ФорумКазиноRickyCasino - загальне обговорення

RickyCasino - загальне обговорення

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
5250 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити RickyCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Граю там приблизно 1 рік, і поки що все добре 🙂

все проходить дуже приємно без особливого стресу!

Мені особисто подобається. 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Отже, який найшвидший спосіб оплати ви використовуєте – можете порадити? 😉


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Особисто я майже завжди використовую SKRILL як депозит і виведення коштів і дуже задоволений!!!

Час від часу також біткойни та час від часу банківські перекази.

На мою думку, SKRILL і крипто виплати є найшвидшими.

Іноді буває, що я отримую виплати через SKRILL або Bitcoin протягом 10 хвилин.

Я просто люблю казино! 😀

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Це щось! Порівняно зі зростаючими проблемами з банківськими картками, з якими стикаються інші гравці в інших казино, це справді звучить приголомшливо. 🙂

Деякі гравці сьогодні дуже стурбовані обмеженими іграми, чи можете ви сказати, що кількість ігор, доступних вам у цій, досить велика?🤔 Чи, можливо, ви помітили деякі падіння?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я теж не люблю платити банківською картою! Особливо з кредитною карткою, тому що я мав досвід, що часто існують додаткові комісії, які насправді не обов’язкові. 🙂

Skrill і криптовалюти є моїми улюбленими, оскільки вони дуже швидкі та без проблем. 🙂

Останнім часом я помітив, що в деяких казино я не можу грати в ігри, в які грав раніше.

Зокрема, у PLAYN GO часто більше не можна грати в казино, де він працював раніше.

Але є так багато казино, тому що завжди є рішення. 😀

Що ви маєте на увазі, якщо кількість ігор велика? Я не зовсім зрозуміла. 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт,

Я завжди намагаюся зберегти свою візу в безпеці😀!

Я був цілком впевнений, що деякі провайдери нещодавно зникли з поля зору німецьких і австрійських гравців, і інші люди теж це обговорювали. Тож мені було цікаво, чи ви помітили таку ж тенденцію.

Здається

Play'nGo був серед згаданих постачальників ігор, тож я б сказав, що це не випадковість 🙂.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, на жаль, у нас в Австрії їх стає все менше.

Іноді постачальники ігор зникають раптово 😀

Але, як я вже сказав, у багатьох казино все ще є всі провайдери, тому легко грати в ті ігри, які ви хочете. 🙂

Я просто сподіваюся, що казино в Австрії не зникнуть усі 🙂

За останні кілька тижнів я отримав кілька електронних листів про те, що моя країна тепер вважається обмеженою, і я більше не маю доступу до облікового запису.

Це дійсно стає все більш поширеним 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Я сприймаю це як остаточне підтвердження, я теж це помітив. Ви не самотні в цьому, я просто хвилююся, що такі обмеження можуть змусити гравців подумати про гру в неліцензійних казино...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дуже сподіваюся, що так не вийде

Але це змушує вас трохи хвилюватися. 🙂

За останній 1 рік принаймні 20 казино з Австрії зникли.

Але я думаю, що в Австрії завжди знайдуться авторитетні постачальники, які пропонуватимуть свої послуги 🙂

І поки поруч є така чудова компанія, як ваша, все може бути тільки добре.

Здоров'я вам ВСІМ!!!

З повагою

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Незважаючи на те, що станеться, рекомендація залишається незмінною: грайте лише в належним чином ліцензованих казино 😁.

здоров'я! 💚😁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

остаточно! ♥️🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

RickyCasino

УВАГА всім любителям казино, тримайтеся подалі.

Невеликі зняття до 200 євро обробляються миттєво, але коли мова йде про великі зняття, ці шахраї затримають ваше зняття та автоматично скасують зняття, щоб ви не отримали свій виграш.

Будь ласка, оцініть це казино як погане всюди, щоб додати його до чорного списку. Тому що це казино ненадійне, не має поваги, а їхня служба підтримки не допомагає.


Подивіться на мою скаргу, і ви зрозумієте, про що я.


ПЕРЕГЛЯНУТИ ПІСЛЯ

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized338
1 рік тому

Мені шкода, але надання необґрунтованої скарги як причини для поганої оцінки казино здається мені поганою ідеєю. Усі ми повинні справедливо оцінювати казино на основі власного досвіду.

Мені шкода, що ти втратив гроші. Якщо ви відчуваєте, що втратите контроль, повідомте про це казино та встановіть ліміти на азартні ігри, щоб гарантувати, що ви не втратите весь баланс раніше, ніж пройдете повну перевірку й отримаєте гроші. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це погане казино. Одна тільки команда підтримки є такою нешанобливою та некорисною. Мій обліковий запис успішно верифікували, але ці шахраї продовжували відмовляти у виведенні коштів під приводом того, що виникла проблема з платіжною системою... Безглузде вибачення

Автоматичний переклад.
Anonymized338
1 рік тому

Насправді досить поширена "відмовка" в наші дні.

Це не моя справа судити, але гравці з німецькомовних країн, здається, дуже часто стикаються з цією проблемою в різноманітних навіть великих фірмових казино. Зазвичай це спричинено місцевими законами, банківськими обмеженнями та правилами. Будемо сподіватися, що це триватиме недовго.

Автоматичний переклад.
Anonymized338
1 рік тому

Я цілком розумію ваше розчарування! Думаю, ми всі це розуміємо!

Але я думаю, що я кажу тобі це без бажання образити чи лихнути! Але коли ви скаржилися, ви часто вимовляли це речення

«По-третє, мене не дивує, і я навіть можу дуже добре зрозуміти, чому казино почувається розлюченим (отримало понад 15 000 євро прибутку лише від депозиту в 25 євро).

Тому я відмовляюся від прибутку і тепер хочу, щоб ці шахраї повернули мені депозит».

Хто просто так легко відмовляється від 15 000 євро?????

Мені здається, ти трохи брешеш 😀 😛, і я справді не маю на увазі це як атакуючий аміго, але щось не так 🙂

Я час від часу граю в Ricky's, і тут я маю вищі виплати.

Я згоден з вами на 100%, що іноді вони дійсно не поспішають і скасовують виплати!

Я завжди відчуваю, що ви робите це для того, щоб гравці могли стати слабкими та втратити все, що, звичайно, буде на користь казино.

Тож я добре знаю вашу проблему, але ніхто не каже, що вони відмовляються від 15 000 євро і замість цього хочуть депозит у розмірі 25 євро.

На мій погляд, багато інших речей вказують на те, що ви багато чого висловлюєте не так, як це зробив би хтось, у кого справді вкрали 15 000 євро.

Я не знаю нікого, хто вносить суми на зразок 120 000 євро, але водночас робить депозити на 25 євро.

Якщо так, ставка становить 25 євро, а депозит значно вищий😉

Я розумію ваше розчарування та цілком згоден, що іноді чекати дуже довго.

Але якби ви вижили в цій грі, ви б рано чи пізно отримали свій виграш.

Я завжди на боці гравця, особливо коли знаю, що казино, про яке йде мова, дурить людей, але, як у вашому випадку, ви можете прикрасити його так, щоб виглядало так, ніби у всьому винне казино.

"У НАС є проблема з нашим платіжним постачальником" - це те, що ми всі знаємо, чи не так?

Ви кажете, що грали і нещодавно виграли 120 000 євро, що означає, що ви повинні бути кимось, хто ТОЧНО знає, як ці речі працюють.

Ви також знаєте, що з великими сумами багато казино витрачають свій час.

чи це справедливо. Ні, але від вас залежить, чи залишатися сильними, це завдання, і ви повинні це знати.

Також несправедливо, що гравець, який реєструється в казино, виграє хороші гроші, а казино просто блокує обліковий запис гравця і ні на що не відповідає.

Але такий світ казино не завжди справедливий, як у реальному житті.

Ви живете в Європі, у вас є все, що вам потрібно, а решта - це просто проблеми розкоші. 😉 Водночас у країнах є люди, які взагалі нічого не мають і раді б мати ваші проблеми... це теж не чесно, але таке життя.

Якщо ви недостатньо сильні, щоб контролювати себе, не плачте лише тому, що світ несправедливий.

Я також часто втрачаю гроші, але врешті-решт я звинувачую себе й не лаю нікого.

Тож фантазуйте менше🫡

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Чувак,

Ви певною мірою маєте рацію, але якби ви бачили, як часто виведення коштів скасовувалися самі по собі, хоча рахунок був верифікований, ви б погодилися зі мною.

Раніше я мав обліковий запис у LeoVegas, і зняття до 25 000 євро здійснювалося за 10 хвилин.

Я вперше граю в такому онлайн казино. Щоразу, коли я запитую службу підтримки про постійні відмови у знятті коштів, вони розповідають мені якусь нісенітницю, яка змушує вас думати, що ви все одно нічого не отримуєте.

На жаль, до цього я нічого не знав про Casino Guru. Лише через місяць я побачив, що це казино має хорошу репутацію, і я хотів попередити гравців про це.

Якби я зберігав історію чату, ви б знали, про що я.

З найкращими побажаннями

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized338
1 рік тому

Добра порада, якщо можна так сміливо. Завжди зберігайте скріншоти розмов кожного разу, коли вам важко отримати більші виплати. Ніколи не знаєш – краще спину прикрити.

Я б зробив це в будь-якому казино, просто як запобіжний захід.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я бачу це так само!

Найкраще також записувати всі сеанси!

Краще перестрахуватися, ніж потім шкодувати. 😛

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого