7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Roby Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вже подав скаргу, тому що не може бути так, щоб вам не потрібно було спочатку підтверджувати свій обліковий запис, але коли ви надсилаєте запит на зняття коштів, потрібно 4 дні, поки хтось зв’яжеться з вами, і ви зможете підтвердити свій обліковий запис. Одного разу я зробив депозит через Paysafe у казино, і тепер вони хочуть, щоб я надіслав їм усі свої транзакції шестимісячної давності. По-перше, у Paysafe ви можете бачити лише транзакції за останні 4 тижні, а по-друге, я не знаю, яке відношення це має до казино, де я вношу гроші.
I have already submitted a complaint because it cannot be that you do not have to verify your account first, but when you request a withdrawal it takes 4 days until someone contacts you and you can verify your account. I deposited once with Paysafe at the casino and now they want me to send them all of my transactions from six months ago. Firstly, with Paysafe you can only see transactions from the last 4 weeks and secondly I don't know what it has to do with the casino where I deposit money.
Ich hab schon eine Beschwerde eingereicht weil es nicht sein kann das man zuerst sein Konto nicht Verifizieren muss aber wenn man eine Auszahlung beantragt dann dauert es 4 Tage bis sich jemand meldet und man das Konto Verifizieren kann.. ich hab bei dem Casino 1 mal mit Paysafe eingezahlt und jetzt möchten die von mir das ich ihnen Sämtliche Transaktionen von vor einem halben Jahr schicke erstens kann man bei Paysafe nur die Transaktionen von den letzten 4 Wochen sehen und zweitens wüsste ich nicht was es das Casino angeht wo ich überall Einzahle
Привіт, те, що ви описуєте, на жаль, сьогодні досить поширене. Звичайно, найкраще було б перевірити заздалегідь, але це можливо не скрізь. Найчастіше це при першому знятті, але я розумію, що якщо ти знімаєш і чекаєш, поки він прийде, а через пару днів тобі дзвонять за документами, мабуть, це не найприємніше.
Що стосується історії транзакцій щодо того, що ви маєте надіслати, це здається мені простою річчю. Я розумію, що ви говорите, але вам доведеться співпрацювати, щоб успішно перевірити себе та отримати гроші. Тому для мене найкраще було б написати постачальнику, щоб дізнатися, чи можливо отримати історію транзакцій і надіслати її в казино. Я не можу придумати нічого кращого.
Думаєте, ви це зробите?
Hi, what you describe is unfortunately quite common nowadays. Of course the best thing would be to verify beforehand, but that is not possible everywhere. Most of the time it's at the first withdrawal, but I understand that if you make a withdrawal and wait for it to arrive and after a couple of days you get a call for some documents, it's probably not the most pleasant.
As for the transaction history of what you have to send, that seems like a basic thing to me. I see what you are saying, but you will have to cooperate to successfully verify yourself and get the money. So for me the best thing to do would be to write to the provider to see if it is possible to get the transaction history and send it to the casino. I can't think of anything better.
Think you'll do that ?
Мені теж довелося це зробити. За допомогою paysafe ви можете вводити дати від до. Я все знайшов
I had to do that too. With paysafe you can enter dates from to. I found all
musste ich auch machen. bei paysafe kann man datum von bis eingeben. ich habe alle gefunden
І чи допомогло це з вашою перевіркою?
And did it help with your verification?
так, вам просто потрібно натиснути на друк, і тоді ви отримаєте його як pdf, і він буде розпізнаний
yes, you just have to click on print and then you have it as a pdf and it will be recognized
ja, man muß nur auf drucken gehen und dann hat man das als pdf und wird anerkannt
Тож я радий, що ви знайшли спосіб це зробити. Сподіваюся, ця інформація також допоможе іншим гравцям, тому дякую.
Ви часто граєте в цьому казино? 🙂
So I'm glad you found a way to do it, I hope this information will help other players as well, so thank you.
Do you play often at this casino ? 🙂
ні, я пробував і не відчуваю, що я там у хороших руках.
no, I tried it and I don't feel like I'm in good hands there.
nein, habe es versucht und ich fühle mich dort nicht gut aufgehoben.
Іноді, ймовірно, краще керуватися своєю інтуїцією та позбавити себе проблем. Щоб тобі було добре в інших. 🙂
Sometimes it's probably best to go with your intuition and save yourself the trouble. May you do well in others. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.