2 р. тому
Тут ви можете обговорити Roobet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Вибачте, але ваша скарга була вирішена як необґрунтована, тому я не можу уявити, чому казино хоче розблокувати ваш обліковий запис. Я вважаю, що це, мабуть, важко, але ти вніс депозит, грав, і ти програв.
Було б найкраще, якщо ви припините грати, не думайте, що виграєте всі свої втрачені гроші за допомогою ще кількох депозитів.
Будь ласка, відпустіть це.
Hello,
I'm sorry but your complaint was solved as unjustified, so I can't imagine why would the casino wants to unblock your account. I believe it must be hard but you deposited you played and you lose.
It would be best if you stop playing, do not think you are going to win all your money lost with a few more deposits.
Please let it go.
Я думаю, що це не питання віри вам на даний момент.
Проте звучить досить дивно, що навіть стримери програли тієї ночі.
Я не знаю, що ви очікуєте від нас зараз? Ми розглянули вашу справу і виявили, що все в порядку.
Якщо у вас все ще є сумніви, спробуйте зв’язатися з постачальником ігор або органом ліцензування. Якщо ви все ще прагнете відкрити свій рахунок лише для того, щоб повернути втрачені гроші, я думаю, що це не дуже гарна ідея.
Ви справді вірите, що зможете виграти все назад?
I think this is not a question of believing you at the moment.
However, it sounds quite surprising that even the streamers were losing that night.
I'm uncertain about what do you expect us to do now? We examined your case and found that everything was in order.
If you still have your doubts, try to contact the game provider or the licensing authority. If you still aim to get your account opened only so you can win your lost money back however I think it's not a good idea.
Do you truly believe that you can win it all back?
Вибачте, ppanda, але навіть я можу уявити, що казино просто не хоче заохочувати вас грати там далі.
Чесно кажучи, я не вважаю, що одна погана ніч – це щось неймовірне, це просто трапляється так само, як і джекпоти трапляються. Чи знаєте ви, наприклад, як RTP і волатильність працюють разом? Вибір гри з низьким RTP і поганою волатильністю в поєднанні з нижчими ставками в той час, коли ніхто інший не грає в гру, може «зробити трюк».
Якщо ви вважаєте, що за вашим невдачею стоїть постачальник ігор, це ваша точка зору. Тому не дивуйтеся, що вас усі ігнорують.
Я не можу вам допомогти, вибачте.
I'm sorry ppanda, but even I can imagine the casino simply does not want to encourage you to play there further.
Honestly, I do not think that one bad night is something unbelievable it just happens as well as jackpots happen. Did you know how RTP and volatility work both in hand for instance? Choosing a low RTP game with bad volatility combined with lower stakes in a time when nobody else plays the game can "do the trick".
If you believe that the game provider is behind your struck of bad luck, it is your point of view. As a result, do not be surprised that everybody ignores you.
I can't help you, I'm sorry.
Ви кажете, що за всю ніч нічого не виграли. Чи є у вас доступ до вашої історії ігор, щоб ми могли її переглянути? Історія ігор зазвичай доступна в обліковому записі гравця.
You say you didn't win anything the whole night. Do you have access to your gaming history so we could take a look at it? The gaming history is usually available in player's account.
Я просто дивлюся на вашу скаргу і бачу, що ми отримали історію ставок, Йозеф навіть зробив деякі симуляції та сказав
«Після детального вивчення вашої історії ставок ми не виявили нічого підозрілого. Ми провели симуляцію, і вона виявилася статистично коректною та законною. Навіть якщо врахувати той факт, що ліцензоване казино має співпрацювати з кількома незалежними компаній ліцензованих постачальників ігор, шанси на чергування гри (RTP) близькі до нуля».
Коли я читаю вашу скаргу та тему тут, я відчуваю, що ви втратили занадто багато і більше, ніж могли собі дозволити, і тепер ви відчайдушно намагаєтеся повернути гроші з казино. На жаль, ви вже доросла людина, і ви вирішили грати там. Я не чув про казино, які б просто вирішили повернути гроші гравцеві. Інакше кожен гравець просив би те саме.
I'm just looking at your complaint and I can actually see that we received the betting history, Jozef even did some simulations and said
"After a detailed examination of your bet history, we have not detected anything suspicious. We did run it through simulation, and it came out statistically correct and legit. Even if we consider the fact that the licensed casino would have to cooperate with multiple independent companies of licensed game providers, the chance for game (RTP) alternation is close to zero."
When I'm reading your complaint and the thread here, I rather feel like you lost way too much and more than you could afford and now you desperately try to get some money back from the casino. Unfortunately, you're an adult person and it was fully your decision to play there. I haven't heard about casinos that would simply decide to return the money back to the player. Otherwise every player would ask for the same.
Привіт, ппанда,
Я щойно читав ваші дописи і думав залишити коментар.
Я був у подібних з вами позиціях у минулому, і це засмучує, коли ви втрачаєте величезні суми грошей і намагаєтеся знайти будь-які можливості, щоб їх повернути.
На жаль, якщо ви не можете довести, що в грі була фактична помилка, вам просто доведеться визнати той факт, що гроші зникли.
Ви зведете себе з розуму, якщо будете продовжувати ходити по колу, намагаючись переконати себе, що хтось винен у вашій втраті.
Бережіть себе і залишайтеся сильними.
Чарлі
Hi ppanda,
I was just reading through your posts and thought I’d drop a comment.
I have been in similar positions to you in the past and it is frustrating when you lose huge amounts of money and try to find anyway you can to get it back.
Unfortunately unless you can prove that there was an actual fault in the game then you just have to accept the fact that the money is gone.
You will drive yourself crazy if you keep going around in circles trying to convince yourself that someone is at fault for your loss.
Take care and stay strong.
Charlie
Головне, щоб ви намагалися залишатися в порядку. На жаль, це важко прийняти. Але з часом і зосередженістю ви знайдете шлях до цього.
Залишатися в безпеці
The main thing is that you are trying to stay ok. Unfortunately It is a difficult thing to accept. But with time and focus you will find a way through it.
Stay safe
Є хороше слово. Ви не будете грати в гру, про яку пошкодуєте. Сподіваюся, у тебе все буде добре, друже. Можливо, вам краще відпочити від азартних ігор або кинути. Бігати за програшем означає, що в азартних іграх, на жаль, буде більше програшів.
There is a good word. You will not play the game you will regret. I hope everything goes well for you my friend. It may be best for you to take a break from gambling or quit. Running after a loss means that there will be more losses, unfortunately, in gambling.
Привіт,
Я думаю, що ви можете знайти підтримку тут:
https://casino.guru/problem-gambling
Будь сильним 🤞
Hello there,
I think you may find some support here:
https://casino.guru/problem-gambling
Stay strong 🤞
Насправді немає легшого способу отримати готівку, ніж отримати роботу чи дві. Ви ніколи не будете заробляти гроші, граючи в ігри казино.
There's really no easier way of getting cash than getting a job or two. You'll never earn money by playing casino games.
Привіт. Я зареєструвався на їхньому сайті. Ставлю на спорт, що перша заб'є друга команда, ставлю на 58-й хвилині. Вони забили гол через 20 хвилин. І вони повернули мені гроші. Допоможіть вирішити проблему.
Hello. I made an account on their website. I bet on sports that the second team will score the first goal, I bet on the 58th minute. They scored a goal after 20 minutes. And they gave me a refund. Help solve the problem.
Здраствуйте.Я сделал у них на сайте акаунт.Поставил ставку на спорт что первый гол забет вторая команда,ставку сделал на 58 минуте.Они забили гол через 20 минут.И мне дали возврат.Помогите решыть проблему.
Привіт,
На жаль, ми тут не займаємося ставками на спорт, лише іграми в казино. Ви кажете, що отримали відшкодування, тому я думаю, що це добре.
Hello,
sadly we do not deal with sports betting here, only casino games. You're saying that you got the refund, so I think that's good.
Я на межі сил.
Три тижні тому я виграв 45 000 доларів на Roobet – я спробував зняти кошти, і було сказано, що мій рахунок заморожено, і я не можу зняти гроші.
Останні 3 тижні я спілкувався в чаті, і вони були дуже розпливчастими. Вони сказали, що "ставки розслідуються".
Минулого тижня я отримав повідомлення про те, що процес перевірки завершено, і я відповім наступного дня.
Я ще не отримав жодної додаткової інформації, вони не запитували жодної інформації та не пояснювали, яка ситуація.
Я близький до того, щоб дати вказівки адвокату, оскільки я переглянув положення та умови разом зі своїм юристом і командою, і я явно не порушив жодних умов.
Крім того, ніде в положеннях та умовах Roobet не зазначено, що вони можуть затримувати кошти без пояснення причин.
Гральна рада Кюрасао чітко зазначає, що в разі виникнення будь-якої підозри необхідно вказати причину, але знову ж таки, я нічого не чув!
Переживаю, що це серйозне шахрайство, і потрібно, щоб це попередження побачили багато гравців на їхній платформі.
I am at the end of my tether.
Three weeks ago I won $45,000 on Roobet - i tried to withdraw and it said my account has been frozen and I am unable to withdraw.
I have spent the last 3 weeks speaking to live chat and they have been extremely vague. They said the 'bets were under investigation'.
Last week I received a message saying the review process had been completed and I would hear back the next day.
I am yet to receive any additional information, they have not asked for any information from me or explained what the situation is.
I am close to instructing an attorney as I have looked at the terms and conditions with my legal and team and I have clearly not breached any terms.
Additionally, nowehere in Roobet's terms and conditions does it state they can whithold funds with no explanation.
The Curacao Gaming Board clearly state that a reason must be provided if there is any form of suspicion - but again - I have heard nothing!
Concerned this is a major scam and need this warning to be seen by the many players on their platform.
Привіт.
Я щиро сподіваюся, що ви накопичили свої виграші, граючи в ігри казино, якщо так, ми можемо надати вам підтримку за допомогою скарги .
Дозвольте сказати, що якщо виграно більшу суму, зазвичай запускається додаткова перевірка облікового запису, навіть ваша історія гри може бути перевірена постачальником ігор. Іноді це дуже довго, я чув про період до 90 днів. Я вважаю, що ці перевірки мотивовані необхідністю, а не підозрою, але я розумію ваші почуття.
Не завадить надіслати вам електронний лист із поясненням цієї ситуації.
Наскільки я розумію, ваш обліковий запис все ще розглядається, чи правильно я зрозуміла?
Hello there.
I sincerely hope that you've accumulated your winnings by playing casino games, if so we can provide you support via complaint.
Allow me to say that if a bigger amount is won, additional account verification is usually triggered, even your gaming history may be checked by the game provider. Sometimes it's very time-consuming, I heard about up to 90-day time period. I believe that those checks are motivated by necessity rather than suspicion, still, I understand your feelings.
It'd not hurt to send you an email explaining this situation.
As far as I understand, your account is still under review, am I correct, please?
Правильно - прогресу не досягнуто.
Спочатку вони сказали, що це буде розглянуто протягом 72 годин.
Потім було "ставки переглядаються"
Потім сказав "перегляд завершено, очікуйте отримання оновлення"
Тепер мене ігнорують...
Вони не питали мене про жодні подробиці
Correct - no progress has been made.
At first they said it would be dealt with in 72 hours.
Then it was 'the bets are being reviewed'
Then told 'review complete expect to receive an update'
Now I am being ignored...
They have not asked me for any details whatsoever
Будь ласка, чи правильно я припускаю, що це ставки на спорт, а не ігри в казино?
Коли переглядається історія ігор, казино зазвичай не потребують співпраці гравців, принаймні на початку або доки не будуть зроблені певні висновки.
Ну, я думаю, що краще було б дочекатися результату. 🙁
Do I assume correctly that this is a case of sports betting rather than casino games, please?
When the gaming history is reviewed, casinos usually do not need players' cooperation, at least at the beginning or until some conclusion is made.
Well, I think that it would be best to wait for the result. 🙁
Привіт,
це добре, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, тобто казино не може вирішити проблему, найкраще буде, якщо ви подасте скаргу .
Hello,
that's good if you feel that you need help, meaning that the problem can't be solved by the casino, it would be best if you submit a complaint.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.