Отже, чи думали ви про те, щоб подати скаргу? Я бачу, що це тягнеться вже більше місяця, що, звичайно, не мало, тому наша команда намагатиметься допомогти, як уже було сказано. Я думаю, що це може бути корисним, якщо казино вас ігнорує.
Однак ви нічого більше не дізналися з моменту останнього написання?
Також просив би не розміщувати посилання такого типу, оскільки вони заборонені, дякую.
So have you thought about setting up a complaint ? I see that it has been dragging on for over a month, which is certainly not a little time, and so our team would try to help as has already been said. I think it might be useful if the casino ignores you.
However, you haven't learned anything more since the last time you wrote ?
I would also ask you not to post links of this type, as they are not allowed, thank you.
Привіт, це написано в такому загальному вигляді. Не могли б ви сказати трохи більше, будь ласка. Чому казино не дозволяє виводити гроші? Не могли б ви описати мені ситуацію?
Hello, this is written in such a general way. Could you say a little more, please. Why won't the casino let you withdraw money? Could you describe the situation for me?
Мій перший запит на зняття коштів був у лютому 2024 року (50 доларів США), відтоді я ще 3 рази намагався зняти різні суми та різними способами оплати, і все безуспішно. Їх підтримка ніколи не відповідає. Скарга на ваш сайт вже була відправлена, я написав тут скоріше для попередження іншим
My first withdrawal request was in February 2024 ($50), since then I have tried to withdraw 3 more times different amounts and different payment methods, all unsuccessfully. Their support never responds. The complaint on your site has already been sent, I wrote here rather as a warning to others
Мой первый запрос на вывод денег был в феврале 2024 года (50 долларов США), с тех пор я пыталась вывести еще 3 раза разные суммы и разными способами оплаты, все безуспешно. Их поддержка никогда не отвечает. Жалоба на вашем сайте уже отправлена, тут написала скорее ради предупреждения другим
Вам жодного разу не відповіли, чому виникла така ситуація і чому ви не можете зняти гроші? Я дуже здивований, якщо це так, але судячи з того, що я бачив, це не найкраще казино, тому я не такий шокований.
З вашої скарги я також побачив, що ситуація пов’язана зі спортивними ставками. Тож очевидно, що ваша скарга буде відхилена, якщо ви більше ні в що не грали, оскільки у нас немає експертів чи філії, щоб розібратися з такими проблемами.
Мені дуже прикро це говорити, чесно кажучи.
Отже, якщо вам потрібна допомога, я думаю, ви можете знайти її на одному з цих сайтів.
Спробуйте поглянути на них:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
They did not answer you even once why such a situation has arisen and why you are not able to withdraw money ? I'm quite surprised if that's the case, but from what I've seen it's not the best casino so I'm not so shocked.
I also saw from your complaint that the situation is related to sports betting. So obviously your complaint will be rejected if you haven't played anything else because we don't have the experts or the branch to see into such problems.
I'm quite sorry to say that, to tell you the truth.
So if you need help, I guess you could find it on one of these sites.
Try to take a look at them:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Без відповіді звичайно) дякую, подивлюсь куди ще напишу. Не те, щоб я на щось дуже сподівався, і сума невелика, але я б не хотів, щоб хтось потрапив у таку ж ситуацію, але з набагато більшою сумою ^^
No answer, of course) thanks, I'll see where else I can write. It's not that I was really hoping for anything, and the amount is small, but I wouldn't want anyone to end up in the same situation, but with a much larger amount ^^
Не ответили , разумеется ) спасибо, посмотрю, куда еще можно написать. Не то что бы я сильно на что-то надеялась, да и сумма маленькая, но мне бы не хотелось, чтобы кто-то оказался в такой же ситуации, но уже с гораздо большей суммой ^^
Так, я розумію, але іноді це суть. І принаймні ви можете дізнатися трохи більше про сайти, які я вам надіслав, і якщо у вас виникнуть проблеми в майбутньому, ви знаєте, що ви можете зв’язатися з ними, коли мова йде про ставки на спорт. 🙂
Yes I understand but sometimes it's about the point. And at least you might find out a bit more about the sites I sent you and if you have problems in the future you know you can contact them when it comes to sports betting. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.