ГоловнаФорумКазиноRTbet Casino - загальне обговорення

RTbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від Radka
|
10 335 переглядів 103 відповідей |
|
1...4 5 6
Radka

Ні, нічого не змінилося... запит на зняття коштів все ще розглядається й немає оновлень... Дякуємо

Автоматичний переклад.
pkalos77

Я бачу, що наша команда вже почала працювати над вашою скаргою , тому, сподіваюся, незабаром ми отримаємо деякі оновлення.

Як давно ви граєте в цьому казино?

На жаль, якщо ви переглянете відгуки користувачів про це казино , ви знайдете багато подібних випадків, тому ви правильно зробили, що подали скаргу. Наша команда, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб якомога швидше вирішити проблему.

Я тримаю кулаки за найкращий результат.🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку.... Так, я сподіваюся, що рішення знайдено, тому що це дуже погано, що є зловживання владою і є просто експлуатація без будь-якої поваги.... Близько 2 місяців у цьому конкретному казино, і це моє перше зняття... Моя політика полягає в тому, щоб спочатку робити невеликі ставки, а потім робити перше зняття, щоб дізнатися про надійність кожного казино....

Автоматичний переклад.
pkalos77

Так, я вважаю, що це хороша стратегія, тобі добре.

Ви завжди використовуєте одні й ті самі способи оплати чи бажаєте спробувати їх змінити?🤔

Автоматичний переклад.
Radka

Доброго ранку... У нас є якась інформація, чи ми досягаємо прогресу?... Чи слід нам продовжити офіційну скаргу владі про те, що казино знаходиться під контролем? дякую

Автоматичний переклад.
pkalos77

Привіт. Я вважаю, що вам слід ознайомитися зі своєю скаргою. Незважаючи на те, як це може здатися, я не розглядаю ваші скарги; мені шкода Як ви можете бачити тут 👈 «Гуру казино розглядає справу».

Кожній стороні, наприклад, надається 7 днів на відповідь. Почекай, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Привіт, через 12 днів я зроблю виведення коштів на сайті rtbet, я продовжую чекати на awnser, це дуже смішно, що у них навіть немає awnser, жодної речі, яку вони підтримують, продовжують говорити мені, що вони збираються це зробити, у них багато виведень, бла-бла-бла, і я надто довго чекаю, чи є у нас повідомлення про те, хлопці, чи вони шахраї ...?


Автоматичний переклад.
Deloukos

привіт

Здається, у вас така ж проблема, як і в інших гравців з вашої країни. Ви це бачили?

Однак, виходячи з нашого досвіду, це казино не є шахрайством – воно приносить гроші. Не просто ваш опис, насправді цілком відповідає затримці, яку, за словами казино, воно зазнало. Це дратує, я знаю. Не соромтеся подати скаргу; незважаючи на те, що я сподіваюся, що це не буде потрібно, це шлях.

Цей посібник може вам допомогти 👈

що ти кажеш Мабуть, важка ситуація.



Автоматичний переклад.
Radka

Я маю на увазі, що вони не поважають своїх гравців... з цього

Автоматичний переклад.
Deloukos

Як я вже згадував, я усвідомлюю, що так довго чекати неприйнятно. Зважаючи на мій темперамент, я б перший це сказав.

Що робити, якщо в казино виникли реальні проблеми, які спричинили цю затримку? Однак тепер, коли я це розглядаю, як я можу поводитися, наприклад, у цій ситуації як підтримка казино? Я б також визнав, що є затримка, і спробував би розібратися в черзі.

Природно, має сенс, що ви не особливо переконані. Я щиро сподіваюся, що вони швидко знайдуть рішення!

Автоматичний переклад.

що ми можемо, я можу зробити, щоб побачити цю річ і якось це виправити..? це неприйнятно, ми повинні повідомити про них

Автоматичний переклад.
Deloukos

Ви можете почати з подання скарги тут , яка, сподіваємося, буде вирішена. Наша команда обов'язково зробить усе можливе, щоб зв'язатися з казино та з'ясувати, у чому проблема.

І якщо скарга не буде вирішена, якщо, наприклад, казино не буде спілкуватися, вони отримають чорні точки, що негативно вплине на їхній індекс безпеки.

Це залежить від вас, чи хочете ви піти на це. Повідомте нам, будь ласка, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
pkalos77

Доброго вечора, друже, я зіткнувся з такою ж проблемою. Ви отримали гроші?

Автоматичний переклад.

Хтось може висловити свою думку щодо мого випадку:


https://casinoguru-int.com/en/rtbet-casino-player-demands-action-against-misleading

Автоматичний переклад.
m.li07

Я б сказав, що мені самому буде цікаво подивитися, як це вийде. Ситуації із залежністю від азартних ігор слід сприймати серйозно, але, очевидно, це не скрізь. Я не знаю, як буде з відшкодуванням, але сподіваюся, що все вдасться вирішити справедливо.

Томас докладе всіх зусиль і все тобі пояснить.

Якщо ви помітите прогрес, не соромтеся зв’язатися.

Автоматичний переклад.

Тепер у мене був поганий досвід роботи з цим казино, я вперше зробив депозит за допомогою бонусного коду 20e, який мав дати мені 200% бонус на депозит.

Я не отримав його та звернувся до служби підтримки клієнтів, минуло багато часу, поки вони сказали, що не отримали. Ну тоді я попросив звичайний бонус 100% + 200f на перший депозит, служба підтримки поговорила з менеджером, і вони не дали?

Я запитав, чи можу я зняти свої гроші, тому що вони ввели мене в оману, подумавши, що я отримаю бонус, але це теж не спрацювало, спочатку потрібно поставити 1 раз. Я записав усю розмову з представником служби підтримки клієнтів як доказ. Я думаю, що це було справжнє шахрайство, на щастя, я не вніс більше.

Тож я не грав ні на гроші, ні на щось інше, тому я негайно зв’язався з живим чатом. Я більше не робитиму депозит на цьому сайті. Навіть мої власні гроші, які я не міг зняти, відразу пішли і майже не дали виграшу.

Змінено
Автоматичний переклад.
Kasinofinlandia

Я можу сказати, що це досить неприємний досвід.

Вони хоча б пояснили, в чому справа з бонусами?

Автоматичний переклад.
Romi

Нещодавню відповідь було випадково видалено, ви бачите це?

Автоматичний переклад.
Kasinofinlandia

Це була відповідь служби підтримки клієнтів:


Seppo

На жаль, за рішенням адміністрації сайту бонуси для вашого рахунку недоступні.


Б'яндо

Дякуємо, що дочекалися! Я розглянув ваш запит, але за рішенням Адміністрації сайту на вашому рахунку немає доступних бонусів.


Б'яндо

Мені щиро шкода, що я не зміг домовитися з менеджером, він просто надав мені цю інформацію і нічого більше, мені щиро шкода за це, Себастьяне.

Автоматичний переклад.
Kasinofinlandia

Я бачу зараз.

Чи можу я дізнатися, як знайти бонусний код і чи були вказані умови бонусу? Наприклад, за посиланням, яке веде на бонусні умови, розташоване десь у пропозиції.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого