ФорумКазиноRioBet Casino - загальне обговорення

RioBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від Sharki13286
|
14401 переглядів 104 відповідей |
|
1...4 5 6
Опубліковано Ailtonsilvarbs видалено
Ailtonsilvarbs
4 тиж. тому

Відкрийте скаргу на AskGamblers і тут, на цьому каналі.

Мені також одного разу було скасовано зняття коштів після того, як вони перевищили крайній термін, і мені довелося подати новий запит на зняття коштів, що займе багато часу. це якщо вони знову не скасують! Жахливий. Зробити депозит у казино швидко, але вивести у вас навіть немає можливості Pix!

Автоматичний переклад.
Опубліковано Ailtonsilvarbs видалено
Ailtonsilvarbs
4 тиж. тому

У мене була така сама проблема, я перерахував гроші, і вони двічі скасували його.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Ailtonsilvarbs видалено
Ailtonsilvarbs
4 тиж. тому

Я бачив, що ви успішно подали свою скаргу тут , і наша команда вже почала над нею працювати. Будь ласка, будьте трохи терплячими, оскільки є багато скарг, які ми повинні розглядати щодня, і тому таймер встановлюється на кожну з них.

Чи можу я запитати, як довго ви граєте в цьому казино і чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів?

Сподіваюся, ваша ситуація скоро вирішиться. Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.


Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Обслуговування клієнтів Riobet жахливе. У мене така ж проблема зі зняттям коштів. Де клієнт не має жодного відношення до цих помилок або спілкування з постачальником. У деяких казино є кілька чудових провайдерів, які виплачують кошти негайно. Тож це не вагоме виправдання, яке дає казино. Вони обманюють, скасовують зняття коштів, не дотримуються власних термінів і не несуть жодної відповідальності. Ель. Якщо ви хочете зробити депозит, ви повинні миттєво внести депозит на рахунок казино, якщо ви використовуєте Pix. А для виведення з віспи потрібно 5 днів чи більше? Це абсурд, вони не дотримуються правил країни.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема, як і в інших гравців. Напевно, було б найкраще, якби ви також отримали інформацію з моєї попередньої відповіді, тому що я, мабуть, не писав би нічого іншого. Але я сподіваюся, що вам та іншим гравцям вдасться отримати гроші, а якщо ні, наша команда втрутиться через 14 днів, коли у вас буде відкрита скарга, яку ми передаємо в казино для вирішення всіх необхідних питань.

Якщо з’явиться щось нове, повідомте нам.

Змінено автором 4 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Привіт, мені довелося вибрати інший спосіб виведення коштів, щоб отримати кошти, але це було багато роботи, тому що я мав завантажити програму гаманця Tron, яка отримує кошти у валюті TRX trc-20, я навіть пройшов курс, щоб навчитися налаштував його для отримання коштів, але я все ще не можу переказати кошти з цього гаманця на свій рахунок. Я хотів би знати, на якій підставі ви підтримуєте цей 14-денний термін для отримання коштів? Оскільки правила, «створені» казино, стосуються дотримання клієнтом великих правил, а казино не може дотримуватися власних правил? Чи звинувачують вони постачальників платіжних послуг? Або що вони перевантажені. Клієнт не винен! Вони перевантажені, тому найміть людей і технології, щоб вони не були! І чому гроші надходять на їхній рахунок за лічені секунди?! Casino Guru служить базою підтримки для клієнтів казино, але він повинен вимагати від казино дотримання власних правил. Це закінчується несправедливістю! Дякую за увагу!

Автоматичний переклад.
Ailtonsilvarbs
3 тиж. тому

Якщо вони скасують знову, на жаль, вам доведеться спробувати інший спосіб оплати, як це зробив я! Але ви будете в чаті двічі на день.

Автоматичний переклад.
jjotapp
3 тиж. тому

Я розумію, куди ви це ведете, і я також вважаю, що казино має дотримуватися своїх правил. Однак бувають ситуації, які просто не підконтрольні казино, і, на жаль, потрібне терпіння. Але казино має повідомляти все, а не просто перемогти гравця.

14 днів, про які я згадав, ми надаємо казино, оскільки також можуть бути різні затримки у виведенні коштів, які можуть бути спричинені сторонніми постачальниками, або KYC чи іншими речами, тому для нас стандартом є те, що казино має все розібратися та надіслати гравець отримує гроші протягом цього часу. Якщо цього не відбувається, коли гравець має скаргу, ми зв’язуємося з казино та намагаємося допомогти.

У будь-якому випадку, щодо вашого виведення коштів, казино радило вам змінити спосіб оплати на той, який ви пробували? Ви запитували їх, у чому проблема, якщо ви не можете зняти гроші іншим способом?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, я знову прийшов сюди, щоб поскаржитися на казино Rio bet, яке взагалі не виплачує. У мене є зняття коштів, яке вже вчетверте скасовується, допоможіть мені вирішити цю проблему

Автоматичний переклад.
Ailtonsilvarbs
3 тиж. тому

Я бачу, що у вас уже є скарга, яка очікує на розгляд. Тож, на жаль, ми нічого не можемо зробити, щоб просто чекати, щоб побачити, як це буде розвиватися.🤷‍♀️

Але чи можу я запитати, яка причина видалення всіх ваших повідомлень? Я бачу, що багато людей насправді відповіли на них, тому я справді не розумію, чому ви їх видаляли.

Чи не могли б ви пояснити, можливо, якщо можливо?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

чому це шахрайство має такий хороший рейтинг? ви ще не розумієте, що вони скасовують, щоб ви там втратили ті гроші. звичайне казино знімає кошти за лічені секунди, і в них немає жодних помилок

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

На жаль, цей процес має бути швидшим для ваших казино! І чому це казино Riobet так високо оцінено на вашій платформі? Я зареєструвався і грав там тільки через цей рейтинг! Але, очевидно, багато людей скаржаться!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Доброго вечора, у мене виникла проблема з Rio bet, але вони передали мені платформу binance crypimoeda, саме там я зміг зняти свої гроші у розмірі майже 15 тисяч реалів, це було швидко менше ніж за 24 години. Я зняв свої гроші, я заплатив дуже низьку комісію, я дякую за підтримку Rio bet, яка надала більшу підтримку, щоб я міг зняти свої гроші

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Мене трохи хвилювала ця ставка в Ріо, я навіть подумав, що це шахрайство, але я помилявся. Я не міг вивести через pix, тільки на цій платформі binance я зміг вивести, це було швидко, я заплатив комісію, але я зняв.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

чому це шахрайство має такий хороший рейтинг? ви ще не розумієте, що вони скасовують, щоб ви там втратили ті гроші. звичайне казино знімає кошти за лічені секунди, і в них немає жодних помилок

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, GODENKOR, знову.

Як ми обом знаємо, ви ставили нам це запитання багато разів раніше, тож я коротко поставлю його, якщо ви не заперечуєте:

Чи пам’ятаєте ви ідею, яку ми намагалися донести щодо роботи Індексу безпеки, чи де ви можете знайти деталі, які ми розглядали?

Щоб освіжити вашу пам’ять, ми навряд чи можемо сприймати таку публікацію як факт, доки ви не продемонструєте, що казино має намір вжити таких заходів за певним сценарієм, підтвердженим скаргою.

Це базове стояти на місці. Я дуже прошу вас довести, що ви можете.

Однак я згоден, що багато казино дуже успішно обробляють зняття коштів. Очевидно, не всі.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

На жаль, цей процес має бути швидшим для ваших казино! І чому це казино Riobet так високо оцінено на вашій платформі? Я зареєструвався і грав там тільки через цей рейтинг! Але, очевидно, багато людей скаржаться!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт,

Дозвольте мені пояснити найбільш поширене неправильне розуміння концепції наших оглядів казино. Наприклад, те, що ви називаєте «таким високим рейтингом», насправді означає, що казино, швидше за все, виплатить виграш. Не так швидко.

Не кожен процес KYC є однаковим, як ви можете дізнатися, читаючи цей форум; Крім того, казино відрізняються своїми можливостями обробляти більші суми зняття або просто потрібен деякий час, щоб дослідити, чи може гравець взагалі отримати виграш. Простіше кажучи, є занадто багато непередбачуваних факторів, щоб визначити, скільки часу триватиме виведення. Таким чином, ви не знайдете цю інформацію включеною в огляд.

Якщо я можу дати вам пораду, завжди переглядайте форум і переважно відгуки користувачів, надіслані про казино. Тільки гравці з конкретним досвідом можуть сказати, наскільки швидким був вихід у їхній ситуації. Дозвольте мені додати, що такий досвід також дуже різний, тому, щоб мати найкраще «припущення», досліджуйте всі джерела, які можете знайти.


Загалом, шукайте огляди гравців із вашої країни та майте на увазі, що деталі можуть змінюватися. Було б чудово, якби ми, збирачі даних, могли передбачити ці значення для вас, але я сподіваюся, ви просто зрозуміли, що це не дуже можливо. Навіть відгуки користувачів описують найкраще недавнє минуле, якщо замислитися над ним на деякий час.


Звичайно, не соромтеся запитувати далі.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Мене трохи хвилювала ця ставка в Ріо, я навіть подумав, що це шахрайство, але я помилявся. Я не міг вивести через pix, тільки на цій платформі binance я зміг вивести, це було швидко, я заплатив комісію, але я зняв.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт!

Щиро дякую, що продемонстрували, наскільки кожен досвід може відрізнятися залежно від деталей. 🙂

Я радий бачити тебе щасливою! Дозвольте мені повідомити Ніку, що скарга взагалі не потрібна.

Крім того, щоб допомогти іншим, які можуть бути стурбовані цим сайтом, як і ви раніше, надсилання чесного відгуку користувача може позбавити їх нервів. Чи хотіли б ви надіслати один із описом цих останніх подій із Riobet?

( https://casino.guru/casino-reviews#/reviews/guide )


Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Слухай, я зустрічав тут казино з рейтингом 3 або менше, мені платили, якщо воно платить, це не означає, що потрібно давати йому високу оцінку, є інші параметри, наприклад, швидкість виплат, і це казино конкретно відхиляє платежі, так що гравці просто втрачають свої гроші

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого