ФорумКазиноRTbet Casino - загальне обговорення

RTbet Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Radka
|
2707 переглядів 56 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити RTbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Привіт, день 1 ви відкрили рахунок на RTbet. Я вніс 20 євро, я використав, не пам’ятаю, 5 спінів або щось подібне, і 20 євро, які були підпискою, я скасував, тому що я виграв 170 євро, і це не дозволило мені зняти через підписка, і я грав більше, поки не зрозумів, що вони не дозволяють мені зняти, доки я не скасую платіж. Сьогодні третій день, як я виходжу на пенсію.

Я запитував електронною поштою та в чаті, чи потрібно надіслати документацію, і вони пояснили мені електронною поштою, що я маю додати до облікового запису, але вони не пустили мене туди. Мені кажуть, що на даний момент ваш обліковий запис не потребує верифікації.


Що я можу зробити. Це лише 100 євро, уявіть собі, якби у вас було 1000 або 10 000, було б пеклом просити зароблені гроші. Якщо у вас є онлайн-казино, воно платить гравцям швидше і не надсилає відповіді без почуттів.


Дуже дякую. file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Бафф дуже прикро. Вони скасували зняття для мене, тому що кажуть, що це оновлення. Інший каже мені, що платіжний постачальник скасував його. Щоразу, коли ви спілкуєтеся в прямому ефірі, це інша людина. Правда полягає в тому, що ці люди підлягають звітності.

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Привіт,

чесно кажучи, важко сказати, яка версія правильна. Я розумію, що це викликає певні підозри, але підтримка чи чат повинні продемонструвати зусилля з надання чесної інформації. Чи не могли б ви сказати мені, коли саме ви подали це відкликання? Я також хотів би знати, чи ваш обліковий запис підтверджено, чи перевірка не потрібна.

Автоматичний переклад.
adypavel28
3 міс. тому

Привіт!

Це здається досить заплутаним, чи не так? Незважаючи на те, що я ледь розумію всі деталі, згадані у вашому дописі, я зроблю все можливе, щоб адекватно відреагувати. Але, звичайно, мені знадобиться ваша допомога в цьому.

Я зрозумів, що:

ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати

здається, ви дуже стурбовані відкликанням

ви взяли бонус, чесно кажучи, я не знайомий з цією "підпискою" в азартних іграх.


Уточніть мені, будь ласка, термін підписки - здається, це проблема, яка блокує ваш вихід. Крім того, я хотів би, щоб ви поділилися всіма електронними листами чи повідомленнями в чаті, якими ви обмінювалися зі співробітником казино. Чи не могли б ви опублікувати відповідні повідомлення тут, на форумі?

Дякую за твою допомогу.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

День 1. Я відкрив рахунок, я вніс 20 євро без проблем за лічені секунди. У мене були гроші на рахунку онлайн-казино, я грав, поки не виграв 170 з великою удачею, і я спробував побачити, чи зможу я зняти 150 євро, і це сказав мені, що я не можу зняти, доки не закінчу отримати бонус у розмірі 20 євро, отриманий безкоштовно, а потім я скасував бонус у розмірі 20 євро та знову спробував зняти гроші, але я не знав, що я не отримав автоматичні гроші, і я скасував його. Потім на другий день, 02.07.24, я знову зняв кошти та поговорив з оператором онлайн-чату, а також надіслав електронний лист у службу підтримки, оскільки мій обліковий запис повідомив, що мені не потрібна перевірка (я новачок у цьому онлайн-казино). надіслав усю документацію. В електронному листі (Nie / паспорт / плюс селфі зі мною) я здійснив зняття коштів на тому самому рахунку, на якому я зробив депозит. Я маю транскрипцію онлайн-чату в електронній пошті, і тепер я збираюся додати зроблені фотографії.


Якщо їм знадобиться деякий час, щоб надіслати 100 євро, уявіть, що ви виграєте велику суму. Що б сталося. Це перший раз, коли я спробував грати онлайн, і я зрозумів, що це не дуже добре. filefile

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Прямо зараз я переглянув ще раз і виявилося, що вони надіслали мені депозит.

Я сподіваюся, що це станеться, і я впевнений у цьому онлайн-казино!


file

Автоматичний переклад.
adypavel28
3 міс. тому

Чудово, тож це в основному вирішено, якщо надійдуть гроші, чи не так? Обов’язково повідомте мені, коли це станеться, і ви матимете його у своєму обліковому записі.

У будь-якому випадку, що стосується верифікації, якщо вона вам не потрібна, вам не потрібно надсилати в казино жодних документів.

Крім того, коли ви берете бонус, ви завжди повинні читати всі важливі речі, пов’язані з ним. Ви можете знайти їх в Умовах використання або в самому бонусі. Це полегшить вам гру, і ви зможете вирішити, чи хороший бонус для вас взагалі.

Тож тепер чекаємо, поки надійдуть гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я вже маю його від учора в моєму обліковому записі.

Автоматичний переклад.
adypavel28
3 міс. тому

Це чудово. Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використали?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я читаю, багато людей мають проблеми з виведенням коштів на rtbet, я щойно зробив виведення, я хвилююся... чи є хтось, хто отримав ті зняття, які вони зробили

Автоматичний переклад.
adelabarcaru123
2 міс. тому

привіт

Що стосується нашого веб-сайту, я знайшов лише кілька відкритих скарг. Проте був один невирішений випадок, здається, ми не змогли зв’язатися ні з ким із казино.

Мені здається, що порівнювати себе із загальною картиною ще зарано. Що тебе так хвилює? як я бачу, ви щойно подали запит на зняття, і це добре. Чи було щось, що конкретно вказувало на проблему?

Чим більше ви нам розкажете, тим краще.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Документи не перевірені, і я не знаю, скільки днів потрібно, щоб отримати гроші, які мені терміново потрібні. Чи можна це зняття зробити швидше?

Автоматичний переклад.
adypavel28
2 міс. тому

Скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші? Треба було відправити документи

Автоматичний переклад.
adelabarcaru123
2 міс. тому

Отже, згідно з вашими словами, ви зараз проходите перевірку облікового запису, так? Спочатку вам доведеться успішно пройти його, щоб отримати гроші, тому це може зайняти деякий час.

Однак, коли ви говорите, що документи не були перевірені, ви маєте на увазі, що вони були відхилені і щось не так, чи ви просто надіслали їх і чекаєте відповіді від казино, чи все гаразд?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

У мене ще не просили документів, тому я хочу знати, скільки часу потрібно терміново, щоб відповісти в банку, чи можете ви хоча б сказати, скільки часу потрібно, щоб отримати гроші

Автоматичний переклад.
adelabarcaru123
2 міс. тому

Коли саме ви подали запит на відкликання? Це не однаково в усіх випадках, тому ми не можемо назвати вам точні часові рамки.

Але що про це сказало казино?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Дякую за відповідь, я отримав гроші вчора

Автоматичний переклад.
adelabarcaru123
2 міс. тому

Дякуємо за це позитивне оновлення. Як довго ви чекали в кінці?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

2 дні

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого