!

3-й платіж знову не оброблявся 1 тиждень...


Мені дуже прикро, що вам постійно доводиться бігати, особливо тому, що ви можете виплатити лише ліміт у 500 євро


У мене ще попереду 5 виплат, якщо так і залишиться, я буду в травні, поки не виплачу все...


Я вважаю, що Scatterhall таке круте казино, але цей надзвичайно довгий час очікування більше не дає вам гарного відчуття


Ура Маріо

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Я можу тільки з цим погодитися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна команда Scatterhall!


Я розумію, що час від часу можуть виникати проблеми, але мені довелося чекати 9 днів на перший платіж - 2-й платіж, який я отримав сьогодні, пройшов навіть 14 днів!

3-й платіж знову не оброблявся 1 тиждень...


Мені дуже прикро, що вам постійно доводиться бігати, особливо тому, що ви можете виплатити лише ліміт у 500 євро


У мене ще попереду 5 виплат, якщо так і залишиться, я буду в травні, поки не виплачу все...


Я вважаю, що Scatterhall таке круте казино, але цей надзвичайно довгий час очікування більше не дає вам гарного відчуття


Ура Маріо

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також згоден, є казино, де виплата займає 1-2 дні, поки гроші не будуть на банківському рахунку. Щоб бути конкурентоспроможним, сьогодні потрібно погоджуватися з цим.

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Шановна Марзі,

Мені прикро чути, що у вас виникли затримки з платежами, і я повністю розумію ваше розчарування. Хоча ми прагнемо обробляти платежі якомога швидше, іноді трапляються непередбачені обставини, які можуть призвести до довшого часу очікування.

Я хочу пояснити, що з моменту зняття може знадобитися до 24 годин, щоб перейти до етапу обробки, залежно від часу зняття. Після обробки платіж надсилається до платіжної системи для виплати, банківські перекази можуть зайняти від 1 до 5 робочих днів.

Однак я розумію, що це не змінює того факту, що ви чекали значний час на отримання своїх платежів. Я хотів би запевнити вас, що ми серйозно ставимося до всіх питань платежів і наша команда старанно працює над вирішенням будь-яких затримок.

Що стосується ліміту в 500 євро, ми його встановили з міркувань безпеки та дотримання вимог, але я розумію, що може бути неприємно, коли вам потрібно отримати кілька платежів.

Майте на увазі, що ми цінуємо вашу лояльність до Scatterhall і прагнемо якнайшвидше вирішити будь-які проблеми з оплатою, які у вас виникли. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, зв’яжіться з нами без вагань.

З повагою

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Приємно, як ви намагаєтеся врятуватися, шановна командо Scatterhall. Якби гравці не скаржилися в Інтернеті, вони, ймовірно, не отримували б своїх виплат. Те, що я бачу, це 1. Їх перші 4 бонуси точно такі ж, як у Wild Pharaoh 2. Їхній час чату також становить 7-23 3. Макет сайту відносно схожий, і так, коли я зробив свій депозит, мене не переспрямували належним чином у їхньому казино, і це Bad Gateway, з'явився дикий фараон. Я знаю, що я бачив, і перестань поводитися так, ніби тобі дуже шкода, що виплати гравцям не вийшли.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Шановний Ясін,

Дякуємо, що звернулися до нас щодо своєї залежності від азартних ігор. Ми розуміємо, наскільки важко буває подолати залежність, і дякуємо вам за те, що ви зробили перший крок, звернувшись по допомогу.

Ми приносимо вибачення, що ми не можемо допомогти вам у боротьбі з вашою залежністю, але ми наполегливо просимо вас якомога швидше звернутися за допомогою. Важливо пам’ятати, що залежність є серйозною проблемою, яка може мати негативні наслідки для вашого здоров’я, стосунків і загального благополуччя.

Хочемо підкреслити, що наклеп неприпустимий і ми його не виправдовуємо. Ми розуміємо, що ви можете відчувати розчарування та безнадійність, але важливо звертатися за допомогою позитивно та конструктивно. Наклеп може не тільки завдати шкоди іншим, але й негативно вплинути на ваше психічне здоров’я та благополуччя.

Ми рекомендуємо вам звернутися за професійною допомогою до ліцензованого терапевта або спеціаліста з залежності, який може надати вам підтримку та ресурси, необхідні для подолання вашої залежності. Є також кілька організацій і гарячих ліній, які пропонують конфіденційну підтримку та рекомендації тим, хто бореться із залежністю.

Будь ласка, знайте, що ви не самотні, і вам доступна допомога. Бажаємо вам удачі на шляху до одужання.

З повагою

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Куди зі мною найкраще зв’язатися, якщо виплату знову затримують?

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

Дорогий nightm4,

Запити про несвоєчасну оплату обробляються через наш сервіс чату. Наша команда підтримки клієнтів готова допомогти вам із будь-якими запитаннями чи проблемами, які у вас можуть виникнути, і вони будуть раді допомогти вам вирішити цю проблему.

Щоб отримати доступ до нашої служби чату, відвідайте наш веб-сайт і натисніть кнопку «Чат», розташовану в нижньому правому куті екрана. Наша команда буде готова допомогти вам у робочі години.

Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння та сподіваємося вирішити цю проблему якнайшвидше.

З повагою

Scstterhall

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого