ФорумКазиноRioBet Casino - загальне обговорення

RioBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Sharki13286
|
13417 переглядів 105 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
Rica1971
3 тиж. тому

Я радий, що ви змогли все вирішити за допомогою казино.

Чи можете ви сказати, що вони добре допомагають гравцям і вирішують проблеми?

Крім того, якщо справа доходить до проблеми з поданням вашої скарги, якщо це коли-небудь повториться, будь ласка, спробуйте всі поради, які ми вам надали заздалегідь, і, сподіваємось, проблема більше не виникатиме.

Обов’язково повідомляйте нам, коли це буде потрібно.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я відкрив рахунок у Riobet, зробив депозит і зняв деякі кошти, деякі були швидкими, інші потребували більше часу, тепер, нарешті, вони чекають на оплату, стверджуючи, що є проблема у фінансовому секторі, минуло більше 3 днів, а він не виплачується ! Тепер я навіть не можу відкрити чат, щоб поговорити зі службою підтримки, я відчуваю, що мені завдали шкоди. На жаль, я вважаю, що втратив усі свої гроші.

Автоматичний переклад.
84whcmtpsq
2 тиж. тому

Привіт, якби казино завжди платило тобі досі, я точно не мав би таких негативних думок.

Що це означає, коли вам кажуть, що є проблеми у фінансовому секторі? Це технічно чи що конкретно вам сказали? Я б спробував бути терплячим, не робити нічого з грошима, доки ситуація не вирішиться, і якщо це триватиме, ми спробуємо допомогти.

Я повинен додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів, а потім, якщо нічого не станеться, ми допоможемо.

Як ви думаєте, ви впораєтеся з цим і повідомите мені, якщо щось зміниться?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

звичайно! Я кілька разів скасовував зняття, і це, можливо, також допомогло відкласти його. Зараз я розмовляю з ними і намагаюся бути більш терплячим. Вони кажуть, що систему оновили, і останніми днями зріс попит на зняття коштів. На даний момент я терпляче чекаю. Я повернуся сюди, якщо будуть якісь оновлення.


ще одне запитання. Чи дійсно riobet має досвід надійності? Як вони справляються з регулюванням у Бразилії?


дякую

Автоматичний переклад.
84whcmtpsq
2 тиж. тому

Тож це, безперечно, одна з причин, яка подовжила виведення коштів, якщо ви їх скасували. Я б рекомендував нічого не робити з грошима, тому що так це знову може тривати довше. Терпіння буде найкращим, що ви можете зробити в цьому випадку.

Що стосується вашого запитання, мені було б важко відповісти, оскільки я не знаю, чого взагалі та чого конкретно має відповідати казино в Бразилії.

У будь-якому випадку, я вважаю, що з того, що ви вже самі згадали, казино завжди платило вам досі, це було б для мене ознакою надійності.

Тоді я чекаю на оновлення. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Хорошее казино. В России пока нет проблем с ним. Сама играю, уже давно.

Natali1112
2 тиж. тому

Дякуємо, що поділилися досвідом. Чи можете ви нормально знімати гроші в Riobet?

Автоматичний переклад.
84whcmtpsq
2 тиж. тому

Я вывожу без проблем👌

2 тиж. тому

Хорошее казино. В России пока нет проблем с ним. Сама играю, уже давно.

2 тиж. тому

Привіт, а який у вас досвід, не могли б ви описати його трохи більше? Ви мали справу з підтримкою? Скільки часу потрібно, щоб ваші гроші прийшли?

Спробуйте повідомити мене, я думаю, що це буде цікаво й іншим гравцям. 🙂

Автоматичний переклад.
84whcmtpsq
2 тиж. тому

Привіт, те саме було зі мною, оновлення системи, чесно кажучи, я вважаю це приводом не платити, вони дурили мене протягом тижня цим самим виправданням, і я був на ногах у чаті та електронною поштою, принаймні 4 рази на день, потім їм набридло і заплатили мені. Дуже підозріле ставлення.

Автоматичний переклад.
Rica1971
2 тиж. тому

Іноді вам просто потрібно витримати, іноді вони можуть використовувати подібні речі як тактику затримки, але це дійсно може бути правдою в деяких випадках, і якщо вони оновлять систему, їм не доведеться багато робити. Ви повинні дочекатися, поки все закінчиться, поінформувати себе, а потім продовжувати на цій основі. Особливо, якби гравець стверджував, що мав успішні зняття коштів, я б не ставився до всього цього так скептично, тому що це надало б мені впевненості.

Зрештою, ви також отримали гроші, тому все вийшло добре. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я зареєструвався на сайті і отримав своє перше виведення без жодних проблем. Минулого понеділка, 14 жовтня, я зробив депозит і отримав прибуток, і я здійснив зняття, вони скасували зняття та сказали, що у них технічні проблеми на сайті, і їм довелося робити зняття вручну, тому були затримки з виведенням . Я знову зняв кошти 21 жовтня, і досі вони не внесли суму.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Rica1971
2 тиж. тому

Ви вирішили свою проблему чи ні?

Автоматичний переклад.
elirom
2 тиж. тому

Так, я робив, але, як я вже сказав, я був на них цілий день протягом тижня, поки вони мені не заплатили. Я думаю, що вони обманюють себе, тому що вони вже оновили систему і все ще кажуть, що проблема в цьому. Цікаво, що у них немає проблем із системою, коли ви вносите депозит, але вони мають, коли ви платите.

Автоматичний переклад.
Rica1971
2 тиж. тому

У мене та ж проблема. З минулого тижня вони гальмували мене, кажучи, що були затримки через це оновлення системи. З мене щодня беруть плату. І, як ви сказали, для депозитів це миттєво. Я сподіваюся, що я також зможу отримати його. Ви спілкувалися електронною поштою чи просто через чат? Я також подав скаргу, ви дійшли до неї?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я зареєструвався на сайті і отримав своє перше виведення без жодних проблем. Минулого понеділка, 14 жовтня, я зробив депозит і отримав прибуток, і я здійснив зняття, вони скасували зняття та сказали, що у них технічні проблеми на сайті, і їм довелося робити зняття вручну, тому були затримки з виведенням . Я знову зняв кошти 21 жовтня, і досі вони не внесли суму.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я бачу, що у різних гравців однакові проблеми, але врешті-решт вони отримали гроші навіть через деякий час. Я також бачив, що ви подали скаргу, і якщо нічого не станеться, наша команда спробує вам допомогти.

Тому я б порекомендував набратися терпіння та запитати про зняття коштів.

Буду чекати оновлення. ☘️

Автоматичний переклад.
elirom
2 тиж. тому

Отже, я поскаржився в чаті та електронною поштою, на сайті є електронна адреса. Але, як я вже сказав, вони «вигадують» це оновлення, тому що кілька гравців скаржаться.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

У мене та ж проблема. З минулого тижня вони гальмували мене, кажучи, що були затримки через це оновлення системи. З мене щодня беруть плату. І, як ви сказали, для депозитів це миттєво. Я сподіваюся, що я також зможу отримати його. Ви спілкувалися електронною поштою чи просто через чат? Я також подав скаргу, ви дійшли до неї?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Надішліть мені електронний лист, і ми обговоримо це далі

Автоматичний переклад.
Rica1971
2 тиж. тому

Я не можу знайти адресу електронної пошти на сайті, не могли б ви її передати?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Обслуговування клієнтів Riobet жахливе. У мене така ж проблема зі зняттям коштів. Де клієнт не має жодного відношення до цих помилок або спілкування з постачальником. У деяких казино є кілька чудових провайдерів, які виплачують кошти негайно. Тож це не вагоме виправдання, яке дає казино. Вони обманюють, скасовують зняття коштів, не дотримуються власних термінів і не несуть жодної відповідальності. Ель. Якщо ви хочете зробити депозит, ви повинні миттєво внести депозит на рахунок казино, якщо ви використовуєте Pix. А для виведення з віспи потрібно 5 днів чи більше? Це абсурд, вони не дотримуються правил країни.

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого