2 р. тому
Тут ви можете обговорити Richy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому ви рекламуєте закриті шахрайські казино? Вніс депозит, не буду, поставив виплату, не встановлено, підтримка перестає відповідати після питання про виведення
Чому ви рекламуєте закриті шахрайські казино? Зробив депозит, виграв, поставив виплату, не встановлено, підтримка перестає відповідати після питання про виведення
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won't, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Зачем вы рекламируете закрытые скам казино?сделал депозит,выиграл,ставлю выплату,она не ставится,поддержка перестает отвечать после вопроса о выводе
Дозвольте мені пояснити, що ми не рекламуємо погані або закриті казино,
ми зберігаємо такі казино в нашому списку, щоб попередити гравців . Як ви думаєте, ця надгробна позначка з написом «zombie» casino є рекламою? Ну, все навпаки:
Ось чому ми пропонуємо «кращі казино для вас». Якщо ви спочатку відвідаєте наш список, ви можете побачити погану репутацію та позначку зомбі.
Якщо вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу , і ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.
Оновлення : рейтинг казино зріс до 5,9 🙂
Allow me to clarify that we do not advertise bad or closed casinos,
we keep such casinos on our list to warn players instead. Do you think that grave mark saying "zombie" casino is advertising? Well, it's quite the opposite.:
That's also why we provide "better casinos for you" If you visit our list first, you could see a bad reputation and the zombie mark.
If you need help, you can submit a complaint and we will do our best to solve your issue.
Update: casino rating has increased to 5,9 🙂
Мені цікаво; Я помітив, що на платформі дійсно є штамп, який показує ліцензію Кюрасао. Звідки ви впевнені, що ця ліцензія підроблена?
I'm curious; I noticed that the platform does have a stamp that shows its Curaçao license. How are you so sure that said license is fake?
Tengo curiosidad; observé que la plataforma sí cuenta con un sello que demuestra su licencia de Curaçao. ¿Cómo están tan seguros que dicha licencia es falsa?
Так, штамп є, але ліцензія не в порядку. Кожного разу, коли ми перевіряємо казино, ми перевіряємо ліцензію через офіційний канал - орган ліцензування, на жаль, ми виявили, що казино претендує на те, що підпадає під дію цього органу ліцензування.
Останню перевірку було зроблено 30 вересня, тому, якщо ви знайдете новіші оновлення, не соромтеся зв’язатися з нами:
Контактну форму можна знайти під кожним оглядом казино.
Yes, the stamp is there, but the license is not ok. Each time we review a casino we check the license via the official channel - the licensing authority, sadly we found out that the casino pretends to fall under this licensing authority.
The last check was done on the 30th of September, so if you find a more recent update, do not hesitate to contact us:
The contact form can be found under each casino review.
Привіт, я не можу зняти свої гроші, тому що я не налаштував свою електронну пошту... Як це зробити?
Hi, I can't withdraw my money because I haven't set up my email... How do I do it help
Hola no puedo retirar mi dinero porque no he configurado mi email.... Cómo lo hago ayuda
Привіт,
для мене це звучить досить дивно. Чи означає це, що вам вдається зареєструватися без підтвердження електронної адреси?
Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису? Я припускаю, що вам потрібна допомога від служби підтримки казино, але, на жаль, піктограму підтримки не можна натиснути, тому, схоже, вам слід замість цього використовувати їхні профілі в соціальних мережах:
Дозвольте мені сказати, що казино зараз має погану репутацію та прикидається ліцензією, хоча це не так, згідно з нашим оглядом. Вам слід уникати таких сайтів у майбутньому.
Будь ласка, дайте мені знати, як справи. Якщо вам вдасться вирішити цю проблему, подумайте про пошук більш надійного казино.
Hello,
this sound rather weird to me. Does it mean that you manage to register without confirming your email address?
Can you access your account? I guess that you need help from casino support, but sadly, the support icon is not clickable, so it seems that you should use their social media profiles instead:
Allow me to say, that the casino currently has a bad reputation and pretends to be licensed while it is not according to our review. You should avoid such sites in the future.
Let me know how it goes, please. If you manage to solve this problem, consider finding yourself a more reliable casino.
Шановний користувач!
Уважно вивчивши вашу справу, ми виявили, що вашу проблему було вирішено протягом 24 годин після того, як ви звернулися до нашої служби підтримки. Ми допомогли вам вирішити проблему електронної пошти, і ви змогли зняти свої кошти.
У будь-якому разі ми приносимо вибачення за складний процес, наша технічна команда вже внесла деякі зміни, щоб уникнути таких затримок у майбутньому. Спасибі за розуміння.
Dear user,
As per careful examination of your case, we found out that your issue had been fixed within 24 hours since you contacted our support. We helped you with the email issue, and you were able to withdraw your funds.
Anyway, we deeply apologize for the complicated process, our technical team has already made some alterations to avoid such delays in the future. Thank you for understanding.
Шановний користувач!
Ми прояснили цю ситуацію. Ліцензію помітили як підроблену через опечатку в сертифікаті.
Інформація тут і на сайті буде оновлена найближчим часом.
Dear user,
We have clarified this situation. The license was marked as fake due to misprint in the certificate.
The information here and on the website will be updated soon.
15 днів тому я зробив депозит у цьому казино, і до цього дня мені не нарахували кошти, у мене немає іншого виходу, як сказати їм, що це казино є шахрайством.
15 days ago I made a deposit in this casino, and to this day I have not been credited, I have no other option than to tell them that this casino is a scam.
Hace 15 días realice un deposito en este casino, y al día de hoy no se me acredita, no me queda otra opcion que decirles que este casino es una estafa.
Це прикро.
Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам, усім вам потрібно подати скаргу.
Ви в?
Клацніть/торкніться цього посилання , щоб це сталося.
That is unfortunate.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you, all you need to do is submit the complaint.
Are you in?
Click/tap this link to make it happen, please.
Дорогий клієнт,
Ми перевірили вашу справу. Дійсно, була затримка кредитування через технічні проблеми з методом оплати, який ви використовували. Приносимо глибокі вибачення за це. Проте згодом (9 березня) її зарахували. Після цього ви грали в наші ігри, на жаль, втратили свої кошти, тому вивести їх було неможливо. Якщо ви вирішите зробити ще один депозит, скористайтеся промокодом active200, щоб отримати 200% бонус. Бажаємо вам більше удачі наступного разу!
Dear customer,
We have checked your case. Indeed, there was a delay in crediting due to the technical issues with the payment method you used. We deeply apologize for this. However, it was later credited (on March 9). After that, you played our games, unfortunately, lost your funds and therefore no withdrawal was possible. In case you decide to make another deposit, please use the promo code active200 to receive 200% bonus. We wish you better luck next time!
Привіт, я хочу повернутися до скарги, яку я мав на виведення грошей у Richy Casino. У мене на балансі 78 900 песо, і я не можу отримати.
Hello, I want to return to a complaint I had against the withdrawal of money at Richy Casino. I have a balance of 78,900 pesos and I cannot collect.
Hola quiero retomar una queja q tenía en contra de el retiro de dinero en richy casino tengo un saldo de 78900 dolores y no puedo cobrar
Привіт. Як пояснила наша команда розгляду скарг у вашій скарзі тут , 👈 їм довелося закрити його лише тому, що ви перестали відповідати, і ви можете відкрити його знову будь-коли. Вам просто потрібно зв’язатися з ними, тому що, на жаль, ми не можемо зробити це за вас.
Чи можу я запитати, чому ви хочете знову відкрити його? У вас випадково є якісь оновлення?
Hello. As our complaint team has explained in your complaint over here, 👈 they had to close it only because you have stopped responding and you can reopen it at any time. You just need to get in touch with them, because unfortunately, we cannot do that for you.
May I ask what the reason is that you would like to reopen it? Have you got some updates, by any chance?
Привіт, дякую за допомогу, минулого разу сервер не дозволив мені зайти на вашу сторінку, щоб відповісти, як тільки дозволив мені це зробити вчора
правда в тому, що я дуже зацікавлений у вашій допомозі, тому що сторінка надає мені код і виконує виведення, але це неефективно
Hello, thank you for helping me, what happened last time was that the server did not let me enter your page to respond as soon as it let me do so yesterday
and the truth is, I am very interested in your help because the page gives me code and executes the withdrawal but it is not effective
Hola gracias por atenderme lo q pasó la vez pasada era q el servidor no me dejó entrar a tu página para responder apenas me dejó hacerlo ayer
y la verdad muy interesado en tu ayuda porq la página me da código y ejecuta el retiro pero no se hace efectivo
Ви, безсумнівно, знайдете пов’язані електронні листи від нашої групи розгляду скарг, зокрема від Вероніки, якщо перевірите свою поштову скриньку. Будь ласка, дайте відповідь на один із цих електронних листів, щоб повідомити їй, що ви хочете повторно відкрити свою скаргу.
Як ви думаєте, чи зможете ви це зробити? Дайте нам знати, якщо вам важко.
You will undoubtedly find related emails from our Complaint Team, specifically Veronika, if you check your inbox. Please respond to one of these emails to tell her that you would like to reopen your complaint.
Do you think you can manage to do so? Let us know if you struggle.
Привіт, якщо у мене виникнуть труднощі, я знайду чат із Веронікою, але мені нема де відкрити справу повторно.
Hello, if I have difficulties, I find the chat with Veronika but I have no where to reopen the case.
Hola si tengo dificultades encuentro el chat con Veronika pero no tengo donde reabrir el caso
Так, ви не знайдете такої опції ніде в скарзі, тому рекомендуємо написати Вероніці на її електронну пошту, і вона знову відкриє його для вас. Тож це, мабуть, найкраще, що ви можете зробити. Повідомте мене, якщо щось піде не так. 🙂
Yes, you won't find that option anywhere in the complaint, that's why it was recommended that you write to Veronika on her email and she will reopen it for you. So that's probably the best you can do. Let me know if anything goes wrong. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.