ГоловнаФорумКазиноRoobet Нам дуже шкода!

Roobet Нам дуже шкода!

12 год. тому від rgutierrez94
|
103 переглядів 0 відповіді |
|
12 год. тому

Я пишу цю тему, щоб розповісти вам про свій нещодавній досвід роботи з казино Roobet , яке я вирішив назвати. Нам дуже шкода!


У четвер, 19.12.2024, я грав у різні ігри, але завжди в свою улюблену Crazy Time


Відбувається наступне: робиться ставка в USDT із 50 фішками на Пачінко та 40 фішками на номер 5 (загальна сума 90 доларів США). Зазначену ставку було зареєстровано з ідентифікатором 6764934d2732421832d01ffa.


Гра починається, і О, Пачінко множник х50! ЩАСТЯ ТА ХВИЛЕННЯ! як відчув би кожен гравець, але я втратив виграш... і вгадайте що? Пачинко вийшов! Хвилювання вже було повним, залишалося лише побачити, яким буде коефіцієнт, тому цей момент був найбільш очікуваним і тим, що викликав РОЗЧАРУВАННЯ 🙁. Коли бонус відкрився, моя ставка НЕ ​​БУЛА на квиток, і все моє хвилювання перетворилося на відчай...


що я можу зробити Я сподіваюся, що це потягне, можливо, це мені принесе користь, і це була лише візуальна проблема... на жаль, ні, бонус було завершено, і я мав свої 50 на балансі з 0 прибутком.


Тепер так, ЩО Я МОЖУ РОБИТИ?!

Мушу зізнатися, що на хвилину наївності я подумав, що отримаю сприятливе рішення, тому був спокійний.

Але компанія НІКОЛИ не визнає вас і не виплатить винагороди, якщо зможе цього уникнути.


Моє наступне рішення — я зв’язуюсь зі службою підтримки Roobet і розповім їм про всю цю ситуацію.


Перша відповідь і здивування... "Вибачте, претензію потрібно пред'явити постачальнику гри"


Перший висновок...

Казино, у цьому випадку Roobet, замовляють ігри третім сторонам, тобто вони є клієнтами цього постачальника, і ми потрапляємо в схему ГРАВЕЦЬ -> КАЗИНО (ROOBET) -> ПОСТАЧАЛЬНИК .


Я витратив приблизно 3 години, намагаючись зв’язатися з провайдером, і єдиною відповіддю було «Вибачте, час чату минув...» Мені довелося відкрити інший чат і спробувати ще раз.


Коли я розповів Roobet про цю ситуацію, відповідь була: гаразд, ми зв’яжемося з вами замість вас ( дякую, ви б заощадили мені 3 години )


«МИ ДАДЕМ ВАМ ВІДПОВІДЬ ПРОТЯГОМ 24/48 ГОДИН»


Мої очікування на цей момент були 20% «за» і 80% «проти», тому що...

Roobet є клієнтом постачальника ігор, тобто для того, щоб мати сприятливе рішення, саме постачальник повинен вказати/прийняти , що сталася якась помилка, і, швидше за все, взяти на себе витрати, пов’язані з невдачею. ЛЕГКО! Але цього ніколи не станеться...


І остання відповідь... НАМ ДУЖЕ ШКОДА! Постачальник каже нам, що з його боку не було вини, тому ми не можемо нічого зробити з нашого боку.


І так, це була відповідь, яку будь-хто очікував.


Другий висновок...

Ви ніколи не зможете вимагати рішення, оскільки казино є посередником між вашими грошима та власником гри. Щоб отримати рішення на вашу користь, третя сторона повинна взяти на себе відповідальність і повідомити свого клієнта (казино) , а казино має заплатити своєму клієнту (нам) .


Що ще я можу зробити? Нічого... а чому? Тому що у гравця майже немає інструментів, щоб поскаржитися та досягти сприятливого рішення.


Чи відомий мені випадок позитивного рішення? ТАК! Але як?! Гравець був стримером і записав ситуацію (я думаю, це єдине, що казино не може спростувати)


Тож тепер я маю записувати свої ігрові сесії 🙂


Висновок третій...

Це вже особисте, а більше вдячність
Я був клієнтом казино майже 2 роки (23.05.2022), і правда полягає в тому, що я був задоволений усіма послугами, депозитом, зняттям коштів, іграми тощо... На моєму рахунку зіграно майже 80 000 доларів США і 1700 ставок. Що я втратив? Можливий приз? І правда полягає в тому, що це гроші, яких ніколи не було в моїх руках, тому з цього боку я на мить постраждав, але ні, більше немає ілюзій, більше немає впевненості, той маленький момент гравця, який після стількох пошуків і чекаю, ЦЕ ЙОГО ПЕРЕМОГА! або ну майже... він пішов чи його пограбували, ми ніколи не дізнаємося...


file

Подробиці

Ставка в 50 фішок на Пачінко була зроблена перед ставкою в 40 фішок на номер 5 і не могла бути відхилена через зв’язок.
Я бачив величезні множники, x5000 x4000 x2500, і я продовжував грати, шукаючи свій. Я можу сказати, що у мене майже x750 .
Принаймні фото маю...

file


Дякую, що прочитали мою історію! Продовжуйте грати ( В іншому казино ), і НАМ ДУЖЕ ВИБАЧАЄТЬСЯ!



Змінено Romi 10 год. тому
Причина: Додано посилання на CG.
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого