ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

3 р. тому від mcclane2020
|
42084 переглядів 237 відповідей |
|
1...10 11 12
11 міс. тому

Їм байдуже, вони заблокували мій і ошукали мене з тисячі. Казино-гуру також є шахраєм, тому його рейтинг 7,7 для багатих призів кожному, хто каже, що будь-який інший знаходиться на іншій планеті, і його потрібно ігнорувати. Усі казино з найвищим рейтингом тут є шахрайськими, які не мають ліцензії, подивіться самі. Їм платять за високі рейтинги. Не слухайте їхні виправдання. Вони вічно хвалять усіх людей і казино, які ставилися до мене як до С.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я думаю, що ми 2 рази допомогли гравцеві отримати свої гроші в цьому казино, незважаючи на те, що спочатку казино не реагувало і не було зацікавлене у вирішенні його проблеми.

Жодне казино не отримує відгуків, тому вони платять за це. Тоді кожне казино матиме 9 або більше.

У будь-якому випадку, я знаю, що ваша ситуація не вирішена, і тому у вас, ймовірно, важко на серці, але ваша справа стосувалась спортивних ставок, і я думаю, що вам багато разів пояснювали, що це не те, з чим ми маємо справу в Casino Guru .

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Шановний пане Джаро... Я дуже поважаю вас за те, що ви допомагаєте людям вирішувати проблеми, але для мене є немислимим і дуже незрозумілим, що казино ставиться до своїх клієнтів таким чином, що забирає гроші як у мене, так і у Томаса, не пояснюючи причини , блокує його і не хоче відповідати на ці звинувачення і має такий високий рейтинг

Я розумію, що тих, хто порушує правила, блокують, але і я, і Томас жодним чином не порушували правила, і все ж у нас вкрали гроші, тож я думаю, ви не повинні дивуватися, що ми трохи нервуємо


Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Якщо казино без причини заблокувало ваш рахунок, нічого вам не сказало і ви не можете зняти свої гроші, то скарга була вдалим кроком. Наша команда спробує допомогти вам знову, і я твердо вірю, що це буде кінець для вас у цьому казино. Тому що якби у мене були проблеми в минулому, я б сюди не повернувся.

Крім того, звичайно, я також не вважаю, що це правильно для казино. Однак важливо подати скаргу, щоб дізнатися якомога більше і спробувати справедливо оцінити ситуацію.

Тож побачимо, як закінчиться ця ваша справа. Я сподіваюся, що це буде так само, як усі в цьому казино раніше – успішно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я точно більше ніколи не повернуся в це казино, я давно там не робив жодних депозитів, я просто хотів зняти всі кошти, які у мене там залишилися.

Я попереджаю людей, ніколи не вкладайте гроші в це казино, вони вже мене знову обманули

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Мені шкода, що все так закінчилося. Будемо сподіватися, що ви вийдете з казино зі своїм балансом. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я отримав повідомлення від пані Вікторі, але не можу надіслати його на її електронну пошту, тому відповідаю тут


Я не можу увійти в обліковий запис і знову зняти кошти, оскільки мій обліковий запис заблоковано

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Вибачте, ви намагаєтеся зв’язатися з кимось із казино? Чи, можливо, член нашої групи розгляду скарг? Чесно кажучи, це, швидше за все, не спрацює.

Щоб спробувати тобі допомогти, мені потрібно знати, що ти намагався надіслати і кому. Бажано більш детально. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Пані Вікторія написала мені електронною поштою, щоб я попросив платіж ще раз, тому що її було відхилено, але я не можу цього зробити, оскільки мій рахунок заблоковано.

Я написав їй лист, але мені приходить повідомлення, що повідомлення не можна відправити, це було можливо раніше, тому що я вже писав пані Вікторії

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Привіт, згідно зі скаргою я бачив, що ви вже отримали свої гроші. Я дуже радий, що ця справа також була вирішена і все пройшло добре. Думаю, тепер ви просто підведете риску під усім цим і знайдете інше казино.

Сподіваємось, ваш вибір буде більш позитивним і у вас буде якомога менше турбот. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, дякую за допомогу в цій справі

На жаль, казино Richprize, на мій погляд, дуже ненадійне казино, кожне зняття коштів було пов'язане з проблемами, я вважаю, що поважаюче себе казино не повинно створювати таких проблем

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Ну, я радий, що все закінчилося!

Я все ще пам’ятаю вашу першу проблему з казино, але ви все одно повернулися після неї. А зараз?

🙂

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я повернувся лише тому, що казино повернуло кошти, які не хотіло мені виплачувати раніше, я зробив депозит лише один раз на самому початку моєї пригоди з казино


Тепер я знаю, що казино погано ставиться до своїх клієнтів, і я ніколи не повернуся в це казино, оскільки кожне зняття коштів пов'язане з проблемами, і я застерігаю всіх від гри в цьому казино

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Отже, ви насправді зробили лише один депозит, чи не так? Погано, я цього не усвідомлював. 🙏

Успіхів ще одному! Ти заслуговуєш на це, я б сказав 😉

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я зробив депозит у цьому казино лише один раз 😉

Дякую, пані 🙂

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Добре! Приходьте до нас скоріше 😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Увага Rich Price Casino до деталей у графіці та анімації покращує загальний досвід гри. Очевидно, що вони надають пріоритет якості та задоволенню гравців.


Автоматичний переклад.
gmmybearskat
8 міс. тому

Шкода, що кожен платіж від них пов'язаний з великим ризиком і проблемами

Як тільки комусь вдається щось виграти, у нього виникають великі проблеми з виведенням коштів, таких казино уникають як чуми

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Увага Rich Price Casino до деталей у графіці та анімації покращує загальний досвід гри. Очевидно, що вони надають пріоритет якості та задоволенню гравців.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я впевнений, що такі речі важливі, але чи вдалося вам зібрати тут трохи грошей? Або ви пробували щось вирішити за допомогою підтримки? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, гуру казино.


Я помітив, що на вашому веб-сайті ви надаєте інформацію про те, що суми зняття в цьому казино неправильні.

Виходячи із загальних умов та отриманої інформації, у їхньому чаті максимальні суми виведення:

500 євро на тиждень

€1500 місяць.


Я зареєструвався в казино через ваші посилання, я ще чекаю верифікації мого облікового запису, після чого знову залишу відгук.

Автоматичний переклад.
cgouveia
6 міс. тому

Привіт і дякую за ваш пост. Якщо ви перевірите ліміти казино тут 👈, ви побачите, що це саме ті ліміти, які ми вказали в огляді цього казино.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...10 11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого