1 рік тому
Тут ви можете обговорити RichKing Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Шахрайське казино, як Billionvegas.com
Має такий самий макет і використовує логотип власника ліцензії, який ніколи не видав йому ліцензію, що є підробкою, і за це вони можуть бути притягнуті до відповідальності.
Рекомендується Casino Guru встановити нижчу ставку, оскільки 4,0 для них є дуже високою
Fraud casino like Billionvegas.com
Has the same layout and uses a logo of a License Holder which never issued them a license, which is forgery and they can get prosecuted for.
It is recommended Casino Guru to set a lower rate as a 4.0 is way to high for them
Так, ми також кажемо в огляді казино, що вони не мають ліцензії. Справа в тому, що на даний момент у нас немає жодної скарги на казино в нашій базі даних, тож, напевно, тому рейтинг і не нижчий. Ви зареєстровані в казино?
Yeah, we also say in the casino review that they don't have a license. The thing is that we currently don't have a single complaint against the casino in our database so that's probably why the rating isn't even lower. Are you registered in the casino?
У мене є постійна скарга на них, на даний момент використовувати вашу систему подання скарг ще зарано.
Але чому я згадав свою відповідь, так це те, що те, що вони не мають ліцензії, це одне, а підробка — це злочин. Незважаючи на те, що немає жодних скарг, Casino Guru має занести це казино в чорний список або поставити йому найнижчу можливу оцінку, враховуючи той факт, що вони забувають про свою ліцензію, щоб заманити гравців до азартних ігор, і багато гравців не знаходять вашу платформу, перш ніж зайти в це казино. Але ті небагатьох, хто відвідає цю платформу, подумають, що це сумнівне казино, але поки немає жодних скарг, тому давайте дамо їм можливість проявити себе.
I have an ongoing complaint against them, at this point it is too soon to use your complaint system.
But why I mentioned my reply is that the fact that they are unlicensed is one thing, but forgery is a felony. Even though there are no complaints, Casino Guru should blacklist this casino or give them the lowest possible score given the fact they are forgetting their license to lure players to gamble there, and many players do not find your platform before going to that casino. But the few that will visit this platform will think its a questionable casino but no complaints so far so lets give them them the chance to prove themselves.
Привіт знову,
Усі гравці, які хочуть відвідати наш сайт і перевірити головну панель казино, можуть побачити, що ліцензії немає. Ви маєте рацію, що той факт, що казино прикидається, що має ліцензію, є суслом, ніж якщо ліцензія просто відсутня, ми можемо взяти це до уваги.
Чому так рано подати скаргу тут, цікаво? Як сказав Даніель, якщо у нас не буде скарг, може здатися, що казино в порядку. Тож якщо є щось несправедливе, ми повинні розслідувати. Справедливості заради ми не караємо казино без належного розслідування.
Hello again,
All players who care to visit our site and check the casino's main panel can see there is no license. You're right that the fact that the casino pretends to be licensed is worts than if the license is just missing, we may get this into further consideration.
Why is it so soon to submit the complaint here, I wonder? As Daniel said if we lack the complaints it may seem that the casino is ok. So if there is something unfair, we need to investigate. To be fair we do not penalize casinos without proper investigation.
Привіт Радка
Як тільки можливо, я подам скаргу, але наразі не можу.
Зауважте, що зараз вони змінили свій логотип з Antiillephone на Gaming Curacao.
Hi Radka,
Once possible I will file a complaint but at this time I can not.
Note that they changed their Logo from Antillephone to Gaming Curacao now.
Привіт Юсст!
тому ми будемо чекати, коли скарга буде подана, коли настане відповідний час. Оскільки ми все ще надаємо інформацію про те, що це казино працює без ліцензії, гравців попереджаємо - або принаймні я на це сподіваюся.
Hi Yousst,
so we shall wait for the complaint to be placed when the time is right. Since we still provide information that this casino operates without the license, players are warned - or at least I hope so.
Привіт Радка
Було б чудово додати, що вони використовують підроблену ліцензію казино, оскільки гравець може припустити, що дані тут «старіші», ніж логотип на казино. Так само, як зараз у Billionvegas щодо фальшивої ліцензії, це, на мою думку, краще попередить гравця.
Hi Radka,
It would be great to add that they are exploiting a fake casino license, as a player could assume that the data here is 'older' then the logo on the casino. Just like you have now on Billionvegas regarding the fake license, this would warn a player better I believe.
Привіт Юсст!
Я розумію вашу думку, але я хотів би зазначити, що це казино заслужило погану репутацію, і ми миттєво пропонуємо кращі казино, тому, з моєї точки зору, у будь-якого гравця виникає думка, що це невідповідне місце для депозитів:
У будь-якому випадку, я згадаю всі казино, які ви запропонували моєму колезі, щоб їх можна було перевірити і змінити те, що слід змінити.
Hi Yousst,
I understand your point, still, I'd like to point out that this casino earned a bad reputation and we offer better casinos instantly, so from my point of view any player gets the idea that this is not a proper place for deposits:
Anyway, I will mention all the casinos you suggested to my colleague so all of those could be checked and changed what should be changed.
Привіт, я люблю скаржитися на казино Rich Kings. Вони фактично забрали мої гроші, закрили мій рахунок і не відповідають на мої електронні листи
Hi, I like to complain about rich Kings casino.. they have basically took my money and closed my account and not replying to my emails
Привіт.
Насправді це лише проста публікація на форумі. Ви зацікавлені в тому, щоб замість цього подати справжню скаргу?
Якщо так, зверніть увагу на основи, наведені тут:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
І це посилання дозволить вам створити його:
https://casino.guru/complaints
У будь-якому випадку, будь ласка, поділіться детальнішою інформацією щодо вашої проблеми?
Hi.
This is actually just a simple forum post, are you interested in submitting a real complaint instead?
If so, mind the basics mention here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
And this link will allow you to create one:
https://casino.guru/complaints
Anyway, care to share more details regarding your issue, please?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.