ГоловнаФорумКазиноRolling Slots Casino - загальне обговорення

Rolling Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від quett18
|
29 266 переглядів 191 відповідей |
|
1 2 3...10
1 рік тому

Тікайте від казино цих компаній, отримати це ціла вічність, перевірка це жертва, вони роблять все, щоб вам не заплатити.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Ви конкретно маєте на увазі казино Rolling Slots? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я попросив зняти гроші, і мені більше нічого не повідомляють...

Автоматичний переклад.
beretta
1 рік тому

Привіт друже,

Зверніть увагу, що оскільки ви самостійно скасували свій запит на зняття коштів у неробочий час нашого Фінансового відділу, їх було відкладено.

Як я бачу, завтра буде оброблено ваше перше зняття.

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
1 рік тому

Сподіваюся, завтра ми побачимо гроші... а потім визначимо, скільки часу знадобиться для завершення виведення коштів... і я буду радий дати позитивний відгук про сайт. У мене не було б причин, якщо все гаразд, писати одне за інше... справді, якщо незабаром я побачу відкликання, я розміщу позитивний відгук в інших блогах...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Негативний досвід для цього сайту, я не можу зняти гроші, вони вимагають надмірну документацію, незважаючи на надсилання їм, вони продовжують просити у вас ті самі речі, я написав до допомоги, але жодної відповіді, шахраї!!

Автоматичний переклад.
marco399890
1 рік тому

Ви повинні прочитати відгуки, перш ніж робити депозит. Це казино жахливе, тікайте з цього казино та інших.

Автоматичний переклад.
marco399890
1 рік тому

Шановний Marco399890!

Ми приносимо вибачення за будь-яке розчарування, яке ви зазнали під час нашого процесу виведення коштів. Ми розуміємо, що вимоги перевірки та запити на документацію іноді можуть здаватися надмірними. Однак дозвольте нам надати певний контекст, щоб прояснити ситуацію.

Як регульоване онлайн-казино, ми зобов’язані суворо дотримуватися політики та процедур протидії відмиванню грошей (AML). Ці заходи вживаються для забезпечення безпеки та цілісності нашої платформи та запобігання будь-яким потенційним шахрайським діям. Потрібна документація, як-от підтвердження адреси та інша важлива інформація, є стандартною галузевою практикою, яка вимагається регуляторними органами.

Переглянувши ваш обліковий запис, ми виявили, що деякі стандартні документи не були надані. Ми розуміємо, що це могло спричинити розчарування, і приносимо щирі вибачення за це. Щоб спростити процес і забезпечити ясність, наша фінансова команда надсилає різні електронні листи з додатковими деталями та підкресленою інформацією, щоб виділити області, які потребують вашої уваги.

Ми серйозно ставимося до ваших відгуків і прагнемо покращити нашу комунікацію та процеси, щоб забезпечити більш зручну роботу для всіх наших користувачів. Ми рекомендуємо вам відповісти на електронні листи, надіслані нашою фінансовою командою, із необхідною документацією та інформацією. Будьте впевнені, щойно процес підтвердження буде завершено, ви зможете зняти свої кошти без будь-яких подальших перешкод.

Якщо у вас виникли додаткові запитання або сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нашою командою підтримки клієнтів. Ми цінуємо ваше заступництво та прагнемо швидко вирішити ваші проблеми.

Дякуємо за розуміння та співпрацю.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Шановний Caniggia2021!

Ми цінуємо ваш відгук і серйозно ставимося до кожного коментаря, щоб покращити наші послуги. Проте ми хотіли б відповісти на ваші занепокоєння та надати точну інформацію про ваш досвід роботи з нами.

Переглянувши ваш обліковий запис, ми виявили, що ви не розмістили жодних запитів на зняття коштів на нашому сайті. Схоже, виникло непорозуміння або плутанина з іншим казино, оскільки ви згадали про втечу з «цього казино та інших». Ми хочемо пояснити, що ми є окремою організацією і не пов’язані з згаданим вами казино, після вашого запиту на закриття (Burning Bet).

Важливо переконатися, що відгуки та відгуки, які ви отримуєте, стосуються правильного казино та відображають точний досвід. Ми цінуємо прозорість і прагнемо підтримувати високий рівень задоволеності клієнтів.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання або якщо ми можемо допомогти вам щодо вашого облікового запису чи будь-якого аспекту наших послуг, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки. Ми тут, щоб допомогти та забезпечити, щоб ваші враження від нас були позитивними та приємними.

Дякуємо, що розглянули нашу відповідь, і ми з нетерпінням чекаємо можливості надати вам краще обслуговування.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
1 рік тому

Рахунок нарешті успішно підтверджено, тепер очікується обробка зняття коштів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хлопці з казино – це шахраї, мій баланс досяг 1200, я зняв 500, скільки це дозволяло, і вже кілька днів вони не надсилають жодної пошти чи сповіщень про те, що було зроблено запит на зняття коштів... а також те ж саме відбувається з ідентифікацією... сором на початку. Здавалося, дуже хороше казино з хорошим інтерфейсом, але зрештою ні...

Автоматичний переклад.
Achilla
1 рік тому

Шановна Ачілла ,

Це правда, щоб вивести кошти, гравці повинні пройти наш процес перевірки. Ми розуміємо, що ви ініціювали відкликання, але ми помітили, що ви не надали всі необхідні документи для перевірки. Наш відділ KYC звернувся до вас, щоб завершити цей процес, але ми не отримали від вас необхідних документів.

Без підтвердження ми не зможемо обробити ваше зняття. Для нас важливо забезпечити безпеку облікових записів усіх наших гравців і запобігти будь-яким потенційним шахрайським діям. Ми цінуємо вашу співпрацю щодо якнайшвидшого завершення процесу KYC, щоб ми могли гарантувати швидке та легке виведення коштів і забезпечити безперебійну гру.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи проблеми, зверніться до нашої служби підтримки, яка з радістю допоможе вам.

Дякуємо за розуміння та терпіння.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
1 рік тому

Я двічі завантажував документи, але не отримав електронного листа з підтвердженням того, що документи перебувають у процесі обробки...і через кілька днів я отримав електронний лист про те, що документів недостатньо...це не так Справа, я спробую третій раз, і ми побачимо. .

Автоматичний переклад.
Achilla
1 рік тому

Привіт! Мені шкода чути, що у вас виникли проблеми, але, як я бачу, казино намагається допомогти та вказали, де саме проблема. Отже, коли ви завантажите документи, чи могли б ви повідомити нам, як усе пройшло та чи вдалося вам успішно пройти перевірку?

Автоматичний переклад.
Achilla
11 міс. тому

Ахілла, ти розгадав?

Автоматичний переклад.
marco399890
11 міс. тому

Бомбардувальник, тобі заплатили?

Автоматичний переклад.
obelus91
11 міс. тому

Привіт, у вас також виникають проблеми, коли ви запитуєте гравців, чи вони розкрили свої справи? Якщо так, про що йдеться? Ви можете сказати трохи більше?

Автоматичний переклад.
obelus91
11 міс. тому

Привіт,

Вам потрібна допомога від нас?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, хлопці, будь ласка, не грайте.

Перейдіть до інших постачальників казино.

У мене дуже поганий досвід роботи з rollingslots, мій рахунок заблокували, тому що я хотів виплатити 2200 євро.

Це шахрайство, ці провайдери справжні шахраї.

Не дозволяйте своїм грошима пропасти даремно, якщо ви платите гроші в ігрових автоматах, це шкода ваших грошей

Автоматичний переклад.
Murat066
11 міс. тому

Шановний галаталімурі,

Ми розуміємо ваше розчарування щодо нещодавнього досвіду. Ми хотіли б відповісти на ваші занепокоєння та пролити світло на ситуацію.

Після ретельного розгляду справи було виявлено, що ваш обліковий запис не пройшов процес перевірки. Таким чином, обліковий запис було вимкнено відповідно до наших процедур AML.

Приносимо щирі вибачення за будь-які незручності, які могла спричинити ця ситуація.

Спасибі за розуміння.


Автоматичний переклад.
1 2 3...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого