ГоловнаФорумКазиноRioBet Casino - загальне обговорення

RioBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від Sharki13286
|
24 880 переглядів 161 відповідей |
|
1...8 9
Esmesme13

Але я раджу не грати в цей будинок, так як це будинок, який існує 10 років, я вважаю, що вони обманюють людей 10 років!


Якщо проблема зі зняттям коштів була недостатньо серйозною, тепер я маю майже 5000 r$ депозитів, які не були зараховані та не повернуті на мій банківський рахунок!


Я перестав грати і вже повідомив про будинок, я буду боротися, поки не зможу зруйнувати його в Бразилії!

Автоматичний переклад.
pauloaugustonicolodi

Привіт, як щодо того, щоб ти трохи заспокоївся? Ви знаєте, виходячи з вашої скарги, казино точно не обманювало вас. Тому, будь ласка, постарайтеся не панікувати й інших. Наступного разу, якщо початковий депозит не потрапить на ваш рахунок, не надсилайте додаткові дев’ять спроб.

До речі, ви помітили відгуки казино?

«Привіт, любий гравець. Згідно з інформацією відділу виплат, після того, як ви почали ставити менші суми для виведення, все нормалізувалося. На даний момент все виведено, виплати не відбуваються.

Ми бачимо, що у вас є кілька незавершених депозитів, зроблених через одну платіжну систему. На жаль, швидкість кредитування залежить не тільки від нас. Фахівці нашої технічної підтримки щодня знаходяться на зв'язку з платіжною системою і роблять все можливе, щоб ваші транзакції були зараховані безпечно. Дякуємо, що залишилися з нами. Ми будемо раді повідомити вам хороші новини.

PS Колеги рекомендують по можливості звернути увагу на альтернативні варіанти поповнення, а саме криптовалюту, так як за статистикою цей спосіб має набагато менше затримок».


Спробуйте бути терплячим і спокійним, будь ласка.

Автоматичний переклад.

🚨 Увага! Деякі способи оплати тимчасово недоступні для користувачів у Бразилії. Ми працюємо над вирішенням проблеми. Тим часом, будь ласка, використовуйте криптовалюти - криптовалютні платежі обробляються без затримок.

Автоматичний переклад.
RioBet Casino

Дякуємо, RioBet Casino, за надану інформацію.

Сподіваюся, ваші гравці до нього дійдуть.

Автоматичний переклад.
RioBet Casino

я правильно понимаю не доступно пополнение в евро так как я долгое время пополняла счет в евро а сейчас нет доступных методов !!?

1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого