Коли є стільки компаній із серйозним обслуговуванням, які доставляють вас за 4 години, ви не сидите... ви йдете і йдете до найкращих.
When there are so many companies with serious service that get you there in 4 hours you don't sit.....you leave and go to the best.
Όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες με σοβαρή εξυπηρέτηση που στα βάζουν σε 4 ώρες δεν κάθεσαι.....φεύγεις και πας στους καλύτερους.
Зараз явно робота цієї компанії прискорилася згідно з обіцянками. Останній раз знімав в неділю і сьогодні гроші на рахунку в банку, тобто 3 дні.
Зараз я зняв усі свої виграші з цього казино. Завжди потрібне терпіння, щоб почекати, принаймні, коли ви читаєте негативний досвід інших гравців.
Now clearly the operation of this company has accelerated according to the promises. I made the last withdrawal on Sunday and today the money is in the bank account, i.e. 3 days.
I have now withdrawn all my winnings from this casino. It always takes patience to wait, at least when you read negative experiences from other players.
Nyt selkeästi tämän firman toiminta nopeutunut lupausten mukaiseksi. Viimeisimmän noston tein sunnuntaina ja tänään rahat pankkitilille eli 3 päivää.
Olen nyt saanut kaikki voittoni pois tältä kasinolta. Vaatii aina kärsivällisyyttä odottaa, ainakin kun lukee negatiivisia kokemuksia toisilta pelaajilta.
Терпіння, мабуть, найважливіше в таких випадках, але я знаю, що іноді, якщо казино займає занадто багато часу, гравці втрачають його, і я не здивований. Але якби проблема полягала в тому, щоб трохи довше чекати, щоб вивести гроші, це було б не так погано для мене особисто. Поки казино завжди платитиме і не буде жодних проблем, окрім того, як я чекаю.
Ви збентежені казино і більше не граєте в них, коли це так?
Patience is probably the most important in such cases, but I know that sometimes if the casino takes too long players lose it and I'm not surprised. But if the problem was just waiting a bit longer to cash out, it wouldn't be so bad for me personally. As long as the casino would always pay and there were no problems other than me waiting.
Do you get discouraged with casinos and don't you play in them anymore when it is like this?
Існує так багато казино, що я особисто принаймні віддаляюся від тих, які довго виводять гроші або мають інші проблеми. Звичайно, я віддаю перевагу швидкому виведенню грошей, а також казино без реєстрації.
Принаймні для мене зрештою все пройшло добре, і я отримав чистий прибуток близько 1300 євро. Можливо, я міг би трохи підняти рейтинг цього казино в своїй оцінці. Однак служба обслуговування клієнтів повторює ті самі фрази, коли їх запитують, і це не залишає дуже позитивного іміджу. З іншого боку, що вони ще могли зробити. Покращенням може бути повідомлення на сторінку виведення коштів про перевантаження, і запити на виведення коштів тривають довше, ніж зазвичай. У цьому казино я помітив, що вони працювали над запитами на виведення коштів у вихідні, тому що одне виведення було в суботу, а інше в неділю.
Зрештою я почувався нормально, але я переходжу туди, де вилучення відбувається за лічені секунди.
There are so many casinos that I personally at least move away from those that take a long time to withdraw or have other problems. Of course, I prefer fast withdrawals and also registration-free casinos.
At least for me, everything went well in the end and I made a net profit of around €1300. Maybe I could slightly raise this casino's rating in my assessment. However, the customer service repeats the same phrases when asked, and this does not leave a very positive image. On the other hand, what else could they do. An improvement could be a message to the withdrawal page that there is a congestion and withdrawal requests take longer than usual. In this Casino, I noticed that they worked on withdrawal requests over the weekend, because one withdrawal came on Saturday and the other on Sunday.
In the end, I felt okay about this, but I'm moving to a place where withdrawals come in seconds.
Casinoita on niin paljon, että itse ainakin siirryn pois sellaisilta joilla kotiutus kestää tai on muita ongelmia. Suosin toki nopeita kotiutuksia ja myös rekisteröintivapaita casinoita.
Ainakin kohdallani kaikki sujui lopulta ihan hyvin ja tein noin 1300€ nettovoiton. Ehkä voisin arvioinnissani hieman nostaa tämän kasinon arviota. Kuitenkin asiakaspalvelu toistaa samoja fraaseja kysyttäessä eikä tästä jää kovin positiivinen kuva. Toisaalta mitä muuta he voisivat tehdä. Parannus voisi olla viesti nostosivulle, että on ruuhkaa ja nostopyynnöissä kestää tavallista pidempään. Tässä casinossa huomasin, että tekivät viikonloppuna töitä nostopyyntöjen kanssa, sillä yksi kotiutus tuli lauantaina ja toinen sunnuntaina.
Jäi lopulta ihan ok fiilis tästä, mutta siirryn paikkaan jossa kotiutukset tulevat sekunneissa.
Привіт, це гарна думка, і ти дуже гарно це описав. Важливо те, що найкраще для вас і як ви це бачите. Яке казино ви використовуєте, коли говорите про зняття коштів, які в основному надходять відразу?
Hi, that's good thinking and you described it quite nicely. What matters is what is best for you and how you see it. What casino do you use when you talk about withdrawals that come in basically right away?
Хтось знає роль ненадійного rtbet, який не знімає навіть 100 євро після 3 спроб поспіль?
Does anyone know the role of the unreliable rtbet who do not withdraw even 100 euros after 3 consecutive attempts?
Ξέρει κανένας τι ρόλο βαράνε οι αναξιόπιστοι της rtbet που δεν κάνουν ανάληψη ούτε 100 ευρώ μετά από συνεχόμενες 3 προσπάθειες?
Привіт, як довго ви намагалися зняти свої гроші? Чому вам не вдалося навіть 3 рази, вам сказали в казино? Потрібна була тут перевірка чи ні? Ви грали з бонусом?
Буду чекати відповіді.
Hello, how long have you been trying to withdraw your money? Why didn't you succeed even 3 times, the casino told you? Did you need verification here or not? Did you play with the bonus?
I'll wait for the answer.
Взагалі нічого....без сертифікації, без бонусу....відповідь полягає в тому, що мій провайдер блокує це....переходив до іншого методу виведення коштів 4 рази і досі чекає....всі ці зусилля з 12/10
Nothing at all....no certification no bonus....answer is that my provider is blocking it....proceeded to another withdrawal method 4 times and still waiting....all this effort is from 12/ 10
Τίποτα απολύτως....ούτε πιστοποίηση ούτε μπόνους....απάντηση είναι ότι το μπλοκάρει ο πάροχος μου....προχωρησα σε άλλη μέθοδο ανάληψης για 4 φορά και ακόμα περιμένω....όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται από της 12/10
Я зрозумів
Ми даємо казино 14 днів для вирішення подібних проблем, і якщо це не спрацює, я рекомендую подати нам скаргу.
Я думав, що зміна способу оплати може допомогти, але я бачу, що цього не сталося.
Однак, коли ви говорите, що ваш провайдер блокує це, ви запитували, чому це так?
I got it.
We give casinos 14 days to resolve similar issues and if that doesn't work then I would recommend lodging a complaint with us.
I thought that changing the payment method might help but I see that it hasn't happened.
However, when you say that your provider is blocking it, did you ask why that is?
Гаразд... Я почекаю, щоб перевірити, чи не вдасться вивести останню спробу, і повідомлю вам... Відповідь казино полягає в тому, що воно заблоковано моїм провайдером... Я ціную вашу допомогу
Ok...I'll wait to see if the last withdrawal attempt doesn't go through and let you know....Casino's response is that it's blocked by my provider....I appreciate your help
Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας
Це те, що мені сказали і скерували використовувати банківський переказ. Спробуйте.
That's what I was told and directed to use a bank transfer. Try it.
Näin minullekin sanottiin ja ohjattiin käyttämään pankkisiirtoa. Kokeile sitä.
Дякую за інформацію....Я вже зробив це під час останньої спроби і чекаю на результат банківського переказу...
Thanks for the info....I have already done this in the last attempt and am waiting for the result of the bank transfer...
Ευχαριστώ για την πληροφορία....ήδη αυτό έχω κάνει στην τελευταία προσπάθεια και περιμένω το αποτέλεσμα της τραπεζικής μεταφοράς...
Гаразд... Я почекаю, щоб перевірити, чи не вдасться вивести останню спробу, і повідомлю вам... Відповідь казино полягає в тому, що воно заблоковано моїм провайдером... Я ціную вашу допомогу
Ok...I'll wait to see if the last withdrawal attempt doesn't go through and let you know....Casino's response is that it's blocked by my provider....I appreciate your help
Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας
Отже, якщо це заблоковано вашим провайдером, я запитав, чи ви зв’язувалися з ними, я маю на увазі провайдера, і запитали, у чому полягає конкретна проблема. Можливо, це також трохи допомогло б.
Ви можете спробувати це?
So if it's blocked by your provider, I asked if you contacted them, I mean the provider, and asked what the specific issue is. Maybe that would help a bit too.
Can you try that?
Так, я зв’язався, і вони відповіли, що немає проблем.... Я знову продовжив зняття банківським переказом згідно з інструкціями платформи, і я чекаю на обробку....
Yes I contacted and they replied that there is no problem....I have again proceeded to withdraw by bank transfer as instructed by the platform and I am waiting for the processing....
Ναι επικοινώνησα και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα....Έχω προχωρήσει εκ νέου σε ανάληψη με τραπεζική μεταφορά όπως μου υποδειξαν από την πλατφόρμα και περιμένω την επεξεργασία....
Гаразд, тоді давайте перевіримо, чи допоможе банківський переказ і чи отримаєте ви свої гроші.
Якщо у вас є якісь новини, будь ласка, дайте мені знати. Сподіваюся, буде позитивним. ☘️
Okay then, let's see if the bank transfer helps and you get your money.
If you have any news, please let me know. I hope it will be positive. ☘️
Жодного розвитку... вони не перераховують гроші навіть банківським переказом... вони стверджують, що затори... Будь ласка, чи можете ви допомогти мені, як подати офіційну скаргу? дякую
No development....they don't transfer the money even by bank transfer....they claim congestion....Please can you help me how to make a formal complaint? Thanks
Καμμία εξέλιξη....δεν μεταφέρουν τα χρήματα ούτε με τραπεζική μεταφορά.... επικαλούνται συμφόρηση.... Παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε πως κάνω επίσημη καταγγελία? Ευχαριστώ
Я розміщу це посилання для вас тут , щоб ви могли подати свою скаргу.
Спробуйте все добре описати, щоб наша команда могла вам допомогти.
Якщо у вас є якісь оновлення, зверніться. Ви б?
I will post this link for you here, so you can submit your complaint.
Try to describe everything well so our team is able to help you out.
If you have any updates, please come forward. Would you?
Форма для заповнення, яку ви мені надали... одного разу, постійно не відповідає captcha
The fill-in form you have given me...once keeps failing captcha
H φόρμα συμπλήρωσης που μου έχετε δώσει....μια φορά βγάζει συνεχώς αποτυχία captcha
Гаразд, нарешті ваша форма прийняла опис....але без вкладень....Дякую
Ok finally your form accepted the description....but no attachments....Thanks
Εντάξει τελικά δέχτηκε η φόρμα σας την περιγραφή....αλλά χωρίς συνημμένα.... Ευχαριστώ
О! Незважаючи на те, що я радий почути, що вам вдалося надіслати форму, мені неприємно дізнатися, що в процесі все ще є якась проблема.
Дуже дякую за оновлення. Я маю намір провести це розслідування.
Тепер повернемося до казино та виведення коштів, будь ласка. Цікаво, можливо, щось змінилося. Будь-які пропозиції чи дії від служби підтримки казино?
Oh! Even though I'm glad to hear you've managed to submit the form, yet it's troublesome to learn there is still some sort of issue in the process.
Thank you very much for the update. I intend to get it investigated.
Now back to the casino and the withdrawal, please. I wonder whether anything has changed, perhaps. Any kind of suggestion or action from the casino support?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.