ФорумКазиноRoyal Reels Casino - загальне обговорення

Royal Reels Casino - загальне обговорення

1 рік тому від mahaj861
|
2086 переглядів 17 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Royal Reels Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Жалюгідне казино 0 ігор 0 бонус лояльності 0 зняття коштів і 0 потреба обслуговування клієнтів Я скажу більше

Автоматичний переклад.
mahaj861
1 рік тому

Ну, здається, я зрозумів повідомлення, але це форум, тому ми могли б використати більше деталей - це точно.

Можливо, ви хочете порадити чи поділитися проблемою?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я виграв 4100 доларів у четвер вранці та в суботу, це показало, що трансакція з їхнього боку завершена, я ще не отримав кошти, минуло вже 4 дні.

Автоматичний переклад.
petermurgha1
10 міс. тому

Привіт. Про яке казино ви говорите, якщо можна запитати? Крім того, коли ви кажете «виконано з їхнього боку», чи я правильно розумію, що вони справді надіслали гроші на ваш рахунок, так? Просто дозвольте мені люб’язно зауважити, що схвалення відбулося у вихідні, і зазвичай казино, а також банки не обробляють жодних платежів. У цьому випадку постарайтеся трохи терпіти, зазвичай ми даємо казино 14 днів, щоб виконати запити на зняття коштів, могли б ви це зробити 🙏? Ви завжди можете зв’язатися зі службою підтримки казино і навіть зі своїм банком або постачальником платіжних послуг, щоб переконатися, що все гаразд.

Будь ласка, дайте нам знати, як справи, ми чекаємо на вашу відповідь🙂.

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Так, завершено в суботу, я припускаю, що обробка триватиме 1-3 робочих дні?? Також це королівські котушки.

Автоматичний переклад.
petermurgha1
10 міс. тому

Дякую за вашу відповідь, і я перемістив ваші публікації під конкретне казино, яке ви згадуєте.

Що стосується вашого зняття коштів, то немає причин для паніки, оскільки це залишилося лише за кілька днів, і, як написала Ромі, цілком можливо, що казино не обробляє зняття коштів у вихідні. Тому це може зайняти кілька днів, і я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше. Який спосіб оплати ви використовували?

Однак, якщо у вас виникли проблеми і ви не можете зняти гроші, ви можете звернутися до нас.

Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Гуру 🙂


У мене є питання. Я знайшов це на сторінці огляду:


«Попередження: у Royal Reels Casino є певні розділи Умов використання бонусів, які ми вважаємо несправедливими щодо гравців казино. Це може викликати у вас проблеми, якщо ви вирішите скористатися бонусами або акціями казино. Через це ми радимо вам шукати казино з чесними правилами або принаймні звернути особливу увагу на Правила та умови цього казино, якщо ви вирішите грати в ньому».


Я переглянув їхні положення та умови та не побачив нічого незвичайного, але, можливо, це було ось що:


"13. Гравцеві забороняється використовувати будь-які стратегії під час гри з активним бонусом для виконання вимог щодо відіграшу бонусу. Якщо Гравець використовує такі стратегії та якщо у Казино є достатні підстави вважати, що дії Гравця спрямовані виключно на отримання фінансової вигоди за допомогою бонусної переваги, тоді Казино залишає за собою право анулювати всі виграші Гравця."


Це досить розпливчастий термін, чи не так 😛


У будь-якому випадку, можливо, я пропустив щось інше, і хотів би пояснити, чому у вас є це попередження.


Хоча я тут, я також хотів би зазначити, що вони не згадують максимальний розмір ставки під час ставок на бонус. Що дивно.


І останнє. Умови ставок лише в 30 разів більше суми бонусу, здається, є одними з найсправедливіших у казино сьогодні.


Дякую за ваш час

Тоні

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тож я зробив депозит у розмірі 60 доларів із 50% бонусом. Перший бонус, який я виграв на ставці 30 центів:

file

Завершив вейджер із $6069. Вилучено в неділю ввечері на моєму банківському рахунку у вівторок вдень.

Дуже щаслива 🙂

Автоматичний переклад.
tillycandoit
6 міс. тому

Ну, це робить мене дуже щасливим і вітаю з чудовою перемогою. Немає максимального виведення бонусу, і ви можете зняти все, що завантажили? Я б сказав, що це не так часто.

Крім того, гроші прийшли до вас швидко, яким методом ви їх зняли? Я припускаю, що ви спробуєте ще раз, якщо вам це вдасться.

Бажаю тобі успіхів і нехай це повториться знову. ☘️☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Дякую, Яро 🙂 це виграш, який трапляється раз у житті.

Це правильно, немає максимального виведення! $6069,25 знято за допомогою банківського переказу менш ніж за 48 годин.

Ура за удачу. Я сподіваюся на найкраще для вас і всієї команди Casino Guru🙂

Автоматичний переклад.
tillycandoit
6 міс. тому

Дякую тобі.

Так, ви праві, така перемога буває одного разу на блакитному місяці. Тому я, напевно, взяв би гроші і втік би якомога далі, бо не повірив би, що мені так само пощастить.

Але я разом з вами вірю, що може бути інакше. 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я виграв 6k, вилучив 6k, і тепер це ніщо навіть у моїй історії чи грі, а не в історії, і я не отримав своїх грошей






Автоматичний переклад.
belindaclegg5
5 міс. тому

Привіт! Перш за все я хотів би запитати вас, чи є у вас проблеми з казино Rocknreels або Royal Reels, оскільки ви пишете в одній темі, але у вас є скарга на інше казино.

Щодо вашого вилучення, будь ласка, на якому етапі це? Ви бачите, що він десь очікує на розгляд чи має якийсь інший статус? Ви запитували в казино, чи вони вже надіслали гроші? Коли ви подали запит на відкликання?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Ні, я скаржуся на королівські котушки, а не на гойдалки.

У будь-якому випадку

Я не можу сказати, чи очікується моє зняття, оскільки в історії моїх транзакцій немає жодних ознак цього. Хоча коли я збирав, було сказано, що його успішно вилучено, і це було 25 травня.

Тож я не знаю, чи було це повне очікування. О, тому що жодного не існувало в моєму обліковому записі. Навіть гра, яка виграла 6 тис., навіть не на моєму шляху Історія облікового запису, я не можу ні з ким поговорити, тому що ніхто не відповідає, і ви говорите її робот, який ви можете задавати лише пошукові запитання, які вони вибирають як варіанти. Я навіть надіслав їм електронний лист із контактом як частиною веб-сайту, і нічого, подібного зі мною ніколи раніше не траплялося. Витратив тисячі доларів на це казино, я дуже лояльний клієнт


Автоматичний переклад.
belindaclegg5
5 міс. тому

Дякую, я розумію вашу ситуацію. Що мене дивує, так це те, що ви ніде в історії не бачите вилучення коштів чи ігровий процес, я сподіваюся, що це все-таки не буде проблемою.

Спілкування також важливе, а я бачу, що у вас його немає, і це все одно прикро.

Однак ми побачимо, чи надішле казино гроші або як воно себе поведе, і, звичайно, якщо нічого не станеться, ви можете повідомити про це нашій команді, яка спробує вам допомогти.

Я з нетерпінням чекаю оновлення.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

В порядку

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Royal reels rock n reels thepokies.net усі ті ж самі сайти дочірні сайти ті самі власники та співробітники і питання колективного позову, починаючи з електронної пошти amy.lee190@yahoo.com з вашими проблемами, будь ласка

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого