ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 31)

1 рік тому від Fabi84
|
238552 переглядів 1852 відповідей |
|
1...30 31 32...93
1 рік тому

@scatterhall @casinoguru, чи захищені наші виграші ліцензією Кюрасао? Я думаю, кожен тут турбується про свої кошти. Щасливі МИ вам.

Автоматичний переклад.
topgk
1 рік тому

Навряд чи, з останніх оновлень можна зробити висновок, що це шахрайство і скоро ніхто не отримає жодних виграшів! Тут навіть можуть подати скарги з фальшивими документами та заплатити їм. Я особисто вірю зі 100% упевненістю, що всі виграші також програли, можливо, вони мають справу з маленькими виграшами.. Цей форум зараз є жартом, вони вже повинні були відреагувати на цю проблему більш масштабно. Однак ви повинні пам'ятати, що витрати цього місця також оплачуються програшами гравців. Дійсно наївна робота і рейтинг 1/10 для казино Scatterhall, 1 бал приходить від кількості ігор.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Привіт, у мене теж зараз є 3 виплати, які чекають довго!

Перший був прийнятий 03/14, але він досі не на моєму рахунку! є також "noda"

Інші два досі не прийняті, хоча ваша система каже, що вони мають бути оброблені через 1-2 робочих дні!

Перевірте, чи все працює правильно.

Моє ім'я в Spinpirate Casino: Loid1337

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я можу надіслати вам усі докази дикого фараона.....


Scatterhall з'явився лише після того, як Wild Pharaoh розорився...


Я сам ніколи не вносив депозит у Scatterhall, тому що все це здавалося мені дивним. Вони просто занадто ідентичні, щоб бути випадковими.



Покажіть мені ще одне казино, якому важко платити таким людям!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

О, тепер бачу! Якби я знав, що ви ніколи не робили депозит у цьому казино, я б не запитував у вас електронний лист, надісланий казино Scattehall. Мій жаль, я пропустив запитати вас про це раніше.

У багатьох казино виникають великі затримки з виплатою. Перегляньте, наприклад, слоти Sunrise 🙁. Перегляньте також скарги...



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, так, усе зайняло щонайменше тиждень. Якби вони принаймні збільшили мінімальну виплату до 1000, це було б добре для мене, але це не весело, і я б краще грав десь в іншому місці.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що ви добре зауважили - якщо можна так сказати. Збільшення ліміту має також зменшити кількість незавершених вилучень. Що ж, це залежить від керівництва казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@scatterhall @casinoguru, чи захищені наші виграші ліцензією Кюрасао? Я думаю, кожен тут турбується про свої кошти. Щасливі МИ вам.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Я припускаю, що ви сплутали постачальника ліцензії - Кюрасао з таким собі фінансовим захисником. Це не працює так. Ліцензія лише вказує казино, на яких умовах і за яких зборів казино отримує ліцензію. Якщо казино не дотримується всіх умов, воно ризикує бути позбавленим ліцензії.

Постачальники ліцензій на Кюрасао не контролюють ваші кошти, натомість вони повинні розслідувати, якщо надходить офіційна скарга. На жаль, історія показала нам, що Кюрасао насправді не дуже піклується.

Ви, як німець, повинні грати лише в казино, які мають ліцензію, наприклад, у Німеччині. Ти знав?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Навряд чи, з останніх оновлень можна зробити висновок, що це шахрайство і скоро ніхто не отримає жодних виграшів! Тут навіть можуть подати скарги з фальшивими документами та заплатити їм. Я особисто вірю зі 100% упевненістю, що всі виграші також програли, можливо, вони мають справу з маленькими виграшами.. Цей форум зараз є жартом, вони вже повинні були відреагувати на цю проблему більш масштабно. Однак ви повинні пам'ятати, що витрати цього місця також оплачуються програшами гравців. Дійсно наївна робота і рейтинг 1/10 для казино Scatterhall, 1 бал приходить від кількості ігор.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я думаю, що ви не праві. Якщо ви прочитаєте всю цю тему, то побачите, що багатьом гравцям насправді заплатили. Тому на даний момент я б не назвав казино аферою.

Крім того, всі подані скарги, окрім відхилених та скарг, що тривають, були розглянуті:

file

https://casino.guru/fi/valitukset

Ви повинні не поспішати, спочатку розглянувши факти. Просто люб'язне зауваження.

Як ви думаєте, чи всі ці гравці сфальсифікували свої скарги?

Я не.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Де зараз 2 інші платежі? Я думав, що їх теж перевели, але тоді вони вже будуть на моєму рахунку!

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

вихідні 😀 все одно нічого не відбувається з точки зору оплати. Але мені цікаво, чи будуть гроші до понеділка

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Лише на цьому форумі скарги на понад 30 000 євро не були розглянуті, і, звичайно, це лише невеликий відсоток гравців, які не отримали свої гроші. Ви просто вважаєте це хорошою оцінкою, щоб отримати плату за залучення клієнтів від казино! Напевно, коли ви не отримаєте свої гроші наступного місяця, ви додасте це казино в чорний список. Занадто багато скарг, і картина така ж, як у wildpharao! Вони просто збирають якомога більше грошей, перш ніж люди усвідомлять це шахрайство. Поставимося на це? Пам'ятайте, що у випадку з wildpharao не було знято кілька сотень тисяч євро! Навіть тоді ви реагуєте занадто пізно, довго вдаючи, що все точно добре. На даний момент ви щодня посилаєте десятки гравців як жертви шахрайства.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я думаю, що більшість грошей пішла. На жаль, Guru нічого з цим не робить.

Автоматичний переклад.
mrbq5kdmzk
1 рік тому

ти теж чекаєш на виплату? і якщо так, то скільки це минуло?


Ну, я ще не відмовився від скаттерхолла 🙂 ти майже всіх фарбуєш повністю в чорний колір

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Так, я чекав 1000€ майже 10 днів... це дратує.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви вірите, що ми, гравці, все ще можемо бачити свої гроші? Або ви, як і більшість людей, вважаєте, що це обман.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви колись похвалили представника Scatterhall за його активність. Він настільки активний лише тому, що надходить багато скарг на зняття коштів. Я ніколи не бачив стільки проблем із відміною. І Scatterhall платить тільки тим, хто тут скаржиться, потім вони запитують ім'я користувача, щоб ви платили саме цьому гравцеві і були публічними. Вам не потрібні імена користувачів, Scatterhall має просто заплатити всім.

І якщо Scatterhall не дотримується своїх власних умов, їм байдуже, їхні аргументи не мають підґрунтя, і вони все одно намагаються захистити Scatterhall. Дивіться мою скаргу.

Це також може бути зовсім не нормально, оскільки платежі проходять через банк. Схвалено, але зачекайте 10 днів або щось інше. Я сподіваюся на людей, що вони все-таки бачать свої гроші. Чи можете ви сказати мені, як казино може надавати 100% або 200% бонус на кожен депозит? Математично казино збанкрутує, але так, ви можете дивитися на нього в рожевих окулярах і збирати партнерські гроші. Я більше ніколи не звернуся сюди за допомогою. Тут все одно відгуки серйозно сприймати не можна. 7.2 для Scatterhall, де немає захисту гравців, ліміти можна знімати від однієї секунди до наступної, постійні проблеми з виведенням коштів, затримки тощо... вам не потрібно вибачатися в майбутньому, якщо ніхто більше не отримує гроші, тому що ви вже знаєте, як це працює.

І я клянусь тобі, коли я зробив депозит і його переслали неправильно, я побачив, що там написано Bad Gateway Wild Pharaoh.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви колись похвалили представника Scatterhall за його активність. Він настільки активний лише тому, що надходить багато скарг на зняття коштів. Я ніколи не бачив стільки проблем із відміною. І Scatterhall платить тільки тим, хто тут скаржиться, потім вони запитують ім'я користувача, щоб ви платили саме цьому гравцеві і були публічними. Вам не потрібні імена користувачів, Scatterhall має просто заплатити всім.

І якщо Scatterhall не дотримується своїх власних умов, їм байдуже, їхні аргументи не мають підґрунтя, і вони все одно намагаються захистити Scatterhall. Дивіться мою скаргу.

Це також може бути зовсім не нормально, оскільки платежі проходять через банк. Схвалено, але зачекайте 10 днів або щось інше. Я сподіваюся на людей, що вони все-таки бачать свої гроші. Чи можете ви сказати мені, як казино може надавати 100% або 200% бонус на кожен депозит? Математично казино збанкрутує, але так, ви можете дивитися на нього в рожевих окулярах і збирати партнерські гроші. Я більше ніколи не звернуся сюди за допомогою. Тут все одно відгуки серйозно сприймати не можна. 7.2 для Scatterhall, де немає захисту гравців, ліміти можна знімати від однієї секунди до наступної, постійні проблеми з виведенням коштів, затримки тощо... вам не потрібно вибачатися в майбутньому, якщо ніхто більше не отримує гроші, тому що ви вже знаєте, як це працює.

І я клянусь тобі, коли я зробив депозит і його переслали неправильно, я побачив, що там написано Bad Gateway Wild Pharaoh.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

брат напишіть свій інста, поговоримо про це

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Платежі ще відсутні з трьох платежів!! filefilefile

Будемо вдячні, якщо про це подбають!

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

На мій банківський рахунок ще не надійшло 2 платежі!

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Шановне казино Scatterhall!


моє останнє зняття було оброблено майже 2 тижні тому. Служба підтримки в реальному часі повідомляє мені, що зняття коштів буде оброблено якомога швидше щоразу, коли я прошу.

Як щодо фактичної обробки їх до того, як мине час для моєї скарги, і ваше казино отримає бали чорного списку.

Моє ім'я користувача у вашому казино PrinceNaseem

До речі, скарга, яка вас не зацікавила, оскільки казино не опублікувало жодного повідомлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановні гравці,

Ми хотіли б вибачитися за незручності, спричинені поточною проблемою з NodaPay. Це виявилося більшою проблемою, ніж передбачалося спочатку. Проте ми хочемо запевнити вас, що наша команда наполегливо працює над вирішенням усіх непогашених і відсутніх виплат, і ми очікуємо, що всі проблеми будуть вирішені до кінця цього тижня.

Ми розуміємо, що ця затримка могла спричинити у вас розчарування та незручності, тому приносимо наші щирі вибачення. Щоб висловити нашу вдячність за ваше терпіння протягом цього часу, ми працюємо над невеликим жестом, який буде додано до ваших облікових записів наступного тижня. Незабаром ви отримаєте електронний лист про це.

Ми хочемо підкреслити, що всі виведення коштів будуть оброблені, і ми робимо все можливе, щоб це відбулося якомога швидше. Ще раз приносимо вибачення за спричинені незручності та цінуємо ваше розуміння.

Дякуємо за вашу постійну підтримку.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1...30 31 32...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого