ФорумКазиноRox Casino - загальне обговорення

Rox Casino - загальне обговорення

1 рік тому від kiziorro1984
|
3397 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Rox Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Ідеальна думка про казино є підробкою 🙂 У казино є правила порушення, які можуть бути використані проти гравця. Вони можуть затримувати ваші гроші без причини... я чекаю на зняття, а вони затримують моє зняття, тому що в них є правила щодо зловживань, і вони можуть затримувати гроші протягом 30 днів, а для гуру казино ці правила достатньо хороші, щоб створити ідеальну репутацію 🙂 не вірю з ідеальною репутацією, наданою гуру казино, гравці дають йому менше 2,5 зірок, а гуру казино 9,4/10 🙂 довіряйте гравцям із справжнім досвідом, оскільки ідеальна репутація є фальшивою 🙂 гарної вам неділі та не реєструйтеся в казино з правилами зловживання 😉

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Привіт,

Чудово, що ви подали скаргу , як тільки її так чи інакше закриють, ми всі побачимо, у чому полягала проблема і чи повертає казино бали за дії проти чесної азартної гри.

Моя особиста точка зору така: кожне казино повинно мати можливість досліджувати обліковий запис, історію ігор та інші фактори на випадок, якщо з боку казино виникнуть сумніви.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Назвіть 1 випадок, який завершився до 30 днів 🙂 це Інтернет... найбільше джерело інформації у світовій історії 🙂 усі книги з соціотехнікою доступні для всіх 🙂 вони роблять це без причини 🙂 я просто збираю докази на власному досвіді, але на цьому сайті є сотні таких випадків, як мій... чекайте 31 день, але зазвичай це займає недовго, і що? 🙂 це ніколи не закінчується менш ніж за 31 день xD чому? 🙂 тому що, якщо ви чекаєте на свої гроші, ви сердитеся... ви не поводитесь нормально... ви перебуваєте під тиском... і ви втрачаєте гроші... якщо ні, вони продовжать цей термін до 180 днів або скасують, ви виграєте 🙂 це мій досвід, і всі гравці, які поскаржилися на сайт гуру казино 🙂, і мої та інші скарги доводять, що казино робить це навмисне 🙂 у Польщі подібна ситуація xd

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Що ж, на цьому етапі я майже впевнений, що ви не праві 🙂

Мене не цікавлять книги з соціальної техніки, які можна безкоштовно читати, я віддаю перевагу використанню свого мозку в поєднанні з фактами та досвідом, чесно кажучи 🙂.

По-перше, на даний момент було подано три скарги на це казино, дві були відхилені, і остання ваша. Отже, речення, яке ви використали "Назвіть 1 справу, яка закінчилася до 30 днів", мені справді не під силу.

Навіть якщо ми візьмемо до уваги всі скарги (подані на різні казино), це теж не спрацює.

Не соромтеся переглядати скарги, і ви побачите, що безліч із них було закрито/вирішено набагато раніше.

Однак я розумію вашу стурбованість. Сумно, коли гравці тим часом повністю втрачають рівновагу. З іншого боку, багато гравців просто залишають це і грають деінде, тому вони нічого не втрачають - технічно.

Деякі навіть не грають і чекають. 🙂

Звичайно, я тут не для того, щоб сперечатися з вами, і, як я вже сказав, я не знаю, що перевіряло чи підозрювало казино у вашому випадку, тому для мене це лише загальна дискусія 🙂.

Тож загалом 🙂 я розумію, що вам не подобається будь-який додатковий KYC чи щось подібне з кінцевим терміном 31 день.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

ще раз подумайте... казино ніколи не повідомляють про "додаткову перевірку", тому що це юридична вигадка


Юридична фікція — це припущення та прийняття чогось як факту судом, хоча це може не бути, щоб дозволити нормі діяти або застосовуватися у спосіб, який відрізняється від її початкової мети, залишаючи букву закону незмінною.


Лише в суді cacino повинен давати свідчення.... ось чому вони це роблять... без реальної причини та доказів 😉 немає причин продовжувати перевірку... що вони перевіряють і чому завжди (rox casino просто відповідь на мій пост на цьому форумі ...) займайте максимум часу... мене не хвилюють гроші, я просто показую людям, як працює казино, використовуючи вигадку, щоб не платити... навіть якщо вони платять, це може трапитися з ким завгодно, і, можливо, наступному клієнту не пощастить.. .

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Доброго ранку,

Вибачте, що знову виступаю проти вас 😀.

Судячи з того, що я бачив у скаргах, іноді казино надають докази того, що рахунок вартий такої перевірки, навіть якщо вони не звертаються до суду.

Однак результат зовсім інший. Якщо в казино є підозра, і ця підозра має сенс, їм слід дозволити провести розслідування. Це те, що я сприймаю як стандарт у кожній галузі.

Наскільки я можу сказати, якщо казино проводить розслідування без розумної ідеї, ми зазвичай наполягаємо на доказах того, що така затримка справді необхідна і що подальше розслідування просто має певний сенс.

Я з нетерпінням чекаю на розвиток у вашій справі, тому що я не знаю, що зараз відбувається. Я згоден з тим фактом, що час від часу деякі менш гідні казино можуть використовувати певну тактику затримки - це, звичайно, зовсім несправедливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку вам 🙂 ми подивимося, що станеться 🙂 у мене є план, спочатку гуру казино, 2-й звернення до перевірки ліцензії Antillephone і 3-й суд 🙂 я з Польщі, але мені не потрібно їхати на Кюрасао тощо. 🙂 це Інтернет, мені потрібно дайте комусь довіреність перед судом, ось і все 🙂 Запитайте у rox casino про деталі, на які ви ніколи не отримаєте відповіді 😉 лише в суді вони отримають детальну відповідь 🙂 минуло вже 20 днів, а нічого не змінилося від rox casino та гуру казино 🙂 гарного дня 🙂

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

З повагою до Польщі 🙂

Ваш план звучить добре.

Тепер Пітер розглядає вашу скаргу і нещодавно попросив казино пояснити затримку, тож я думаю, ми можемо назвати це прогресом з нашого боку. Сподіваємось, ми побачимо, чи є казино що розкрити. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Загалом, ви намагаєтеся переконати людей, що правило полягає в тому, що казино має перевіряти рахунок

факти говорять: кілька сотень скарг і 0 закінчених раніше максимального часу 🙂


Факти > ви слова 😉 і ви намагаєтесь дискутувати проти фактів 🙂 соціальна техніка на мене не працює 🙂

навідні запитання не працюють на мене 🙂 ви не можете виграти фактами 🙂 факти кажуть, що казино ніколи не платить гроші до максимального часу додаткової перевірки 🙂 навіть якщо хтось грає лише 1 день xD

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Гаразд, я зробив своє пояснення, але, здається, ви цілком задоволені перекручуванням "загальних тверджень" на зразок сто і ніколи... Все лише ваші думки - На мене це також не працює 😉.

Ну як собі. Але це було весело, я перевірю вашу скаргу наступного тижня.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, я знаю, що це для мого ж блага 😉 я не перекручую "загальні заяви", навіть у біса є правила... я хочу показати відвідувачам, як це "працює" 🙂 це правило є правилами зловживань і працює лише на користь казино. .. і використовується лише одним способом... Radka Social Media and Community Specialist... 😉


однакові правила є в багатьох місцях... багато в них не дуже добре... можливо, якщо хтось прочитає це, подумайте двічі або почніть читати правила завдяки цій дискусії 🙂 так, я читаю правила, і " кожна історія має дві сторони" має доброго дня 🙂

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Доброго дня і вам. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

у мене така ж проблема, якась нескінченна верифікація після того, як я зробив депозит 300 євро і виграв більше 6000

1 рік тому

у мене запросили відео селфі з моїм паспортом, я їм завантажив його через 2 хвилини, а тепер мені кажуть що обліковий запис під додатковою перевіркою яка може тривати вічність... це дійсно спосіб не платити виграші

1 рік тому

надо разом давать жалобу,до регулюючюго органу

1 рік тому

у мене запросили відео селфі з моїм паспортом, я їм завантажив його через 2 хвилини, а тепер мені кажуть що обліковий запис під додатковою перевіркою яка може тривати вічність... це дійсно спосіб не платити виграші

1 рік тому

Просто дайте їм трохи часу та переконайтеся, що ви не втратите свій виграш, чекаючи. Знаєте, стандартну перевірку документів може зробити кожен, хто має базову підготовку щодо перевірки документів, але коли справа доходить до такого селфі-відео, то це зовсім інша історія. Така перевірка займає більше часу, її нікому не під силу. Якщо у вас є документи, що засвідчують особу з України, їм також потрібен агент підтримки, який розуміє вашу мову та знає, як мають виглядати документи. Все це додає час, необхідний для перевірки. Ви виграли досить багато, тому, якщо перевірка триватиме не більше 2 тижнів і ви врешті-решт отримаєте виграш, я думаю, це буде успіхом.


І будь ласка, не будьте злими або грубими по відношенню до служби підтримки казино, коли ви намагаєтеся зв’язатися з нею. Це тільки погіршить процес перевірки.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Привіт, близько 2 годин тому я вніс 20 євро через Volt Transfer, які ще не були зараховані, але вже списані з мого рахунку. У чаті мені повідомили, що при такому способі зарахування грошей може тривати до 3 робочих днів. Як таке може бути, хоча це була передача в реальному часі??? Я ніколи раніше не чув такого, я використовую цей метод в інших казино, і він завжди нараховувався відразу. Я сказав це працівнику в чаті, він сказав, що я повинен знову внести депозит іншим методом, чого я, звичайно, не зробив. Потім він просто сказав, що я все ще можу використовувати свій бонус, я використав депозит з бонусом. Але я і цього не зробив, потім мене могли звинуватити у зловживанні бонусом. Насправді важко довіряти казино, коли ви читаєте ці відгуки, які я прочитав лише після того, як зробив свій депозит. Я подивлюся, чи мої гроші все ще зараховані, чи вони все-таки зникли. На щастя, я вклав лише 20 євро. Потім ви втрачаєте бажання грати в такому казино, коли робите депозит, і ніхто не може сказати вам, куди поділися гроші. Я зробив депозит лише тому, що тут у Casino Guru це оцінено як дуже добре.

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gretche70
12 міс. тому

Чи знаєте ви, що при використанні банківських переказів, наприклад, гроші не зараховуються в казино відразу після запиту? Замість цього казино позичає ці гроші у гравця на пару годин або навіть днів. Залежить від методу. Тому зараз я б не був таким суворим.

Навіть якщо ви бачите, що сума списується з вашого рахунку миттєво, це не означає, що сума потрапила в банк одержувача в ту ж мить.

Крім того, для цих транзакцій казино зазвичай використовують сторонню компанію, вони, швидше за все, не обробляють транзакції самостійно, це також, ймовірно, причина відсутності пояснень. Вони повинні звернутися до постачальника платежів, щоб дізнатися більше.

Проблема не зникла?


Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

Привіт, так, це ще не зараховано. Я отримую відповідь, що це може зайняти до 3 робочих днів. Не можу зрозуміти, тому що у мене ніколи не було проблем із цим методом депозиту. На жаль, люди все більше втрачають довіру до казино

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого