ФорумКазиноRollbit закрив мій обліковий запис

Rollbit закрив мій обліковий запис

9 міс. тому від dayanacareloca845
|
1667 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

Хороший день

У мене проблема з будинком Rollbit, 17 липня вони довільно вирішили закрити мій ігровий рахунок із балансом приблизно 10 000 доларів, вони зробили це після того, як запросили від мене багато інформації, яку я надав їм правильно та вчасно. Серед інформації, яку вони запитували, вони запитали мене про перевірку KYC, яка була проведена задовільно, вони також запитували мене про походження коштів, які я вніс на рахунок, а це приблизно 14 000 доларів. Вони відповіли, що мій обліковий запис заблоковано назавжди, і я втратив свої кошти. Будь ласка, мені потрібна допомога, ці кошти – мої заощадження, і я не отримую від них жодної відповіді.

Дякую

Автоматичний переклад.
dayanacareloca845
9 міс. тому

привіт Отже, чи правильно я розумію, що казино не повідомило вам причини, чому вони закрили ваш рахунок? Я вважаю цю ситуацію дивною, оскільки ви описуєте, що KYC пройшов добре. Ви коли-небудь знімали гроші в цьому казино?

Щодо вашої ситуації, я б порадив вам подати скаргу, оскільки казино не надало вам жодних розумних пояснень, чому вони закрили ваш рахунок і забрали ваші виграші. Однак я бачив, що казино співпрацювало у вирішенні скарг у минулому, тому я сподіваюся, що так буде і тут. Що стосується подання скарги, все, що вам потрібно зробити, це натиснути на таке посилання, і ви зможете відкрити його тут: https://es.casino.guru/quejas

Я також додав посилання на посібник для вас, який може містити корисну інформацію про скарги: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas


Якщо щось незрозуміло, можете написати нам на форумі, і ми постараємося вам допомогти.

Сподіваюся, ваша справа буде розкрита, і ви отримаєте назад свої заощадження.


Якщо можливо, повідомте нам про вашу ситуацію. Я бажаю вам удачі. ☘

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, доброго ранку,

казино відповідає мені:

Ваш обліковий запис заблоковано назавжди через обхід KYC і зловживання спортивними ставками.

З повагою

Команда Rollbit

пачо

Ролбіт.

але він жодного разу не відмовився проходити KYC, все пройшло нормально, а потім вони попросили мене зробити відеодзвінок, під час якого я мав поділитися екраном свого ігрового облікового запису та походженням коштів, що я зробив правильно. але навіть при цьому вони відключили мій обліковий запис і не зняли мої кошти

Автоматичний переклад.
dayanacareloca845
9 міс. тому

Хм, це здається мені дивним, оскільки ви кажете, що без проблем пройшли KYC, де вам потрібно було здійснити відеодзвінок. Чи пробували ви запитати в казино, що саме таке обхід KYC або що саме ви порушили?

Я бачив, що ви подали скаргу, і це правильно в цьому випадку. Крістіна чекатиме оновлення, щоб ми могли рухатися вперед і спробувати вам допомогти.

Сподіваюся, що це просто непорозуміння, і все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хороший день

У мене проблема з будинком Rollbit, 17 липня вони довільно вирішили закрити мій ігровий рахунок із балансом приблизно 10 000 доларів, вони зробили це після того, як запросили від мене багато інформації, яку я надав їм правильно та вчасно. Серед інформації, яку вони запитували, вони запитали мене про перевірку KYC, яка була проведена задовільно, вони також запитували мене про походження коштів, які я вніс на рахунок, а це приблизно 14 000 доларів. Вони відповіли, що мій обліковий запис заблоковано назавжди, і я втратив свої кошти. Будь ласка, мені потрібна допомога, ці кошти – мої заощадження, і я не отримую від них жодної відповіді.

Дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Rollbit дуже несправедливий щодо гравців. KYC пройшов його, а також закрив мій обліковий запис і зняв кредит з мого рахунку. Це дуже погано за своєю природою і дуже нечесно. Така компанія просто грабіжник.

Автоматичний переклад.
fuyongyi12345
1 місяць тому

Вибачте, що ви опинилися в такій ситуації, і ми не зможемо допомогти вам розібратися. У нас ще немає відділення, яке займається ставками на спорт, але я можу запропонувати три веб-сайти, які це роблять:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Будь ласка, спробуйте їх, щоб побачити, чи можна щось зробити.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого