ГоловнаФорумКазиноRoyalGame Casino - загальне обговорення

RoyalGame Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

4 міс. тому від nebojsasavic12
|
2 945 переглядів 73 відповідей |
|
1...3 4
Lucaluca
6 дн. тому

Через скільки днів після запиту на зняття вони вам заплатили? У мене 3 на розгляді

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт Лука Лука,


У мене це зайняло цілу вічність - загалом близько місяця.

У якийсь момент (оскільки я не бачив іншого виходу) я подав сюди скаргу і погрожував подати в суд.

Через день гроші були там.


Зараз я видалив свій обліковий запис - бажаю вам успіху 🙏

Автоматичний переклад.
Ickel
6 дн. тому

Дякую за відповідь, як ви вважаєте, чи варто мені погрожувати їм, як ви?

Автоматичний переклад.
Ickel
6 дн. тому

Дякую за відповідь, як ви думаєте, чи доведеться подавати скаргу і звертатися до суду? Скільки ще часу я маю їм дати? Мої зняття датуються 1-2-3 грудня, але в чаті та електронною поштою вони завжди відповідають мені те саме.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Можливо, зачекайте трохи довше, поки я б просто сказав, що ви зв’язалися з Casino-Guru з проблемою та подали скаргу.



Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Дякую за відповідь, як ви думаєте, чи доведеться подавати скаргу і звертатися до суду? Скільки ще часу я маю їм дати? Мої зняття датуються 1-2-3 грудня, але в чаті та електронною поштою вони завжди відповідають мені те саме.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

На твоєму місці я б все ще зачекав. Ви подали нам скаргу, і я б принаймні почекав, щоб побачити, як це вийде. Якщо ми не зможемо вам допомогти, то я б подумав про наступні кроки, оскільки вважаю, що вони займуть більше часу.

як ти думаєш 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
5 дн. тому

Звичайно, я довіряв тобі... у будь-якому випадку я контактую з ними щодня і, на жаль, завжди отримую ті самі відповіді, які пересилаю тобі file

file

Автоматичний переклад.
Lucaluca
5 дн. тому

Ну, по суті, ти нічого не навчився, я відчуваю, що це та сама пісня. Вам просто потрібно зберігати холоднокровність, а ми побачимо, що буде далі. Якщо нічого, наша команда спробує допомогти.

Що стосується зняття коштів, мені зрозуміло, що більшість казино не обробляють їх у вихідні. І агент живого чату не має повноважень прискорювати процес чи щось подібне. Є фінансовий відділ, який займається вилученням коштів, тому, з іншого боку, я розумію, що їм нема чого вам розповісти.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Доброго ранку, це відповідь, яку вони надіслали мені на мій електронний лист...

file

Вони точно не будуть оброблені на вихідних, тому мені доведеться почекати до понеділка, щоб побачити, чи є якісь новини.

Автоматичний переклад.
Lucaluca
2 дн. тому

Звичайно, тож дайте мені знати, якщо щось зміниться сьогодні чи в найближчі кілька днів.

Я на це сподіваюся.

Удачі.☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Навіть сьогодні нічого звичайних історій і минуло 15 днів, я додаю їхні відповіді .. filefilefile

Що я повинен зробити, щоб повернути свій виграш?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Вам потрібно втрутитися... тут нічого не розблоковується

Автоматичний переклад.
Lucaluca
21 год. тому

Я бачу, що завжди однаково.

У будь-якому разі, хоча я знаю, що ти, напевно, не хочеш цього чути, тобі доведеться набратися терпіння. Без цього не вийде. Наша команда з’ясовує від вас все, що нам потрібно, і втрутиться, як тільки зможе.

Автоматичний переклад.
18 год. тому

Будемо сподіватися... не знаю, що ще сказати... мені все кажуть, що скоро заплатять, але я вже не вірю

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого