Служба підтримки завжди каже, що у них є багато справ, але я отримаю свої гроші і не хвилюйтеся.
Я грав з бонусом і виграв 1900 євро. 1500 євро вже виплачено, а 400 євро – ні.
The support always says they have a lot to do but I will get my money and not to worry.
I played with a bonus and won €1,900. €1,500 has already been paid out but the remaining amount of €400 has not.
Der Support sagt immer sie haben viel zutun aber ich bekomme mein Geld und soll mir keine Sorgen machen.
ich habe mit Bonus gespielt und 1900€ gewonnen 1500€ wurden bereits ausgezahlt aber den Rest Betrag von 400€ nicht.
Отже, я бачу, що ви виконали все, що було потрібно в бонусі. Гадаю, я б не був таким скептичним, якби вони вже дали вам більшу частину, і, сподіваюся, ви отримаєте останню. Якщо ні, ви знаєте, що можете зв'язатися з нами.😉
So I see you have fulfilled everything that was needed in the bonus. I guess I wouldn't be so skeptical if they already gave you the bigger part and hopefully you'll get the last one. If not, you know you can contact us.😉
привіт
Я також тиждень чекаю виплати на Robocat. Хтось має там досвід? Мені потрібно чекати довше чи я навіть отримаю його?
Hey
I've also been waiting for my payout on Robocat for a week. Does anyone have experience there? Do I have to wait longer or will I even get it?
Hey
wsrte auch auf Robocat seid 1 Woche auf meine Auszahlung. Hat jemand Erfahrung dort. Muss ich noch länger warten oder bekomme ich es überhaupt?
Гаразд, так, я зробив помилку, скасувавши виплату та попросивши її знову, але тепер я просто чекаю, поки її нарешті виплатять. У моєму обліковому записі 4 цифри, і мені неприємно чекати на виплату місяць.
Okay, yes I made the mistake of cancelling the payout and requesting it again, but now I'm just waiting until it's finally paid out. I have 4 digits in my account and it feels annoying to wait what feels like a month for a payout.
Okay, ja habe den Fehler gemacht die Auszahlung abzubrechen und neu anzufragen aber warte jetzt einfach mal bis es endlich ausgezahlt wird. Habe halt 4 stellig auf dem Konto und es nervt gefühlt 1 monate auf eine Auszahlung zu warten.
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?
Щоразу, коли ви скасовуєте зняття коштів, все починається спочатку. Отже, це означає з дня нового запиту. 🤷♀️
May I ask if your account is fully verified at this casino?
Whenever you cancel your withdrawal, it all starts from the beginning, you know. So, that means from the day of the new request. 🤷♀️
На жаль, він не повністю перевірений. Однак я вже отримав 2-3 виплати. Тільки цього разу це займає надзвичайно багато часу. Сьогодні я подав запит на виплату і зараз просто чекаю
Unfortunately, it is not fully verified. However, I have already received 2-3 payouts. Only this time it is taking an extremely long time. I requested a payout today and am now just waiting
Vollständig verfiziert ist es leider nicht. Ich habe jedoch schon 2-3 Auszahlungen erhalten. Nur dieses Mal dauert es extrem lange. Ich habe heute eine Auszahlung beantragt und warte jetzt einfach mal ab
І чи можу я запитати, що ви маєте на увазі, що це не повністю перевірено?
Можливо, вони вимагатимуть додаткової перевірки, на мій погляд.
Що ж, обов’язково повідомляйте нам, коли з’являться якісь оновлення. Будеш, ти?
And may I ask, what do you mean that it is not fully verified?
They will probably ask for some additional verification, in my opinion.
Well, surely let us know whenever there is some update. Will, you?
Отже, документи ще ніхто не просив. Хтось отримав виплату?
So, no one has asked for documents yet. Has anyone received the payout?
Also wurde noch nicht nach Dokumenten gefragt. Hat jemand den Auszahlungen erhalten.
Зрозумійте. А вам повідомили, що перевірку проходити випадково не потрібно?
Якщо ви прочитаєте відгуки користувачів , ви побачите, що існують різні ситуації, описані гравцями казино, тож, сподіваюся, ви незабаром отримаєте свій виграш.
Будь ласка, повідомте нам, коли саме ви подали запит на зняття коштів. Просто знайте, що якщо ви скасуєте його та надсилаєте запит знову, час очікування завжди рахуватиметься з дати останнього запиту.
Understand. Have they informed you, though, that there is no need to pass the verification, by any chance?
If you read through the user reviews, you will see that there are different situations described by the casino players, so hopefully you will get your winnings soon.
Please tell us when exactly you requested the withdrawal. Just know that if you cancel it and request it again, the waiting time will always count from the date of the last request.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.