ФорумКазиноRichy Casino - загальне обговорення

Richy Casino - загальне обговорення

1 рік тому від romakopalov
|
3314 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Richy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal



Зачем вы рекламируете закрытые скам казино?сделал депозит,выиграл,ставлю выплату,она не ставится,поддержка перестает отвечать после вопроса о выводе

romakopalov
1 рік тому

Дозвольте мені пояснити, що ми не рекламуємо погані або закриті казино,

ми зберігаємо такі казино в нашому списку, щоб попередити гравців . Як ви думаєте, ця надгробна позначка з написом «zombie» casino є рекламою? Ну, все навпаки:


Ось чому ми пропонуємо «кращі казино для вас». Якщо ви спочатку відвідаєте наш список, ви можете побачити погану репутацію та позначку зомбі.

Якщо вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу , і ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.


Оновлення : рейтинг казино зріс до 5,9 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені цікаво; Я помітив, що на платформі дійсно є штамп, який показує ліцензію Кюрасао. Звідки ви впевнені, що ця ліцензія підроблена?

Автоматичний переклад.
Crossader
1 рік тому

Так, штамп є, але ліцензія не в порядку. Кожного разу, коли ми перевіряємо казино, ми перевіряємо ліцензію через офіційний канал - орган ліцензування, на жаль, ми виявили, що казино претендує на те, що підпадає під дію цього органу ліцензування.

Останню перевірку було зроблено 30 вересня, тому, якщо ви знайдете новіші оновлення, не соромтеся зв’язатися з нами:

file

Контактну форму можна знайти під кожним оглядом казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не можу зняти свої гроші, тому що я не налаштував свою електронну пошту... Як це зробити?

Автоматичний переклад.
marylentoro
1 рік тому

Привіт,

для мене це звучить досить дивно. Чи означає це, що вам вдається зареєструватися без підтвердження електронної адреси?

Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису? Я припускаю, що вам потрібна допомога від служби підтримки казино, але, на жаль, піктограму підтримки не можна натиснути, тому, схоже, вам слід замість цього використовувати їхні профілі в соціальних мережах:

file

Дозвольте мені сказати, що казино зараз має погану репутацію та прикидається ліцензією, хоча це не так, згідно з нашим оглядом. Вам слід уникати таких сайтів у майбутньому.


Будь ласка, дайте мені знати, як справи. Якщо вам вдасться вирішити цю проблему, подумайте про пошук більш надійного казино.

Автоматичний переклад.
marylentoro
1 рік тому

Шановний користувач!

Уважно вивчивши вашу справу, ми виявили, що вашу проблему було вирішено протягом 24 годин після того, як ви звернулися до нашої служби підтримки. Ми допомогли вам вирішити проблему електронної пошти, і ви змогли зняти свої кошти.

У будь-якому разі ми приносимо вибачення за складний процес, наша технічна команда вже внесла деякі зміни, щоб уникнути таких затримок у майбутньому. Спасибі за розуміння.

Автоматичний переклад.
Crossader
1 рік тому

Шановний користувач!

Ми прояснили цю ситуацію. Ліцензію помітили як підроблену через опечатку в сертифікаті.

Інформація тут і на сайті буде оновлена найближчим часом.

Автоматичний переклад.
Richy Casino
1 рік тому

Привіт,

дякую за оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

15 днів тому я зробив депозит у цьому казино, і до цього дня мені не нарахували кошти, у мене немає іншого виходу, як сказати їм, що це казино є шахрайством.

Автоматичний переклад.
pauljvirgink
1 рік тому

Це прикро.

Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам, усім вам потрібно подати скаргу.

Ви в?

Клацніть/торкніться цього посилання , щоб це сталося.

Автоматичний переклад.
pauljvirgink
1 рік тому

Дорогий клієнт,

Ми перевірили вашу справу. Дійсно, була затримка кредитування через технічні проблеми з методом оплати, який ви використовували. Приносимо глибокі вибачення за це. Проте згодом (9 березня) її зарахували. Після цього ви грали в наші ігри, на жаль, втратили свої кошти, тому вивести їх було неможливо. Якщо ви вирішите зробити ще один депозит, скористайтеся промокодом active200, щоб отримати 200% бонус. Бажаємо вам більше удачі наступного разу!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого