ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

1 рік тому від Fabi84
|
124037 переглядів 1846 відповідей |
|
1...19 20 21...93
Додати публікацію
Chasiti
1 рік тому

Останній раз повідомлялося 2 дні тому, який часовий пояс на 2 дні вперед чи ззаду? 😄😄

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Недовго. Спочатку я подав запит на зняття коштів минулої середи. Після того, як він не оброблявся кілька днів, я зняв його і вчора нарешті знову подав заявку на виплату. Тож це тривало лише один день.

Оскільки я ніколи не чекав нелюдськи довго з моїми попередніми виплатами (як деякі тут у чаті), мені цікаво, чи криптовалютні платежі можуть оброблятися швидше чи можуть оброблятися швидше?!?

У будь-якому випадку, я радий, що отримав платіж тепер, оскільки також стежу за поточними подіями тут. Це все трохи непрозоро.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді дуже сумно, що стільки гравців не отримують виграш (вчасно).. що можна про це сказати..

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

ха-ха добре 😂 1:0 тобі!

Автоматичний переклад.
Sebst1986
1 рік тому

дякую за пояснення 🙂

Я можу уявити, що виплати через криптовалюту набагато швидше...

Я вже думав скасувати оплату та знову подати заявку, але боюся більше чекати грошей 😅

Треба сказати, що я активно грав у ігрові автомати в багатьох онлайн-казино протягом багатьох років, але ніколи це не тривало так довго, як тут. на жаль. Будемо сподіватися на краще 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, як справи? Я хотів повідомити вам, що сьогодні я отримав перше зняття в розмірі 500 BRL = 95 доларів США БІЛЬШЕ МЕНШЕ, коли надходять платежі, що залишилися, я прокоментую це перше зняття, це займає більше 1 тижня filefile

Друге зняття вже очікує 15.03. о 4:40

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, зараз щось роблю, сподіваюся, що моє незабаром буде оброблено.

Автоматичний переклад.
Tomixts
1 рік тому

це гарна новина 🙂

Я радий за вас!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для мене також нічого не має пріоритету. Я чекав перевірки KYC 7 днів. Ще нічого не сталося, з оплатою теж.

До вчорашнього дня підтримка говорила, що вона може тривати до 5 робочих днів, але вчора вони закінчилися 😀

filefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але чому нічого не робиться, якщо казино не дотримується власних умов. І навпаки, це означає, що можуть існувати загальні положення та умови, але вони не дотримуються, і це жодним чином не впливає на вас як ділового партнера компаній Scatterhall. Що каже scatterhall, що вони не витримали хоча б 7-денний період розблокування? Скаттерхолл не розмовлятиме зі мною, але ви можете запитати та опублікувати відповідь тут. В іншому випадку представник завжди активний у багатьох скаргах на оплату. Справа не в тому, чи є у когось проблеми з грою, а в тому, що протягом періоду, коли обліковий запис мав бути заблокований згідно з умовами, можна було внести кошти та використовувати веб-сайт

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що було б добре зазначити, що ми не є діловими партнерами, які можуть безпосередньо впливати на умови казино. Отже, такі скарги дозволяють нам зрозуміти, як саме казино застосовує свої умови. У той момент, коли ми впевнені, що заявка не є чесною чи логічною або може потенційно завдати шкоди гравцям, ми намагаємось проінформувати казино та пояснити, що слід було зробити інакше, а також як такі умови краще застосовуватимуться в майбутньому. Якщо казино стикалося з такою ж проблемою в минулому, воно буде покарано, оскільки не було зроблено жодних покращень. У цьому конкретному випадку я вважаю, що Деніел уже відповів на ваше запитання.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну... Чи вже час?


Ви перестанете відповідати?


До речі, ще один доказ того, що це клон дикого фараона.


Ми тримаємося:



Той самий час чату (незвично для хороших казино)

Такі ж бонуси

Ті самі ліміти зняття (незвичайні)

Обидва НЕ дотримуються обмежень на зняття коштів

Ви можете внести лише після того, як усі виплачені, і це можна робити лише крок за кроком

Живий чат не допомагає вирішити проблеми з виплатами

Фінансовий відділ ніколи не відповідає на електронні листи

Виплати затримуються з незвичних для галузі причин (проблеми з сервером, війна в Україні тощо)

Виплати будуть оброблені, лише якщо ви публічно поскаржитеся

А тепер новий доказ. Електронна пошта з підтвердженням виплати в основному така сама. Ось електронний лист від Wildpharao:

file


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви вставити повний знімок екрана обох електронних листів в одну публікацію? Чесно кажучи, така картина, що стоїть окремо, наразі нічого не доводить, вам не здається?

Я вважаю, що надання гравцям можливості порівнювати обидва електронні листи, але не лише обрізані частини, має працювати краще.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно мені нарахували 400 євро. Оскільки я вношу та знімаю лише через криптовалюту, гроші також миттєво надходять на мій гаманець.

Можливо, зараз щось відбувається для всіх, хто ще чекає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається так. Як бачите, багато гравців скаржилися протягом досить тривалого часу. 🙁

Особисто я сподіваюся, що представник казино втримається та продовжить надавати підтримку, тому що, здається, кількість гравців із затримкою зростає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді дуже сумно, що стільки гравців не отримують виграш (вчасно).. що можна про це сказати..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, тут представник казино може гарно вибачитися, напевно - принаймні. 🙂

Я починаю думати, що кількість гравців, які тут пишуть, зрештою перевищить можливості казино. Я молюся, я не правий, звичайно!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

дякую за пояснення 🙂

Я можу уявити, що виплати через криптовалюту набагато швидше...

Я вже думав скасувати оплату та знову подати заявку, але боюся більше чекати грошей 😅

Треба сказати, що я активно грав у ігрові автомати в багатьох онлайн-казино протягом багатьох років, але ніколи це не тривало так довго, як тут. на жаль. Будемо сподіватися на краще 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви чекали довше двох тижнів, скарга може бути варіантом.

Більш детальну інформацію про весь процес можна знайти тут – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг

Це лише пропозиція, вирішувати вам.

Сподіваємось, скоро ви отримаєте виграш!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, зараз щось роблю, сподіваюся, що моє незабаром буде оброблено.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

🙏 Буду тут, чекаю гарних новин!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для мене також нічого не має пріоритету. Я чекав перевірки KYC 7 днів. Ще нічого не сталося, з оплатою теж.

До вчорашнього дня підтримка говорила, що вона може тривати до 5 робочих днів, але вчора вони закінчилися 😀

filefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, ваш обліковий запис підтверджено на даний момент? Я просто хочу бути впевненим. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Всі документи завантажені. І «перевіряється» вже 7 днів. З живого чату приходять лише виправдання та сподівання, що все піде швидко.

Автоматичний переклад.
esche1488
1 рік тому

моя верифікація також зайняла 6 днів (між ними також були вихідні). це не може зайняти багато часу для вас. вам доведеться бути терплячими з виплатою (як, очевидно, і багатьом іншим тут 😅).

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Мені цікаво 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

Обидва платежі, які, як кажуть, надійшли 8 і 10 березня, досі не надійшли на мій банківський рахунок! Служба підтримки хотіла зв’язатися з нами електронною поштою, але ще не зробила цього!⚠️

Автоматичний переклад.
1...19 20 21...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого