ФорумКазиноRoobet Casino - загальне обговорення

Roobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Anonymized199
|
13317 переглядів 59 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
1 рік тому

Доброго дня, у мене проблема з казино.

Вони заблокували мій обліковий запис через ім’я мого сина в електронному листі, який він не бере участі в сторінці, і я повністю керую електронною поштою, крім того, що в обліковому записі є 2FA, KYC правильно виконано (що вони самі, вони прийняли мене у перший день, коли я зайшов на сторінку, я це зробив), а зараз служба підтримки не дає мені відповіді, і вони тримають мене в режимі очікування з 233 доларами на рахунку.


Що ви порадите?

Автоматичний переклад.
randyg
1 рік тому

Привіт,

оскільки адреса електронної пошти не є жодним доказом особи, я не розумію, у чому, здається, проблема. Я вважаю, що система казино, мабуть, виявила певну схожість з іншими обліковими записами або обліковими записами та позначила вас, але подібну адресу слід розглядати лише як підказку. Будь ласка, зверніть увагу, що перевірка, як випливає з назви, є єдиним дійсним процесом, який гарантує, що саме ви зареєструвалися, внесли депозит, грали та виграли, тому реєстрація не означає перевірку.

Однак казино, ймовірно, досліджує схожість, що є звичайним явищем, і вам потрібно чекати на результат. Зазвичай звичайний оператор чату не бере участі в процедурі, тобто він або вона поки що не може надати відповідну інформацію.

Рекомендую зачекати, будь ласка, повідомляйте мене про будь-які оновлення.

Не завадило б знати назву казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго ранку Рака!

4 години тому вони дозволили мені зняти свої кошти після тривалого очікування +30 годин без відповідей.

Ймовірно, мій обліковий запис буде закрито з причини, яку назвав мені агент: на моїй електронній пошті є ім’я мого сина.

Але немає проблем, я просто хотів, щоб вони дали мені кошти, які я щойно заробив. З усім цим навчившись, я не думаю, що я коли-небудь повернуся до того казино.

Казино Roobet.

Дуже дякую за ваше повідомлення.

Автоматичний переклад.
randyg
1 рік тому

Привіт, randyg,

Я все ще хочу зрозуміти, що було не так, але я, звичайно, радий, що ти отримав виграш!

Ви не проти поділитися офіційним поясненням казино?

Це просто приємне прохання, без тиску 😉

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка! ясно


Чекаю, коли мені дадуть відповідь, як тільки дадуть знати, я вам скажу.

Дякую!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Хороший день. Я буду тримати вас в курсі.


Вони заблокували мій обліковий запис і закрили його без пояснення причин, вони не надсилали мені електронного листа.

Я також не бачу, щоб служба підтримки відповіла протягом орієнтовного часу, який я можу прочитати до того, як мій обліковий запис буде заблоковано.

Автоматичний переклад.
randyg
1 рік тому

Привіт, randyg,


Дякую, що повідомили. Це трапляється досить часто, і я сподівався, що ви можете бути більш поінформованими, що ж, гадаю, краще було б продовжити 🙂.


Насолоджуйтесь неділею👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене небагато досвіду роботи з цим казино, а у вас?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поставил ставку у этих жуликов,мачт Милан-Халас Верона.Поставил что Верона заработает больше 2.5 офсайдов.Все сайты показывают что они заработали 3 офсайда,даже их собственый сайт пишет 3,официальный сайт серии А тоже 3,да везде 3.А они сделали мою ставку как проигрыш.Просто аферисты!filefilefile

Змінено автором 1 рік тому
1 рік тому

Щодо нещодавньої скарги на 131btc. Я був на сайті, коли цей хлопець виграв гроші, і спілкувався з ним у чаті.

Перемога була на 100% законною. Проте з його скарги випливає, що він не дуже добре викладає свою справу та пропустив багато ключових деталей.

Наприклад, після того, як він виграв гроші, казино залишило їх на його балансі і дозволило йому продовжувати грати на них протягом, мабуть, 5 днів. Лише коли він спробував зняти гроші, казино конфіскувало баланс. Якби хтось незаконно виграв 3 мільйони доларів, я впевнений, що казино негайно анулює кошти, не дозволяючи гравцеві зберігати їх на своєму балансі кілька днів.


Roobet також продовжував демонструвати свій виграш у розділі «найбільші виграші» свого сайту протягом тижнів. Це надзвичайно дивно, якщо вони вирішили, що виграш не був законним.


Крім того, оскільки аварія — це відкрите лобі, у якому одночасно грають сотні людей, напевно, якби сталася несправність, усі мали б виграти мільйони, а не одна людина?



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Luc7777
1 рік тому

Ви, мабуть, говорите про цю скаргу. Це, звичайно, цікавий випадок, і мені дуже цікаво, чи вдасться нам його вирішити. Коли мова заходить про реальні гроші, це одна з найбільших справ, які ми мали.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Кілька днів тому я відкрив ігровий рахунок на Roobet із чистої цікавості й хотів спробувати казино Crypto. Не бажаючи надавати особисті дані, я намагався грати, вставляючи випадкові електронні листи та використовуючи VPN, після внесення депозиту я також спробував кілька успішних знятих коштів, на жаль, ситуація вийшла з-під контролю, і я втратив понад 50 000 євро, що я б хотів би оскаржити повну відсутність перевірок KYC і повну відсутність захисту від залежності від азартних ігор, враховуючи відсутність відповідних перевірок особи, чи існують умови для запиту на відшкодування? Дякую

Автоматичний переклад.
jyc9fnmdqj
4 міс. тому

О, це багато грошей.

Але робити те, що ти зробив, точно не найрозумніше. Якби ви вибрали, як би ви хотіли відмовитися, якщо надали неправдиву інформацію? Чи згадували ви в казино, що під час гри у вас є залежність від азартних ігор? Я вважаю, що це досить велика помилка, але я чекаю на вашу відповідь, тому що за таких обставин може бути дуже важко допомогти або повернути ваші гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я помилково написав, що це неправдива інформація, я мав на увазі неперевірену, вони сьогодні закрили мій обліковий запис, і я щойно надіслав свою ID-картку, яка відповідає даним, введеним при реєстрації.

Автоматичний переклад.
jyc9fnmdqj
4 міс. тому

Будь ласка, щоб уникнути будь-яких можливих непорозумінь, як мені розуміти термін «неперевірений» у контексті всієї проблеми з обліковим записом?

Ви знаєте, я, ймовірно, досі не можу зрозуміти відсутність перевірок KYC і повну відсутність захисту від залежності від азартних ігор, враховуючи відсутність відповідних перевірок особи, про які ви мали на увазі.

Якщо я не помиляюся, ви ніколи раніше не грали в криптоказино, а саме в цьому казино; це був твій перший обліковий запис, чи не так?

Як, на вашу думку, KYC (який, до речі, є необов’язковим для крипто-казино; я повернуся до цього пізніше, якщо захочете) або будь-яка перевірка врятує вас від втрати всіх коштів? Чи означає це, що це зайняло стільки часу, тож ви просто продовжували грати? Будь ласка, допоможіть мені зрозуміти, як ви це бачите.

Наразі я вважаю, що спекуляції не допоможуть, тому, якщо ви не заперечуєте, я чекаю вашої відповіді.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Це мій перший обліковий запис у них, точніше, я думаю, що елементи керування та Kyc можуть призвести до обмеження моменту народження гравця, обмежуючи його під час очікування необхідних перевірок і даючи час заспокоїтися та, можливо, встановлюючи необхідні обмеження або тимчасові блоки щоб захистити це, цього не було зроблено, незважаючи на те, що кількість і частота депозитів були величезними, навіть якби не було жодної інформації для запиту на відшкодування, я принаймні хотів би знову відкрити свій рахунок, щоб відновити щотижневі та місячні бонуси, які були б дуже істотний

Автоматичний переклад.
jyc9fnmdqj
4 міс. тому

Тепер я набагато краще розумію суть. З вашої точки зору, процедура KYC зайняла багато часу. Чи можете ви сказати мені, як довго ви підтверджували свій обліковий запис? Через постійну перевірку ви не змогли контролювати свою пристрасть і втратили рівновагу, не встигнувши її зняти. Поки що відкладемо бонуси. Натомість, чи можете ви встановити ліміти в цьому казино, коли вам це потрібно? Ви знаєте, що казино мають право накладати ці обмеження, але лише після отримання вашого попереднього запиту. Хоча вони доступні, я вважаю, що казино потребують початкового імпульсу гравця. Але давайте подивимося, що Томас принесе далі через скаргу.

Є ще одна річ, яку я поки не розумію. Хто закрив ваш рахунок і чому? Чи можете ви поділитися деталями щодо закриття облікового запису?

Я буду тут.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

У цьому казино у вас немає меню, яке дозволяє швидко виключити себе або встановити обмеження на депозити, мій рахунок було закрито, тому що після програшу великої суми я надіслав електронні листи з проханням отримати бонуси та допомогти мені, вони не тільки не допомогли мене, але через неправильний переклад вони подумали, що я заявив, що я ввів неправильні дані, і вони безпосередньо закрили мій обліковий запис! У той момент я надіслав документацію з проханням негайного відновлення, але з тих пір ніхто мені не відповів

Автоматичний переклад.
jyc9fnmdqj
4 міс. тому

Отже, можна сказати, що ваш обліковий запис було закрито помилково. Правильно?🤔

Тепер нам дійсно потрібно дочекатися, поки ваша скарга буде розглянута далі, щоб побачити, як і чи зможе наша команда допомогти.

Якщо у вас є якісь оновлення, ми напевно хотіли б знати про них.


Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

На даний момент я отримав кредит на винагороду, яку я накопичив, а також старий кешбек, однак я вважаю, що існують умови для запиту на відшкодування через пропущені чеки або додаткові VIP-бонуси лояльності, що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого