ФорумКазиноRoobet Casino - загальне обговорення

Roobet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized199
|
13311 переглядів 59 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Roobet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Anonymized199
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але ваша скарга була вирішена як необґрунтована, тому я не можу уявити, чому казино хоче розблокувати ваш обліковий запис. Я вважаю, що це, мабуть, важко, але ти вніс депозит, грав, і ти програв.

Було б найкраще, якщо ви припините грати, не думайте, що виграєте всі свої втрачені гроші за допомогою ще кількох депозитів.

Будь ласка, відпустіть це.



Автоматичний переклад.
Anonymized199
2 р. тому

Я думаю, що це не питання віри вам на даний момент.

Проте звучить досить дивно, що навіть стримери програли тієї ночі.

Я не знаю, що ви очікуєте від нас зараз? Ми розглянули вашу справу і виявили, що все в порядку.

Якщо у вас все ще є сумніви, спробуйте зв’язатися з постачальником ігор або органом ліцензування. Якщо ви все ще прагнете відкрити свій рахунок лише для того, щоб повернути втрачені гроші, я думаю, що це не дуже гарна ідея.

Ви справді вірите, що зможете виграти все назад?

Автоматичний переклад.
Anonymized199
2 р. тому

Вибачте, ppanda, але навіть я можу уявити, що казино просто не хоче заохочувати вас грати там далі.

Чесно кажучи, я не вважаю, що одна погана ніч – це щось неймовірне, це просто трапляється так само, як і джекпоти трапляються. Чи знаєте ви, наприклад, як RTP і волатильність працюють разом? Вибір гри з низьким RTP і поганою волатильністю в поєднанні з нижчими ставками в той час, коли ніхто інший не грає в гру, може «зробити трюк».

Якщо ви вважаєте, що за вашим невдачею стоїть постачальник ігор, це ваша точка зору. Тому не дивуйтеся, що вас усі ігнорують.

Я не можу вам допомогти, вибачте.



Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано Anonymized199 видалено
2 р. тому

Ви кажете, що за всю ніч нічого не виграли. Чи є у вас доступ до вашої історії ігор, щоб ми могли її переглянути? Історія ігор зазвичай доступна в обліковому записі гравця.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized199
2 р. тому

Я просто дивлюся на вашу скаргу і бачу, що ми отримали історію ставок, Йозеф навіть зробив деякі симуляції та сказав

«Після детального вивчення вашої історії ставок ми не виявили нічого підозрілого. Ми провели симуляцію, і вона виявилася статистично коректною та законною. Навіть якщо врахувати той факт, що ліцензоване казино має співпрацювати з кількома незалежними компаній ліцензованих постачальників ігор, шанси на чергування гри (RTP) близькі до нуля».


Коли я читаю вашу скаргу та тему тут, я відчуваю, що ви втратили занадто багато і більше, ніж могли собі дозволити, і тепер ви відчайдушно намагаєтеся повернути гроші з казино. На жаль, ви вже доросла людина, і ви вирішили грати там. Я не чув про казино, які б просто вирішили повернути гроші гравцеві. Інакше кожен гравець просив би те саме.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized199
2 р. тому

Вибачте, але ми нічого не можемо для вас зробити.

Автоматичний переклад.
Anonymized199
2 р. тому

Привіт, ппанда,


Я щойно читав ваші дописи і думав залишити коментар.


Я був у подібних з вами позиціях у минулому, і це засмучує, коли ви втрачаєте величезні суми грошей і намагаєтеся знайти будь-які можливості, щоб їх повернути.


На жаль, якщо ви не можете довести, що в грі була фактична помилка, вам просто доведеться визнати той факт, що гроші зникли.


Ви зведете себе з розуму, якщо будете продовжувати ходити по колу, намагаючись переконати себе, що хтось винен у вашій втраті.


Бережіть себе і залишайтеся сильними.


Чарлі

Автоматичний переклад.
Anonymized199
2 р. тому

Головне, щоб ви намагалися залишатися в порядку. На жаль, це важко прийняти. Але з часом і зосередженістю ви знайдете шлях до цього.

Залишатися в безпеці

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Є хороше слово. Ви не будете грати в гру, про яку пошкодуєте. Сподіваюся, у тебе все буде добре, друже. Можливо, вам краще відпочити від азартних ігор або кинути. Бігати за програшем означає, що в азартних іграх, на жаль, буде більше програшів.

Автоматичний переклад.
Ozihrm
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, що ви можете знайти підтримку тут:

https://casino.guru/problem-gambling

Будь сильним 🤞

Автоматичний переклад.
Anonymized199
2 р. тому

Насправді немає легшого способу отримати готівку, ніж отримати роботу чи дві. Ви ніколи не будете заробляти гроші, граючи в ігри казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здраствуйте.Я сделал у них на сайте акаунт.Поставил ставку на спорт что первый гол забет вторая команда,ставку сделал на 58 минуте.Они забили гол через 20 минут.И мне дали возврат.Помогите решыть проблему.

warbog198
2 р. тому

Привіт,

На жаль, ми тут не займаємося ставками на спорт, лише іграми в казино. Ви кажете, що отримали відшкодування, тому я думаю, що це добре.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я на межі сил.

Три тижні тому я виграв 45 000 доларів на Roobet – я спробував зняти кошти, і було сказано, що мій рахунок заморожено, і я не можу зняти гроші.


Останні 3 тижні я спілкувався в чаті, і вони були дуже розпливчастими. Вони сказали, що "ставки розслідуються".


Минулого тижня я отримав повідомлення про те, що процес перевірки завершено, і я відповім наступного дня.


Я ще не отримав жодної додаткової інформації, вони не запитували жодної інформації та не пояснювали, яка ситуація.


Я близький до того, щоб дати вказівки адвокату, оскільки я переглянув положення та умови разом зі своїм юристом і командою, і я явно не порушив жодних умов.


Крім того, ніде в положеннях та умовах Roobet не зазначено, що вони можуть затримувати кошти без пояснення причин.


Гральна рада Кюрасао чітко зазначає, що в разі виникнення будь-якої підозри необхідно вказати причину, але знову ж таки, я нічого не чув!


Переживаю, що це серйозне шахрайство, і потрібно, щоб це попередження побачили багато гравців на їхній платформі.

Автоматичний переклад.
tobtob
2 р. тому

Привіт.

Я щиро сподіваюся, що ви накопичили свої виграші, граючи в ігри казино, якщо так, ми можемо надати вам підтримку за допомогою скарги .

Дозвольте сказати, що якщо виграно більшу суму, зазвичай запускається додаткова перевірка облікового запису, навіть ваша історія гри може бути перевірена постачальником ігор. Іноді це дуже довго, я чув про період до 90 днів. Я вважаю, що ці перевірки мотивовані необхідністю, а не підозрою, але я розумію ваші почуття.

Не завадить надіслати вам електронний лист із поясненням цієї ситуації.

Наскільки я розумію, ваш обліковий запис все ще розглядається, чи правильно я зрозуміла?




Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Правильно - прогресу не досягнуто.


Спочатку вони сказали, що це буде розглянуто протягом 72 годин.


Потім було "ставки переглядаються"


Потім сказав "перегляд завершено, очікуйте отримання оновлення"


Тепер мене ігнорують...


Вони не питали мене про жодні подробиці

Автоматичний переклад.
tobtob
2 р. тому

Будь ласка, чи правильно я припускаю, що це ставки на спорт, а не ігри в казино?

Коли переглядається історія ігор, казино зазвичай не потребують співпраці гравців, принаймні на початку або доки не будуть зроблені певні висновки.

Ну, я думаю, що краще було б дочекатися результату. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ні - це гра в казино

Автоматичний переклад.
tobtob
2 р. тому

Привіт,

це добре, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, тобто казино не може вирішити проблему, найкраще буде, якщо ви подасте скаргу .

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого