1 рік тому
Тут ви можете обговорити RickyCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Граю там приблизно 1 рік, і поки що все добре 🙂
все проходить дуже приємно без особливого стресу!
Мені особисто подобається. 🙂
Been playing there for about 1 year and everything has been ok so far 🙂
everything runs very pleasantly without much stress!
I personally like it. 🙂
Spiele da seit ungefähr 1 Jahr und bis jetzt war alles ok 🙂
läuft alles sehr angenehm ohne viel Stress!
Mir persönlich gefällt es gut. 🙂
Отже, який найшвидший спосіб оплати ви використовуєте – можете порадити? 😉
So, what is the fastest payment option you're using - can you advise? 😉
Особисто я майже завжди використовую SKRILL як депозит і виведення коштів і дуже задоволений!!!
Час від часу також біткойни та час від часу банківські перекази.
На мою думку, SKRILL і крипто виплати є найшвидшими.
Іноді буває, що я отримую виплати через SKRILL або Bitcoin протягом 10 хвилин.
Я просто люблю казино! 😀
Personally, I almost always use SKRILL as a deposit & withdrawal and am very satisfied!!!
Now and then also Bitcoin and otherwise from time to time bank transfers.
In my opinion, SKRILL & crypto payouts are the fastest.
Sometimes it happens that I receive payouts via SKRILL or Bitcoin within 10 minutes.
I just love casinos! 😀
Ich persönlich nutze fast immer SKRILL als ein & Auszahlung und bin sehr zufrieden!!!
Hin und wieder auch Bitcoin und ansonsten ab und zu Bank Überweisungen.
SKRILL & Krypto Auszahlungen gehen meiner Meinung nach am aller schnellsten.
Manchmal kommt es vor das ich Auszahlungenen via SKRILL oder Bitcoin innerhalb von 10 Minuten erhalte.
Ich liebe casinos einfach! 😀
Це щось! Порівняно зі зростаючими проблемами з банківськими картками, з якими стикаються інші гравці в інших казино, це справді звучить приголомшливо. 🙂
Деякі гравці сьогодні дуже стурбовані обмеженими іграми, чи можете ви сказати, що кількість ігор, доступних вам у цій, досить велика?🤔 Чи, можливо, ви помітили деякі падіння?
That's something! Compared to rising troubles with banking cards other players in other casinos are experiencing, this truly sounds awesome. 🙂
Some players are pretty concerned about restricted games these days, would you say that amount of games available to you in this one is quite high?🤔 Or have you noticed some drops druring maybe?
Я теж не люблю платити банківською картою! Особливо з кредитною карткою, тому що я мав досвід, що часто існують додаткові комісії, які насправді не обов’язкові. 🙂
Skrill і криптовалюти є моїми улюбленими, оскільки вони дуже швидкі та без проблем. 🙂
Останнім часом я помітив, що в деяких казино я не можу грати в ігри, в які грав раніше.
Зокрема, у PLAYN GO часто більше не можна грати в казино, де він працював раніше.
Але є так багато казино, тому що завжди є рішення. 😀
Що ви маєте на увазі, якщо кількість ігор велика? Я не зовсім зрозуміла. 🙂
I don't like paying with a bank card either! Especially with the credit card because I have had the experience that there are often additional fees, which really don't have to be the case. 🙂
Skrill and crypto withdrawals are my favorite as they are really quick and hassle free. 🙂
I've noticed lately that in some casinos I can't play the games I used to play.
Especially PLAYN GO is often no longer playable in casinos where it used to work.
But there are so many casinos too because there is always a solution. 😀
What do you mean if the number of games is high? I did not quite understand. 🙂
Mit Bank Karte zahle ich auch sehr ungern! Vorallem mit der Kreditkarte Karte da ich die Erfahrung gemacht habe das oft Gebühren hinzukommen was echt nicht sein muss. 🙂
Skrill und Krypto Auszahlungen sind mein Favorit da sie echt schnell und ohne Probleme über die Bühne gehen. 🙂
Ich habe in letzter Zeit bemerkt das ich in manchen casinos nicht mehr die spiele spielen kann die ich sonst spiele.
Vorallem PLAYN GO ist oft nicht mehr spielbar in casinos in denen es früher ging.
Aber es gibt so viele casinos auch da gibt es immer eine Lösung. 😀
Was meinst du den damit ob die Anzahl der Spiele hoch ist? Das habe ich nicht ganz verstanden. 🙂
Привіт,
Я завжди намагаюся зберегти свою візу в безпеці😀!
Я був цілком впевнений, що деякі провайдери нещодавно зникли з поля зору німецьких і австрійських гравців, і інші люди теж це обговорювали. Тож мені було цікаво, чи ви помітили таку ж тенденцію.
Здається
Play'nGo був серед згаданих постачальників ігор, тож я б сказав, що це не випадковість 🙂.
Hello,
I always try to keep my visa safe 😀too!
I was quite sure that some providers recently vanished from the sight of German and Austrian players, and the other people were discussing it as well. So I was wondering if you have noticed the same trend.
Seem
Play'nGo was among the mentioned game providers, so it is not a coincidence, I'd say 🙂.
Так, на жаль, у нас в Австрії їх стає все менше.
Іноді постачальники ігор зникають раптово 😀
Але, як я вже сказав, у багатьох казино все ще є всі провайдери, тому легко грати в ті ігри, які ви хочете. 🙂
Я просто сподіваюся, що казино в Австрії не зникнуть усі 🙂
За останні кілька тижнів я отримав кілька електронних листів про те, що моя країна тепер вважається обмеженою, і я більше не маю доступу до облікового запису.
Це дійсно стає все більш поширеним 🙂
Yes, unfortunately there are fewer and fewer here in Austria.
Sometimes game providers disappear overnight 😀
But as I said there are many casinos that still have all the providers, so it's easy to play the games you want. 🙂
I just hope that the casinos in Austria don't all disappear 🙂
In the last few weeks I have received some emails that my country is now considered restricted and I no longer have access to the account.
It's really getting more and more common 🙂
Ja leider werden es hier in Österreich immer weniger.
Manchmal verschwinden von heute auf morgen spiele Anbieter 😀
Aber wie schon gesagt es gibt viele casinos die noch alle Anbieter haben weswegen es einfach ist die spiele zu spielen die man möchte. 🙂
Ich hoffe nur das in Österreich die casinos nicht alle verschwinden 🙂
Jn den letzten Wochen habe ich nämlich einige Emails erhalten das mein Land nun als eingeschränkt gilt und ich kein Zugriff mehr auf das Konto habe.
Wird echt immer häufiger 🙂
Я сприймаю це як остаточне підтвердження, я теж це помітив. Ви не самотні в цьому, я просто хвилююся, що такі обмеження можуть змусити гравців подумати про гру в неліцензійних казино...
I take that as a final confirmation, I noticed that too. You are not alone in this, I just worry that such restrictions will possibly make players consider playing in unlicensed casinos...
Дуже сподіваюся, що так не вийде
Але це змушує вас трохи хвилюватися. 🙂
За останній 1 рік принаймні 20 казино з Австрії зникли.
Але я думаю, що в Австрії завжди знайдуться авторитетні постачальники, які пропонуватимуть свої послуги 🙂
І поки поруч є така чудова компанія, як ваша, все може бути тільки добре.
Здоров'я вам ВСІМ!!!
З повагою
I really hope it doesn't turn out that way
But it does make you a bit worried. 🙂
In the last 1 year, at least 20 casinos from Austria have been gone.
But I think there will always be reputable providers offering their services in Austria 🙂
And as long as you have such a great company like yours at your side, everything can only be good.
Cheers to you ALL!!!
Best regards
Ich hoffe doch sehr stark das es nicht so wird 🙂
Aber etwas Sorge macht es einem doch schon. 🙂
In dem letzten 1 Jahr sind bestimmt locker 20 casinos aus Österreich weg gewesen.
Aber ich denke es wird immer seriöse Anbieter geben die ihre Dienste in Österreich anbieten 🙂
Und solange man so ein tolles Unternehmen wie eures an seiner Seite hat kann alles nur gut werden.
Ein Hoch auf euch ALLE!!!
Beste Grüße
Незважаючи на те, що станеться, рекомендація залишається незмінною: грайте лише в належним чином ліцензованих казино 😁.
здоров'я! 💚😁
No matter what will happen however, the recommendation is still the same: Play only in properly licensed casinos 😁.
Cheers! 💚😁
RickyCasino
УВАГА всім любителям казино, тримайтеся подалі.
Невеликі зняття до 200 євро обробляються миттєво, але коли мова йде про великі зняття, ці шахраї затримають ваше зняття та автоматично скасують зняття, щоб ви не отримали свій виграш.
Будь ласка, оцініть це казино як погане всюди, щоб додати його до чорного списку. Тому що це казино ненадійне, не має поваги, а їхня служба підтримки не допомагає.
Подивіться на мою скаргу, і ви зрозумієте, про що я.
ПЕРЕГЛЯНУТИ ПІСЛЯ
RickyCasino
ATTENTION to all casino lovers stay away.
Small withdrawals up to €200 are processed instantly but when it comes to large withdrawals these scammers will delay your withdrawal and automatically cancel the withdrawals so you don't get your winnings.
Please rate this casino as bad everywhere to get it blacklisted. Because this casino is not reliable, has no respect and their support team is not helpful.
Look at my complaint and you'll know what I'm talking about.
WATCH AFTER
RickyCasino
ACHTUNG an alle Casino Lovers Finger weg.
Kleine Auszahlung bis 200€ wird sofort bearbeitet aber wenn es um große Auszahlung geht, verzögern diese Betrüger deine Auszahlung und stornieren die Auszahlungen automatisch, damit du deine Gewinne nicht bekommst.
Bitte dieses Casino überall als schlecht bewerten, damit es auf die Schwarze Liste gesetzt wird. Denn dieses Casino ist nicht zuverlässig, hat keinen Respekt und sein Support-Team ist nicht hilfsbereit.
Schaut euch meine Beschwerde an, dann wisst ihr, wovon ich rede.
AUFPASSEN
Мені шкода, але надання необґрунтованої скарги як причини для поганої оцінки казино здається мені поганою ідеєю. Усі ми повинні справедливо оцінювати казино на основі власного досвіду.
Мені шкода, що ти втратив гроші. Якщо ви відчуваєте, що втратите контроль, повідомте про це казино та встановіть ліміти на азартні ігри, щоб гарантувати, що ви не втратите весь баланс раніше, ніж пройдете повну перевірку й отримаєте гроші. 🙁
I'm sorry but providing an unjustified complaint as a reason for rating the casino badly seems like a bad idea to me. We should all rate casinos fairly based on or own experiences.
I'm sorry you lost the money. If you feel like losing control, inform the casino, and set gambling limits to ensure you won't lose the whole balance sooner than you are fully verified and money sent to you. 🙁
Це погане казино. Одна тільки команда підтримки є такою нешанобливою та некорисною. Мій обліковий запис успішно верифікували, але ці шахраї продовжували відмовляти у виведенні коштів під приводом того, що виникла проблема з платіжною системою... Безглузде вибачення
It's a bad casino. The support team alone is so disrespectful and unhelpful. My account was successfully verified but these scammers kept refusing withdrawals under the pretext that there was a problem with the payment system... Ridiculous excuse
Es ist ein schlechtes Casino. Allein das Support-Team ist so respektlos und nicht hilfsbereit. Mein Konto war zwar erfolgreich verifiziert aber diese Betrüger haben immer wieder die Auszahlungen abgelehnt unter dem Vorwand, dass es ein Problem mit dem Zahlungssystem gibt... Lächerliche Ausrede
Насправді досить поширена "відмовка" в наші дні.
Це не моя справа судити, але гравці з німецькомовних країн, здається, дуже часто стикаються з цією проблемою в різноманітних навіть великих фірмових казино. Зазвичай це спричинено місцевими законами, банківськими обмеженнями та правилами. Будемо сподіватися, що це триватиме недовго.
Actually quite a common "excuse" these days.
It's not my place to judge, but players from German-speaking countries seem to encounter this issue very often in various even big branded casinos. It is usually caused by local laws, banking restrictions, and regulations. Let's hope it won't last long.
Я цілком розумію ваше розчарування! Думаю, ми всі це розуміємо!
Але я думаю, що я кажу тобі це без бажання образити чи лихнути! Але коли ви скаржилися, ви часто вимовляли це речення
«По-третє, мене не дивує, і я навіть можу дуже добре зрозуміти, чому казино почувається розлюченим (отримало понад 15 000 євро прибутку лише від депозиту в 25 євро).
Тому я відмовляюся від прибутку і тепер хочу, щоб ці шахраї повернули мені депозит».
Хто просто так легко відмовляється від 15 000 євро?????
Мені здається, ти трохи брешеш 😀 😛, і я справді не маю на увазі це як атакуючий аміго, але щось не так 🙂
Я час від часу граю в Ricky's, і тут я маю вищі виплати.
Я згоден з вами на 100%, що іноді вони дійсно не поспішають і скасовують виплати!
Я завжди відчуваю, що ви робите це для того, щоб гравці могли стати слабкими та втратити все, що, звичайно, буде на користь казино.
Тож я добре знаю вашу проблему, але ніхто не каже, що вони відмовляються від 15 000 євро і замість цього хочуть депозит у розмірі 25 євро.
На мій погляд, багато інших речей вказують на те, що ви багато чого висловлюєте не так, як це зробив би хтось, у кого справді вкрали 15 000 євро.
Я не знаю нікого, хто вносить суми на зразок 120 000 євро, але водночас робить депозити на 25 євро.
Якщо так, ставка становить 25 євро, а депозит значно вищий😉
Я розумію ваше розчарування та цілком згоден, що іноді чекати дуже довго.
Але якби ви вижили в цій грі, ви б рано чи пізно отримали свій виграш.
Я завжди на боці гравця, особливо коли знаю, що казино, про яке йде мова, дурить людей, але, як у вашому випадку, ви можете прикрасити його так, щоб виглядало так, ніби у всьому винне казино.
"У НАС є проблема з нашим платіжним постачальником" - це те, що ми всі знаємо, чи не так?
Ви кажете, що грали і нещодавно виграли 120 000 євро, що означає, що ви повинні бути кимось, хто ТОЧНО знає, як ці речі працюють.
Ви також знаєте, що з великими сумами багато казино витрачають свій час.
чи це справедливо. Ні, але від вас залежить, чи залишатися сильними, це завдання, і ви повинні це знати.
Також несправедливо, що гравець, який реєструється в казино, виграє хороші гроші, а казино просто блокує обліковий запис гравця і ні на що не відповідає.
Але такий світ казино не завжди справедливий, як у реальному житті.
Ви живете в Європі, у вас є все, що вам потрібно, а решта - це просто проблеми розкоші. 😉 Водночас у країнах є люди, які взагалі нічого не мають і раді б мати ваші проблеми... це теж не чесно, але таке життя.
Якщо ви недостатньо сильні, щоб контролювати себе, не плачте лише тому, що світ несправедливий.
Я також часто втрачаю гроші, але врешті-решт я звинувачую себе й не лаю нікого.
Тож фантазуйте менше🫡
I totally understand your frustration! I think we all understand that!
But I think you I'm telling you that without wanting to offend you or badmouth you! But when you complained, you often made this sentence
"Thirdly, it doesn't surprise me or I can even understand it very well why the casino feels pissed off (made more than €15,000 profit from €25 deposit alone).
Therefore I give up the profit and now I want these scammers to transfer the deposit back to me."
Who simply gives up €15,000 quite easily?????
I think you're lying a bit 😀 😛 and I really don't mean that as an attack amigo but something is wrong 🙂
I play at Ricky's occasionally and have had higher payouts here.
I agree with you 100% that they sometimes really take their time and cancel the payouts!
I always have the feeling that you do this so that the players might become weak and lose everything, which of course would be in favor of the casino.
So I'm well aware of your problem, but nobody says that they forego €15,000 and want their deposit of €25 instead.
In my opinion, many other things indicate that you express many things differently than someone would do from whom €15,000 was really stolen.
I don't know anyone who makes sums like €120,000 but also makes deposits of €25 at the same time.
If so, the stakes are €25 and the deposit is a lot higher😉
I understand your frustration and I totally agree that sometimes it's a really long wait.
But if you had survived this game you would have received your winnings sooner or later.
I'm always on the player's side, especially when I know that the casino in question is fooling people, but like in your case, you can decorate it so that it comes across as if the casino were to blame.
"WE have a problem with our payment provider" is something we all know, right?
You say you played and recently won €120,000 which means you should be someone who EXACTLY knows how these things work.
You also know that with larger sums, many casinos are wasting their time.
is this fair No but it's up to you to stay strong that's the challenge here and you should know that.
It's also not fair that a player who registers at a casino wins good money and the casino just locks the player's account and doesn't respond to anything.
But that's the casino world there isn't always fairness just like in real life.
You live in Europe you have everything you need and the rest are all just luxury problems. 😉 At the same time, there are people in countries who have nothing at all and would be happy to have your problems... that's not fair either, but that's life.
If you're not strong enough to control yourself, don't cry just because the world isn't fair.
I often lose money too, but in the end I blame myself and don't badmouth anyone.
So you should fantasize less 🫡
Ich verstehe absolut das du frustriert bist! Ich denke das verstehen wir alle!
Aber ich denke du das sage ich dir ohne dir nahe treten zu wollen oder dich schlecht zu reden! Aber bei deiner Beschwerde hast du oft diesen Satz abgegeben
"Drittens mich wundert es nicht bzw ich kann es sogar sehr gut verstehen, warum das Casino sich angepisst fühlt (allein von 25€ Einzahlung mehr als 15000€ Gewinn gemacht).
Daher verzichte ich auf den Gewinn und möchte nun dass diese Betrüger mir die Einzahlung zurücküberweisen."
Wer verzichtet einfach so auf ganz locker auf 15.000€?????
Ich denke das du etwas lügst 😀 😛 und ich meine das wirklich nicht als Angriff amigo aber da stimmt doch etwas nicht 🙂
Ich spiele hin und wieder bei Ricky und hatte auch schon höhere Auszahlungen hier.
Ich stimme dir zu 100% zu das sie sich teilweise wirklich Zeit lassen und die Auszahlungen stornieren!
Ich habe dann auch immer das gefühl das man das tut damit die Spieler villeicht schwach werden und alles verlieren was natürlich zu gunsten des Casinos wäre.
Mir ist dein Problem also durchaus bewusst aber niemand sagt das er auf 15.000€ verzichtet und stattdessen seine Einzahlung von 25€ möchte.
Vieles andere deutet meiner Meinung darauf hin das du vieles anders ausdrückst als es jemand tun würde dem man wirklich 15.000€ gestohlen hat.
Ich kenne auch niemanden der summen wie 120.000€ macht aber parallel dazu Einzahlungen von 25€ tätigt.
Wenn dann sind die Einsätze 25€ und die Einzahlungum einiges höher😉
Ich verstehe das du frustriert bist und stimme dem vollkommen zu das man manchmal wirklich lange wartet.
Hättest du diesem Spiel aber stand gehalten hättest du früher oder später deine Gewinne erhalten.
Ich bin immer auf der seite des Spielers vorallem dann wenn ich weiß das das jeweilige Casino die Leute verarscht aber man kann es wie in deinem Fall auch so Schmücken das es so rüber kommt als wäre nur das Casino schuld.
"WIR haben ein Problem mit unserem Zahlungs Anbieter" kennen wir doch alle oder?
Du sagst du hast gespielt und vor kurzem 120.000€ gewonnen das bedeutet du solltest jemand sein der ganz GENAU weiß wie diese sachen hier funktionieren.
Du weißt auch das bei größeren summen viele Casinos auf Zeit schinden.
Ist dies fair? Nein aber es liegt an dir das du stark bleibst das ist die Herausforderung hier und du müsstest das wissen.
Es ist auch nicht Fair das ein Spieler sich in einem casino registriert gutes Geld gewinnt und das Casino dem Spieler einfach das Konto sperrt und auf nichts mehr reagiert.
So ist aber die Casino Welt da gibt es nicht immer Gerechtigkeit genau wie im echten leben.
Du lebst in Europa hast alles was du brauchst und der Rest sind alles nur Luxus Probleme. 😉 parallel dazu gibt es Menschen in Ländern die überhaupt nichts haben und froh wären deine probleme zu haben... das ist auch nicht fair aber so ist das leben.
Wenn du nicht stark genug bist um dich zu beherrschen darfst du nicht weinen nur weil die welt nicht gerecht ist.
Ich verliere auch oft Geld aber gebe am ende mir die schuld und rede niemanden schlecht.
Du solltest also weniger fantasieren 🫡
Чувак,
Ви певною мірою маєте рацію, але якби ви бачили, як часто виведення коштів скасовувалися самі по собі, хоча рахунок був верифікований, ви б погодилися зі мною.
Раніше я мав обліковий запис у LeoVegas, і зняття до 25 000 євро здійснювалося за 10 хвилин.
Я вперше граю в такому онлайн казино. Щоразу, коли я запитую службу підтримки про постійні відмови у знятті коштів, вони розповідають мені якусь нісенітницю, яка змушує вас думати, що ви все одно нічого не отримуєте.
На жаль, до цього я нічого не знав про Casino Guru. Лише через місяць я побачив, що це казино має хорошу репутацію, і я хотів попередити гравців про це.
Якби я зберігав історію чату, ви б знали, про що я.
З найкращими побажаннями
Dude,
you are somewhat right, but if you had seen how often the withdrawals were canceled on their own, even though the account was verified, you would agree with me.
I used to have an account at LeoVegas and withdrawals up to €25000 were done in 10 minutes.
This is the first time I play in such an online casino. Whenever I ask the support team about the constant withdrawal refusals, they tell me some nonsense that makes you think you're not getting anything anyway.
Unfortunately, I didn't know anything about Casino Guru before that. It was only after a month that I happened to see that this casino has a good reputation and I wanted to warn players about it.
If I had saved the chat history then you would know what I'm talking about.
Best regards
Kumpel,
du hast etwas Recht, aber wenn du gesehen hättest wie oft die Auszahlungen von alleine storniert wurden, ob wohl das Konto verifiziert war, würdest du mir Recht geben.
Ich habe früher bei Leovegas ein Konto gehabt und die Auszahlungen bis 25000€ gingen in 10 Minuten.
Das ist das erste Mal wo ich in so einem online Casino spiele. Immer wieder wenn ich das Support-Team frage wegen der ständigen Ablehnungen der Abhebungen, haben diese mir irgendeinen Schmarrn erzählt, Wobei man denkt, dass man sowieso nichts bekommt.
Leider wusste ich davor nichts von Casino Guru. Erst nach einem Monat habe ich zufällig eingesehen, dass dieses Casino eine gute Reputation hat und wollte die Spieler davor warnen.
Hätte ich den Chatverlauf gespeichert dann wüsstest du wovon ich rede.
Beste Grüße
Добра порада, якщо можна так сміливо. Завжди зберігайте скріншоти розмов кожного разу, коли вам важко отримати більші виплати. Ніколи не знаєш – краще спину прикрити.
Я б зробив це в будь-якому казино, просто як запобіжний захід.
A word of kind advice, if I may be so bold. Always keep screenshots of conversations every time you struggle with higher payouts. One never knows - it's better to cover your back.
I would do that in any casino, just a precaution.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.