ФорумКазиноRocketPlay Casino - загальне обговорення

RocketPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від kawun26
|
13238 переглядів 145 відповідей ||
1 2 3...8
Додати публікацію
koVVal92
1 рік тому

Тут я подумав, що помилково надіслали лише мене. Дивний спосіб підбадьорити клієнтів вимогою 30 доларів.

Постійні оманливі заголовки потрапляють у мій спам. Такі скупі казино змушують мене насторожитися.

Також часті запити на письмові відгуки.

filefilefilefile









Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Це легко може бути спричинено системною чи навіть людською помилкою, хоча я погоджуюсь, що це малює дивну картину.

Це нагадує мені ситуацію з моїм банком минулого року, мою візу ошукали, а гроші надіслали в якесь казино, я повідомив про шахрайство, яке вчинив банк.

Всього через 18 годин після того, як я повідомив, що мої гроші «втрачено», мені зателефонував ініціативний представник банку зі спеціальною пропозицією, зробленою спеціально для мене як для оціненого клієнта, мені запропонували ексклюзивну позику. 😂👍

Тоді це мене розлютило.

Річ у тім, що представник не здогадувався про рекультивацію. Мабуть, те саме, що й у казино.

Зазвичай такі пропозиції надсилаються автоматично.

Автоматичний переклад.
RICHNIC888
1 рік тому

Я вважаю, що це була внутрішня помилка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знаєте.. отримавши таке повідомлення, перше враження - ВАУ! А через деякий час відчуваєш себе дитиною, якій дали цукерку, а потім її забрали. ;)

Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Прихований спосіб змусити нас внести депозит – це те, що я зараз думаю, просте «вибачте» і залишити це, це було б розумнішим піаром.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прихований спосіб змусити нас внести депозит – це те, що я зараз думаю, просте «вибачте» і залишити це, це було б розумнішим піаром.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Можливо, не було відчуття, що нас змушують це робити, але я також хотів би просто отримати слово вибачення, ніж пропозицію дивовижних, вражаючих 15 FS для мого наступного депозиту як вибачення. Така поведінка казино – це удар нижче пояса. Я не знаю, кому прийшла в голову ця ідіотська ідея. Я поважаю це казино, тому що у мене про нього теплі спогади, але заради Бога. Все має свої межі. :D

Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Я згоден, що "вибачте" було б зручніше в такій ситуації.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім привіт!

Ми хотіли всіх вас підняти настрій і привітати з Днем Святого Валентина, але через людський фактор замість позитивних емоцій ми трішки напсували.

Наша команда помітила, що помилково застаріла розсилка надійшла до великої групи гравців. Тому ми одразу перед усіма вибачилися. У цьому немає обману — це була людська помилка.

Ми визнаємо це і знову просимо перед вами вибачення. Ця ситуація змусила нас переглянути наші робочі процеси та переконатися, що це не повториться в майбутньому. Ми продовжуємо готувати захоплюючі заходи, щоб подарувати вам більше позитивних емоцій та веселощів.

Дякуємо за розуміння та відгук. Це допомагає нам покращуватися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони порушили пункт 11 правила ЗАГАЛЬНИХ УМОВ БОНУСУ


Я грав з бонусом, скасував його, і вони забрали 50% мого депозиту, хоча я думаю, що трохи більше. Шахраї.


В умовах бонусів ніде не сказано, що баланс гравця (без бонусу) у такому випадку зменшується.


Будьте обережні з цим казино, оскільки я бачу, що вони починають відкрито обманювати своїх клієнтів. Я не відпущу цю справу і повідомлю про це казино Раді з контролю за іграми Кюрасао

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, нам знадобиться більше деталей про проблему. Оскільки ви плануєте звернутися до влади, я просто думаю, чи хочете ви подати скаргу.

Я думаю, що ми також повинні почути пояснення казино на основі вашої історії ігор.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт koVVal92 !


Спасибі за ваш відгук. Не могли б ви поділитися своєю електронною поштою чи ідентифікатором, щоб ми могли детальніше перевірити ситуацію?


Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт koVVal92 !


Спасибі за ваш відгук. Не могли б ви поділитися своєю електронною поштою чи ідентифікатором, щоб ми могли детальніше перевірити ситуацію?


Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

НІ. Нам більше нема про що говорити. Це казино в моєму списку заборонених через низку недавніх роздратувань і незручностей.

Подякуйте собі. Сподіваюся, хтось із відповідальних за цей безлад серед багатьох нормативних актів знайде хвилинку для роздумів.

З повагою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З такими сесіями в казино, це має бути в моєму бан-листі тим більше.

4/33 бонусних покупок у мене був прибуток і лише в одному я мав хороший виграш.

Це точно кінець моєї історії з цим «казино».

filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім 🙂 Я також отримав електронний лист із призом у 100 євро. Потім я увійшов у свій обліковий запис і виявив, що там нічого немає 😀 Служба підтримки пояснила мені, що це була помилка, і ось як це спрацювало для мене. Готово. Я розумію гравців, що це може дратувати, але не забувайте, що ви людина і з вами також можуть трапитися помилки 🙂 Тож це не має значення, адже ми всі робимо помилки! Вам не завжди потрібно відразу подавати скаргу, інакше казино висловиться погано через помилку. Ніхто з нас не ідеальний. Мені здається, що взагалі не варто наголошувати на 100 євро. Особливо якщо вибачитися і пояснити, в чому була проблема. 1 помилка не є причиною лаяти таке чудове казино. Окрім помилки, у казино є що запропонувати. Супер доброзичлива підтримка та супершвидкі перевірки та виплати. Багато постачальників ігор, які не залишають бажати кращого. Безліч варіантів внесення та зняття коштів. Мегатурніри та чудові бонусні пропозиції. Я вважаю, що робити ставки надмірно. Але це лише моя думка. Я ніколи не помічав, щоб казино надсилало електронні листи, а потім робило їх недійсними через помилку лише для того, щоб змусити людей зареєструватися. Декілька разів я отримую електронні листи від інших казино з проханням підтвердити себе, щоб моє зняття було схвалено, навіть якщо у мене немає непогашених коштів, і це шахрайство, щоб спонукати клієнтів грати. Чесно кажучи, я навіть не вважаю такий спосіб заохочення людей до гри поганим, оскільки ви можете вирішити не забруднювати казино. Кілька разів вибачилися, що ще робити? Проблема деяких людей полягає в тому, що вони просто не мають терпіння та не розуміють помилок, які може зробити будь-хто, і очікують негайної великої компенсації. Хлопці, ви сказали помилку, і все! Немає причин негативно ставитися чи навіть скаржитися. Мені завжди цікаво і, чесно кажучи, також підступно, як деякі люди шукають дірки, щоб мати можливість заповзти, щоб ви могли отримати прибуток від помилок. Тобі все одно пробачено помилку з мого боку! У той момент, коли мені сказали: «Нам дуже шкода, це була помилка», для мене все закінчилося! Помилки трапляються 🙂 Для мене немає причин готуватися до бою лише тому, що сталася маленька помилка. Я дякую Rocket Play за чудове казино, яке справді піклується про гравця! Це мій досвід. Через невелику помилку я не зміню свій пам’ятай і здійми з цього приводу галас. Деякі роблять із мурахи слона 🐜 справді 🐘 😃

RocketPlay для президента 🤜🏻🤛🏽😃

З найкращими побажаннями

Аскан (Casinostream88)

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Чи знаєте ви, що RocketPlay насправді виграв категорію «Голос народу»? Це точний момент, коли це було оголошено 🙂 https://www.youtube.com/live/gB3D40r_TrE?feature=share


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Відео виглядає дуже цікаво!

Я сьогодні спокійно подивлюсь ‼️🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

мій рахунок було закрито за підозрою у зловживанні бонусом, дивно, що я не вимагав жодного бонусу на депозит! Мабуть, я отримав кілька кешбек-бонусів, які використав лише один, оскільки сума була дуже низькою. Ну, мій рахунок було закрито, а весь мій баланс утримано! Того ж тижня мій рахунок було закрито в kingbilly за те, що я дійсно зловживав бонусами, знявши в 15 разів більше суми депозиту, але мій баланс повернули! і в деяких інших будинках, які мали обліковий запис з такою ж зареєстрованою електронною поштою, його також закрили, але всі вони повернули залишок, лише rocketplay конфіскував мій депозит.

Автоматичний переклад.
denilson781
1 рік тому

Привіт.

Ви випадково взяли бездепозитний бонус? Найпоширенішим зловживанням бонусами є створення кількох облікових записів або навіть гра під чужим ім’ям, щоб отримати доступ до бездепозитного бонусу, доступного лише для щойно зареєстрованих гравців. Якщо ви не знаєте про порушення правил, ви можете спробувати подати скаргу. Якщо нема чого приховувати, це не повинно боліти.

Нам потрібно було б побачити докази казино, щоб переконатися, що все зроблено правильно (якщо зараз говорити про RocketPlay). Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не пам'ятаю, у мене був цей обліковий запис деякий час, але, мабуть, ні

Автоматичний переклад.
denilson781
1 рік тому

Що ж, якщо ви вважаєте, що казино припустилося помилки, надішліть скаргу, і наша команда спробує вирішити проблему.

Це безкоштовно - без ризику.

Ви можете ближче ознайомитися з процесом, прочитавши цей посібник .

Якщо ви вважаєте це гарною ідеєю, надішліть її , натиснувши це посилання .

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого