ФорумКазиноRTbet Casino - загальне обговорення

RTbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

4 міс. тому від Radka
|
4955 переглядів 91 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
Radka
1 тиждень тому

Ні, нічого не змінилося... запит на зняття коштів все ще розглядається й немає оновлень... Дякуємо

Автоматичний переклад.
pkalos77
1 тиждень тому

Я бачу, що наша команда вже почала працювати над вашою скаргою , тому, сподіваюся, незабаром ми отримаємо деякі оновлення.

Як давно ви граєте в цьому казино?

На жаль, якщо ви переглянете відгуки користувачів про це казино , ви знайдете багато подібних випадків, тому ви правильно зробили, що подали скаргу. Наша команда, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб якомога швидше вирішити проблему.

Я тримаю кулаки за найкращий результат.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Доброго ранку.... Так, я сподіваюся, що рішення знайдено, тому що це дуже погано, що є зловживання владою і є просто експлуатація без будь-якої поваги.... Близько 2 місяців у цьому конкретному казино, і це моє перше зняття... Моя політика полягає в тому, щоб спочатку робити невеликі ставки, а потім робити перше зняття, щоб дізнатися про надійність кожного казино....

Автоматичний переклад.
pkalos77
1 тиждень тому

Так, я вважаю, що це хороша стратегія, тобі добре.

Ви завжди використовуєте одні й ті самі способи оплати чи бажаєте спробувати їх змінити?🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Доброго ранку... У нас є якась інформація, чи ми досягаємо прогресу?... Чи слід нам продовжити офіційну скаргу владі про те, що казино знаходиться під контролем? дякую

Автоматичний переклад.
pkalos77
1 тиждень тому

Привіт. Я вважаю, що вам слід ознайомитися зі своєю скаргою. Незважаючи на те, як це може здатися, я не розглядаю ваші скарги; мені шкода Як ви можете бачити тут 👈 «Гуру казино розглядає справу».

Кожній стороні, наприклад, надається 7 днів на відповідь. Почекай, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, через 12 днів я зроблю виведення коштів на сайті rtbet, я продовжую чекати на awnser, це дуже смішно, що у них навіть немає awnser, жодної речі, яку вони підтримують, продовжують говорити мені, що вони збираються це зробити, у них багато виведень, бла-бла-бла, і я надто довго чекаю, чи є у нас повідомлення про те, хлопці, чи вони шахраї ...?


Автоматичний переклад.
Deloukos
3 дн. тому

привіт

Здається, у вас така ж проблема, як і в інших гравців з вашої країни. Ви це бачили?

Однак, виходячи з нашого досвіду, це казино не є шахрайством – воно приносить гроші. Не просто ваш опис, насправді цілком відповідає затримці, яку, за словами казино, воно зазнало. Це дратує, я знаю. Не соромтеся подати скаргу; незважаючи на те, що я сподіваюся, що це не буде потрібно, це шлях.

Цей посібник може вам допомогти 👈

що ти кажеш Мабуть, важка ситуація.



Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

Я маю на увазі, що вони не поважають своїх гравців... з цього

Автоматичний переклад.
Deloukos
3 дн. тому

Як я вже згадував, я усвідомлюю, що так довго чекати неприйнятно. Зважаючи на мій темперамент, я б перший це сказав.

Що робити, якщо в казино виникли реальні проблеми, які спричинили цю затримку? Однак тепер, коли я це розглядаю, як я можу поводитися, наприклад, у цій ситуації як підтримка казино? Я б також визнав, що є затримка, і спробував би розібратися в черзі.

Природно, має сенс, що ви не особливо переконані. Я щиро сподіваюся, що вони швидко знайдуть рішення!

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

що ми можемо, я можу зробити, щоб побачити цю річ і якось це виправити..? це неприйнятно, ми повинні повідомити про них

Автоматичний переклад.
Deloukos
2 дн. тому

Ви можете почати з подання скарги тут , яка, сподіваємося, буде вирішена. Наша команда обов'язково зробить усе можливе, щоб зв'язатися з казино та з'ясувати, у чому проблема.

І якщо скарга не буде вирішена, якщо, наприклад, казино не буде спілкуватися, вони отримають чорні точки, що негативно вплине на їхній індекс безпеки.

Це залежить від вас, чи хочете ви піти на це. Повідомте нам, будь ласка, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого