ФорумКазиноRich Casino - загальне обговорення

Rich Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Magda
|
2226 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Rich Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

привіт!

Я бачу, що обліковий запис багатьох людей було призупинено після бонусного виграшу чи подібного в RichCasino. Щоб отримати додаткову інформацію про розблокування облікового запису, потрібно надіслати електронний лист у відділ безпеки. Хтось вирішив свою проблему після надсилання електронного листа. Або гроші зникли назавжди?


У моєму випадку я виграв 100 євро з бонусу і зумів надіслати запит на зняття коштів, але через 5 днів мій рахунок було призупинено без пояснення причин.



Спасибі заздалегідь!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
amilsuper
1 рік тому

Привіт amilsuper! Якщо я правильно зрозумів, ваш обліковий запис зараз заблоковано, чи не так? Ви впевнені, що ваш обліковий запис повністю перевірено? Скажіть, будь ласка, скільки днів тому ви подали запит на зняття коштів?

Якщо ви впевнені, що ви дотримувалися всіх умов і положень, і казино погано поводилося з вами, ви можете спробувати подати скаргу тут, на нашому веб-сайті .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Швидше за все, вони шахраї, обліковий запис заблоковано з повним депозитом ще протягом 3 місяців, а на мій електронний лист немає жодної відповіді чи жодних ознак відшкодування

Автоматичний переклад.
740zunk
1 рік тому

Привіт,

Я перевірив вашу скаргу , хоча казино заявило, що ви відкрили кілька облікових записів, щоб шахраювати, але, здається, жодних підтверджуючих доказів ще не надано. Що ж, якщо гравця звинувачують у порушенні правил, потрібно надати певні пояснення чи докази, щоб гравець знав про це та міг уникнути цього в майбутньому.

Тепер у казино є 4 дні, щоб відповісти, тому будемо сподіватися, що хтось до нас добереться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони шахраї. Живий чат бреше й нічого не відповідає про моє відшкодування, а через 4 місяці немає відповіді на електронні листи, тримайтеся подалі.

Автоматичний переклад.
740zunk
1 рік тому

Казино було покарано, присудивши 1236 блек-пойнтів, казино прийняло своє рішення, проігнорувавши запит на додаткові докази.🙁


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони шахраї, і в них бере участь чат. Крім того, вони кажуть, що пошта безпеки відповість, але зараз 20 електронних листів і 4 місяці потому жодної відповіді. Як це казино може мати 8 зірок, коли воно буквально обманює людей?

Автоматичний переклад.
740zunk
1 рік тому

Вітаю, 740zunk, я щойно переглянув вашу скаргу, і мені дуже шкода, що ми не змогли допомогти з цією справою. Наш процес перевірки казино є дуже складним і враховує величезну кількість інформації про кожне казино. Основними факторами, які розглядаються в наших оглядах, є розмір казино, скарги гравців, відрахування за обмежувальні чи нечесні дії, додані бали за позитивні якості та пов’язані казино. Розгляд скарг – це лише частина цього.

Ви можете дізнатися більше про те, як ми оцінюємо казино тут . Мені дуже прикро за ваш невдалий випадок, але все ще можливо, що казино захоче покращити свою репутацію тут, на веб-сайті Casino Guru, і знову візьме участь у цій справі.✨


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я розумію, але казино є законними шахраями, а також казино Winward. Точно така ж команда підтримки/безпеки та дизайн веб-сайту. Вони відмовляються відповідати на будь-які запитання щодо власності, оскільки є злочинцями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, після фактичного виграшу та завершення успішного зняття (за допомогою Casino Gurus) з мого облікового запису було видалено всі варіанти депозиту. Я запитав про це в чаті, і вони сказали, що мені потрібно надіслати електронний лист служби безпеки, я зробив це 26 числа, жодної відповіді. Здається, їм справді не подобаються гравці, які коли-небудь знімаються. Принаймні я отримав свої гроші, але так званий VIP-статус тут нічого не означає.

Автоматичний переклад.
scottM
1 рік тому

Привіт! Ми раді, що ти виграв і поділився цим з іншими. Було б корисно залишити відгук користувача тут, на Casino Guru щодо вашого досвіду. Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітання від bing

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Уже майже рік казино не з’являється, не відповідає ні на що про те, що мій рахунок заблоковано з повним депозитом. Жодного долара від виграшу чи бонусу, лише мої власні гроші. Усі компанії, перелічені на цих сайтах із оглядами казино, які, за їхніми словами, володіють казино, є компаніями Shell, з якими неможливо зв’язатися, усі електронні листи не існують, тому ви навіть не можете надіслати їм електронний лист, і навіть партнерська програма не відповідає, це не казино, а справжні шахраї, які багато інших сайтів теж сказали тепер, коли я їх прочитав.

Автоматичний переклад.
740zunk
11 міс. тому

Казино закрилося, тому я б залишив усі надії. 🙁

мені шкода

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Гарне позбавлення

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого