ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від Fabi84
|
125915 переглядів 1846 відповідей |
|
1...12 13 14...93
Додати публікацію
1 рік тому
Я можу повідомити, що ваші попередні зняття коштів 16 і 27 лютого були оплачені, і я попросив підтвердження платежу, яке незабаром надішлю вам електронною поштою.

Привіт, Скаттерхолл,

Тож я не отримав електронного листа з підтвердженням, і лише один із двох платежів було зараховано на мій рахунок. 500 євро досі відсутні. Я прошу перевірити це ще раз. Дякую і гарного дня.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повідомлятиму всіх про те, як це відбувається, і чи все буде добре з виплатами, але я не думаю, що буде проблем

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це було б чудово. Будь ласка, тримайте нас у курсі 🙂

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Якщо ви здійснили зняття за допомогою банківського рахунку, то 3 дні очікування з моменту надсилання виведення є досить коротким періодом очікування. До речі, як ви знайшли казино? Я знаю, що вони досить нові.

Автоматичний переклад.
Xarocks
1 рік тому

Привіт Xarocks,

Я щойно надіслав вам електронний лист.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Так, я сподіваюся, що сьогодні знову буде виплата! А потім знову кожні 2 дні!

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

платіж все ще очікує з 1.03, думаю, сьогодні чи завтра він вийде, тоді потроху я дам відгук!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я не отримав електронного листа з підтвердженням, і лише один із двох платежів було зараховано на мій рахунок. 500 євро досі відсутні. Прошу перевірити це ще раз. Дякую і гарного дня

Привіт, команда Scatterhall,

Я швидко отримав відсутні 500 євро, вони дотримали свого слова, хороша робота, дякую за хорошу підтримку, продовжуйте так 🙂 тоді грати в казино Scatter Hall весело

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я чекаю верифікації свого облікового запису вже більше 9 днів. Не могли б ви пояснити мені, чому перевірка моїх документів займає так неймовірно багато часу?


Ім'я користувача: Saint90

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Saint90
1 рік тому

Привіт Saint90,

Я хотів би щиро вибачитися за затримку надсилання вашого платежу. Я розумію, що це викликало у вас незручності та розчарування, і хочу запевнити вас, що ми працюємо над вирішенням проблеми якомога швидше.

Будьте впевнені, що ваш платіж буде надіслано сьогодні або завтра. Ми цінуємо вашу гру в нашому казино та цінуємо ваше терпіння та розуміння в цьому питанні.

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу, і ще раз прийміть наші вибачення за спричинені незручності.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Мені дуже подобається грати у вашому казино. Дійсно. Бонуси, які вони пропонують, особливо привабливі. Але 9 днів тільки на перевірку документів? + моя виплата, яка ще не оброблена. Я просто прошу вас подбати про це «негайно». Я хотів би знову внести депозит і використати ваші бонуси, але не можу, оскільки в мене все ще є гроші на рахунку.

Відредаговано автором 5 хвилин тому

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отримав платіж ще раз у п’ятницю, і сьогодні він уже на рахунку – це справді весело 🤩

Сподіваюся, що з моїми 4-ма, що залишилися, все пройде так само швидко, і я нарешті знову зможу скористатися чудовими пропозиціями в Scatterhall 👍

@ Scatterhall Так тримати 👏

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Привіт,

Я щойно надіслав вам електронний лист щодо запиту на зняття з мого облікового запису Spinspirate. Перевірте, будь ласка? Моє ім’я користувача там rekin87.

Квиток #R2WHK

З повагою

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель,


Спочатку мені також знадобився деякий час, щоб здійснити першу виплату - але тут вони вибачилися, тому що у них були проблеми з їх системою - відтоді я повинен чесно сказати, що виплати обробляються протягом 3 днів і швидко надходять на мій рахунок 👍


Ура Маріо

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Я відповів на ваш електронний лист учора й пояснив вам процес, сподіваюся, це допоможе.

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я не отримав електронного листа з підтвердженням, і лише один із двох платежів було зараховано на мій рахунок. 500 євро досі відсутні. Прошу перевірити це ще раз. Дякую і гарного дня

Привіт, команда Scatterhall,

Я швидко отримав відсутні 500 євро, вони дотримали свого слова, хороша робота, дякую за хорошу підтримку, продовжуйте так 🙂 тоді грати в казино Scatter Hall весело

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гарні новини! Я рада за вас 🙂 👍

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Дякуємо за оновлення, Маріо. Сподіваюся, ви будете там задоволені, а також бажаю вам гарних виграшів.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Привіт, чи можете ви дізнатися, що з моїм виведенням коштів на біткоіни?

Чекаю на виведення коштів з 4 березня, але грошей досі не отримав

ovaaal

Автоматичний переклад.
ovaaal
1 рік тому

Привіт ovaaal,

Дякую за повідомлення. На жаль, зараз ми маємо системні проблеми, які вплинули на Scatterhall. Приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності та запевняємо вас, щойно Scatterhall відновить роботу, ми продовжимо з того місця, на якому зупинилися.

Ми також помітили ваш платіж і цінуємо ваше терпіння, поки ми працюємо над вирішенням проблеми. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи проблеми, зв’яжіться з нами.

Дякую за розуміння.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, вчора я отримав електронний лист "Scatterhall Withdrawn accepted" (Прийнято зняття коштів через Scatterhall), тепер сайту більше немає, а на моєму рахунку поки що немає грошей...


Якщо гроші прийдуть сьогодні, я залишуся осторонь

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nico1234567
1 рік тому

Схоже, вони на техобслуговуванні, тож запасіться трохи терпінням. Будемо сподіватися, що веб-сайт скоро відновиться.

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого