1 рік тому
Тут ви можете обговорити Royal Reels Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ну, здається, я зрозумів повідомлення, але це форум, тому ми могли б використати більше деталей - це точно.
Можливо, ви хочете порадити чи поділитися проблемою?
Well, I think I got the message, yet this is a forum, thus we could use more details - that's for sure.
Care to advise or share a concern, perhaps?
Я виграв 4100 доларів у четвер вранці та в суботу, це показало, що трансакція з їхнього боку завершена, я ще не отримав кошти, минуло вже 4 дні.
I won $4100 Thursday morning & Saturday it showed the transaction as being completed on their end, haven't yet received funds yet has its been 4 days already.
Привіт. Про яке казино ви говорите, якщо можна запитати? Крім того, коли ви кажете «виконано з їхнього боку», чи я правильно розумію, що вони справді надіслали гроші на ваш рахунок, так? Просто дозвольте мені люб’язно зауважити, що схвалення відбулося у вихідні, і зазвичай казино, а також банки не обробляють жодних платежів. У цьому випадку постарайтеся трохи терпіти, зазвичай ми даємо казино 14 днів, щоб виконати запити на зняття коштів, могли б ви це зробити 🙏? Ви завжди можете зв’язатися зі службою підтримки казино і навіть зі своїм банком або постачальником платіжних послуг, щоб переконатися, що все гаразд.
Будь ласка, дайте нам знати, як справи, ми чекаємо на вашу відповідь🙂.
Hello there. About which casino are you talking about, if I may ask? Also when you say "completed on their end", do I understand it correctly, that they have actually sent the money to your account, yes? Just let me kindly point out that the approval happened during the weekend, and usually the casinos, as well as the banks, do not process any payments. In this case try to be little bit patient, usually we give casinos 14 days to proceed the withdrawal requests, could you do that 🙏? You can always check with he support of the casino and even with your bank or your payment provider to make sure everything is ok.
Please let us know how it's going, will be waiting for your reply🙂.
Так, завершено в суботу, я припускаю, що обробка триватиме 1-3 робочих дні?? Також це королівські котушки.
Yes said completed on their end Saturday, I'm guessing 1-3 business days to process?? Also it's royal reels.
Дякую за вашу відповідь, і я перемістив ваші публікації під конкретне казино, яке ви згадуєте.
Що стосується вашого зняття коштів, то немає причин для паніки, оскільки це залишилося лише за кілька днів, і, як написала Ромі, цілком можливо, що казино не обробляє зняття коштів у вихідні. Тому це може зайняти кілька днів, і я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше. Який спосіб оплати ви використовували?
Однак, якщо у вас виникли проблеми і ви не можете зняти гроші, ви можете звернутися до нас.
Буду чекати оновлення.
Thank you for your reply and I have moved your posts under the specific casino you mention.
As far as your withdrawal is concerned, there is no reason to panic as it is only a few days away and as Romi wrote, it is possible that the casino does not process withdrawals over the weekend. So it may take a few days, and I firmly believe that you will get your money as soon as possible. What payment method did you use ?
However, if you have any trouble and can't withdraw your money, you can turn to us.
I will wait for an update.
Привіт Гуру 🙂
У мене є питання. Я знайшов це на сторінці огляду:
«Попередження: у Royal Reels Casino є певні розділи Умов використання бонусів, які ми вважаємо несправедливими щодо гравців казино. Це може викликати у вас проблеми, якщо ви вирішите скористатися бонусами або акціями казино. Через це ми радимо вам шукати казино з чесними правилами або принаймні звернути особливу увагу на Правила та умови цього казино, якщо ви вирішите грати в ньому».
Я переглянув їхні положення та умови та не побачив нічого незвичайного, але, можливо, це було ось що:
"13. Гравцеві забороняється використовувати будь-які стратегії під час гри з активним бонусом для виконання вимог щодо відіграшу бонусу. Якщо Гравець використовує такі стратегії та якщо у Казино є достатні підстави вважати, що дії Гравця спрямовані виключно на отримання фінансової вигоди за допомогою бонусної переваги, тоді Казино залишає за собою право анулювати всі виграші Гравця."
Це досить розпливчастий термін, чи не так 😛
У будь-якому випадку, можливо, я пропустив щось інше, і хотів би пояснити, чому у вас є це попередження.
Хоча я тут, я також хотів би зазначити, що вони не згадують максимальний розмір ставки під час ставок на бонус. Що дивно.
І останнє. Умови ставок лише в 30 разів більше суми бонусу, здається, є одними з найсправедливіших у казино сьогодні.
Дякую за ваш час
Тоні
Hi Guru 🙂
I have a question. I found this on the Overview page:
"Warning: Royal Reels Casino has certain sections of Bonus Terms and Conditions that we consider to be unfair to the casino's players. These might cause you issues if you decide to take advantage of the casino's bonuses or promotions. Because of this, we advise you to look for a casino with fair rules or at least pay special attention to this casino's Terms and Conditions if you decide to play at it."
I looked at their Terms and Conditions and didn't see anything out of the ordinary, but perhaps it was this:
"13. The Player is not allowed to use any strategies while playing with an active bonus in order to fulfil the requirements to wager the bonus. If the Player uses such strategies, and if the Casino has sufficient grounds to believe that the Player's actions are aimed solely to obtain financial benefits using the bonus advantage, then the Casino reserves the right to cancel all Player's winnings."
It's quite a vague term isn't it 😛
Anyway perhaps there was something else I missed and would love a clarification as to why you have this warning.
Whilst I am here I also wanted to point out that they don't mention a max bet size while wagering the bonus. Which is odd.
And one last thing. The wagering terms of only 30x the bonus amount seems to be one of the fairest available from casinos these days.
Thanks for your time
Tony
Тож я зробив депозит у розмірі 60 доларів із 50% бонусом. Перший бонус, який я виграв на ставці 30 центів:
Завершив вейджер із $6069. Вилучено в неділю ввечері на моєму банківському рахунку у вівторок вдень.
Дуже щаслива 🙂
So I made a $60 deposit with a 50% bonus. Very first bonus I hit on a 30 cent bet:
Completed the wagering with $6069. Withdrew on Sunday night, in my bank account Tuesday afternoon.
Very happy 🙂
Ну, це робить мене дуже щасливим і вітаю з чудовою перемогою. Немає максимального виведення бонусу, і ви можете зняти все, що завантажили? Я б сказав, що це не так часто.
Крім того, гроші прийшли до вас швидко, яким методом ви їх зняли? Я припускаю, що ви спробуєте ще раз, якщо вам це вдасться.
Бажаю тобі успіхів і нехай це повториться знову. ☘️☘️
Well, that makes me very happy and congratulations on a great win. No max cashout applied to the bonus and you could withdraw everything you uploaded ? I'd say that's not that common.
Also the money came to you quickly, what method did you use to withdraw it ? I suppose you'll try it again if you managed to do that.
I wish you the best of luck and let it happen again. ☘️☘️
Дякую, Яро 🙂 це виграш, який трапляється раз у житті.
Це правильно, немає максимального виведення! $6069,25 знято за допомогою банківського переказу менш ніж за 48 годин.
Ура за удачу. Я сподіваюся на найкраще для вас і всієї команди Casino Guru🙂
Thanks Jaro 🙂 it is a once in a lifetime win.
That's correct, no max cashout! $6069.25 withdrawn via Bank Transfer in under 48 hours.
Cheers for the luck. I hope for the best for you and all of the Casino Guru team🙂
Дякую тобі.
Так, ви праві, така перемога буває одного разу на блакитному місяці. Тому я, напевно, взяв би гроші і втік би якомога далі, бо не повірив би, що мені так само пощастить.
Але я разом з вами вірю, що може бути інакше. 😉
Thank you.
Yes you are right such a victory happens once in a blue moon. That's why I would probably take the money and run as far away as possible because I would not believe that I would have the same luck.
But I believe with you that it can be different. 😉
Привіт! Перш за все я хотів би запитати вас, чи є у вас проблеми з казино Rocknreels або Royal Reels, оскільки ви пишете в одній темі, але у вас є скарга на інше казино.
Щодо вашого вилучення, будь ласка, на якому етапі це? Ви бачите, що він десь очікує на розгляд чи має якийсь інший статус? Ви запитували в казино, чи вони вже надіслали гроші? Коли ви подали запит на відкликання?
Будь ласка, дай мені знати.
Hi, first of all I would like to ask you if you have a problem with Rocknreels or Royal Reels casino because you are writing in one thread but you have a complaint with the other casino.
Regarding your withdrawal, at what stage is it please ? Do you see it pending somewhere or does it have some other status ? Have you asked the casino if they have sent the money yet ? When did you request the withdrawal ?
Please let me know.
Ні, я скаржуся на королівські котушки, а не на гойдалки.
У будь-якому випадку
Я не можу сказати, чи очікується моє зняття, оскільки в історії моїх транзакцій немає жодних ознак цього. Хоча коли я збирав, було сказано, що його успішно вилучено, і це було 25 травня.
Тож я не знаю, чи було це повне очікування. О, тому що жодного не існувало в моєму обліковому записі. Навіть гра, яка виграла 6 тис., навіть не на моєму шляху Історія облікового запису, я не можу ні з ким поговорити, тому що ніхто не відповідає, і ви говорите її робот, який ви можете задавати лише пошукові запитання, які вони вибирають як варіанти. Я навіть надіслав їм електронний лист із контактом як частиною веб-сайту, і нічого, подібного зі мною ніколи раніше не траплялося. Витратив тисячі доларів на це казино, я дуже лояльний клієнт
No, my complaint is with royal reels, not rocking reels.
Either way
I can't say if my withdrawal is pending Because there is no sign of it in any of my transaction history. Although when I did collect, it said it was successfully withdrawn and this was the 25th of May.
So I don't know if it's been complete pending. Oh, because none existed on my account.Even the game play the one it won the 6k is not even on my way account history i cant Speak to anyone because nobody replies back and you are speaking her robot that you can only ask searching questions that they choose as options. I've even emailed them with the contact as part of the website and no help this has never happened to me before. Spent thousands of dollars on this casino im a a very Loyal customer
Дякую, я розумію вашу ситуацію. Що мене дивує, так це те, що ви ніде в історії не бачите вилучення коштів чи ігровий процес, я сподіваюся, що це все-таки не буде проблемою.
Спілкування також важливе, а я бачу, що у вас його немає, і це все одно прикро.
Однак ми побачимо, чи надішле казино гроші або як воно себе поведе, і, звичайно, якщо нічого не станеться, ви можете повідомити про це нашій команді, яка спробує вам допомогти.
Я з нетерпінням чекаю оновлення.
Thanks, I understand your situation. What puzzles me is that you don't see a withdrawal or gameplay anywhere in the history, I hope that won't be a problem after all.
Communication is also important, and I see you don't have any, which is a shame anyway.
However, we'll see if the casino sends the money or how it behaves and of course if nothing happens, you can report it all to our team who will try to help you.
I'll be eagerly awaiting an update.
Royal reels rock n reels thepokies.net усі ті ж самі сайти дочірні сайти ті самі власники та співробітники і питання колективного позову, починаючи з електронної пошти amy.lee190@yahoo.com з вашими проблемами, будь ласка
Royal reels rock n reels thepokies.net all same sites sister sites same owners and staff amd issues class action starting email amy.lee190@yahoo.com with your issues please
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.