9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Rysebet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене там застрягло більше 160 тисяч рублів, не знімають. у них є такі клони, як boompari і dobrobet. стережіться шахраїв
I have more than 160 thousand rubles stuck there, they don’t withdraw them. they have clones such as boompari and dobrobet. beware of scammers
cкам у меня зависло там больше 160 тысяч рублей, они не выводят их. у них есть клоны такие как boompari и dobrobet. остерегайтесь мошеников
Привіт, я думаю, що це досить багато грошей. У чому причина, чому казино не дозволяє виводити гроші? Скільки часу минуло з тих пір, як ви не могли це зробити? У вас є підтверджений обліковий запис тут?
Дайте мені знати, де ви стоїте.
Hello, I think that's quite a lot of money. What is the reason why the casino doesn't allow you to withdraw money ? How long has it been since you were unable to do it ? Do you have a verified account here ?
Let me know where you stand.
Тож якщо ви не можете отримати гроші протягом такого тривалого часу, я обов’язково подаду скаргу, і наша команда спробує допомогти. Ви думали про це? Гадаю, немає чого чекати, оскільки ви не отримували жодних повідомлень про казино з минулого року.
Ти підеш на це?
So if you can't get to the money for such a long time, I would definitely file a complaint and our team will try to help. Have you thought about it ? I guess there's nothing to wait for since you haven't heard from the casino since last year.
You gonna go for it?
Гей, чому ти такої думки? Ви грали тут і виникли проблеми? Чи можете ви сказати про це щось більше?
Hey, why are you of this opinion ? Have you played here and had any issues ? Can you say something more about it ?
Що це означає, що вони платять гроші через довгий час? Що означає довго? 🤔
What does it mean that they pay the money after a long time ? What does a long time mean ? 🤔
I used to bother them so much that they paid me, but after 1-3 days!! because of the crypt, it is very long!!! although they have up to 24 hours in the rules!!! I do not recommend playing there!
я їх так задовбував що вони мені платили але через 1-3 дні!!через крипту це дуже довго!!!хоча в них в правилах до 24-х годин!!!не рекомендую там іграти!
Я розумію, що якщо в Умовах і положеннях казино є щось подібне, гравці намагаються цього дотримуватися. Сьогодні криптовалюта швидка, але могла бути якась проблема, яка спричинила затримку, тому я б не сприйняв це відразу як погано, тому що 3 дні — це не так вже й багато.
У будь-якому випадку, у кожного з нас є своя думка, і я не відберу її від вас, і, звичайно, я сподіваюся, що в інших казино це буде швидше. 🙂
I understand that if a casino has something like this in the Terms and Conditions, players try to stick to it. Crypto is fast today, but there might have been some problem that caused the delay, so I wouldn't take it immediately as a bad thing, because 3 days is not that long.
Anyway, we each have our own opinion and I won't take it away from you and of course I hope that in other casinos it will be faster. 🙂
yes, you are right, all these casinos are real scammers!!!!
так ти правий ці всі казино настоящі аферисти!!!!
З такими відчуттями краще ніде не грати або відпочити. Не варто грати, якщо це лише негативні емоції. 🙁
With such feelings it would be best not to play anywhere or to take a break. It's not worth playing if it's just a negative emotion. 🙁
boompari, I already have more than 8000 dollars on their balance and they haven't paid money for more than a month, they say that my account will be checked from 15-90 days, it's a scam!!????
boompari в мене вже в них на балансі більше чим 8000 доларів і вони вже більше місяця не платять гроші, кажуть що мій рахунок провіряють від 15-90 днів це ж афера!!????
Привіт,
Спробуйте використовувати кнопку відповіді кожного разу, коли ви хочете звернутися до іншого гравця, будь ласка. Це було спеціально розроблено, щоб допомогти вам залишатися на зв’язку.
Щоб додати більш детальну пораду: типово використовуваний і переоцінений термін «шахрайство» відноситься до ситуації, коли казино не працює або не надає послуги після депозиту.
Уявіть собі це як компанію, яка лише забирає ваші гроші, а потім «зникає» для вас.
Судячи з вашого виразу, працівники казино можуть мати деякі занепокоєння, можливо, щодо вашого стилю гри чи історії.
У такій ситуації зазвичай проводять більш глибоке розслідування облікового запису, і так, інколи це займає навіть кілька місяців.
Чи знаєте ви про щось незвичайне, що ви коли-небудь робили під час гри в цьому казино?
Hello,
Try to use the reply button every time you wish to address another player, please. It's been specifically designed to help you stay in touch.
Just to add a more detailed tip: the typically used and well-overrated term "scam" refers to a situation when the casino does not function or provide services upon deposit.
Imagine that as a company that only takes your money and then "disappears" to you.
Based on your expression, the casino employees may have some concerns, possibly regarding your gaming style or history.
It's common to conduct a deeper account investigation in such a situation, and yes, sometimes it takes even a few months.
Are you aware of anything unusual you may have ever done while playing in this casino?
Гаразд, а ти все ще нікуди не переїхав і не маєш нової інформації про всю ситуацію? Ви знаєте, що якщо вам потрібна наша допомога, ви можете зв’язатися з нами, тому я прошу.
Дай мені знати.
Okay, and you still haven't moved anywhere and you don't have any new information about the whole situation ? You know that if you need our help you can contact us, so that's why I'm asking.
Let me know.
Що ж, ви можете подати нам скаргу, і ми побачимо, чи зможемо допомогти. Принаймні, було б непогано, якщо справи рухаються, а якщо ні, повідомити команду, щоб вони могли дослідити ситуацію. Якби це могло зайняти 90 днів, цього б вистачило, тому я б, мабуть, пішов на це.
Що ти думаєш?
Well, you can file a complaint with us and we'll see if we can help. At the very least, it would be nice if things move along, or if they don't, to let the team know so they can investigate the situation. If it could take 90 days, that's enough, so I'd probably go for it.
What do you think?
Що ж, я б сказав, що варто спробувати. У наш час небагато чудових речей буває безкоштовними, і найгірше, що ви можете отримати, це те, що Команда також чекатиме на результат.
Тим не менш, це звучить як принаймні щось, що ви можете спробувати. Отже, продовжуйте - це посилання допоможе вам туди 👈
Треба сказати, що я певною мірою розумію, що таке розслідування може мати певний сенс для казино, а в деяких випадках може бути неминучим. Я також розумію, що інколи процес відбувається досить повільно, особливо якщо втручається постачальник ігор. Але я досі не розумію, чому служба підтримки казино вважає за краще ігнорувати таких гравців.
Що сказало б казино, якби гравець вийшов із цієї ситуації? На мій погляд, набагато ефективніше ставитися до всіх однаково, якщо вину не доведено.
Я дуже сподіваюся, що команда зможе вам допомогти.
Well, I'd say it's worth trying. Not many great things happen to be free of charge these days, and the worst thing you could get is that the Team will wait for the outcome too.
Still, it sounds like at least something you can try. So, go ahead - this link will get you there 👈
I must say that I kind of understand that such an investigation may have some sense for the casino, or may be inevitable on some occasions. I also understand that sometimes the process is pretty slow, especially if the game provider gets involved. But what I still don't get, is why casino support prefers to ignore such players.
What would the casino say if the player came out from this clear? In my opinion, it's just far more efficient to treat everyone the same unless proven guilty.
I really hope the Team will be able to help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.