4 міс. тому
Тут ви можете обговорити RoboCat Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
спостереження:
Ігри не завантажуються або зависають
Бонус безкоштовних обертань - це поганий жарт. перевірити ціну за спін. 10 центів.
observations:
Games do not load, or freeze
Free-spins bonus are a bad joke. check the price per spin. 10 cents.
Привіт! 👋
Хм, служба підтримки якось відреагувала на проблему з грою? Я припускаю, що це також може бути більше проблемою постачальника ігор або відставання в Інтернеті.
Багато безкоштовних обертань мають однакову вартість, тож чи коментували ви про виграш від безкоштовних обертань, чи вважаєте суму безкоштовної ставки низькою? Звичайно, це низький; це сенс безкоштовних обертань.
Додайте ліміт виграшу або ліміт суми, яку можна зняти + ставки — ось формула, я б сказав... Ви коли-небудь стикалися з безкоштовним бонусом за гріх, який дозволив би вам поставити 1 євро, наприклад? Мабуть, ні.
Hello! 👋
Hmm, has the support somehow responded to the game issue? I imagine it may also be more of a game provider's or interent lagging issue.
Many free spins are of the same value, so have you been commenting about the win from free spins, or do you consider the free bet amount low? Of course it is low though; that's the point of free spins.
Add the win limit or withdrawable amount limit + wagering—that's the formula, I'd say... Have you ever come across a free sin bonus that would allow you to bet 1 euro, for instance? I have not, I guess.
Привіт! 👋
Хм, служба підтримки якось відреагувала на проблему з грою? Я припускаю, що це також може бути більше проблемою постачальника ігор або відставання в Інтернеті.
Багато безкоштовних обертань мають однакову вартість, тож чи коментували ви про виграш від безкоштовних обертань, чи вважаєте суму безкоштовної ставки низькою? Звичайно, це низький; це сенс безкоштовних обертань.
Додайте ліміт виграшу або ліміт суми, яку можна зняти + ставки — ось формула, я б сказав... Ви коли-небудь стикалися з безкоштовним бонусом за гріх, який дозволив би вам поставити 1 євро, наприклад? Мабуть, ні.
Hello! 👋
Hmm, has the support somehow responded to the game issue? I imagine it may also be more of a game provider's or interent lagging issue.
Many free spins are of the same value, so have you been commenting about the win from free spins, or do you consider the free bet amount low? Of course it is low though; that's the point of free spins.
Add the win limit or withdrawable amount limit + wagering—that's the formula, I'd say... Have you ever come across a free sin bonus that would allow you to bet 1 euro, for instance? I have not, I guess.
Поки що жодної відповіді на мої електронні листи, а в онлайн-чаті – нескінченний список очікування.
Я не турбувався про розділ ставок, я не вважаю сенсу пропонувати гравцеві фріспіни, коли ціна за тварину не пропонує розумну суму, щоб дозволити гравцеві продовжувати грати. якщо це не тизер, щоб заохотити гравця віддати більше грошей у казино.
Щодо затримки ігор, я грав у ті самі ігри тут, у розділі безкоштовних ігор, і інші онлайн-казино та гра відкриваються швидко.
Я припускаю, що їм потрібно вкладати більше грошей у свою мережеву інфраструктуру, щоб обробляти трафік.
So far no reply to my emails and the online chat its the infinite waiting list.
i did not bother on the wagering section, i find no sense to offer a player freespins when the price per pet do not offer a reasonable amount to allow the player to continue player. unless this is a teaser to encourage the player to give more money to the casino.
About the lag on the games, i have played the same games here on the freegames section and, other online casinos and the game open fast.
I guess they need to put more money for their NEtwork infrastructure to handle the traffic.
Можливо, вони дійсно покращать його, щоб гравці були задоволені. Подивимося, як воно буде.
Коли справа доходить до бонусу, я точно розумію вашу думку; просто не всі такі досвідчені, як ви, і, можливо, інші знайдуть це добре. Я вважаю, що потреби у всіх різні.
Але ще раз дякую за ваш внесок, звичайно.
Maybe they will really improve it so players are satisfied. Let's see how it'll go.
When it comes to the bonus, I surely understand your point; just not everyone is as experienced as you, and maybe others will find it okay. Everyone needs are different, I believe.
But thank you once more for your contribution, of course.
Можливо, вони дійсно покращать його, щоб гравці були задоволені. Подивимося, як воно буде.
Коли справа доходить до бонусу, я точно розумію вашу думку; просто не всі такі досвідчені, як ви, і, можливо, інші знайдуть це добре. Я вважаю, що потреби у всіх різні.
Але ще раз дякую за ваш внесок, звичайно.
Maybe they will really improve it so players are satisfied. Let's see how it'll go.
When it comes to the bonus, I surely understand your point; just not everyone is as experienced as you, and maybe others will find it okay. Everyone needs are different, I believe.
But thank you once more for your contribution, of course.
Мені вдалося зв’язатися з ними вчора, оскільки я виявив інші проблеми на їхній платформі, наприклад, ігри від постачальника ігор Pocket не відкриваються. Вони сказали - ми це розслідуємо, дякую...-
Я подав запит на відкликання, щоб побачити, скільки часу потрібно, щоб отримати електронний лист із проханням підтвердити ідентифікатор (оскільки ви не можете підтвердити свій ідентифікатор заздалегідь).
Буде пишний відгук про цього продавця.
Ура.
I was able to reach them yesterday because i have found other problems in their platform, like the games from Pocket games provider do not open. They said -we will investigate this, thankyu...-
I have requested some withdrawal will see how long takes to get the email asking ton verify ID (Because you cannot verify your ID upfront).
Is going to be a juicy review about this merchant.
Cheers.
Кошти отримав. Жодних додаткових електронних листів із запитом на перевірку ідентифікатора. Я пам’ятаю, що все це було зроблено заздалегідь, коли я зробив депозит за допомогою своєї картки Visa, здається, у них інша система підтвердження особи. і я зміг зняти кошти за допомогою Interac (останній депозит був зроблений за допомогою цього методу, тож я все встиг отримати). залишився огляд.
надішлю цього понеділка чи вівторка.
PS> Я не використовував їхній вітальний бонус, я весь час грав на власні гроші.
Received the funds. No extra emails requesting for ID verification. I remember that all that was done upfront when i made a deposit using my Visa Card, it seems they have a different Identity verification system. and i was able to withdrawal using Interac(last deposit was made using that method, so i got everything covered). what remains is the review.
will send it this monday or tuesday.
PS> I did not use their welcome bonus, I played with my own money all the time.
Тому я вважаю, що все пройшло досить добре. правильно?
Можливо, ви отримали відповідь щодо проблеми з цим постачальником ігор?🤔
So I believe that went pretty well. Right?
Did you get any reply regarding the issue with that game provider, perhaps?🤔
Я спробував зняти гроші, і через два дні вони скасували моє зняття та повернули їх на мій рахунок.
Коли я запитав, чому це сталося, мені сказали, що це винен банк...що неправда...
Стережіться компанії Robocat...вони ще нічого не зробили, а я знову чекаю.
I tried to withdraw money and after two days they canceled my withdrawal and put it back in my account.
When I asked why this happened, they told me it was the bank's fault...which is not true...
Beware of the Robocat company...they still haven't done anything and I'm waiting again.
Κάνοντας προσπάθεια ανάληψης και μετά από δύο μέρες μου έκαναν ακύρωση ανάληψης και τα έβαλαν ξανά στον λογαριασμό.
Όταν ρώτησα γιατί έγινε αυτό μου είπαν ότι φταίει η τράπεζα....κάτι που δεν ισχύει...
Προσοχή στην εταιρεία Robocat....ακόμα δεν έχουν κάνει κάτι και περιμένω εκ νέου.
Ви перевіряли це у своєму банку? Вони підтвердили, що нічого не отримали і відхилили платіж?
Have you checked with your bank regarding this, though? Did they confirm that they didn't receive anything and declined the payment?
Мені їх сьогодні нормально одягли.
Це просто тактика, щоб повернути їх у разі, якщо вони це втратять.
They put them on me normally today.
It's just a tactic to give them back in case they lose it.
Μου τα έβαλαν σήμερα κανονικά.
Απλά είναι τακτική να τους τα δώσουμε πίσω μπας και τα χάσει.
Вибачте, що це означає? Вам повернули гроші на ваш банківський рахунок, чи вони були додані на ваш рахунок у казино? Чесно кажучи, я не вмію користуватися грецькою мовою; Я б хотів, щоб Ромі була поруч, щоб допомогти мені.
Ну дайте мені знати, будь ласка.
I'm sorry, what does it mean? Have you gotten the money back on your bank account, or was it added to your casino account? Frankly, I can't use Greek; I wish Romi was there to help me out.
Well let me know, please.
Це казино виплачує чи ні? Я вніс гроші, і зараз маю 3 незавершених зняття. І чомусь у мене таке відчуття, що нічого не відбувається. На жаль, я прочитав лише кілька хороших речей і тепер трохи хвилююся за свої гроші. 🙁
Does this casino pay out or not? I deposited money and now have 3 pending withdrawals. And somehow I have the feeling that nothing is happening. Unfortunately, I've only read a few good things and am now a little worried about my money. 🙁
Zahlt dieses Casino denn nun aus oder eher nicht? Hatte Geld eingezahlt und jab nun 3 schwebende Auszahlungen. Und irgendwie hab ich das Gefühl es passiert nichts. Leider lese ich auch nur wenig gutes und hab jetzt bisschen Angst um mein Geld. 🙁
Привіт, я б сказав, що терпіння буде важливим у всьому цьому процесі. Як довго ви чекаєте на свої гроші? Чи потрібно було перевіряти чи щось подібне?
Згідно з тим, що я бачив, казино намагається вирішити проблеми, тому, якщо вони не платять вам, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.
Тому, будь ласка, дайте мені знати.
Hello, I would say patience will be important in this whole process. How long are you waiting for your money? Was it necessary to verify or anything like that?
According tho what I've seen the casino is trying to solve the problems and so if they don't pay you, you can contact us and we will try to help.
So please let me know.
Я не думаю, що ви повинні бути скептичними відразу через 3 дні, і це не означає, що казино є шахрайством. Я б з недовірою сприйняв той факт, що на своєму веб-сайті вони стверджують, що надсилають гроші гравцям протягом трьох днів. Це також може залежати від способу оплати, який ви використовуєте для зняття. Що це тоді?
Якщо вам не потрібно було перевіряти, просто зачекайте та подивіться, на якій стадії перебуває ваше зняття.
I don't think you have to be skeptical right away at 3 days and it doesn't mean the casino is a scam. I would take the fact that they say on their website that they send withdrawals to players within three days with a grain of salt. It may also depend on the payment method you use to withdraw. What is it then?
If you didn't have to verify, just wait and see what stage your withdrawal is at.
Я просто подумав, що хтось тут має досвід 🙂 вчора служба обслуговування клієнтів сказала, що повинно пройти 3 дні, а оплата буде здійснена 4-го. Так, мабуть, сьогодні. Мені цікаво. Я використовував кредитну картку, як і під час внесення депозиту
I just thought that someone here had experience 🙂 yesterday the customer service said that 3 days had to pass and the payment would be made on the 4th. So apparently today. I'm curious. I used a credit card, like when making the deposit
Ich dachte halt, das hier jemand erfahrung hat 🙂 gestern sagte der Kundenservice, das 3 tage vorbei sein müssen und am 4 ausgezahlt wird. Also angeblich heute. Bin gespannt. Ich hab Kreditkarte genommen, wie bei der Einzahlung
Звичайно, жодних проблем, я не хотів, щоб це звучало так, ніби ви не можете нічого запитувати чи ділитися, тому перепрошую, якщо це так.
Що стосується відкликання, то побачимо, буде воно чи ні. Ми даємо казино 14 днів для вирішення цієї ситуації.
Якщо вони не зможуть, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви про це попросите.🙂
Sure, definitely no problems, I didn't want it to sound like you can't ask or share anything, so I apologize if that was the case.
As for the withdrawal, we'll see if it comes or not. We give casinos 14 days to resolve this situation.
If they can't, then we'll try to help you if you ask for it.🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.