Привіт, Семмі1,
Вітаю вас. Боюся, те, що ви описали, цілком нормально.
Чесно кажучи, якщо ви виграєте у великій кількості, ви зазвичай запускаєте додатковий чек. Це нормально. Якщо ви виграєте в національній лотереї, вам також платять не відразу. Тож, ймовірно, зараз казино перевіряє вашу історію ігор. Вони також повинні переконатися, що в грі не було технічних збоїв або помилок, оскільки відповідно до Умов у такому випадку казино не зобов’язане виплачувати виграш. Завдяки цьому навіть у постачальника гри можна попросити деякі технічні деталі, пов’язані з вашим ігровим процесом. Просто перевірте правила самостійно, щоб переконатися в цьому. Я буду дуже здивований, якщо цього твердження буде відсутнє.
Ненормальним є те, як казино обмінюється інформацією з вами.
Я не розумію, чому вони просто не можуть сказати: Гей, вітаю! Дайте нам кілька тижнів, щоб перевірити вашу історію ігор у постачальника ігор, ми також повинні дотримуватися наших Загальних положень та умов. Ми повідомимо вас, коли станеться будь-який розвиток подій." - або щось подібне замість: "Ваш обліковий запис призупинено
тому що ми виявили підозрілі дії».
Це не дуже хороший підхід. 🙁
Hello sammy1,
Congratulations to you. What you described is quite normal, I'm afraid.
Frankly, if you win big you usually trigger a further check. It's normal. If you win a national lottery you are also not paid immediately. So, the casino is probably checking your gaming history at the moment. They also need to make sure that there was no technical glitch or bug in the game because in accordance with the Terms and Conditions in such a case casino is not obliged to pay out the winnings. Due to this, even the game provider can be asked for some technical details associated with your gameplay. Just check the rules yourself to be sure about it. I'd be very surprised if this statement is missing.
What is not normal is the way how the casino share information with you.
I do not understand why they just can't say: Hey, congratulations! Allow us a few weeks to check your gaming history with the game provider we must stick with our Terms and Conditions as well. We will inform you when any development occurs." - or something similar instead of: "Your account has been suspended
because we have detected suspicious activities."
This is not a good approach. 🙁
Автоматичний переклад.