1 рік тому
Тут ви можете обговорити Run4Win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Я заплатив у run4win кредитною карткою! Коли я хотів зняти цю опцію, вона була недоступна! Я зв’язався зі службою підтримки через чат, і вони сказали, що я можу вивести кошти лише на свій банківський рахунок. Я вважаю, що це нечесно!
Hello. I paid into run4win with a credit card! When I wanted to withdraw this option was no longer available! I contacted support via chat and they said I can only withdraw to my bank account. I think that's dishonest!
Hallo. Ich habe bei run4win mit Kreditkarte eingezahlt! Als ich auszahlen wollte war diese Option nicht mehr Verfügbar! Ich habe im Chat den Support kontaktiert, und man sagte mir ich kann nur Über mein Bankkonto auszahlen. Ich halte das für Unseriös!
Шановний dirkbln66,
Дякуємо, що звернули нашу увагу на це питання. Ми розуміємо вашу стурбованість і сприймаємо це серйозно. Наша служба підтримки отримала від вас усю необхідну інформацію, і наразі вона досліджує проблему. Ми приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності та чекаємо відповіді від нашої технічної групи, щоб належним чином вирішити цю ситуацію. Ми цінуємо ваше терпіння, і ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему до вашого задоволення.
З найкращими побажаннями,
Команда казино Run4Win
Dear dirkbln66,
Thank you for bringing this matter to our attention. We understand your concern, and we take it seriously. Our Support Team has received all the necessary information from you, and they are currently investigating the issue. We apologize for any inconvenience caused and are awaiting a response from our technical team to address this situation properly. Your patience is appreciated, and we will work diligently to resolve this matter to your satisfaction.
Best regards,
Run4Win Casino Team
Я зробив депозит у Jeton, але не можу підтвердити спосіб оплати. Я завантажив усі документи, але вони відхилені. Казино хоче отримати скріншот, на якому можна побачити назву облікового запису, номер рахунку та транзакцію. Але неможливо отримати все на скріншоті. Тепер я не можу зняти гроші, навіть якщо мої знімки екрана чітко показують мої дані та транзакції з датою, часом і номером транзакції.
I deposited with Jeton, but I am unable to verify the payment method. I have uploaded all documents but they are rejected. The casino wants a screenshot where the account name, account number and transaction can be seen. But it's not possible to get everything on a screenshot. Now I can't make a withdrawal even though my screenshots clearly show my details and transactions with the date, time and transaction number.
Ich habe mit Jeton eingezahlt, aber es ist mir nicht möglich die Zahlungsmethode zu verifizieren. Ich habe alle Dokumente hochgeladen, die aber abgelehnt werden. Das Casino möchte einen Screenshot wo Accountname, Accountnummer und Transaktion zu sehen sind. Es ist aber nicht möglich alles auf einen Screenshot zu bekommen. Jetzt kann ich keine Auszahlung vornehmen, obwohl auf meinen Screenshots meine Daten und Transaktionen eindeutig mit Datum, Uhrzeit und Transaktionsnummer zu sehen sind.
Привіт! Мені прикро чути про вашу ситуацію. Чи намагалися ви запитати в казино, чи є у вас інший спосіб завантажити ці документи, якщо ви не можете зробити один знімок екрана, на якому буде доступна вся інформація?
Тим не менш, я бачу, що три тижні тому казино долучилося до цієї теми, тож є ймовірність, що вони також спробують вирішити цю проблему, тож подивимося, чи дадуть вони відповідь і цього разу.
Сподіваюся, ваша ситуація вирішиться без проблем.
Hi, I'm sorry to hear about your situation. Did you try to ask the casino if you have any other way to upload these documents if you can't do one screenshot where all information are available ?
Nevertheless, I see that three weeks ago the casino got involved in this thread, so there is a chance that they will try to solve this problem as well, so let's see if they will reply this time too.
I hope your situation will be resolved without any problems.
Добрий вечір. Приносимо щирі вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися під час перевірки свого способу оплати Jeton. Наша команда підтримки ретельно вивчила цю проблему та може підтвердити, що вашу проблему вирішено. Ваш запит на виведення коштів було успішно оброблено, і тепер ви можете продовжити відповідним чином. Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння протягом цього процесу. Якщо у вас виникли додаткові запитання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, не соромтеся зв’язатися. Дякуємо, що ви є цінним членом нашої спільноти!
Good evening. We sincerely apologize for the inconvenience you faced during the verification of your Jeton payment method. Our Support Team has thoroughly investigated the matter and can confirm that your issue has been resolved. Your cashout request has been successfully processed, and you should now be able to proceed accordingly. We appreciate your patience and understanding throughout this process. If you have any further concerns or require additional assistance, please don't hesitate to reach out. Thank you for being valued member of our community!
Добрий вечір. Зараз я успішно перевірив спосіб оплати в Jeton. Мені довелося знайти когось із комп’ютером, щоб отримати потрібний скріншот. Особисто я маю лише смартфон і планшет, і тому не можу створити відповідний скріншот. Безумовно, це була найскладніша перевірка, яку я коли-небудь мав. Але все добре, що добре закінчується.
Good evening. I have now successfully verified the payment method with Jeton. I had to find someone with a PC to get the screenshot I needed. Personally, I only have a smartphone and tablet and therefore couldn't create a suitable screenshot. It was definitely the most difficult verification I've ever had. But all's well that ends well.
Guten Abend. Mittlerweile konnte ich die Zahlungsmethode mit Jeton erfolgreich verifizieren. Ich musste mir jemanden suchen, der einen PC besitzt, um den benötigten Screenshot zu bekommen. Ich persönlich habe nur Smartphone und Tablet und konnte daher keinen passenden Screenshot erstellen. Es war auf jeden Fall die schwierigste Verifikation die ich je hatte. Aber Ende gut ,alles gut.
Добрий вечір. Перевірити чіп було справді важко. Ви можете отримати лише скріншот, який показує все на ПК. Такий скріншот був неможливий на смартфоні чи планшеті навіть у десктопній версії. Оскільки я особисто не маю ПК, мені довелося звернутися за допомогою, щоб отримати відповідний скріншот. Я розумію, що все потрібно ретельно перевірити, і я це прекрасно розумію. Зрештою все вийшло, і виплата була надзвичайно швидкою після успішної перевірки.
З найкращими побажаннями
Good evening. It was really difficult to verify the chip. You can only get a screenshot showing everything on a PC. Such a screenshot was not possible on a smartphone or tablet, even in the desktop version. Since I personally don't have a PC, I had to seek help to get the appropriate screenshot. I understand that everything needs to be examined carefully and I completely understand that. In the end everything worked out and the payout was super quick after successful verification.
Best regards
Guten Abend. Es war echt schwierig Jeton zu verifizieren. Einen Screenshot, in dem alles zu sehen ist bekommt man nur am PC. Am Smartphone oder Tablet, selbst in der Desktop Version, war so ein Screenshot nicht möglich. Da ich persönlich keinen PC habe musste ich mir Hilfe suchen um den passenden Screenshot zu bekommen. Ich verstehe dass alles genau geprüft werden muss und habe totales Verständnis dafür. Am Ende hat ja alles geklappt und die Auszahlung nach erfolgreicher Verifizierung war auch super schnell.
Viele Grüße
Добрий вечір. Зараз я успішно перевірив спосіб оплати в Jeton. Мені довелося знайти когось із комп’ютером, щоб отримати потрібний скріншот. Особисто я маю лише смартфон і планшет, і тому не можу створити відповідний скріншот. Безумовно, це була найскладніша перевірка, яку я коли-небудь мав. Але все добре, що добре закінчується.
Good evening. I have now successfully verified the payment method with Jeton. I had to find someone with a PC to get the screenshot I needed. Personally, I only have a smartphone and tablet and therefore couldn't create a suitable screenshot. It was definitely the most difficult verification I've ever had. But all's well that ends well.
Guten Abend. Mittlerweile konnte ich die Zahlungsmethode mit Jeton erfolgreich verifizieren. Ich musste mir jemanden suchen, der einen PC besitzt, um den benötigten Screenshot zu bekommen. Ich persönlich habe nur Smartphone und Tablet und konnte daher keinen passenden Screenshot erstellen. Es war auf jeden Fall die schwierigste Verifikation die ich je hatte. Aber Ende gut ,alles gut.
Дякуємо за таку співпрацю з казино, а також за те, що поділилися з нами. Я радий, що ви успішно пройшли перевірку. 🙌
Thank you for being so cooperative with the casino and also for sharing with us. I'm glad you passed the verification sucessfully. 🙌
Привіт, мій відгук про це казино було схвалено, а через кілька днів відхилено. Це була названа причина:
Через докази того, що велика кількість нещодавно надісланих відгуків користувачів про це казино були несправжніми, ми змушені відхилити ваш відгук заднім числом, щоб зберегти неупереджений рейтинг користувачів.
Мені цікаво, чи це була помилка? Тому що мій відгук був справжнім. Я щойно виграв 520 австралійських доларів зі 100% бонусу, який вони запропонували мені електронною поштою, і процес підтвердження та зняття коштів був таким простим, тому я вирішив залишити їм позитивний відгук.
Hi, my review for this casino was approved and then rejected a few days later. This was the reason stated:
Due to evidence showing that a high volume of user reviews recently submitted on this casino wasn't genuine, we're forced to reject your review retroactively to keep the user rating unbiased.
I'm wondering whether this was a mistake? Because my review was geniune. I had just won $520 AUD from a 100% match bonus they offered me via email and the verification and withdrawal process was so easy, which is why I decided to leave a positive review for them.
Привіт, шановний користувач.
Вся команда спільноти цінує ваш відгук.
Дозвольте мені сказати, що ми прагнемо, щоб оцінка користувачів була неупередженою, просто щоб підтримувати справедливий підхід.
Багато казино намагаються підвищити тут свої рейтинги, порушуючи нашу політику та створюючи фальшиві облікові записи, щоб, наприклад, отримати можливість надіслати більше одного хорошого відгуку на обліковий запис. У випадку з цим казино ми були змушені відхилити або заднім числом відхилити багато відгуків користувачів, щоб уникнути несправедливої оцінки.
Я щойно прочитав вашу рецензію, і не маю жодних сумнівів, що перевірка, яку ми мали зробити, щоб повністю відхилити упереджені рецензії, захопила вас. мені шкода; іноді це просто трапляється, коли ми маємо справу з великою кількістю дуже підозрілих відгуків. Ми завжди кажемо, що справжній гравець, швидше за все, помітить відмову та звернеться до нас, як і ви.
Таким чином, є шанс виправити можливі помилки. 🙏
З іншого боку, я б сказав, що це менш шкідливо, ніж оприлюднення упереджених відгуків. Я намагаюся бути чесним і ціную ваше розуміння. Але не соромтеся поділитися своєю думкою з цього приводу.
Важлива інформація:
Кожен гравець може зв’язатися з нами за адресою community@casino.guru
Hi, Dear user.
The whole Community Team appreciates your feedback.
Allow me to say that we aim to keep the user rating unbiased simply to maintain a fair approach.
Many casinos try to enhance their ratings here by breaching our policies and creating fake accounts to get a chance to submit more than one good review per account, for instance. In the case of this casino, we were forced to reject or retroactively reject many user reviews to avoid an unfair rating.
I just read your review, and I have no doubt that the sweep we had to do to reject biased reviews in full captured you. I'm sorry; sometimes it just happens when we deal with a great number of very suspicious reviews. We always say a real player will most likely notice the rejection and will reach out to us, as you did.
Thus, there is a chance to undo possible mistakes. 🙏
On the other hand, I'd say it is less damaging than keeping biased reviews public. I'm trying to be honest here, and I appreciate your understanding. But feel free to share your opinion on this.
Important info:
Every player is welcome to get in touch with us at community@casino.guru
Привіт, приємно, що хтось хвалить казино.
Однак, якщо вони мають як швидке зняття коштів, так і перевірку, чи можете ви також сказати, скільки часу у вас зайняли обидва процеси? Який спосіб оплати ви використовуєте найчастіше?
Hello, it's nice that someone praises the casino.
However, if they have both fast withdrawals and verification, can you also tell how long both processes took you ? What payment method do you use most often ?
Привіт Яро! Перевірка тривала приблизно 30 хвилин, а платежі зазвичай не займають більше 1 години. Я використовую тільки mifinity як спосіб оплати. Для мене це найпростіший і найшвидший спосіб отримати виграш 🙂
Hi Jaro, the verification was about 30 Minutes and payments usually do not take more than 1 hour. I only use mifinity as a payment method. That's the most easiest and fastest way for me to receive the winnings 🙂
Дякуємо за вашу відповідь. При перевірці вимагали тільки класичні документи чи щось особливе? 🙂
Thank you for your reply. In the verification did they ask only for classic documents or something special ? 🙂
Просто звичайні документи, які зазвичай потрібні. Нічого конкретного, що неможливо довести🙂
Just the normal documents that are usually requirement. Nothing specific that is impossible to prove🙂
Дуже дякую за відповіді. Я сподіваюся, що ви й надалі там почуватиметеся добре, і якщо у вас є ще щось, що ви хотіли б згадати, не соромтеся написати. 😉
Great thank you so much for the answers. I hope you will continue to do well there and if you have anything else you would like to mention, don't hesitate to write. 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.