ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 32)

1 рік тому від Fabi84
|
238632 переглядів 1852 відповідей |
|
1...31 32 33...93
Scatterhall Casino
1 рік тому

Шановне казино Scatterhall!


дякую за інформацію. Буду вдячний, якщо ви додасте цю інформацію до поточних скарг.


З повагою

Автоматичний переклад.
PrinceNaseem
1 рік тому

вже на цьому 🙂

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Мені тоді сказали, що всі три платіжки підуть або підуть ще раз, а прийшов тільки один?

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Дякую за цю детальну відповідь

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

це був би перший

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Я усвідомлюю, що в останньому дописі нам потрібно трохи більше часу, щоб упорядкувати це

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Це просто чергова ТАКТИКА ЗАДЕРЖУВАННЯ!!!!!!



Інші казино не мають цієї проблеми або вони переходять на інших провайдерів!!!! Що можуть зробити гравці для ВАШИХ проблем?


Ви щотижня придумуєте нове виправдання!!!!



ПРОКИДАЙТЕСЯ ВСІ!!!!! Шукайте казино, яке швидко виплачує гроші та має кращий рейтинг, ніж ці два казино!


Щодня більше скарг відкривається, ніж вирішується!


Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Ха-ха-ха, правдиві слова, на жаль...

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Ви отримали більше ніж достатньо часу від гравців!



І замість того, щоб завжди питати, як звуть ваших гравців, просто заплатите їм усім!!!! Тоді вам також не потрібен час!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Лише на цьому форумі скарги на понад 30 000 євро не були розглянуті, і, звичайно, це лише невеликий відсоток гравців, які не отримали свої гроші. Ви просто вважаєте це хорошою оцінкою, щоб отримати плату за залучення клієнтів від казино! Напевно, коли ви не отримаєте свої гроші наступного місяця, ви додасте це казино в чорний список. Занадто багато скарг, і картина така ж, як у wildpharao! Вони просто збирають якомога більше грошей, перш ніж люди усвідомлять це шахрайство. Поставимося на це? Пам'ятайте, що у випадку з wildpharao не було знято кілька сотень тисяч євро! Навіть тоді ви реагуєте занадто пізно, довго вдаючи, що все точно добре. На даний момент ви щодня посилаєте десятки гравців як жертви шахрайства.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Ну, ви описуєте гіпотетичну ситуацію. Жодна скарга не була закрита як нерозглянута, тобто всі гроші, пов’язані зі скаргами, були виплачені. З іншого боку, відкриті скарги залишаються відкритими. За короткий проміжок часу надіслано багато, я згоден. Але що ми повинні робити, поки казино має справу з ними? Яка ваша пропозиція? Карати казино «завчасно» з міркувань обережності? Тому я не бачу сенсу міркувати, що буде, якщо. Ми з вами обидва бачимо відповіді одного й того ж казино тут, на форумі, як ви думаєте, чи казино скоро перестане платити? Я не впевнений у цьому, тому не буду спекулювати.

Не хвилюйтеся, група розгляду скарг добре обізнана про ситуацію, незважаючи на те, що ви думаєте, ми все ще дбаємо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я думаю, що більшість грошей пішла. На жаль, Guru нічого з цим не робить.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому ви думаєте, що гроші зникли, а нам байдуже? Якби нам було байдуже, ми не прийматимемо жодних інших скарг і оцінюватимемо казино так само, як це роблять багато інших подібних веб-сайтів. Без глибшого погляду чи власної ініціативи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви вірите, що ми, гравці, все ще можемо бачити свої гроші? Або ви, як і більшість людей, вважаєте, що це обман.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відповів тобі щойно. Багато гравців затримуються, це точно. Останнім часом також було подано багато скарг, знову ж таки. Тим не менш, представник казино є одним з найактивніших тут на форумі, готових відповісти будь-кому. Я б сказав, що якщо казино збирається припинити виплати, представник зрештою замовкне. Вам не здається?

Крім того, ви можете уважно стежити за кожною поданою скаргою. Просто скористайтеся цим посиланням . У момент виникнення невирішених скарг казино буде покарано, як і будь-яке інше раніше.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви колись похвалили представника Scatterhall за його активність. Він настільки активний лише тому, що надходить багато скарг на зняття коштів. Я ніколи не бачив стільки проблем із відміною. І Scatterhall платить тільки тим, хто тут скаржиться, потім вони запитують ім'я користувача, щоб ви платили саме цьому гравцеві і були публічними. Вам не потрібні імена користувачів, Scatterhall має просто заплатити всім.

І якщо Scatterhall не дотримується своїх власних умов, їм байдуже, їхні аргументи не мають підґрунтя, і вони все одно намагаються захистити Scatterhall. Дивіться мою скаргу.

Це також може бути зовсім не нормально, оскільки платежі проходять через банк. Схвалено, але зачекайте 10 днів або щось інше. Я сподіваюся на людей, що вони все-таки бачать свої гроші. Чи можете ви сказати мені, як казино може надавати 100% або 200% бонус на кожен депозит? Математично казино збанкрутує, але так, ви можете дивитися на нього в рожевих окулярах і збирати партнерські гроші. Я більше ніколи не звернуся сюди за допомогою. Тут все одно відгуки серйозно сприймати не можна. 7.2 для Scatterhall, де немає захисту гравців, ліміти можна знімати від однієї секунди до наступної, постійні проблеми з виведенням коштів, затримки тощо... вам не потрібно вибачатися в майбутньому, якщо ніхто більше не отримує гроші, тому що ви вже знаєте, як це працює.

І я клянусь тобі, коли я зробив депозит і його переслали неправильно, я побачив, що там написано Bad Gateway Wild Pharaoh.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт знову.

Перегляньте форум, і ви побачите, що історично жоден представник казино ніколи не був таким активним, як цей.

Знаєте, в ідеальному світі я думаю, що всі представники казино, зареєстровані тут, на форумі, повинні робити те саме, тому ми, адміністратори, дбатимемо лише про технічну частину форуму. Було б чудово, якби будь-який гравець у будь-якій загальній дискусії отримав пряму відповідь, якщо це необхідно. Вибачте, якщо я досить радий, що ми знайшли перший. 😀 Не хвилюйтеся, я точно знаю, як це звучить, але ви не можете заперечувати той факт, що жодному іншому представнику це так не байдуже. Я далекий від спекуляцій, що стоїть за цією діяльністю, просто тому, що я не знаю. Ви можете знати більше, ніж я, я не буду прикидатися, що маю якийсь особливий канал або «стосунки» з будь-яким казино тут на форумі. Неважливо, чи вірю я вам щодо "поганого шлюзу". Я не заперечую проти того, щоб вірити вам, просто сумно, що немає доказів. Для багатьох із нас було б легше, якби хтось міг поділитися такою електронною поштою чи друкованим екраном.

Я поважаю вашу думку як гравця.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

але було б більш ніж справедливо хоча б тимчасово застерегти від гри там

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Я бачу це так само

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Я згоден. Або принаймні цей зал розкиду явно дистанціюється від Дикого фараона тут чи чогось подібного.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Чи будуть зняті кошти все одно оброблятися чи спочатку перевірятимуть усі старі? З одного боку, мені все ще не вистачає відредагованого, а один повернувся з четверга.

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

подайте скаргу напряму!


і опосередковано попередити про це інших і зробити друвк!

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Ви насправді стример випадково, через співпрацю тощо?

Автоматичний переклад.
mrbq5kdmzk
1 рік тому

з ким мені працювати?

Автоматичний переклад.
1...31 32 33...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого