ГоловнаФорумКазиноRoboCat Casino - загальне обговорення

RoboCat Casino - загальне обговорення

 від petitgamer
|
5 789 переглядів 120 відповідей |
|
1 2...7
Тут ви можете обговорити RoboCat Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

спостереження:

Ігри не завантажуються або зависають

file

Бонус безкоштовних обертань - це поганий жарт. перевірити ціну за спін. 10 центів.

file

Автоматичний переклад.
petitgamer

Привіт! 👋

Хм, служба підтримки якось відреагувала на проблему з грою? Я припускаю, що це також може бути більше проблемою постачальника ігор або відставання в Інтернеті.

Багато безкоштовних обертань мають однакову вартість, тож чи коментували ви про виграш від безкоштовних обертань, чи вважаєте суму безкоштовної ставки низькою? Звичайно, це низький; це сенс безкоштовних обертань.

Додайте ліміт виграшу або ліміт суми, яку можна зняти + ставки — ось формула, я б сказав... Ви коли-небудь стикалися з безкоштовним бонусом за гріх, який дозволив би вам поставити 1 євро, наприклад? Мабуть, ні.


Автоматичний переклад.

Привіт! 👋

Хм, служба підтримки якось відреагувала на проблему з грою? Я припускаю, що це також може бути більше проблемою постачальника ігор або відставання в Інтернеті.

Багато безкоштовних обертань мають однакову вартість, тож чи коментували ви про виграш від безкоштовних обертань, чи вважаєте суму безкоштовної ставки низькою? Звичайно, це низький; це сенс безкоштовних обертань.

Додайте ліміт виграшу або ліміт суми, яку можна зняти + ставки — ось формула, я б сказав... Ви коли-небудь стикалися з безкоштовним бонусом за гріх, який дозволив би вам поставити 1 євро, наприклад? Мабуть, ні.


Автоматичний переклад.

Поки що жодної відповіді на мої електронні листи, а в онлайн-чаті – нескінченний список очікування.

Я не турбувався про розділ ставок, я не вважаю сенсу пропонувати гравцеві фріспіни, коли ціна за тварину не пропонує розумну суму, щоб дозволити гравцеві продовжувати грати. якщо це не тизер, щоб заохотити гравця віддати більше грошей у казино.

Щодо затримки ігор, я грав у ті самі ігри тут, у розділі безкоштовних ігор, і інші онлайн-казино та гра відкриваються швидко.

Я припускаю, що їм потрібно вкладати більше грошей у свою мережеву інфраструктуру, щоб обробляти трафік.



Автоматичний переклад.
petitgamer

Можливо, вони дійсно покращать його, щоб гравці були задоволені. Подивимося, як воно буде.

Коли справа доходить до бонусу, я точно розумію вашу думку; просто не всі такі досвідчені, як ви, і, можливо, інші знайдуть це добре. Я вважаю, що потреби у всіх різні.

Але ще раз дякую за ваш внесок, звичайно.

Автоматичний переклад.

Можливо, вони дійсно покращать його, щоб гравці були задоволені. Подивимося, як воно буде.

Коли справа доходить до бонусу, я точно розумію вашу думку; просто не всі такі досвідчені, як ви, і, можливо, інші знайдуть це добре. Я вважаю, що потреби у всіх різні.

Але ще раз дякую за ваш внесок, звичайно.

Автоматичний переклад.

Мені вдалося зв’язатися з ними вчора, оскільки я виявив інші проблеми на їхній платформі, наприклад, ігри від постачальника ігор Pocket не відкриваються. Вони сказали - ми це розслідуємо, дякую...-

Я подав запит на відкликання, щоб побачити, скільки часу потрібно, щоб отримати електронний лист із проханням підтвердити ідентифікатор (оскільки ви не можете підтвердити свій ідентифікатор заздалегідь).

Буде пишний відгук про цього продавця.

Ура.


Автоматичний переклад.

Кошти отримав. Жодних додаткових електронних листів із запитом на перевірку ідентифікатора. Я пам’ятаю, що все це було зроблено заздалегідь, коли я зробив депозит за допомогою своєї картки Visa, здається, у них інша система підтвердження особи. і я зміг зняти кошти за допомогою Interac (останній депозит був зроблений за допомогою цього методу, тож я все встиг отримати). залишився огляд.

надішлю цього понеділка чи вівторка.

PS> Я не використовував їхній вітальний бонус, я весь час грав на власні гроші.

Автоматичний переклад.
petitgamer

Тому я вважаю, що все пройшло досить добре. правильно?

Можливо, ви отримали відповідь щодо проблеми з цим постачальником ігор?🤔

Автоматичний переклад.

Я спробував зняти гроші, і через два дні вони скасували моє зняття та повернули їх на мій рахунок.

Коли я запитав, чому це сталося, мені сказали, що це винен банк...що неправда...

Стережіться компанії Robocat...вони ще нічого не зробили, а я знову чекаю.

Автоматичний переклад.
Nik.kt

Ви перевіряли це у своєму банку? Вони підтвердили, що нічого не отримали і відхилили платіж?

Автоматичний переклад.
Romi

Мені їх сьогодні нормально одягли.

Це просто тактика, щоб повернути їх у разі, якщо вони це втратять.

Автоматичний переклад.
Nik.kt

Вибачте, що це означає? Вам повернули гроші на ваш банківський рахунок, чи вони були додані на ваш рахунок у казино? Чесно кажучи, я не вмію користуватися грецькою мовою; Я б хотів, щоб Ромі була поруч, щоб допомогти мені.

Ну дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Це казино виплачує чи ні? Я вніс гроші, і зараз маю 3 незавершених зняття. І чомусь у мене таке відчуття, що нічого не відбувається. На жаль, я прочитав лише кілька хороших речей і тепер трохи хвилююся за свої гроші. 🙁

Автоматичний переклад.
franziskagrunw

Привіт, я б сказав, що терпіння буде важливим у всьому цьому процесі. Як довго ви чекаєте на свої гроші? Чи потрібно було перевіряти чи щось подібне?

Згідно з тим, що я бачив, казино намагається вирішити проблеми, тому, якщо вони не платять вам, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Тому, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Зараз чекаю 3-й день. Але там написано 1-3 дні. Тому я боюся, що це шахрайство

Автоматичний переклад.

Ой, я ще не мав і не повинен був перевірятися

Автоматичний переклад.
franziskagrunw

Я не думаю, що ви повинні бути скептичними відразу через 3 дні, і це не означає, що казино є шахрайством. Я б з недовірою сприйняв той факт, що на своєму веб-сайті вони стверджують, що надсилають гроші гравцям протягом трьох днів. Це також може залежати від способу оплати, який ви використовуєте для зняття. Що це тоді?

Якщо вам не потрібно було перевіряти, просто зачекайте та подивіться, на якій стадії перебуває ваше зняття.

Автоматичний переклад.

Я просто подумав, що хтось тут має досвід 🙂 вчора служба обслуговування клієнтів сказала, що повинно пройти 3 дні, а оплата буде здійснена 4-го. Так, мабуть, сьогодні. Мені цікаво. Я використовував кредитну картку, як і під час внесення депозиту

Автоматичний переклад.
franziskagrunw

Звичайно, жодних проблем, я не хотів, щоб це звучало так, ніби ви не можете нічого запитувати чи ділитися, тому перепрошую, якщо це так.

Що стосується відкликання, то побачимо, буде воно чи ні. Ми даємо казино 14 днів для вирішення цієї ситуації.

Якщо вони не зможуть, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви про це попросите.🙂

Автоматичний переклад.

Добре, дякую. Але чи є у вас загальний досвід роботи з цим казино?😀

Автоматичний переклад.
1 2...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого