10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Rooli Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, причина досить проста. Відгуки користувачів використовуються для опису досвіду або коментарів про казино. Якщо ви говорите лише про слоти чи бонуси, ми вважаємо, що інформації недостатньо. Таким чином, ви можете згадати свій досвід роботи зі слотами та бонусом, але важливо розповісти більше деталей про казино, щоб зробити огляд актуальним. 🙂
Hi, the reason is quite simple. User reviews are used to describe the experience or to comment on the casino. If all you talk about is slots or bonus, we consider that not enough information. Thus, you can mention your experience with slots and bonus, but it is important to tell more details about the casino to make the review relevant. 🙂
У мене проблеми з абстиненцією. Я кілька днів намагався отримати правильний рахунок за трансакцію.
Який я відправив безпосередньо з підтвердженням від банку. Також не згадується, чи все це або лише частина є несправним чи несправним. Людина цінує і посилає
I have withdrawal problems. I've been trying to get the correct transaction billing for days.
Which I sent directly with confirmation from the bank. It is also not mentioned whether all or just part of it is wrong or defective. Man appreciates and sends
ich habe Auszahlung Probleme. Seit tagen versuche die richtige Transactions Abrechnung.
Die ich direkt mit Bestätigung der Bank gesandt habe. Wird auch nicht erwähnt ob alles oder nur ein teil falsch oder fehlerhaft is. Mann schätzt und sendet
Привіт. Чи означає це, що вам важко надати правильну банківську виписку?
Чи потрібно підтверджувати, що обліковий запис належить вам, чи радше надати підтвердження депозиту? І якщо можна, який тип або версію цього документа ви намагалися надати досі?
Ми спробуємо розібратися в цьому.
Hello. Does it mean you struggle to provide a correct banking statement?
Is it supposed to confirm the account is yours, or rather provide proof of deposit? And if I may, what kind or version of this document have you tried to provide so far?
We'll try to get to the bottom of this.
Я б нікому не радив грати в цьому казино, не читаючи коментарів, вони затримують платіж, якщо взагалі платять, то вимагають різні особисті документи, виписки з банківського рахунку та підтвердження місця проживання, щоб мати можливість зняти, дивно, чому вони цього не роблять не просити про це перед тим, як зробити депозит, так, але в будь-якому випадку, невдалий досвід у цих казино, на який вказує Гуру.
I wouldn't advise anyone to gamble in this casino without reading the comments, they delay payment, if they pay at all, they ask for various personal documents, bank statements and proof of residence to be able to withdraw, funny why they don't ask for this before we deposit, right, but anyway, a bad experience in these casinos that Guru indicates.
Não aconselho ninguém apostar nesse Cassino sem antes ler os comentários, eles atrasam pagamento, se é que realmente pagam, pedem vários documentos pessoais, extrato de banco e comprovante residencial para poder sacar, engraçado por que não pedem isso antes da gente depositar né, mas enfim, uma péssima experiência nesses cassinos que a Guru indica.
Привіт, хоча це може здатися вам дивним, але я думаю, що це досить поширена практика в казино. Я маю на увазі, що якщо це ваше перше зняття або ви мали більше одного, вам потрібно пройти процес перевірки, під час якого вони запитують ваші документи.
У будь-якому випадку, чи були якісь прийняті чи відхилені? Щоб отримати гроші, ви повинні успішно їх пройти.
Я також бачив, що вам вдалося подати скаргу , тож якщо це неможливо, наша команда спробує вам допомогти.
Я був би радий повідомити вам, якщо у вас є оновлення, чи можливо це?
Hi, although this may sound strange to you, but I think it's a pretty common practice that casinos have. I mean, if this is your first withdrawal or you've had more than one, you have to go through a verification process where they ask for your documents.
Anyway, have any been accepted or rejected ? To get the money, you have to pass it successfully.
I also saw that you managed to file a complaint, so if that's not possible, our team will try to help you.
I would be happy to let you know if you have an update, would that be possible please ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.