ГоловнаФорумКазиноRioBet Casino - загальне обговорення

RioBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Sharki13286
|
23 807 переглядів 160 відповідей |
|
1...6 7 89
Romi

Вони кажуть, що у них проблеми з платіжним провайдером, це траплялося раніше, і вони сказали, що вирішили. Минуло 3 дні, а грошей на рахунку немає. Метод виведення коштів, який я використовую, це pix.

Автоматичний переклад.
Rica1971

Можливо, вам варто також спробувати перевірити у свого платіжного постачальника. Ви вже?

Сподіваюся, незабаром ви знайдете деякі відповіді. Ми тут, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Romi

У мене немає проблеми з платіжним провайдером, проблема в казино, яке нас обманює, це очевидна фігня. Тепер вони скасували моє виведення коштів і попросили знову подати запит, минуло 4 дні, а поки нічого, а сума виведення низька, тому їм байдуже, повна неповага до гравця. І ще одна річ: якщо приймають депозити в pix, то за pix теж потрібно платити, як я вже отримував інколи і граю в інших казино.

Автоматичний переклад.

Ai - це відбитки filefilefilefile

Автоматичний переклад.

filefile відбитки

Автоматичний переклад.

У мене немає проблеми з платіжним провайдером, проблема в казино, яке нас обманює, це очевидна фігня. Тепер вони скасували моє виведення коштів і попросили знову подати запит, минуло 4 дні, а поки нічого, а сума виведення низька, тому їм байдуже, повна неповага до гравця. І ще одна річ: якщо приймають депозити в pix, то за pix теж потрібно платити, як я вже отримував інколи і граю в інших казино.

Автоматичний переклад.

Я просто сподіваюся, що вони зможуть скоро все виправити.

Ви вже подали запит на відкликання ще раз?

Зауважте, що якщо ви бажаєте подати скаргу, не зволікайте, звичайно, це зробіть. Наша команда розгляду скарг займеться цим, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.

Я намагався подати скаргу, але не можу. Коли я доходжу до останнього, сайт повертається до початку. Я не знаю чому. Щодо мого відкликання. Я запитав це ще раз і нічого. Минуло 5 днів, а відповіді в чаті ті самі. Я надішлю вам скріншоти сьогоднішньої розмови

Автоматичний переклад.

Привіт, Лос filefilefile

Автоматичний переклад.

Я намагався подати скаргу, але не можу. Коли я доходжу до останнього, сайт повертається до початку. Я не знаю чому. Щодо мого відкликання. Я запитав це ще раз і нічого. Минуло 5 днів, а відповіді в чаті ті самі. Я надішлю вам скріншоти сьогоднішньої розмови

Автоматичний переклад.

Привіт,

Будь ласка, у вас виникли проблеми з формою подання скарги Casino Guru?

Кілька речей, які можуть допомогти:

спробуйте це в режимі анонімного перегляду або: видаліть усі файли cookie + тимчасові файли у вашому браузері + вимкніть усі встановлені вами надбудови браузера.

спробуйте зовсім інший браузер

спробуйте інший пристрій


Якщо у вас нічого з цього не виходить, зніміть відео, додайте точний час інциденту та свою IP-адресу та надішліть його на


Я буду чекати на ваше оновлення.


Автоматичний переклад.

Привіт, Лос filefilefile

Автоматичний переклад.

Судячи з цієї розмови, я б сказав, що ви очікуєте іншої відповіді на ті самі проблеми. Спробуйте зосередитися на чомусь іншому та приділіть їм трохи часу. Співробітники чату все одно не дадуть вам більше деталей. Натомість спробуйте боротися зі своїм розчаруванням. У вас є улюблений вид спорту чи серіал? Відволікання вашого розуму може допомогти вам менше хвилюватися.

Автоматичний переклад.
Radka

Зробити це анонімно? Дивно, ви могли б бути більш конкретними і поскаржитися мені.

Автоматичний переклад.
Rica1971

Не подавайте скарги анонімно; це не те, що мала на увазі Радка.

Надішліть його з анонімного вікна у вашому браузері. Знаєте, іноді це допомагає запобігти проблемам, які ви описали. Також очищаємо кеш і файли cookie на вашому комп’ютері.

Спробуйте виконати всі поради, які Радка написала у своєму дописі, і якщо нічого не спрацює, будь ласка, надішліть нам електронний лист із відео цього випуску.

Разом ми знайдемо рішення, не хвилюйтеся.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, вони щойно внесли мій депозит через 6 днів. Вирішено, просто більше не грайте і знизите рейтинг цього казино там, тому що вони дуже заплутані.

Автоматичний переклад.
Rica1971

Я радий, що ти отримав гроші.

Насправді ми даємо казино 14 днів, щоб продовжити виплати, тому 6 днів не є причиною для зниження рейтингу будь-якого казино.

Фактично індекс безпеки знижується лише в тому випадку, якщо гравець подав свою скаргу, але вона не була вирішена.

Але якщо ви хочете дізнатися більше про те, як ми перевіряємо онлайн-казино, не соромтеся прочитати про це в нашій статті .

І звертайтеся з будь-якими запитаннями, якщо хочете.

Автоматичний переклад.

Хтось отримував платіж від Riobet? Я зробив депозит за допомогою своєї картки та здійснив платіж, але видає помилку. Я запитую у Riobet, і вони не дають мені конкретної відповіді, але натомість я мушу знову пройти той самий процес, який уже викликав у мене помилку.

Автоматичний переклад.
Esmesme13

Чи можу я запитати, яке повідомлення про помилку видає вам, і чи було вирішено після повторної спроби?

Автоматичний переклад.

Дякую, чесно, на мою думку, це здається забагато часу, тому що я плачу їм зараз, якщо у мене немає грошей на депозит, я не граю, мене дратує, що багато часу витрачається даремно, здається, що вони зробіть це навмисно, щоб грати в неї, вони навіть включили опцію повернення, і, чесно кажучи, я не перший, хто скаржиться на це з Riobet, я дивився огляди, це та сама скарга. Ну, врешті-решт я в неї грав. Вони повинні змінити час очікування, ми всі платимо зараз, тому казино має не поспішати, щоб це зробити, мені це здається дуже несправедливим...

Так само дякую Ромі за увагу, я дуже ціную ваш час.

вітаю

Автоматичний переклад.
Esmesme13

Я вважаю, що час очікування, як би я його назвав, залежить від ситуації. Іноді перевірки потрібно зробити; іноді казино потрібно чекати, поки гравець надішле документи в потрібному форматі, або вони надсилають документи з відсутньою інформацією.🤷‍♀️

Я, звісно, ​​розумію, що всі хочуть отримати свій виграш якомога швидше; просто іноді нам дійсно потрібно бути терплячими. І я говорю в загальному, звичайно.

Вам так не здається?🤔

Автоматичний переклад.

Я розумію, але в моєму випадку мій обліковий запис перевірено. Вибачте, але так само, як ви швидко збираєте, ви повинні швидко платити своїм клієнтам. Я не бачу в цьому сенсу, наші виплати здійснюються на місці. Я просто прошу поставити себе на місце клієнта. Це найсправедливіше.

Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Esmesme13

Ваша думка, звичайно, зрозуміла, і я розумію, що ви хотіли б отримати гроші негайно. Просто іноді дійсно може виникнути помилка, і, можливо, це навіть не вина казино. Ви розумієте, що я маю на увазі?

Як ваше відкликання зараз, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
1...6 7 89
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого