Як я вже згадував, я усвідомлюю, що так довго чекати неприйнятно. Зважаючи на мій темперамент, я б перший це сказав.
Що робити, якщо в казино виникли реальні проблеми, які спричинили цю затримку? Однак тепер, коли я це розглядаю, як я можу поводитися, наприклад, у цій ситуації як підтримка казино? Я б також визнав, що є затримка, і спробував би розібратися в черзі.
Природно, має сенс, що ви не особливо переконані. Я щиро сподіваюся, що вони швидко знайдуть рішення!
As I mentioned, I am aware that a wait this long is unacceptable. Given my temper, I would be the first to say that.
What if there are real problems at the casino that are causing this delay? However, now that I am considering it, how might I behave, for example, in that circumstance as a casino support? I would also admit there is a delay and try to work out the queue.
Naturally, it makes sense that you are not particularly convinced. I sincerely hope they find a solution quickly!
Автоматичний переклад.