ФорумКазиноСайт робочого збору

Сайт робочого збору

1 рік тому від Giusepp
|
3337 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Шановний Джузеппе Д'Агостіно!



Ми хотіли б повідомити вам, що ваш запит на зняття суми 1300 євро не було оброблено належним чином.


Ви можете подати новий запит на зняття, дотримуючись наведених нижче інструкцій:


Спробуйте знову

Rabona.com Фінансовий відділ

Я отримав цей електронний лист після того, як зняв 1300 євро 3 дні тому, він оброблявся, і сьогодні я отримав цей електронний лист .. Я вже зняв 100 євро 2 тижні тому все ще обробляється 3 дні підтвердження і через 3 дні кредит ... Я Використовуйте лише ту саму картку Mastercard. Я також без проблем зв’язався з банком, тому що один із них сказав мені, що виникла проблема з банком… Хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Giusepp
1 рік тому

Привіт Джузеппе, для кращої орієнтації я щойно перемістив обидва ваші дописи сюди в теми, пов’язані з казино.

Ви знову пробували зняти? Справді може бути якась технічна проблема, тому її раніше відхилили. Добре, що казино спілкується з вами, таке просто може статися. Будь ласка, спробуйте знову подати запит на зняття коштів і повідомте нам про це. Дякую


Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Так, перероблений за 1200 євро обробляється, я повідомлю вам, дякую, сподіваюся на краще

Автоматичний переклад.
Giusepp
1 рік тому

Просто для вашої інформації я видалю друге повідомлення, яке було переміщено сюди з форуму і яке стосується тієї ж теми. Ми хочемо, щоб форум був чистим і не був складним для читачів. Дякую за розуміння

Автоматичний переклад.
Giusepp
1 рік тому

Люблю це чути!

Оскільки вихідні не за горами, я сподіваюся, що виграш скоро потрапить на ваш рахунок. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав електронний лист із підтвердженням, який пройшов добре цього разу, ми чекаємо на акредитацію наступного тижня, будемо сподіватися на краще

Автоматичний переклад.
Giusepp
1 рік тому

Звучить багатообіцяюче!

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого