ГоловнаФорумКазиноRoboCat Casino - загальне обговорення

RoboCat Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від petitgamer
|
2 794 переглядів 80 відповідей |
|
1 2 3...5
franziskagrunw

Я спеціально ні. Я мало граю в казино, а коли граю, то здебільшого роблю ставки на спорт. Але все ж те, що я сказав, правда, і, сподіваюся, це буде вирішено без нашого втручання.

Автоматичний переклад.

Я отримав переказ на свою кредитну картку, але він "очікує" - подивимось

Автоматичний переклад.
franziskagrunw

Напевно, я не розумію, виведення очікується чи ви отримали гроші? Або ви вже отримали одне зняття і чекаєте наступного? 🙂

Автоматичний переклад.

Що ж, платіж оброблено. Це також можна побачити на моєму акаунті. Але він "очікує на розгляд", тому я не можу отримати до нього доступ

Автоматичний переклад.
franziskagrunw

О, я розумію, тож коли це буде оброблено, я думаю, що це лише питання часу, коли ви отримаєте гроші.

Я буду радий, якщо ви повідомите мені, і це буде якомога швидше.🙂

Автоматичний переклад.

Все прийшло. Подивимося, чи так і залишиться :)

Автоматичний переклад.
franziskagrunw

Чудові новини, тож ти залишишся в казино та спробуєш ще раз?😀

Автоматичний переклад.

Я зіткнувся з точно такою ж проблемою, у мене 6-й робочий день, а вони все ще не опрацювали.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, я чув, що це казино незаконне 🙁

Автоматичний переклад.
franziskagrunw

Скільки днів вони вас взяли?

Автоматичний переклад.

Я зіткнувся з точно такою ж проблемою, у мене 6-й робочий день, а вони все ще не опрацювали.

Автоматичний переклад.

Привіт, якщо я маю правильну думку, гравець чекав на свої гроші приблизно 8 днів. Що казино говорить вам про гроші? Ви з ними спілкувалися? У вас лише одне зняття, і це ваше перше?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro

Доброго вечора, Джаро, у мене є незавершене зняття коштів від 17.02 і 18.02. Кожен день я зв’язуюсь з ними, усі мої фотографії говорять про те саме, що є багато платежів і трохи терпіння. Будь ласка, вибачте нас. Насправді це мій перший платіж.

Автоматичний переклад.
Alone1989

Мабуть, я також скажу, що знадобиться терпіння. Який спосіб оплати ви використовували для зняття?

Я хотів би додати, що якщо казино не відшкодує вам протягом 14 днів, ви можете зв’язатися з нами. До того часу я, мабуть, залишався б спокійним.

Автоматичний переклад.
Jaro

Таким же методом я вносив депозит через MasterCard... Я намагаюся зберігати спокій, але мені не подобається, коли мені в казино відповідають на те саме повідомлення, що й завжди... Я також надсилаю листа вранці, але мені ніхто не відповів... побачимо.

Автоматичний переклад.

Вітаю, я подав запит на зняття коштів 15 лютого, і досі він не оброблений. що я можу зробити

Автоматичний переклад.

Таким же методом я вносив депозит через MasterCard... Я намагаюся зберігати спокій, але мені не подобається, коли мені в казино відповідають на те саме повідомлення, що й завжди... Я також надсилаю листа вранці, але мені ніхто не відповів... побачимо.

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що казино більше нічого вам сказати, і тому я сказав, що якщо все буде так само, то обов’язково поверніться до мене через зазначений час, щоб поглянути на це. Я думаю, що це було б найрозумніше.

Автоматичний переклад.

Вітаю, я подав запит на зняття коштів 15 лютого, і досі він не оброблений. що я можу зробити

Автоматичний переклад.

Гей, чи сказали вам у казино щось конкретне про те, чому у вас ще немає грошей? Якщо ви не отримаєте свої гроші до завтра, я б такожвідкрив скаргу за цим посиланням .

У будь-якому випадку, це ваше перше зняття? Ви грали з бонусом чи ні?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro

Доброго вечора Яро, я також дочекаюся кінця тижня і зв'яжусь з вами, щоб ми могли відкрити скаргу, тому що це неприпустимо вкладати гроші, а коли ми виграємо, терпіти ці муки.

Автоматичний переклад.
Jaro

Служба підтримки завжди каже, що у них є багато справ, але я отримаю свої гроші і не хвилюйтеся.

Я грав з бонусом і виграв 1900 євро. 1500 євро вже виплачено, а 400 євро – ні.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора Яро, я також дочекаюся кінця тижня і зв'яжусь з вами, щоб ми могли відкрити скаргу, тому що це неприпустимо вкладати гроші, а коли ми виграємо, терпіти ці муки.

Автоматичний переклад.

Я розумію, тому буду тут, якщо щось зміниться. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого