Шановний пане Джаро... Я дуже поважаю вас за те, що ви допомагаєте людям вирішувати проблеми, але для мене є немислимим і дуже незрозумілим, що казино ставиться до своїх клієнтів таким чином, що забирає гроші як у мене, так і у Томаса, не пояснюючи причини , блокує його і не хоче відповідати на ці звинувачення і має такий високий рейтинг
Я розумію, що тих, хто порушує правила, блокують, але і я, і Томас жодним чином не порушували правила, і все ж у нас вкрали гроші, тож я думаю, ви не повинні дивуватися, що ми трохи нервуємо
Dear Mr. Jaro... I respect you very much for helping people solve problems, but for me it is unthinkable and very incomprehensible that the casino treats its customers in such a way that it takes money from both me and Thomas without giving any reason, blocks it and does not want to to answer these allegations and has such a high rating
I understand that someone who breaks the rules is blocked, but both me and Thomas did not break the rules in any way and yet we were robbed of money, so I guess you shouldn't be surprised that we are a little nervous
Drogi panie Jaro...bardzo was szanuję że pomagacie ludziom rozwiązywać problemy ale dla mnie jest nie do pomyślenia i bardzo jest to niezrozumiałe że kasyno tak postępuje z klientami że zabiera pieniądze zarówno mi jak i Thomasowi bez podania żadnego powodu do tego blokuje i nie chce udzielić odpowiedzi na te zarzuty i posiada tak wysoką ocenę
Ja rozumiem to że ktoś gdy łamie regulamin jest blokowany ale zarówno ja jak i Thomas nie złamaliśmy regulaminu w żaden sposób a mimo to okradziono nas z pieniędzy także chyba nie powinno pana dziwić że jesteśmy trochę zdenerwowani
Автоматичний переклад.