Служба підтримки завжди каже, що у них є багато справ, але я отримаю свої гроші і не хвилюйтеся.
Я грав з бонусом і виграв 1900 євро. 1500 євро вже виплачено, а 400 євро – ні.
The support always says they have a lot to do but I will get my money and not to worry.
I played with a bonus and won €1,900. €1,500 has already been paid out but the remaining amount of €400 has not.
Der Support sagt immer sie haben viel zutun aber ich bekomme mein Geld und soll mir keine Sorgen machen.
ich habe mit Bonus gespielt und 1900€ gewonnen 1500€ wurden bereits ausgezahlt aber den Rest Betrag von 400€ nicht.
Отже, я бачу, що ви виконали все, що було потрібно в бонусі. Гадаю, я б не був таким скептичним, якби вони вже дали вам більшу частину, і, сподіваюся, ви отримаєте останню. Якщо ні, ви знаєте, що можете зв'язатися з нами.😉
So I see you have fulfilled everything that was needed in the bonus. I guess I wouldn't be so skeptical if they already gave you the bigger part and hopefully you'll get the last one. If not, you know you can contact us.😉
привіт
Я також тиждень чекаю виплати на Robocat. Хтось має там досвід? Мені потрібно чекати довше чи я навіть отримаю його?
Hey
I've also been waiting for my payout on Robocat for a week. Does anyone have experience there? Do I have to wait longer or will I even get it?
Hey
wsrte auch auf Robocat seid 1 Woche auf meine Auszahlung. Hat jemand Erfahrung dort. Muss ich noch länger warten oder bekomme ich es überhaupt?
Гаразд, так, я зробив помилку, скасувавши виплату та попросивши її знову, але тепер я просто чекаю, поки її нарешті виплатять. У моєму обліковому записі 4 цифри, і мені неприємно чекати на виплату місяць.
Okay, yes I made the mistake of cancelling the payout and requesting it again, but now I'm just waiting until it's finally paid out. I have 4 digits in my account and it feels annoying to wait what feels like a month for a payout.
Okay, ja habe den Fehler gemacht die Auszahlung abzubrechen und neu anzufragen aber warte jetzt einfach mal bis es endlich ausgezahlt wird. Habe halt 4 stellig auf dem Konto und es nervt gefühlt 1 monate auf eine Auszahlung zu warten.
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?
Щоразу, коли ви скасовуєте зняття коштів, все починається спочатку. Отже, це означає з дня нового запиту. 🤷♀️
May I ask if your account is fully verified at this casino?
Whenever you cancel your withdrawal, it all starts from the beginning, you know. So, that means from the day of the new request. 🤷♀️
На жаль, він не повністю перевірений. Однак я вже отримав 2-3 виплати. Тільки цього разу це займає надзвичайно багато часу. Сьогодні я подав запит на виплату і зараз просто чекаю
Unfortunately, it is not fully verified. However, I have already received 2-3 payouts. Only this time it is taking an extremely long time. I requested a payout today and am now just waiting
Vollständig verfiziert ist es leider nicht. Ich habe jedoch schon 2-3 Auszahlungen erhalten. Nur dieses Mal dauert es extrem lange. Ich habe heute eine Auszahlung beantragt und warte jetzt einfach mal ab
І чи можу я запитати, що ви маєте на увазі, що це не повністю перевірено?
Можливо, вони вимагатимуть додаткової перевірки, на мій погляд.
Що ж, обов’язково повідомляйте нам, коли з’являться якісь оновлення. Будеш, ти?
And may I ask, what do you mean that it is not fully verified?
They will probably ask for some additional verification, in my opinion.
Well, surely let us know whenever there is some update. Will, you?
Отже, документи ще ніхто не просив. Хтось отримав виплату?
So, no one has asked for documents yet. Has anyone received the payout?
Also wurde noch nicht nach Dokumenten gefragt. Hat jemand den Auszahlungen erhalten.
Зрозумійте. А вам повідомили, що перевірку проходити випадково не потрібно?
Якщо ви прочитаєте відгуки користувачів , ви побачите, що існують різні ситуації, описані гравцями казино, тож, сподіваюся, ви незабаром отримаєте свій виграш.
Будь ласка, повідомте нам, коли саме ви подали запит на зняття коштів. Просто знайте, що якщо ви скасуєте його та надсилаєте запит знову, час очікування завжди рахуватиметься з дати останнього запиту.
Understand. Have they informed you, though, that there is no need to pass the verification, by any chance?
If you read through the user reviews, you will see that there are different situations described by the casino players, so hopefully you will get your winnings soon.
Please tell us when exactly you requested the withdrawal. Just know that if you cancel it and request it again, the waiting time will always count from the date of the last request.
привіт
Я хотів запитати, чи хтось нещодавно отримував виплати від Robocat. Я чекаю вже п'ять днів, і мені сказали, що подано запит на прискорену обробку, тобто обробка виплати триватиме максимум 72 години. Хтось може допомогти мені з цим?
LG
Hey
I wanted to ask if anyone has received a payout from Robocat recently. I've been waiting for five days now, and I was told that a request for expedited processing has been submitted, which means it will take a maximum of 72 hours for the payout to be processed. Can anyone help me with this?
LG
Hey
ich wollte mal fragen ob jemand eine auszahlung von robocat in der letzten zeit erhalten hat. Warte jetzt seid 5 Tagen und mir wurde gesagt das ein Antrag auf beschleunigung gestellt wurde was max. 72 Stunden dauert bis zur Auszahlung. Kann mir da jemand weiterhalfen.
LG
Я бачу, що ви не відповіли на жодне з моїх попередніх запитань, тож, будь ласка, зробіть це, бо інакше ми не зможемо допомогти, не знаючи більше деталей. 🤷♀️
I can see that you haven't answered any of my previous questions, so please do so, because otherwise we won't be able to help without knowing more details, you know. 🤷♀️
Я чекав 5 тижнів, і вони просто продовжували вимагати від мене майже кожного дня ту саму перевірку.
I've been waiting 5 weeks and they just keep asking me almost every day for the same verification.
Удачі в отриманні грошей від цього казино.
Good luck on getting money from this casino.
Доброго ранку, казино взагалі не відповідає мені. Я виключив себе, почекав, написав ще один електронний лист, зокрема використовуючи шаблон Casino Guru, і тепер чекаю відповіді. Я також подав запит на відшкодування, оскільки не міг витримати бажання не грати. Це «всього 315 євро», але тепер мені цікаво, чи дадуть відповідь, інакше мені доведеться подавати скаргу. Мені це не здається репутаційним. Власник такий самий, як BassBet і BetAlice, і тепер я виявив, що вони також не відповідають.
Good morning, the casino isn't responding to me at all. I excluded myself, waited, wrote another email, specifically using the Casino Guru template, and am now waiting for a response. I've also requested a refund because I couldn't stand the urge to not play. It's "only 315 euros," but now I'm curious to see if they'll respond, otherwise I'll have to file a complaint. It doesn't seem reputable to me. The owner is the same as BassBet and BetAlice, and I've now discovered that they aren't responding either.
Guten Morgen, bei mir reagiert das Casino gar nicht, habe mich selbst ausgeschlossen, gewartet, erneut eine Email geschrieben, extra mit der Vorlage von Casino Guru und warte jetzt auf eine Reaktion und habe eine Rückzahlung gefordert, da ich es nicht durchgehalten habe, nicht zu spielen. Es sind in „nur 315 EuR", aber nun bin ich gespannt, ob diese reagieren, sonst werde ich eine Beschwerde eröffnen müssen. Seriös kommt es mir nicht vor, der Inhaber ist der gleiche wie bei BassBet und BetAlice, was ich nun herausgefunden habe, die reagieren auch nicht.
Мені дуже прикро через ситуацію, в якій ви опинилися.
Над вашою скаргою наша команда вже працює, і їм потрібна додаткова інформація, тому, будь ласка, пересилайте її, коли це можливо.
Я сподіваюся, що незабаром ми зможемо дізнатися більше, і що казино зв’яжеться з нашою командою.🙏
I'm really sorry about the situation you have found yourself in.
Your complaint is already being worked on by our team, and they need some more information, so please forward it whenever possible.
I hope soon we'll be able to learn more and that the casino will communicate with our team.🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.