3 р. тому
Тут ви можете обговорити Rocket Bingo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт, у мене проблема з цим казино ... мій обліковий запис повністю перевірений, але я все ще не можу сплатити жодну спробу встановити контакт без відповіді, і тому протягом 3 тижнів хтось знає, що можна зробити ???
hello I have a problem with this casino ... my account is fully verified but I still cannot pay any attempt to make contact without a response and so for 3 weeks anyone knows what can do ???
Я не бачу жодних старих скарг на казино досі. Ви намагалися зв’язатися з ними з іншої адреси електронної пошти і перевірили ваш спам -файл? На жаль, немає можливості поговорити з ними в чаті або зателефонувати їм. Єдиний спосіб зв’язатися з ними - це електронна адреса support@rocketbingo.co.uk
I don't see any older complaints submitted against the casino so far. Have you tried contacting them from another email address and have your checked your spam file? Unfortunately there's no option to talk to them on a live chat or call them. The only way of contacting them is the email address support@rocketbingo.co.uk
Я знаю, що зараз пізно, але я б ніколи не грав у казино, де єдиний спосіб зв’язатися з ними - це електронна адреса. Просто цього недостатньо🙁
I know it's too late for now, but I'd never play in a casino where the only way of contacting them is an email address. It's just not enough 🙁
Я не розумію ваш індекс безпеки на сайтах ігор jumpman https://uk.trustpilot.com/review/jumpmangaming.com. Вони шахраї. Минулого року я відкрив пару рахунків і жодного разу не отримав своїх коштів, вони продовжували вимагати додаткові документи, поки я все надсилав. Не відповідає, я пам’ятаю, що отримав відповідь через 1 тиждень після того, як поставив своє запитання
I don't understand your safety index on jumpman gaming sites https://uk.trustpilot.com/review/jumpmangaming.com . They are crooks. I've opened a couple of accounts last year and never received my withdrawals, they kept on asking for further docs while I sent everything. Not responsive, I remember I received a reply 1 week after I asked my question
Привіт, що стосується самого індексу безпеки, то він створюється на основі різних критеріїв. Ми написали досить хороший посібник з цього приводу, який, безсумнівно, допоможе нам оцінити казино .
На жаль, що стосується вашого досвіду, мені шкода, що він був переважно негативним. Вам ніколи не вдавалося верифікуватися в цих казино? Я розумію, що коли ви надсилаєте документи й так довго чекаєте на відповідь, це може бути дуже неприємно. У вас зараз проблеми з будь-яким казино цього власника?
Hi, as far as the safety index itself is concerned, it is created on the basis of various criteria. We have written a pretty good guide to this which will certainly help in how we give casinos a review.
Unfortunately, as far as your experience is concerned, I'm sorry that it was mostly negative. Did you never manage to verify in these casinos ? I understand that when you send documents and wait so long for a reply, it can be very frustrating. Are you having problems with any casino from this owner now ?
Дякую Яро. Ви читали посилання Truspilot, яке я зібрав? Ви якимось чином пов’язані з цими філіями казино? Я зайшов на всі веб-сайти, де в мене залишилися гроші, і мій баланс зник на кожному з них, окрім Rocketbingo, але я все одно не можу зняти гроші.
Так, я надіслав усі необхідні документи.
Thank you Jaro . Have you read the Truspilot's link that I put together ? Are you affiliate with these branch of casinos in some way ? I've logged in every websites where I had money left and my balance has disappeared in everyone of them, exept on Rocketbingo but can't withdraw anyway.
Yes I sent all the required documents.
Привіт, так, я бачив, що вони мають багато негативних відгуків. Але ми не пов’язані з цією групою.
Що стосується вашого згаданого балансу, ви також запитали в казино, як це можливо і чому у вас його там немає? У вас є скріншоти щодо цієї ситуації?
Щодо казино Rocket bingo, скільки часу ви не могли зняти гроші?
Hi, yes I have seen that they have a lot of negative reviews. But we're not affiliated with that group.
As for your mentioned balance, you also asked the casino how it is possible and why you don't have it there ? Do you have any screenshots regarding this situation ?
Regarding Rocket bingo Casino, how long have you been unable to withdraw ?
Привіт, так, я бачив, що вони мають багато негативних відгуків. Але ми не пов’язані з цією групою.
Що стосується вашого згаданого балансу, ви також запитали в казино, як це можливо і чому у вас його там немає? У вас є скріншоти щодо цієї ситуації?
Щодо казино Rocket bingo, скільки часу ви не могли зняти гроші?
Hi, yes I have seen that they have a lot of negative reviews. But we're not affiliated with that group.
As for your mentioned balance, you also asked the casino how it is possible and why you don't have it there ? Do you have any screenshots regarding this situation ?
Regarding Rocket bingo Casino, how long have you been unable to withdraw ?
У них ТІЛЬКИ погані відгуки. Я намагався зробити знімки екрана, але неможливо відновити всю історію транзакцій, оскільки ми можемо повернутися лише до 3 місяців назад. Я запевняю, що в мене були гроші, і вони їх вивезли.
Зв'язатися з ними неможливо. Жодного живого чату. Відповідь через тиждень із попередньо написаною відповіддю після того, як вони ніколи не відповідають на друге повідомлення.
Я не можу повірити, як ці шахраї все ще працюють після багатьох років шахрайства та скарг, поданих проти них.
Я ніколи не міг відмовитися. Так пройшло 2 роки.
They have ONLY bad reviews. I've tried to take screenshots but it's impossible to retrieve the whole transactions history since we can only go up to 3 months back. I assure I had money and they took off with it.
Impossible to contact them. No live tchat. Reply a week later with a pre-written answer after what they never reply to a 2nd message.
I can't believe how those crooks are still operating after years of fraud and complaints filed againt them.
I never could withdraw. That's been 2 years .
Ну, вибачте, якщо вам не вдалося отримати доступ до цієї інформації, тому що вона повинна бути видимою.
Ще сумніше, коли тобі ніхто не відповідає, а ти намагаєшся з’ясувати, що не так і в чому проблема. Це не професійно в будь-якому казино.
Однак я думаю, що цей досвід відкрив вам очі, і ви більше не будете тут грати. Для вашого ж блага. 😥
Well, I'm sorry if you didn't manage to access this information, because it should be visible.
It's even sadder when nobody answers you and you try to find out what's wrong and what the problem is. That's not professional of any casino.
However, I think this experience has opened your eyes and you won't play here anymore. For your own good. 😥
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.