ФорумКазиноRun4Win Casino - загальне обговорення

Run4Win Casino - загальне обговорення

1 рік тому від dirkbln66
|
1676 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Run4Win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт. Я заплатив у run4win кредитною карткою! Коли я хотів зняти цю опцію, вона була недоступна! Я зв’язався зі службою підтримки через чат, і вони сказали, що я можу вивести кошти лише на свій банківський рахунок. Я вважаю, що це нечесно!

Автоматичний переклад.
dirkbln66
1 рік тому

Шановний dirkbln66,


Дякуємо, що звернули нашу увагу на це питання. Ми розуміємо вашу стурбованість і сприймаємо це серйозно. Наша служба підтримки отримала від вас усю необхідну інформацію, і наразі вона досліджує проблему. Ми приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності та чекаємо відповіді від нашої технічної групи, щоб належним чином вирішити цю ситуацію. Ми цінуємо ваше терпіння, і ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему до вашого задоволення.


З найкращими побажаннями,

Команда казино Run4Win


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит у Jeton, але не можу підтвердити спосіб оплати. Я завантажив усі документи, але вони відхилені. Казино хоче отримати скріншот, на якому можна побачити назву облікового запису, номер рахунку та транзакцію. Але неможливо отримати все на скріншоті. Тепер я не можу зняти гроші, навіть якщо мої знімки екрана чітко показують мої дані та транзакції з датою, часом і номером транзакції.

Автоматичний переклад.
ddnnppmm
1 рік тому

Привіт! Мені прикро чути про вашу ситуацію. Чи намагалися ви запитати в казино, чи є у вас інший спосіб завантажити ці документи, якщо ви не можете зробити один знімок екрана, на якому буде доступна вся інформація?

Тим не менш, я бачу, що три тижні тому казино долучилося до цієї теми, тож є ймовірність, що вони також спробують вирішити цю проблему, тож подивимося, чи дадуть вони відповідь і цього разу.

Сподіваюся, ваша ситуація вирішиться без проблем.

Автоматичний переклад.
ddnnppmm
1 рік тому

Добрий вечір. Приносимо щирі вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися під час перевірки свого способу оплати Jeton. Наша команда підтримки ретельно вивчила цю проблему та може підтвердити, що вашу проблему вирішено. Ваш запит на виведення коштів було успішно оброблено, і тепер ви можете продовжити відповідним чином. Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння протягом цього процесу. Якщо у вас виникли додаткові запитання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, не соромтеся зв’язатися. Дякуємо, що ви є цінним членом нашої спільноти!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий вечір. Зараз я успішно перевірив спосіб оплати в Jeton. Мені довелося знайти когось із комп’ютером, щоб отримати потрібний скріншот. Особисто я маю лише смартфон і планшет, і тому не можу створити відповідний скріншот. Безумовно, це була найскладніша перевірка, яку я коли-небудь мав. Але все добре, що добре закінчується.

Автоматичний переклад.
Run4Win Casino
1 рік тому

Добрий вечір. Перевірити чіп було справді важко. Ви можете отримати лише скріншот, який показує все на ПК. Такий скріншот був неможливий на смартфоні чи планшеті навіть у десктопній версії. Оскільки я особисто не маю ПК, мені довелося звернутися за допомогою, щоб отримати відповідний скріншот. Я розумію, що все потрібно ретельно перевірити, і я це прекрасно розумію. Зрештою все вийшло, і виплата була надзвичайно швидкою після успішної перевірки.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий вечір. Зараз я успішно перевірив спосіб оплати в Jeton. Мені довелося знайти когось із комп’ютером, щоб отримати потрібний скріншот. Особисто я маю лише смартфон і планшет, і тому не можу створити відповідний скріншот. Безумовно, це була найскладніша перевірка, яку я коли-небудь мав. Але все добре, що добре закінчується.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за таку співпрацю з казино, а також за те, що поділилися з нами. Я радий, що ви успішно пройшли перевірку. 🙌

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мій відгук про це казино було схвалено, а через кілька днів відхилено. Це була названа причина:

Через докази того, що велика кількість нещодавно надісланих відгуків користувачів про це казино були несправжніми, ми змушені відхилити ваш відгук заднім числом, щоб зберегти неупереджений рейтинг користувачів.

Мені цікаво, чи це була помилка? Тому що мій відгук був справжнім. Я щойно виграв 520 австралійських доларів зі 100% бонусу, який вони запропонували мені електронною поштою, і процес підтвердження та зняття коштів був таким простим, тому я вирішив залишити їм позитивний відгук.


Автоматичний переклад.
Ninja8
12 міс. тому

Привіт, шановний користувач.

Вся команда спільноти цінує ваш відгук.

Дозвольте мені сказати, що ми прагнемо, щоб оцінка користувачів була неупередженою, просто щоб підтримувати справедливий підхід.

Багато казино намагаються підвищити тут свої рейтинги, порушуючи нашу політику та створюючи фальшиві облікові записи, щоб, наприклад, отримати можливість надіслати більше одного хорошого відгуку на обліковий запис. У випадку з цим казино ми були змушені відхилити або заднім числом відхилити багато відгуків користувачів, щоб уникнути несправедливої оцінки.

Я щойно прочитав вашу рецензію, і не маю жодних сумнівів, що перевірка, яку ми мали зробити, щоб повністю відхилити упереджені рецензії, захопила вас. мені шкода; іноді це просто трапляється, коли ми маємо справу з великою кількістю дуже підозрілих відгуків. Ми завжди кажемо, що справжній гравець, швидше за все, помітить відмову та звернеться до нас, як і ви.

Таким чином, є шанс виправити можливі помилки. 🙏

З іншого боку, я б сказав, що це менш шкідливо, ніж оприлюднення упереджених відгуків. Я намагаюся бути чесним і ціную ваше розуміння. Але не соромтеся поділитися своєю думкою з цього приводу.

Важлива інформація:

Кожен гравець може зв’язатися з нами за адресою community@casino.guru


Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому
  1. Чудове онлайн-казино, яке має всі провайдери та способи оплати, які ви можете собі уявити. Служба підтримки працює цілодобово та без вихідних. Якщо у вас виникнуть інші запитання, ви можете легко зв’язатися з командою менеджерів, надіславши електронний лист, на який ви отримаєте відповідь вчасно. Зняття коштів відбувається дуже швидко, а також швидкий процес перевірки.
  2. Мені справді нічого сказати проти цього казино.
  3. Я хотів написати свій відгук на стороні casino guru casino, але оскільки я з Німеччини, я не можу писати відгуки лише про німецькі казино
Автоматичний переклад.
lalestb
3 міс. тому

Привіт, приємно, що хтось хвалить казино.

Однак, якщо вони мають як швидке зняття коштів, так і перевірку, чи можете ви також сказати, скільки часу у вас зайняли обидва процеси? Який спосіб оплати ви використовуєте найчастіше?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт Яро! Перевірка тривала приблизно 30 хвилин, а платежі зазвичай не займають більше 1 години. Я використовую тільки mifinity як спосіб оплати. Для мене це найпростіший і найшвидший спосіб отримати виграш 🙂

Автоматичний переклад.
lalestb
3 міс. тому

Дякуємо за вашу відповідь. При перевірці вимагали тільки класичні документи чи щось особливе? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Просто звичайні документи, які зазвичай потрібні. Нічого конкретного, що неможливо довести🙂

Автоматичний переклад.
lalestb
3 міс. тому

Дуже дякую за відповіді. Я сподіваюся, що ви й надалі там почуватиметеся добре, і якщо у вас є ще щось, що ви хотіли б згадати, не соромтеся написати. 😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого