ФорумКазиноRolling Slots Casino - загальне обговорення

Rolling Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від quett18
|
26902 переглядів 186 відповідей |
|
1...9 10
Rolling Slots Casino
3 тиж. тому

Тому я знову надіслав вам інше підтвердження адреси у форматі PDF, хоча ви надіслали мені той самий електронний лист, ваша система його прийняла. Сподіваюся, цього разу спрацює.

Автоматичний переклад.
Sinoo89
3 тиж. тому

Шановний Sinoo89,

Дякуємо, що надіслали оновлене підтвердження адреси! Наша команда розгляне його якомога швидше в робочий час — з понеділка по п’ятницю, з 9:00 до 18:00 (GMT +2).

Ми будемо інформувати вас про будь-які оновлення, і ми цінуємо ваше терпіння та співпрацю!

Ще раз дякуємо за співпрацю з нами, щоб завершити цей крок, і, будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо у вас виникнуть запитання.

З повагою,

Команда Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Шановний Ромі, це не перший раз, коли я верифікую себе в казино. Я робив це багато разів. Я також намагався з ними співпрацювати, але Rolling Slots мені не допоміг. Вам не здається дивним, що документи, які мені надіслали, спочатку приймають, а потім знову відхиляють? Я все ще маю весь процес у вигляді скріншотів, які я можу надіслати вам. Я також включив деякі сюди, де ви можете чітко бачити, що казино спочатку прийняло документи, але потім знову їх відхилило. За цим стоїть злий умисел. Я надіслав цьому казино не лише один документ із підтвердженням адреси, але й кілька, вони спочатку прийняли його, а потім знову відхилили.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт

Мені здається, що представник казино намагається вам допомогти, що не так часто, як ви думаєте. Природно, ми не знаємо, чому документи затвердили, а потім відмовили; однак, завдяки вам, можливо, ми отримаємо певну інформацію.

Сподіваюся, KYC скоро закінчиться! Хочете повідомити нам у понеділок вдень?

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Привіт

Так, звичайно, як тільки я дізнаюся більше, я повідомлю вам.

Автоматичний переклад.
Sinoo89
2 тиж. тому

Ми будемо тут чекати.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Привіт, наскільки я розумію, мій обліковий запис перевірено, і, згідно з даними казино, моє виведення заплановано на 05.11. Я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
Sinoo89
2 тиж. тому

Сподіваюся, тоді вони зроблять, як обіцяли.🤞

До речі, який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого