ГоловнаФорумКазиноRoboCat Casino - загальне обговорення

RoboCat Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 міс. тому від petitgamer
|
2 109 переглядів 48 відповідей |
|
12 3
2 тиж. тому

Служба підтримки завжди каже, що у них є багато справ, але я отримаю свої гроші і не хвилюйтеся.

Я грав з бонусом і виграв 1900 євро. 1500 євро вже виплачено, а 400 євро – ні.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Отже, я бачу, що ви виконали все, що було потрібно в бонусі. Гадаю, я б не був таким скептичним, якби вони вже дали вам більшу частину, і, сподіваюся, ви отримаєте останню. Якщо ні, ви знаєте, що можете зв'язатися з нами.😉

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

привіт

Я також тиждень чекаю виплати на Robocat. Хтось має там досвід? Мені потрібно чекати довше чи я навіть отримаю його?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я чекав 3 тижні, але я повинен отримати свої гроші тим самим способом

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Гаразд, так, я зробив помилку, скасувавши виплату та попросивши її знову, але тепер я просто чекаю, поки її нарешті виплатять. У моєму обліковому записі 4 цифри, і мені неприємно чекати на виплату місяць.

Автоматичний переклад.
Luwaa10
6 дн. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Щоразу, коли ви скасовуєте зняття коштів, все починається спочатку. Отже, це означає з дня нового запиту. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
6 дн. тому

На жаль, він не повністю перевірений. Однак я вже отримав 2-3 виплати. Тільки цього разу це займає надзвичайно багато часу. Сьогодні я подав запит на виплату і зараз просто чекаю

Автоматичний переклад.
Luwaa10
5 дн. тому

І чи можу я запитати, що ви маєте на увазі, що це не повністю перевірено?

Можливо, вони вимагатимуть додаткової перевірки, на мій погляд.

Що ж, обов’язково повідомляйте нам, коли з’являться якісь оновлення. Будеш, ти?

Автоматичний переклад.
Romi
4 дн. тому

Отже, документи ще ніхто не просив. Хтось отримав виплату?

Автоматичний переклад.
Luwaa10
3 дн. тому

Зрозумійте. А вам повідомили, що перевірку проходити випадково не потрібно?

Якщо ви прочитаєте відгуки користувачів , ви побачите, що існують різні ситуації, описані гравцями казино, тож, сподіваюся, ви незабаром отримаєте свій виграш.

Будь ласка, повідомте нам, коли саме ви подали запит на зняття коштів. Просто знайте, що якщо ви скасуєте його та надсилаєте запит знову, час очікування завжди рахуватиметься з дати останнього запиту.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого