6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Rollers Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я дуже засмучений результатом розгляду скарги. Я ще раз дякую Пітеру М. за те, що він допоміг мені та зробив усе можливе, щоб мої виграші були виплачені. Несправедливо, щоб ці шахраї викручувалися з рук, і несправедливо, коли з ними так поводилися після того, як зробили стільки депозитів на їхньому сайті.
I am very saddened by the outcome of the complaint. I thank Peter M. once again for helping me and doing everything he could to get my winnings paid. It's not fair for these scammers to get away with it, and it's not fair to be treated like this after making so many deposits on their site.
Sono molto amareggiato per l'esito del reclamo. Ringrazio ancora una volta Peter M. per avermi aiutato e aver fatto il possibile per farmi pagare le vincite. Non è giusto che questi truffatori la passino liscia, e non è giusto essere trattato così dopo aver fatto così tanti depositi sul loro sito.
Привіт! Відповідно до того, що я отримав зі скарги, це була перевищена максимальна ставка. Це завжди складна ситуація, тому що ми за те, щоб казино мали системний захист, і якщо гравець хотів зробити більшу ставку, він би її не прийняв. Але, як ми бачимо, це ще не стандарт. Я думаю, що тепер ви, ймовірно, будете більше обізнані про такі речі.
Однак весь результат мене не втішає, оскільки я бачив, що ви фактично переграли лише кілька ставок і насправді нічого не виграли з них, тому Пітер намагався змусити казино заплатити вам, але безуспішно.
У будь-якому випадку, все ще є можливість подати скаргу до влади, як він повідомив у вашій скарзі, тож ви думаєте, що ви спробуєте? Можливо, зрештою це можна вирішити, але, звичайно, я нічого не обіцяю.
Як думаєш, підеш на це?
Hi, according to what I got from the complaint it was an exceeded max bet. It's always a difficult situation because we are for the fact that casinos should have a system protection and if a player wanted to place a higher bet, they would not take it. But as we can see this is still not the standard. I think you'll probably be more aware of this kind of thing now.
However, the whole result is equally disappointing to me, as I saw that you basically went over on just a few bets and didn't actually win anything from them, so Peter was trying to get the casino to pay you, but not successfully.
Anyway, there is still a possibility to file a complaint to the authority as he announced in your complaint, so do you think you will try it ? Maybe it could be resolved in the end, but of course I make no promises.
What do you think, will you go for it?
Я зробив лише 9 ставок по 5,20 євро, тому я перевищив максимальну ставку на 20 центів, не вигравши нічого. І це сталося лише тому, що функція xbet була активна, а я цього не помітив. Враховуючи, що я грав у цьому казино протягом року, зробив депозит і програв багато грошей, вони могли поставитися до мене інакше. Так, я маю намір звернутися до влади, хоча боюся, що це займе багато часу, а результат буде невизначеним.
I only made 9 bets of €5.20, so I exceeded the maximum bet by 20 cents, without winning anything. And this only happened because the xbet function was active and I didn't notice it. Considering I have been playing at that casino for a year, depositing and losing a lot of money, they could have treated me differently. Yes, I intend to contact the authorities, although I fear it will take a long time and the outcome will be uncertain.
Ho fatto solo 9 scommesse di 5,20€, quindi ho superato di 20 centesimi la scommessa massima, senza vincere nulla. E ciò è avvenuto solo perché c'era la funzione xbet attiva e non me ne sono accorto. Considerando che gioco su quel casinò da un anno, depositando e perdendo molti soldi, avrebbero potuto trattarmi diversamente. Sì, ho intenzione di contattare l'autorità, anche se temo ci vorrà molto tempo e l'esito sarà incerto.
Мені було цікаво, коли після цієї скарги впаде рейтинг казино (? )
I was wondering when the casino rating will drop after this complaint (? )
Mi chiedevo quando si abbasserà il punteggio del casinò, dopo questo reclamo (?)
Так, я прочитав це і розумію всю вашу ситуацію, але ви також бачили наші зусилля допомогти.
Що стосується самого індексу безпеки, я ще раз запитаю Пітера, тому що я не знаю точно, коли це відбувається.
Yes I have read it and I understand your whole situation, but you have also seen our efforts to help.
As for the safety index itself, I'll ask Peter again because I don't know exactly when these things happen.
Не проблема взагалі. Я впевнений, що Яро дізнається цю інформацію та незабаром зв’яжеться з вами.
No problem at all. I am sure Jaro will find out the information and get back to you soon.
Привіт, я отримав деяку інформацію про ситуацію, і індекс безпеки буде знижений у середу. Пітер сказав, що вже написав вам, тому, якщо у вас виникнуть запитання, не соромтеся запитувати.
Сподіваюся, що подібний сценарій не повториться в жодному іншому казино. 😕
Hi, so I got some information about the situation and the safety index will be lowered on Wednesday. Peter said he already wrote to you, so if you have any questions feel free to ask.
I hope that a similar scenario won't happen again in any other casino. 😕
Так, він оновив мене електронною поштою.
Ще раз дякую всій команді 🙂
Я теж на це сподіваюся 😕
Yes, he updated me via email.
Thanks again to the whole team 🙂
I hope so too 😕
Sì, mi ha aggiornato via mail.
Grazie ancora a tutto il team 🙂
Lo spero anche io 😕
Будь ласка, якщо у вас виникнуть додаткові запитання, ви можете зв’язатися з ним, а якщо у вас є запитання до нас, ви також можете написати будь-коли.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
You're welcome, if you have any more questions you can contact him and if you have any for us, you can also write anytime.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.