ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

1 рік тому від Fabi84
|
240313 переглядів 1852 відповідей |
|
1...11 12 13...93
Xarocks
1 рік тому

Шановний Xarocks!

Дякуємо, що згадали своє ім’я користувача та звернулися до нас. Ми розуміємо, що ваші платежі були затримані, і приносимо вибачення за будь-які незручності, які це могло спричинити.

Я можу повідомити вам, що ваші минулі зняття 16 лютого та 27 лютого було оплачено, і я попросив підтвердження платежу, яке незабаром надішлю на вашу електронну адресу.

Крім того, залишок, і я хочу запевнити вас, що ми опрацюємо його відповідно до вашого запиту.

Крім того, я хотів би пояснити процес виведення коштів. Після ініціювання зняття може знадобитися до 24 годин, щоб перейти до етапу обробки, залежно від часу зняття. Після переходу на етап обробки платіж надсилається до платіжної системи для виплати, а банківські перекази можуть зайняти від 1 до 5 робочих днів.

Ми цінуємо ваше розуміння щодо відставання через деякі системні проблеми, і ми цінуємо вас як гравця. Ми бажаємо вам усього найкращого та сподіваємось, що вам сподобається наш досвід у нашому казино.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Де я її шантажував?😂 і яка адвокатська команда???? Будь ласка, припиніть говорити про шантаж чи щось інше. Якщо ви надаєте бонуси, ви можете вирішити це самі або я власник казино. Жодне казино не може дозволити собі 200% щодня, навіть математично... щось не так.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Шановний Yasin61,

Коли ви говорите комусь, що викладете про нього щось погане, якщо він не дасть вам бонус, це вже вважається шантажем. Це відбувається тому, що ви використовуєте тактику погроз або примусу, щоб змусити когось дати вам те, що вони б інакше не дали вам добровільно.

Погрожуючи опублікувати щось погане про людину, ви, по суті, використовуєте її страх приниження чи шкоди її репутації як важіль, щоб отримати те, що ви хочете. Це є явним порушенням їхніх особистих прав і вважається незаконним у більшості країн.

Важливо пам’ятати, що шантаж є серйозним злочином, і якщо ви берете участь у такій поведінці, ви можете зіткнутися з серйозними правовими наслідками. Замість того, щоб вдаватися до шантажу, завжди краще повідомити про свої занепокоєння чи прохання в поважній та професійній манері. Якщо ви вважаєте, що заслуговуєте на премію або підвищення, ви можете обговорити це зі своїм роботодавцем або керівником і обґрунтувати, чому ви вважаєте, що ви повинні її отримати. Але погрожувати або шантажувати їх — не правильний спосіб.

З повагою,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Не бреши, я ніколи не казав! Присягнися своєю родиною, що ти не маєш нічого спільного з Диким Фараоном. Це було б цікаво😉Я знаю правду;😉 О, і вище вони розбурхують мімімі важелів шантажу тощо. Гравці є жертвами, а не вони, і це все одно виходить назовні😉🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спільнота на Gamble Joe також знає про них😉 деякі з них уже прийняли рішення😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто примітка:

Усім, кого це стосується, повний текст скарги доступний тут .

yasin61 скаржиться на казино Scatterhall



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, чудово, дякую, що згадали про це. Я написав вам дуже важливий електронний лист приватно. Сподіваюся, ви серйозно ставитеся до таких питань, як захист даних😉

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Тож я отримав усі платежі на даний момент, і зараз все відбувається дуже швидко! Маю сказати, що я просто задоволений тим, як йдуть справи в @scatterhall, ігри чудові, завжди приємні бонуси і виплати надходять на рахунок дуже швидко! Тож я припускаю, що до цього дійсно була проблема з платіжним постачальником!

Дякуємо Scatterhall за чудові бонуси та швидкі виплати!

для мене на даний момент номер один в плані веселощів і підтримки!

Автоматичний переклад.
Gmbl
1 рік тому

Привіт Gmbl,

Важливо, щоб користувачі вказали своє ім’я користувача, щоб ми могли ефективно допомагати їм на цій платформі. Як згадувалося близько тижня тому, якщо ви бажаєте отримати тут підтримку, вам потрібно буде вказати своє ім’я користувача, оскільки в нашому казино воно відрізняється від Guru. Без цієї інформації я не зможу отримати доступ до його облікового запису та допомогти йому вирішити його проблеми.

Однак, якщо ви не вкажете своє ім’я користувача, єдиним доступним для нього варіантом підтримки буде використання функції живого чату. Команда підтримки в чаті може допомогти з різними проблемами та зможе допомогти йому надалі.

Сподіваюся, це допоможе!

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Мій електронний лист надійшов до Крістіни, перевірте його раніше, якщо особисті дані опубліковані на вашому веб-сайті, це не нормально, або що ви думаєте про захист даних. І мені зрозуміло, чому Скаттерхолл так поводиться...

Автоматичний переклад.
Gmbl
1 рік тому

Шановний Gmbl,

Дякуємо за ваш електронний лист і за те, що надали нам своє ім’я користувача. Я радий повідомити вам, що платіж надіслано вам сьогодні.

Прошу вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою, над якою ми зараз працюємо. Будьте впевнені, що ми робимо все можливе, щоб вирішити проблему якомога швидше.

Щоб уточнити процес зняття коштів, зверніть увагу, що обробка зняття коштів відбувається лише в робочі дні. Після ініціювання зняття може знадобитися до 24 годин, щоб перейти до етапу обробки, залежно від часу, який було запитано. Коли платіж переходить на етап обробки, він надсилається платіжній системі для виплати. Зауважте, що банківські перекази можуть тривати від 1 до 5 робочих днів.

Будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами, якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

А чому не публікують повідомлення всіх, хто скаржиться? Дуже-дуже смішний літак був таким важливим, вау, він подав скаргу, а також покажіть усі скарги на проблеми з виплатами та опублікуйте їх тут

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Команда Casinoguru Я бачу публікацію в скарзі з моїми даними, яку бачу лише я/Scatterhall і вони. Це підходить

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

100% така ж думка 👍

і сьогодні моя наступна виплата була активована...

@ Scatterhall: мені здається, що люди, які тут засмучені, мають справжню проблему з грою...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, чудово, дякую, що згадали про це. Я написав вам дуже важливий електронний лист приватно. Сподіваюся, ви серйозно ставитеся до таких питань, як захист даних😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не проблема взагалі.

Ми віримо в прозорість.

На жаль, я не та людина, яка має працювати з вашою важливою електронною поштою. Включіть це у свою скаргу, будь ласка. 🙂

Це було б найкраще.

Крім того, зверніть увагу на цю «функцію оновлення»:

file

Просто прокрутіть униз у вкладці «Огляд» — вона знаходиться під позитивними/негативними/цікавими фактами.

Команда обробки даних також може впоратися з цим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Команда Casinoguru Я бачу публікацію в скарзі з моїми даними, яку бачу лише я/Scatterhall і вони. Це підходить

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми цінуємо конфіденційність. Якщо ви коли-небудь вважаєте, що більше дописів слід приховати в скарзі, не соромтеся повідомити Крістіні, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я отримав усі платежі на даний момент, і зараз все відбувається дуже швидко! Маю сказати, що я просто задоволений тим, як йдуть справи в @scatterhall, ігри чудові, завжди приємні бонуси і виплати надходять на рахунок дуже швидко! Тож я припускаю, що до цього дійсно була проблема з платіжним постачальником!

Дякуємо Scatterhall за чудові бонуси та швидкі виплати!

для мене на даний момент номер один в плані веселощів і підтримки!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радий це чути! 🙂

З іншого боку, мене щойно повідомили про збільшення кількості нових скарг. Я сподіваюся, що казино підтримає всіх гравців, які цього потребують. Я думаю, це дорого коштує.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

А чому не публікують повідомлення всіх, хто скаржиться? Дуже-дуже смішний літак був таким важливим, вау, він подав скаргу, а також покажіть усі скарги на проблеми з виплатами та опублікуйте їх тут

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перегляньте розділ скарг . Взагалі кажучи, багато гравців просто вважають за краще подати його, не публікуючи повідомлення на форумі. Не всі такі активні, як ви. 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повідомлятиму всіх про те, як це відбувається, і чи все буде добре з виплатами, але я не думаю, що буде проблем

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я отримав наступну виплату - на даний момент це дійсно чудово 🙌


протягом 3 днів оплата оброблена і гроші на рахунку


Це може тривати так - дякую @Scatterhall, що щось змінив тут 👍

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого