ФорумКазиноRTbet Casino - загальне обговорення

RTbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 міс. тому від Radka
|
3364 переглядів 64 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
1 місяць тому

І я вважаю, що як компанія, ліцензія у неї серйозна, а не шахрайська

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будемо сподіватися на краще, і трохи почекаємо, щоб побачити якісь рухи.

Тільки, будь ласка, майте на увазі, що наближаються вихідні, і більшість казино не продовжують виплати.🙏

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я вывожу 95€ с Rtbet знаю что мало но все же это деньги,жду с 14 сентября пишу в поддержу мне пишут вечно одно и тоже"Ждите, вывод идёт 3 дня"я им пишу что жду с 14 числа а они мне вечно пишут что 3 день вывода идёт

sxsantiago39
3 тиж. тому

Привіт. Чи є у вас якісь оновлення щодо вашого вилучення для нас? Чи був якийсь рух?

Повідомте нам, будь ласка, якщо вам потрібна наша допомога, і ми розглянемо це.😉

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Далеко....

З 20.09.2024 я 3 рази зняв кошти, але досі нічого не отримав на свій банківський рахунок.

Тоді як я звертаюся до відповідного відділу кожного разу, коли вони просять вибачення та терпіння.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ті самі враження, що й раніше. Шостий день розглядають зняття коштів. Livechat просто каже вам почекати, багато запитів на зняття коштів. Можливо, нам варто трохи змінити практику, якщо це не спрацює. Щоправда, обіцянка три дні. Ймовірно, вони чекають, поки гравець скасує зняття коштів і втратить гроші.


Однак 1100 євро я не отримав. Немає необхідності перевіряти обліковий запис, і я не брав жодних бонусів, тому це має бути зрозуміло. Це буде дивитися до кінця.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Далеко....

З 20.09.2024 я 3 рази зняв кошти, але досі нічого не отримав на свій банківський рахунок.

Тоді як я звертаюся до відповідного відділу кожного разу, коли вони просять вибачення та терпіння.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

І чи є причина такої затримки? Як вони вам це пояснили?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ті самі враження, що й раніше. Шостий день розглядають зняття коштів. Livechat просто каже вам почекати, багато запитів на зняття коштів. Можливо, нам варто трохи змінити практику, якщо це не спрацює. Щоправда, обіцянка три дні. Ймовірно, вони чекають, поки гравець скасує зняття коштів і втратить гроші.


Однак 1100 євро я не отримав. Немає необхідності перевіряти обліковий запис, і я не брав жодних бонусів, тому це має бути зрозуміло. Це буде дивитися до кінця.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

На жаль, немає нічого незвичайного в тому, що час від часу казино може відчувати надмірне навантаження на зняття коштів. Головне, звичайно, пояснити це своїм гравцям.

Будь ласка, інформуйте нас про те, як це відбувається, і якщо нічого не зміниться, повідомте нас. Ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Я обов’язково триматиму вас у курсі. Принципове питання..

Я багато грав у казино і не зустрічав багатьох поганих місць. Я отримав свої гроші з усіх, іноді я йшов трохи довше.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Існує велика кількість запитів на зняття коштів.

20.09.24 здійснено вилучення.

12 днів тому

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я обов’язково триматиму вас у курсі. Принципове питання..

Я багато грав у казино і не зустрічав багатьох поганих місць. Я отримав свої гроші з усіх, іноді я йшов трохи довше.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ми з нетерпінням чекатимемо позитивних новин, сподіваємося, незабаром.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Існує велика кількість запитів на зняття коштів.

20.09.24 здійснено вилучення.

12 днів тому

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Дякуємо за це оновлення.

Тоді я сподіваюся, що це скоро вирішиться.🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Новий поворот. Мої перші зняті 500 євро повернулися на мій ігровий рахунок. Я запитав чому? Я чув, що скасування платежу сталося з вини постачальника послуг.

Спочатку я зробив свій депозит за допомогою служби швидкого переказу, а також спробував зняти за допомогою неї, але, очевидно, це не спрацювало.

Обслуговування клієнтів стверджує, що все гаразд. Я навіть отримав обслуговування своєю рідною мовою. Однак я не отримав жодного електронного листа про це скасування. Дивно.

Ну, тепер я здійснив виведення банківським переказом і знову чекаю. Решта моїх вилучених коштів ще розглядаються.

Автоматичний переклад.
mikatpm77
1 тиждень тому

Отже, як ви дізналися про це, якщо ви не отримали жодного електронного листа?🤔

Можливо, варто почати думати про те, щоб подати скаргу. як ти думаєш

Якщо ви справді бачите, що це нікуди не йде, будь ласка, повідомте нам, і ми спробуємо її вирішити.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Отже, як ви дізналися про це, якщо ви не отримали жодного електронного листа?🤔

Можливо, варто почати думати про те, щоб подати скаргу. як ти думаєш

Якщо ви справді бачите, що це нікуди не йде, будь ласка, повідомте нам, і ми спробуємо її вирішити.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я зайшов до ігрового облікового запису, щоб перевірити, чи ще перевіряються зняття коштів. У цьому випадку я помітив, що одне вилучення було відновлено. Інші були на розгляді.

Я почекаю до наступного тижня, а потім перегляну апеляцію.

Автоматичний переклад.
mikatpm77
1 тиждень тому

Сподіваюся, це переломний момент, на який ми чекали. Я схрещую пальці, щоб ваші зняття, що залишилися, було оброблено швидко!

Чекаємо позитивних новин на початку наступного тижня. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Гроші надійшли через 14 днів.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мені також виплачено 2 x 500 євро знятих протягом вихідних. Фінансовий відділ навіть не повинен бути на роботі у вихідний, хіба можна зірвати черги😂.

Так що все нормально, навіть якщо є затримка виплат. Я все ще чекаю на одне зняття наступного тижня, тому що я виграв трохи більше.. хоча я пропущу це казино в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Гроші надійшли через 14 днів.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

2 тижні чекати не зовсім підходить для кожного гравця, але я думаю, що врешті-решт важливо, щоб ви отримали гроші. Це час, який відлякує вас знову грати в таке казино, чи ви скоріше говорите, що вже знаєте, скільки часу це займає, і тому залишаєтеся тут? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Коли є стільки компаній із серйозним обслуговуванням, які доставляють вас за 4 години, ви не сидите... ви йдете і йдете до найкращих.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мені також виплачено 2 x 500 євро знятих протягом вихідних. Фінансовий відділ навіть не повинен бути на роботі у вихідний, хіба можна зірвати черги😂.

Так що все нормально, навіть якщо є затримка виплат. Я все ще чекаю на одне зняття наступного тижня, тому що я виграв трохи більше.. хоча я пропущу це казино в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Дякую за роз'яснення. Ви також повідомите нам, коли у вас буде останнє зняття? Я радий, що казино нарешті платить, навіть якщо це займе трохи більше часу, ніж хотілося б гравцям.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого