ФорумКазиноRoby Casino - загальне обговорення

Roby Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від Lolek100
|
1047 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Roby Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

Я вже подав скаргу, тому що не може бути так, щоб вам не потрібно було спочатку підтверджувати свій обліковий запис, але коли ви надсилаєте запит на зняття коштів, потрібно 4 дні, поки хтось зв’яжеться з вами, і ви зможете підтвердити свій обліковий запис. Одного разу я зробив депозит через Paysafe у казино, і тепер вони хочуть, щоб я надіслав їм усі свої транзакції шестимісячної давності. По-перше, у Paysafe ви можете бачити лише транзакції за останні 4 тижні, а по-друге, я не знаю, яке відношення це має до казино, де я вношу гроші.

Автоматичний переклад.
Lolek100
3 міс. тому

Привіт, те, що ви описуєте, на жаль, сьогодні досить поширене. Звичайно, найкраще було б перевірити заздалегідь, але це можливо не скрізь. Найчастіше це при першому знятті, але я розумію, що якщо ти знімаєш і чекаєш, поки він прийде, а через пару днів тобі дзвонять за документами, мабуть, це не найприємніше.

Що стосується історії транзакцій щодо того, що ви маєте надіслати, це здається мені простою річчю. Я розумію, що ви говорите, але вам доведеться співпрацювати, щоб успішно перевірити себе та отримати гроші. Тому для мене найкраще було б написати постачальнику, щоб дізнатися, чи можливо отримати історію транзакцій і надіслати її в казино. Я не можу придумати нічого кращого.

Думаєте, ви це зробите?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Мені теж довелося це зробити. За допомогою paysafe ви можете вводити дати від до. Я все знайшов

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

І чи допомогло це з вашою перевіркою?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

так, вам просто потрібно натиснути на друк, і тоді ви отримаєте його як pdf, і він буде розпізнаний

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

Тож я радий, що ви знайшли спосіб це зробити. Сподіваюся, ця інформація також допоможе іншим гравцям, тому дякую.

Ви часто граєте в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

ні, я пробував і не відчуваю, що я там у хороших руках.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
2 міс. тому

Іноді, ймовірно, краще керуватися своєю інтуїцією та позбавити себе проблем. Щоб тобі було добре в інших. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого