7 міс. тому
Гей, Ромі, зрозумів! Дякую! Багато любові! ❤
Hey Romi, got it! Thanks! Much love! ❤
0
Чудові новини, я радий, що ви нарешті отримали свої гроші, і тепер можете бути щасливими. Обидва зняття прийшли одночасно, тож подвійна радість. 😀 ☘️
У будь-якому разі ти залишишся тут і знову пограєш? 🙂
Great news, I'm glad you finally got your money and you can now be happy. Both withdrawals came in the same time so double joy. 😀 ☘️
Anyway, will you stay here and play again ? 🙂
Що стосується цього казино, буде краще, якщо ми знову продовжимо розмову про нього в офіційній темі цього конкретного казино, щоб ми не змішувалися тут без потреби.
У будь-якому випадку, оскільки ви також отримали хороші новини, це був чудовий день для вас, і я сподіваюся, що вам сподобаються гроші. 🎉🤗☘️
As for this casino, it will be best if we keep the conversation about it again in the official thread for that particular casino so that we don't mix unnecessarily further here.
Anyway, since you also got good news here, it was a great day for you and I hope you enjoy the money. 🎉🤗☘️
Я пішов оновити скаргу, але у Ніка є моя старіша публікація на тему «Очікування на схвалення протягом 4 днів», тому я не можу додати до неї. Чи можете ви повідомити Ніку, що я сьогодні отримав платіж, щоб він міг оновити статус? Це не дозволяє мені коментувати чи оновлювати його. Дуже дякую! ❤
I went to update the complaint but Nick has my older post on Waiting to be approved for 4 days or something so I cant add to it. Can you let Nick know that I received my payment today so he can update the status? It doesnt let me comment or update it. Thanks alot! ❤
Звісно, я повідомив Ніка, але не могли б ви показати мені, що саме там написано чи показано вам, коли ви хочете опублікувати, що ви отримали гроші, і чому це не дозволяє? Було б добре усунути це, якщо це якась помилка, тому що ви повинні мати можливість нормально написати, що ви отримали гроші.
Однак ви також можете спробувати перевірити, чи не вийшли з системи, тому що це не повинно мати нічого спільного з тим фактом, що його не схвалено.
Велике спасибі. 🙂
Sure I let Nick know, but could you show me what specifically it says or shows you when you want to post that you got the money and why it doesn't let you ? It would be good to eliminate this if it is some mistake because you should be able to write normally that you got money.
However, you can also try to see if you are not logged out, because it should have nothing to do with the fact that it is not approved.
Thank you very much. 🙂
Очікується схвалення та відповідь гуру казино. Каже, що у гуру казино є 1 день, щоб відповісти, і він розглядає справу. Добре ти ❤
It sais waiting for approval and casino guru reply. Says casino guru has 1 day to respond and is examining the case. Ok ty ❤
Так, але ви повинні мати можливість написати інший пост. Неважливо, що воно чекає на схвалення. Тож сміливо напишіть ще раз, що ви вже отримали гроші і їх потрібно надіслати нормально, і у вас буде 2 повідомлення, які чекають на підтвердження. Ви можете спробувати це, будь ласка? 🤗😎🎉
Yes, but you should be able to write another post. Never mind that it's waiting for approval. So feel free to write again that you have already received the money and it should be sent normally and you will have 2 messages waiting for approval. Can you try that please? 🤗😎🎉
Я бачу, ти це зробив. Ідеально, дякую. Тепер Нік зможе закрити скаргу. Бажаю вам ще багато успішних сесій у майбутньому. 😀 ☘️
I see you made it. Perfect, thank you. Nick will now be able to close the complaint. I wish you many more successful sessions in the future. 😀 ☘️
Думаю, я дам їм ще один шанс. Давайте подивимось, як швидко вони платять, якщо я натискаю після перевірки. Я не люблю скаржитися, але довелося цього разу. 🙁
I guess I will give them another chance. Lets see how fast they pay if I hit after verification is done. I dont liek complaining but had to that time. 🙁
Так, я дам вам ще одну спробу, після перевірки побачимо, наскільки швидко це буде. Дякую! Я мікрогравець, тому ваше казино здається мені хорошим. 🙂 І я можу використовувати vpn для деяких слотів, якщо не можу до них отримати доступ, оскільки це дозволено.
Yes I will give you guys another try, lets see after verification how fast it will be. Thanks! I am a micro player so your casino seems good to me. 🙂 And I can use vpn for some slots, if I cant access them, since its allowed.
Вітаємо, belloelton249!
Дякуємо за відгук.
Наша команда прагне надавати першокласний сервіс і захоплюючий ігровий досвід для всіх гравців.
Пам’ятайте, що ваше задоволення є нашим пріоритетом, тому, якщо ви коли-небудь зіткнетеся з будь-якими проблемами, не соромтеся звертатися до нашої команди підтримки. Ми тут, щоб гарантувати, що час, проведений з нами, буде лише приємним.
Дякуємо, що обираєте нас, і ми сподіваємося перевершити ваші очікування!
З найкращими побажаннями,
Представник казино Rolling Slots
Greetings belloelton249!
Thank you for sharing your feedback.
Our team is committed to providing top-notch service and an exciting gaming experience for all players.
Remember, your satisfaction is our priority, so if you ever encounter any challenges, don't hesitate to reach out to our support team for assistance. We're here to ensure that your time with us is nothing short of enjoyable.
Thank you for choosing us, and we look forward to exceeding your expectations!
Best regards,
Rolling Slots Casino Representative
Думаю, я дам їм ще один шанс. Давайте подивимось, як швидко вони платять, якщо я натискаю після перевірки. Я не люблю скаржитися, але довелося цього разу. 🙁
I guess I will give them another chance. Lets see how fast they pay if I hit after verification is done. I dont liek complaining but had to that time. 🙁
Звичайно, це залежить від вас, як ви вирішите, і я твердо вірю, що зараз усе піде на краще. Вам вдалося виграти і ви чекаєте на зняття грошей чи просто збираєтеся грати?
У які слоти ви граєте, де використовуєте VPN? 😀 😊
Of course it's up to you how you decide and I firmly believe that things will be better now. Have you managed to win and are you waiting for a withdrawal or are you just about to play ?
What slots do you play where you use VPN ? 😀 😊
Чудово, у вас є якийсь улюблений слот?
Коли ви граєте там, не соромтеся ділитися своїм досвідом, який, безумовно, буде вітатися.
Удачі. ☘️
Great do you have a specific favourite slot ?
When you play there, feel free to share your experiences, which will certainly be welcome.
Good luck. ☘️
Мені подобаються слоти Gamomat. Їх важко знайти. Я видалив погані відгуки як для MrBet, так і для Rolling. Проблема MrBet полягає в тому, що вони виконують розклад. Побачимо, як воно піде. Дякую Яро!
I like Gamomat slots. They hard to find. I removed bad reviews for both MrBet and Rolling. MrBet problem is they on schedule. Will see how it goes. Thanks Jaro!
Тоді ви можете написати новий огляд або відредагувати його, якщо ваша думка зміниться, щоб ви все одно могли вирішити це питання.
Щодо слотів, то це досить незвичайний провайдер ігор, я не так багато чув про нього, але, звичайно, він може бути досить приємним.
У будь-якому випадку, мені цікаво, як вам вдасться зараз зняти гроші, дайте мені знати. 🙂
Well then, you can write a new review, or you can edit it if your opinion changes, so you can solve it anyway.
About the slots, it's quite an unusual game provider, I haven't heard that much about it but of course, it can be quite nice.
Anyway, I'm curious how you'll manage to withdraw now, let me know. 🙂
Я вніс 30 доларів і зіграв утричі більше, ніж на балансі, але казино та служба підтримки не дозволяють мені зняти гроші. Вони сказали, що не підтримують мій метод виведення коштів, хоча вони дозволили мені внести депозит за допомогою того самого методу. Вони просять мене знову внести депозит, використовуючи інший метод, і знову поставити втричі весь баланс, інакше вони не дозволять мені зняти мій поточний виграш. Будь-які поради?
I deposited $30 and played the 3x the balance but the casino and customer service won't let me withdraw my money. They said that they didn't support my withdrawl method even though they let me deposit through the same method. They're asking me to deposit again using a different method and to wager 3x the entire balance again otherwise they will not let me withdraw my current winnings. Any advice?
Я вніс 30 доларів і зіграв утричі більше, ніж на балансі, але казино та служба підтримки не дозволяють мені зняти гроші. Вони сказали, що не підтримують мій метод виведення коштів, хоча вони дозволили мені внести депозит за допомогою того самого методу. Вони просять мене знову внести депозит, використовуючи інший метод, і знову поставити втричі весь баланс, інакше вони не дозволять мені зняти мій поточний виграш. Будь-які поради?
I deposited $30 and played the 3x the balance but the casino and customer service won't let me withdraw my money. They said that they didn't support my withdrawl method even though they let me deposit through the same method. They're asking me to deposit again using a different method and to wager 3x the entire balance again otherwise they will not let me withdraw my current winnings. Any advice?
Чи намагалися ви зв’язатися зі службою підтримки поштою чи служба підтримки надала вам цю відповідь? У їхніх положеннях та умовах має бути зазначено, які платіжні методи вам також дозволено використовувати для депозитів і зняття коштів.
У будь-якому разі, якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої команди, перейдіть за цим посиланням, щоб подати скаргу.
Have you tried to contact customer support by mail, or did live support give you this answer? It should be stated in their terms and conditions which payment methods you should be allowed to use for deposits and withdrawals as well.
Anyway, if you feel you need some help from our team, please follow this link to file a complaint.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.